بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 59 از 248 نخستنخست ... 949575859606169109159 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 581 تا 590 , از مجموع 2475

موضوع: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

  1. Top | #581

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Mar 2007
    شماره عضویت
    443
    سن
    35
    نوشته ها
    7,220
    تشکر
    2,319
    تشکر شده 11,569 بار در 1,591 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    39
    حالت من
    Khoshhal
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1682 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    [align=center]سلام

    خواستم یه تاپیک بزنم گفتم قفل میشه و میره سطل اشغال.از وقتی تنکس اومده مدیران و ناظم انجمن زبنونشون مو که دراورد هیچی اصلا زبونشون قطع شد.
    یه مدت به این ساسان بنده خدا گیر داده بودید که هی اسپم الکی میده بنده خدا دیگه همش داره تاپیک میزنه چند تا فیلم اپ کرد و .........
    الان همین کاربر لاو کلی برید ببینید تو پروفایلش جستجو برای تمام تاپیک های زده شده یک دونه تاپیک هم نزده فقط پست داده یا اسپم بوده یا خواسته درگیری به وجود بیاره.چند نفر دیگه هم هستن.
    اگه کسی نه به تذکرات گوش نمیکنه و کاره خودش رو میکنه یه دوروز اخراجش کنید حال کنه.[/align][hr]

  2. Top | #582

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Junior Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1506
    نوشته ها
    27
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    نقل قول نوشته اصلی توسط RATED R EDGE
    د
    فردا روز اول مدارس هستش
    سلام
    دادا داغ ما رو تازه نکن!

    باورم نمیشه این سه ماه عین برق و باد گذشت!
    داش ابوال گنده شدی ما فقیر بیچاره ها رو تحویل نمیگیری منم محمد بچه زاهدان!
    زنگ میزنم برنمیداری و جواب [size=x-large]پیامک[/size] نمیدی
    (باید پارسی بنویسیم)


    داشی من بودم پیام تسلیته اس استو زدم!
    من خودم خونم قرمزه و اولین کسی که واسه قهرمانی پیروزی زنگ زد تو بودی و هیچوقت فراموش نمیشی!
    ریش سفید ایران دبلیو
    رییس وب دوستان
    دواش بزرگتر ما کوچولوها

    خلاصه خواستم بگم یه B M C بود یه زمونی تو وب با داوود تاپیک طوفانی میزدن ما بودیم
    دوستان التماس دعا
    حلال کنید و خداحافظ همتون
    امضای ایشان




  3. Top | #583

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Mar 2007
    شماره عضویت
    467
    نوشته ها
    496
    تشکر
    26
    تشکر شده 124 بار در 11 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    57 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    ابولی دمت گرم داداش...
    بچه ها تو این قالب من اصلا اسم نویسنده ها هم نمیاد.. من الان نمیدونم کی چی نوشته..
    نوشته های ابولم از سبک نوشتنش فهمیدم...
    تو مدیریت کجا باید برم تا قالبم مثل قبل بشه ؟

    ابولی به خدا مردم از خنده... چیه پسر جون... مدیر شدی ز پستت سوء استفاده میکنی...
    در مورد ایرانی ها هم بگم اگه شما اینقدر جو گیر نشینو بهشون توهین نکنین همشون ماهن... ما هم همشونو دوست داریم... اشتباه میکنن... ولی حقشون نیست بهشون بگیم خر...
    ولش کنین.. از این بحثا بیاین بیرون... 4 تا حرف بزنیم که بدردمون بخوره...

    راستی این کسی که اومده به من کمک کنه کیه ؟ اسمش رو ننوشته ؟ یعنی نام کاربریش واسم نمیاد
    هرکی هستی دستت درد نکنه عزیز... یه تیکه جواهری[hr]
    آخر سر خودم مشکلم رو حل کردم...

    امیر تو بودی راهنماییم کردی.... دمت گرم ... به قول دوستان سالاری
    الان فقط مشکلم اینه که انجمن واسم بصورت خطی میاد....

  4. Top | #584

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Mar 2007
    شماره عضویت
    443
    سن
    35
    نوشته ها
    7,220
    تشکر
    2,319
    تشکر شده 11,569 بار در 1,591 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    39
    حالت من
    Khoshhal
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1682 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    سلام دوستان عزیز اگر تاپیکها رو به صورت خطی مشاهده می کنید از این طریق تاپیکها رو درست کنید: پنل کاربری: ویرایش اختیارات -> نمایش عادی [در کادر "مشاهده گزینه های موضوع"]


    معین جون صفه اصلی انجمن هم اینو گفتن داداش بازم اینجا واسط گفتم که راحت تر باشه

  5. Top | #585

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Mar 2007
    شماره عضویت
    467
    نوشته ها
    496
    تشکر
    26
    تشکر شده 124 بار در 11 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    57 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    عرفان جان من میرم تو ویرایش اختیارات همه چیز انگلیسی داداش...
    چیزی فارسی نوشته نشده که عزیز...!؟

  6. Top | #586

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Nov 2007
    شماره عضویت
    1265
    سن
    37
    نوشته ها
    1,469
    تشکر
    0
    تشکر شده 26 بار در 8 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    معین جان به این لینک برو : http://www.iranwwe.net/usercp.php?action=options

    و طبق عکس زیر تیک بزن گزینه ها رو : http://i37.tinypic.com/2vnf03o.gif

  7. Top | #587

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Mar 2007
    شماره عضویت
    467
    نوشته ها
    496
    تشکر
    26
    تشکر شده 124 بار در 11 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    57 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    امیر جان دستت درد نکنه عزیز... مشکلم حل شد...
    حالا انجمن مثل قبل شد... خدا رو شکر...
    انشالله از خدا هر چی میخاین بهتون بده...
    چی میخاین از خدا ؟
    زن خشگل ؟

