ایران امسال کاری کرد .. که کل ورزش زیر سوال بره.

ایران امسال کاری کرد .. که کل ورزش زیر سوال بره.
چیکار کرد ساسان جان ؟رسوایی اخلاقی داشتن ؟
ابوالفضل جان منتظر مصاحبت هستیم .صد در صد حرفهای جالبی در دل یک مرد جنوبی قدیمی سایت هست.
این تنکس هم اومد که جلوی اسپم ها رو بگیره
اسم این تاپیک هم باید تغییر بکنه ... اسم چرت و پرتی گذشتی ... اسمش رو بزار : هرچه میخواهد دل تنگت بگو ... این اسم تو همه ی فرومها استفاده میشه و شبها میشه پاتوق بچه ها
ابوالفضل یه 30،40 ،50 سالی داره با این اسم زندگی میکنه!!!!نوشته اصلی توسط erfan fcbarca
مطمئنم اسم دفترچه خاطراتش هم اسرار التوحید فی الزندگی خصوصی هست!!!
فکر عوض کردن اسم هم به سرت نزنه که مثل گلشیفته ممنوع الخروج میشیا!!!!
راستی سینا جان روزنامه ها نوشته بودن گلشیفته با حجاب کامل در آن فیلم بازی کرده مطمئنی اون عکس بی حجابه برای همون فیلمه؟؟؟
1.;کاربر محترم erfan fc barca سعی کن در همین بدو ورودت به تاپیک روحانی ما فوش نندازی !!اون چیزی که شما میگی برای افراد 18+ نه یه مشت بچه خردسال!!! که باید ساعت 9 شب بخوابن که فردا صبح سر ساعت برن مدرسه..البته چون الان مدارس ابتدایی و راهنمایی تعطیله این عزیزان در این ساعات در مساجد و مکانهای خصوصی یافت میشن!!در ضمن به پسرم ساسان تیکه ننداز وگرنه بهت تیکه میندازه!!
بازم متشکر ...منتظر مصاحبه ما باشید ..وقتی گفتی مرد جنوبی قدیمی 60 سال به عمرم اضافه شد! پیر بودیم پیرترمون کردی اخوی...
حالا این تنکسی که گفتی یعنی چه ..نشونمون بدید بفهمیم چیه!!!!!!
========================================
2-
.[size=large]پهلوان هادی ساعی ، مرد روزهای سخت ، خسته نباشی [/size]
کار ساعی یه چیزی فراتر از اینی بود که تو میدون دیدیم. ساعی امسال فشار فوق العاده زیادی روش بود و با این مدالش جواب همه رو داد! خیلیها با انتقادهای بیجا و حتی زدن تهمت به ساعی قصد خراب کردنش رو داشتن، ولی ساعی با غیرت و اقتدار خودش بهترین جواب رو به اونا داد.
حتی کسانی که ساعی رو آماده نمیدونستن و حق یوسف کرمی میدونستن که اعزام بشه هم به اشتباهشون پی بردن!
امروز ساعی تو 4 مسابقه ای که انجام داد و برنده شد فوق العاده بود. یه چیزی فراتر از فوق العاده. به مراتب آماده تر از المپیک پیشی و حتی مسابقات جهانی که طلا گرفت. همه چیز رو با هم داشت! آمادگی، تجربه، جسارت...
اون آمادگی و بروز فنش رو تو مسابقه فینال دیدیم که مسابقه 4-1 باخته رو 6-4 برد! واقعاً سخته تو تکواندو 3 امتیاز رو جبران کرد.
باید بهش خسته نباشید گفت. بخاطر چندین سال افتخار آفرینی برای ایران. ساعی هم خداحافظی کرد و بهترین کار رو هم انجام داد. تو بهترین زمان ممکن رفت کنار! با قهرانی المپیک!
فقط امیدوارم مسئولای ورزشمون این قهرمانی رو از چشم خودشون نبینن!! هیچ بعید نیست اینکارو انجام بدن! ولی حقیقت اینه که ساعی بخاطر نبوغ و استعداد و غیرت و تعصب خودش گل کاشت و این مدال رو گرفت! وگرنه حتی خود فدراسیون تکواندو هم امسال برعكس سالهای گذشته خوب کار نکرد و تکواندویی که قدرت اول بودیم توی 2 وزن دیگه به جایی نرسیدیم! این مدال طلا رو از ساعی و از "خود" ساعی داریم و بس!
