کجایی ابوالفضل که استقلال با امیر خان ترکوند وخواهد ترکوند کجا بودی ابوالفضل که تیم ملی به اسلاویا پراگ چک که من تعریفشو کردم 1-0 باخت کجا بودی ابوالفضل که من 2 روز پیش 1:30 منتظر اتوبوس خطی بودم که اخرش با دعوا سوار شدیم چون جمعیت مشتاق به اتوبوس 50 نفر دستکم بودند!!کجا بودی که.........





پاسخ با نقل قول


ساسان بپر بغل بابا!بترکه چش حامد...جی تای اس اسمت چیه ما با اسمت بیشتر راحتیم تا با لقبت!!
دستشون درد نکنه اینجوری میخوان قهرمان لیگ شن !! این بازی اشکالات زیادی داشتیم ..احتیاج به کمی فکر کردن داریم...ولی قهرمان چک هم مایه افتخاری شد برای تو


علاقه مندی ها (Bookmarks)