
نوشته اصلی توسط
HHH
[align=center]سلام
خواستم یه تاپیک بزنم گفتم قفل میشه و میره سطل اشغال.از وقتی تنکس اومده مدیران و ناظم انجمن زبنونشون مو که دراورد هیچی اصلا زبونشون قطع شد.
یه مدت به این ساسان بنده خدا گیر داده بودید که هی اسپم الکی میده بنده خدا دیگه همش داره تاپیک میزنه چند تا فیلم اپ کرد و .........
الان همین کاربر لاو کلی برید ببینید تو پروفایلش جستجو برای تمام تاپیک های زده شده یک دونه تاپیک هم نزده فقط پست داده یا اسپم بوده یا خواسته درگیری به وجود بیاره.چند نفر دیگه هم هستن.
اگه کسی نه به تذکرات گوش نمیکنه و کاره خودش رو میکنه یه دوروز اخراجش کنید حال کنه.




[/align][hr]

به نظر شما كسي كه احتمالا معلومات آپ ديت تر از Mr.DMN ،سينا،New World Order،وآرمان و خيلي هاي ديگه كه الان حضور ذهن ندارم،نداشته باشه بايد يا اين انجمن رو ترك كنه يا بره،تا اونجايي كه من ميدونم اين بنده خدام زياد به كسي كاري نداشته ،به نظر من اين بعضي از كاربراي اين انجمن جنبه ي تحمل ايشان را ممكنه نداشته باشند!!!!
در ضمن اگه بخواي هر كي كه پست ميده اما تاپيك با موضوع جديد ،يا در غالب اين انجمن نميزنه رو اخراج كني فقط شما مديران و فوقش 10،15 نفر ديگه بايد باشند،بيشتر ماها بايد از همين الان خداحافظي كنيم!!!!!
گاهي وقت ها اسپم زدن يك فرد فقط نشانه ي حضور آن فرد و بعضي وقتها به نظرم شايسته ي تحسينه!!!من ميتونم برات انجمني رو مثال بزنم كه تنها كاري كه كاربرانش ياد گرفتند زدن دكمه ي تشكر هست،مثلا در پستي كه مدير نظر كاربران را ميپرسد همه فقط روي دكمه ي تشكر كليك ميكنند بدون آنكه نظري بدهند!!!!طوري كه مدير خودش التماس ميكند به ساير اعضا براي پست دادن !!!!حتي اظهار نظر كردن!!!به نظر من آنجا مرده است،حتي اگر بازديدش بيشتر از اينجا باشد!!!!
به هر حال به نظر من حضور هر فرد در صورتي كه مشكل اساسي (به طوري كه به نابودي انجمن بيانجامد) لازم و قابل احترام هست!!!!![hr]
يك پيشنهاد جدي ،خواهش ميكنم يك مدير براي اصلاح غلط املايي كاربران بگذارين!!!!
واقعا اشتباه نوشتن بعضي از لغت ها فاجعه هستند!!!!!
بابا يه دو زارم به اين زبان فارسي بدبخت توجه كنين!!! ثواب داره!!!!
علاقه مندی ها (Bookmarks)