دیروز این تی وی ایران نشون داد که تو این مدت چقدر مسئولان تلاش کرده بودن و موسیقی های مختلف برای دلاور مردان غیور ساخته بودن ... ولی متاسفانه مجبور شدن تمام سرودها رو برای هادی ساعی پخش کنن ... اگه مایکل فلیپس ایرانی بود که احتمالا تمام برنامه ها تعطیل میشد و سرود " دلاوران ، نام آوران " کل یوم پخش میشد ... شانس آوردیم
====================================
3.
معین نوفرر چون میدونم الان نیستی بیای بخونی.بهت میگم که بعدان بخونی.... بابا پولارو جمع نکن، بده پی سیتو درست کن. خوبیت نداره دور از اینجا باشی. امام جمعه مشهد تو آخرین فتواش گفته: "... دوری ازiranwweو بخصوص asrar tohidگناه کبیرست و جای گناهکاران اند جهنمه
یکی از بچه های انجمن برام پ خ گذاشته حاج ابوالفضل تو پس کی میری سرکار اینقدر مینالی از کارو بارت ولی من هر موقع میام میبینم ای دی تو انجمن ان هست....ساعت 6 صبح میایم هستی .ساعت 10 صبح هستی ..ساعت 13 بعدازظهر هستی .ساعت 17 نزدیکه عصر هستی ..ساعت 20 غروب هستی ..ساعت 24 غروب شب هستی ..ساعت 4 بامداد 4 ساعت بعد از نیمه شب هستی ....÷س تو کی میری سرکار ...
بهش گفتم پیغام مارو تو اسرار التوحید بخون تا بفهمی داداش ابوالفضلت چه زجری میکشه ...
لاولان اون ای دی که میبینی ان هست همیشه فقط بخاطر اینه که ما adslهستیم و انجمن همیشه بالا هست و اکثر مواقع داداش محمدمون جای ما تو انجمن ان هست ودیگه به خودش زحمت نمیده با ای دی خودش بالا بیاد...حقیقتان وقتی گفت 24 ساعت انی بهمان برخورد و جوابیه رو اماده کردیم تقدیم این بزرگوار میکنیم ...ایشون از عضوهای ثابت این تاپیکن ولی خیلی خجالتیه!!!حالا ÷یدا کنید پرتقال فروش رو....
اما جریان کار ما اینجوریه...
در مورد کم ارسالی ما تو اسرار باید بگم كه اسرارالتوحید واقعا یه ذهن باز می خوادو روان بی ترافیك...اعصاب بدون بوق!...هوای بدون دود.. كاسبی بی چك برگشتی....موقعیت تك به تك بدون افساید میلیمتری...شام اخر با بدشانسی های اخر!....جیب عالی با پز عالی!!!....سربازی واسه خدمت....مرخصی بی منت!!!....یخچال و تلویزیون سوخته .بدون بابا برقی!..شیرینی بدون خامه ...بنزین بدون ماشین ......خلاصه داداش ما اینكاره نیستیم!
از ساعت 5 رهسپار خدمتیم....تا ساعت 2 بی اب و علف!!! ساعت 2 می خوریم نون گندم هر چند می بینیم دست مردم....ساعت 3 تا 8 شغل شریف شر خری مشغولیم ....8 تا 10 استراحت و بعد اب پرتقال...امی پی فور...خواب!
دیگه نه اعصابی مونده نه سوژه ای كه هر روز برات تكرار نشه!!
ولی چشم امید به اینده داریم...
راستش كمی افسوس می خورم تو اوج مباحث کشتی کجی ما از دور خارج شدیم...واقعا از سال 82 كه تو انجمنهای عمومی و حمومی و خصوصی هستم همچین جو پری ندیده بودم...حقیقتا جمع شما من رو یاد میلان 88-89 میندازه كه ساكی مونده بود خط حملش رو با كی ردیف كنه!
در کل حالج ابوالفضلت ساده است و مذهبی!
