[align=center]سلام
خواستم یه تاپیک بزنم گفتم قفل میشه و میره سطل اشغال.از وقتی تنکس اومده مدیران و ناظم انجمن زبنونشون مو که دراورد هیچی اصلا زبونشون قطع شد.
یه مدت به این ساسان بنده خدا گیر داده بودید که هی اسپم الکی میده بنده خدا دیگه همش داره تاپیک میزنه چند تا فیلم اپ کرد و .........
الان همین کاربر لاو کلی برید ببینید تو پروفایلش جستجو برای تمام تاپیک های زده شده یک دونه تاپیک هم نزده فقط پست داده یا اسپم بوده یا خواسته درگیری به وجود بیاره.چند نفر دیگه هم هستن.
اگه کسی نه به تذکرات گوش نمیکنه و کاره خودش رو میکنه یه دوروز اخراجش کنید حال کنه.




[/align][hr]

علاقه مندی ها (Bookmarks)