    خدا جون یه زن خشگل و خانوم به این امیر آرین ما بده که تا آخر عمر باهاش با عشق زندگی کنه....
    عامـــــــــــــــــــیــ ـــــــــــــــن

  8. Top | #588

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1612
    سن
    39
    نوشته ها
    436
    تشکر
    57
    تشکر شده 194 بار در 26 ارسال
    حالت من
    Ghafelgir
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    نقل قول نوشته اصلی توسط HHH
    [align=center]سلام

    خواستم یه تاپیک بزنم گفتم قفل میشه و میره سطل اشغال.از وقتی تنکس اومده مدیران و ناظم انجمن زبنونشون مو که دراورد هیچی اصلا زبونشون قطع شد.
    یه مدت به این ساسان بنده خدا گیر داده بودید که هی اسپم الکی میده بنده خدا دیگه همش داره تاپیک میزنه چند تا فیلم اپ کرد و .........
    الان همین کاربر لاو کلی برید ببینید تو پروفایلش جستجو برای تمام تاپیک های زده شده یک دونه تاپیک هم نزده فقط پست داده یا اسپم بوده یا خواسته درگیری به وجود بیاره.چند نفر دیگه هم هستن.
    اگه کسی نه به تذکرات گوش نمیکنه و کاره خودش رو میکنه یه دوروز اخراجش کنید حال کنه.[/align][hr]
    به نظر شما كسي كه احتمالا معلومات آپ ديت تر از Mr.DMN ،سينا،New World Order،وآرمان و خيلي هاي ديگه كه الان حضور ذهن ندارم،نداشته باشه بايد يا اين انجمن رو ترك كنه يا بره،تا اونجايي كه من ميدونم اين بنده خدام زياد به كسي كاري نداشته ،به نظر من اين بعضي از كاربراي اين انجمن جنبه ي تحمل ايشان را ممكنه نداشته باشند!!!!

    در ضمن اگه بخواي هر كي كه پست ميده اما تاپيك با موضوع جديد ،يا در غالب اين انجمن نميزنه رو اخراج كني فقط شما مديران و فوقش 10،15 نفر ديگه بايد باشند،بيشتر ماها بايد از همين الان خداحافظي كنيم!!!!!
    گاهي وقت ها اسپم زدن يك فرد فقط نشانه ي حضور آن فرد و بعضي وقتها به نظرم شايسته ي تحسينه!!!من ميتونم برات انجمني رو مثال بزنم كه تنها كاري كه كاربرانش ياد گرفتند زدن دكمه ي تشكر هست،مثلا در پستي كه مدير نظر كاربران را ميپرسد همه فقط روي دكمه ي تشكر كليك ميكنند بدون آنكه نظري بدهند!!!!طوري كه مدير خودش التماس ميكند به ساير اعضا براي پست دادن !!!!حتي اظهار نظر كردن!!!به نظر من آنجا مرده است،حتي اگر بازديدش بيشتر از اينجا باشد!!!!
    به هر حال به نظر من حضور هر فرد در صورتي كه مشكل اساسي (به طوري كه به نابودي انجمن بيانجامد) لازم و قابل احترام هست!!!!![hr]
    يك پيشنهاد جدي ،خواهش ميكنم يك مدير براي اصلاح غلط املايي كاربران بگذارين!!!!
    واقعا اشتباه نوشتن بعضي از لغت ها فاجعه هستند!!!!!
    بابا يه دو زارم به اين زبان فارسي بدبخت توجه كنين!!! ثواب داره!!!!

  9. Top | #589

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    پشتیبان فنی سایت
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    2
    سن
    35
    نوشته ها
    2,142
    تشکر
    161
    تشکر شده 1,261 بار در 162 ارسال
    حالت من
    Azkhodrazi
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    274 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    کاربر کردن علیرضا و اون صحبتها که من کردم قبول دارم یکمی تند رفتم اما باید قبول کنید که اینجا جای این حرفها نیست
    علیرضا ادعا میکنه که من بین ایشون و بقیه مدیران فرق میزارم و هر موقع چیزی میشه من به ایشون گیر میدم در صورتی که اینطوری نیست و من با همه اینطوری هستم

  10. Top | #590

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Mar 2007
    شماره عضویت
    467
    نوشته ها
    496
    تشکر
    26
    تشکر شده 124 بار در 11 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    57 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    از آقای هامون قوی پنچه خواستارم در این تاپیک بحثای سیاسی راه نندازه وگرنه از مدیر ابولفضل بیات میخام که دو روز بلاگت کنه...

    چیه هامون جان ؟
    مشکلت چیه عزیزم ؟

    کسی در صداقت و درستی کار شما شک نداره عزیز... اگرم کسی شک داره بعد از یه مدت خودش میفهمه که اشتباه میکرده...

صفحه 59 از 248 نخستنخست ... 949575859606169109159 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. اسرارالتوحید فی مقامات عصر ایران ...(جلد چهارم)
    توسط amir-aghaei در انجمن اسرار التوحید
    پاسخ ها: 576
    آخرين نوشته: 05-09-2011, 09:49 AM
  2. اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 3 !! )
    توسط HaMo0n در انجمن اسرار التوحید
    پاسخ ها: 568
    آخرين نوشته: 06-07-2010, 09:54 PM
  3. کلید اسرار..............
    توسط The Proud در انجمن گفتگو گوناگون
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: 01-14-2010, 10:29 PM
  4. اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 2 !! )
    توسط HaMo0n در انجمن اسرار التوحید
    پاسخ ها: 1023
    آخرين نوشته: 01-04-2010, 12:04 AM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد