براي بار 1000000 چرا مسائل خصوصي رو به ابنجا ربط ميدي نيلوفر جوون؟؟؟؟
شايد ارمان بد دهني كرده باشه ولي خوب پسره ديگه تو بعضي از تاپيك ها به كسي توهين كرده باشه ولي ادم نبايد كاراي خوبشو ناديده بگيره ارمان يكي از بهترين كاربراست
اخراجش بد ترين كاره ممكنه
در ضمن قصد بي احترامي به نظر ناظم عزيزمون اصلا ندارم






پاسخ با نقل قول
خیلی می خوامت
دوست دارم هزار تا
... کار شما درست هست.
[/align]


علاقه مندی ها (Bookmarks)