اسکوتر جان حرف قشنگی زدی واقعا واسشون متاسفم که به منو و شما میگن به خاطر اسراییل ولی به اون طرفیا میگن به خاطر مشکلات.... سر قضیه میر اسماعیلی تو المپیک قبلی گفتند سر وزن نرسید که مبادا محرومش نکنن اینم از این اقا !این حرکتا فقط به خاطر محروم نشدنشونه





پاسخ با نقل قول


10.



.پس حتما ساها کیان باید جور همرو بکشه ... کشتی هم که چند سالیه داره درجا میزنه.یه زمانی کشتی ایران واسه خودش خدایی بودا
!!!! حالا همش میشه مسائل داوری ... والله امیر قلعه نویی
با اون همه مضحکیش دیگه این همه اعتراض نمیکنه
)


علاقه مندی ها (Bookmarks)