سادگی ما به خاطر دهاتی بودن ماست...نه اخلاق و مرام....اب نمی بینیم وگرنه شناگر خوبی هستیم!!
در مورد مذهبی بودن هم اگر سابقمون رو از داش سینا عالم ربانی می پرسیدی الان ما رو به چشم كافر می دیدی!! در هر صورت نه همین لباس زیباست و از این حرفا....ما در پی اوییم...تا چه خواهد!
این جوابیه بنده به ا یشون....
============================================
4. این خانوم گل تو برنامه زنده داره چیکا میکنه ...دقت کنید ...فکر کنم میخوئاسته گربهه رو ارشاد کنه!!
============================================
5.
خوب قسمت اخر برنامه امشب رو اختصاص میدیم به معجزه قرن بیست و یکم ...دکتر محمود....
[/color]
تا برنامه های بعدی خداحافظ...
برادر بسیجی ابوالفضل !!! آخه تو به من بگو معنی اسم این تاپیک یعنی چی ؟ ؟ اسرار التوحید رو از کجا در اوردی ؟
ساسان هم وکیل نمیخواد
نقل قول از مستر ابوالفضل :
کار ساعی یه چیزی فراتر از اینی بود که تو میدون دیدیم. ساعی امسال فشار فوق العاده زیادی روش بود و با این مدالش جواب همه رو داد! خیلیها با انتقادهای بیجا و حتی زدن تهمت به ساعی قصد خراب کردنش رو داشتن، ولی ساعی با غیرت و اقتدار خودش بهترین جواب رو به اونا داد.
حتی کسانی که ساعی رو آماده نمیدونستن و حق یوسف کرمی میدونستن که اعزام بشه هم به اشتباهشون پی بردن!
پابان نقل قول
عزیز من ربطی نداره !!! ساعی طلا گرفت . آفرین بهش ... اما اگر یوسف میرفت مطمئن باش او هم طلا میگرفت.چون یوسف آمادگیش فوق العاده بود ... همه ی اینکه ساعی رفت فقط بخاطر سیاسی بودنش رفت و پارتی که داشت.چون بهرحال اگه نتونی جلوی حریفت توی انتخابی به هر دلیلی بازی نکنی ، باید بری کنار که خب ساعی نرفت !!!
کلامی گرانقدر از ابوالفضل :
واقعاً سخته تو تکواندو 3 امتیاز رو جبران کرد.
پایان کلام
![]()
همچین میگه سخته جبرانش ، انگار خودش 10 سال تو تکواندو بوده یا دانی چیزی داره ... خب ببین داری شر میگی !!!
راستش من شنیدم گلشیفته ممنوع الخروج شدنش رو تکذیب کرده و گفته که در اون فیلم هم با کلاه گیس ایفای نقش کرده,(قسمت دوم رو بشنو,ولی باور نکن)نوشته اصلی توسط scooter
ادم نمی دونه دیگه به چه سایتی اعتماد کنه,به چه سایتی اعتماد نکنه...همه هم از نقل روزنامه ی جام جم نوشته بودن نامرد ها...
راستی یکی تون هم از این پیر زحمت کش,ابوالفضل مستوفی سوال نداره؟
ممنون.
موفق باشین.
میخوام یه بحث کوچیک رو تو اسرار بگم....در رابطه با بلاک شدن ارمان اف او...البته اصلا نمیخواستم این مسائل به انجمن کشیده بشه ولی متاسفانه مدیران ارشد ما تو یاهو از ما فرارین!! و جواب ما رو نمیدن و ما مجبور میشیم بکشیم اینجا .نمونش برادر بزرگوارمون سینا ناظم سایت تا بش میگیم سلام میگه سلام تا میخوایم ازش پرس و جو کنیم در رابطه با بلاکیت. فوری DISCONET میشه ..حالا ای کاش واقعان شده بود من با برنامه مخصوص ساخت خودم فهمیدم ان بود ...
والا ما تو جریانات دعوا نیستیم ...اما نه فحش دادن کار درستیه نه بی احترامی کردن ....لااقل اگه مشکلی هست باید بیرون انجمن حل بشه....از هر کی یه چیز شنیدیم ...اینکه فلانی به ارمان گفتم هر جا میرم این اش... و بعدشم ارمان بگه ...
و جناب ناظم سایت میاد بی درنگ بلاک میکنه...درسته کارش نظم دادن به انجمنه ولی باید تو بعضی مواقع یکم نرم رفتار کنه...اول تذکر بده ..بعد اقدام کنه....بعدشم سینا خان اخه تو از ارمان که هنوز 16 سالش کامل نشده چه انتظاری داری ...اون هنوز نوجونه و جای رشد داره ...و خودت میدونی همه ادمها تو این سن کمی نارس فکرن ...( من 15 سالم بود پام به کانون اصلاح تربیت باز شد!!!)..
ما نباید با دیکتاتوری رفتار کردن امثال ارمان رو از این محیطها فراری بدیم...یعنی واقعان بلاک شدن حق یه پسریه که 2 ساله تو انجمن داره زحمت میکشه ... اونم کسی که به اعتقاد اکثر کاربران یکی از فعالترین و بهترینهای سایته حالا بخاطر یه مشکل کوچیک با دوستانمون نباید اینگونه باش رفتار کنیم ..من با خودش هم صحبت کردم ..بهم قول داد که دیگه فحش نده ...ما هم این ریش سفیدمون رو پیش شما گرو میزاریم که یکم بیشتر فرصت بدین به بچه ها...و ارمان رو از بلاکیت در بیارین....الانم دارم میرم سرکار انشالا وقتی شب برگشتیم مشکل حل شده باشه و کمی ناظم و ادمینهای ما مهربانتر بشن....
هر کس موافقه جملات ماست یه تشکر زیر این ارسال بیاد!!!!!

دستت درد نكنه حاج ابوالفضل... واقعا حق آرمان اين نبود!
بابا یه طرفه قضاوت نکنید...
من یه پست از اقا ارمان دیدم که به کاربر گفته مگه تو ننت ....
بعد من پیغام خصوصی از همون کاربر که ننش مورد نظر قرار گرفته, ,دریافت کردم که ارمان خان گفتن: "ای اون جام تو اون جات و شمارت!"بعد من به ارمان خان تذکر دادم به متن زیر:
بعد ارمان خان,انگار اخطار من باد معده ی گوسفند رفیق حاج ابوالفضله!در اومده دوباره به همون کاربری که مادرش و اون جاش مورد نظر قرار گرفته,گفته: "برو به فلانی و فلانی و فلانی برس,امشب زیرشونی دیگه نه؟"نوشته اصلی توسط Dave Batista
شما خودت رو بزار جای اون کاربر که فحش شنیده,شما بودی چی کار می کردی؟در اولین فرصت ریپلی می کردی برای مقامات سایت.
بعد خودت رو بزار جای بنده,به یکی یه اخطار بدی,انگار باده معده بوده!
بعد هم فحش ها تو یاهو یا پیامک نبوده که,تو پ.خ ی سایت بوده!
هر کاربری بود اخراج دائم می شد,چون ارمان خان مدیر هستند و یک ساله سابقه دارند ما چشم پوشی کردیم,یک هفته محرومیت,که ادمین ها و مدیران سایت ریش گرو گذاشتن شد 3 روز.
نمی شه که هر کی مدیر شد,فحش بده,ما هیچی بهش نگیم!
بنده قبل از مدیر شدن ارمان بهش گفتم:ارمان جان داری مدیر می شی دیگه عفت کلام رو رعایت کن!
مدیر شد,گفتم حالا که مدیری,عفت کلام رو رعایت کن!
یک ساله دارم اخطار می دم!
کیومرث جان من دستم بهت برسه.................یه ماچی ازت می کردم!نوشته اصلی توسط Qmars
اگه اخراجش نمی کردیم اولین کسی که می گفت,مدیران هر کاری می خوان می کنن و اخراج نمی شن,پارتی بازیه,خودت بودی...
ممنون.
موفق باشین.

[align=center]من با اینکه رفیق ارمان هستم ولی حق رو به سینا میدم ...
مدیر هرچقدر هم عصبانی بشه نباید حده اقل تو انجمن فحش بده ..[/align]
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)