[/quote]
میگم خدا این چشم پاک رو توی اینجا ازت نگیره یا بعد از اینکه عکس رو دیدی ازت نگیره؟؟؟
حالا به سبک من:بخدا هیچکی دیگه دخترشو نمیده.....بابا من دیگه کم کم اون 2-3 بیلمون تبدیل میشه به سیبیل ولی هنوز کسی نیست علاقه ی حیوانیش (چه برسه انسانی) رو به من ابراز بده
21
[/quote]
بیا من خودت برات ابراز علاقه کنم . دوست دارم عزیزم می دونی چقدر به اندازه ای که وقتی زنبق های وحشی کنار مرداب توی آهگنگ دلنواز شب زیر نور ماه تو صدای پرسه زدن کرمهای شبتاب واسه پونه آبی که روی مرداب خوابیده قصه دوست داشتن من رو می برن .
بیا اینم از ابراز عشق حالا فردا نری برا دختر همسایه بخونی اون فکر کنه عاشق شدی ولی نه بی شوخی دوستت داریم اصلا اینم مال تو تقدیم با دوست داشتن فروان ( شرمنده عاشق کس دیگه ای هستم وگرنه می گفتم با عشق)








پاسخ با نقل قول


اگه قابل میدونی اون ریشت رو برای دو روزی به ما قرض بده بریم خواستگاری و برگردیم !!! اخه جدیدان امام جمعه قم فتوا داده که مرد با ریش لنگری بره خواستگاری جواب بله رو زود میگیره!! 




علاقه مندی ها (Bookmarks)