بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 72 از 248 نخستنخست ... 2262707172737482122172 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 711 تا 720 , از مجموع 2475

موضوع: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

  1. Top | #711

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    11
    سن
    36
    نوشته ها
    835
    تشکر
    76
    تشکر شده 238 بار در 30 ارسال
    حالت من
    Ashegh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    333 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    دمت گرم خیلی باحال بود مخصوصا اون علیکریمی که ترکونده بود خیلی حال کردم از زور خنده دارم گریه می کنم

  2. Top | #712

    کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره   کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Aug 2007
    شماره عضویت
    907
    نوشته ها
    5,233
    تشکر
    3,366
    تشکر شده 2,837 بار در 571 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    488 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    سینا خان اون عکس گی خیلی باحال بود 1 ساعت داشتم میخندیدم زدی تو خط سیاسی بازیااا

  3. Top | #713

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    پويان
    تاریخ عضویت
    Nov 2008
    شماره عضویت
    3658
    سن
    37
    نوشته ها
    1,754
    تشکر
    6,227
    تشکر شده 4,766 بار در 659 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1192 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    آفرين به نود و عادل استقلالي كه به زيبايي ذهن برخي رو بر عليه كريمي شستشو دادند!
    آفرين به علي دايي كه با هزار سلام و صلوات و حمايت پيشكسوتان و 70 هزار تماشاگر موفق شد تيم قدرتمند كره شمالي قهرمان چندين دوره آسيا رو با نتيجه باور نكردي 2 بر 1 شكست بده!
    آفرين به علي دايي كه با زيركي سطح توقع مردم رو از تيم ملي اينقدر پائين آورده كه بردن كره شمالي رو مثل آرزوي دست نيافتني جلوه داد!
    و در آخر خاك بر سر ملت ايران كه احمقي مثل دايي سرمربي تيم ملي كشورشون هست!

  4. Top | #714

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jun 2008
    شماره عضویت
    2690
    سن
    35
    نوشته ها
    267
    تشکر
    36
    تشکر شده 38 بار در 12 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    نقل قول نوشته اصلی توسط Dave Batista
    دیروز در یک بازی انلاین امریکایی از کلمه ی معمولی "شت" استفاده کردم, به مدت 24 ساعت اخراج شدم...بعد برین بگین ما در ایران ازادی بیان نداریم....
    بیا بریم ایکس باکس لایو(5 میلیارد مشترک داره)هرچی خواستی بگو چیزی بهت گفتن من حاظرم یک کارت شارژ 13 ماهه برات بخرم
    .....................
    کسی که از شت بدش میاد و بنت میکنه بستگی به شخصیت و فهم طرف داره....نه به آزادی مملکتش

  5. Top | #715

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    ریش سفید انجمن
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    36
    سن
    41
    نوشته ها
    2,473
    تشکر
    9,829
    تشکر شده 17,339 بار در 1,369 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    99
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1584 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    حالا این شته خوردنیه یا تماشایی یا زیرو روشدن جنسی ؟! داش هادی بیا ترجمه کن ! عکس نزاری با اون عکس گذاشتنت ..هیچ کدوم باز نمیشه .همه مشکل دارن بابا تو tinypicاپلودشون کن!! انگار قسمت نیست هدی جون رو ببینیم!!!
    سینا جان عکسات جالب بود! تو با توجه به امکاناتی که در فرنگ در اختیار داری باید بیشتر از گنجینه جلوی روت برای ما رو کنی ..ولی واقعان ازت انتظار نداشتم اون عکس متحرک یک بانو رو بزاری .خدا میدونه همین ارمانی که داره غش میکنه چند بار بابته اون عکس ارضا شده!!! (البته خودشو ارضا کرده) تو که زحمتشو کشیدی اقلان نیمه تنه بالاشم میزاشتی !!!

    کیومرث جان اون زمان که عادل نظرسنجی لنگی میزاشت که لنگی بودن خودشو اثبات کرد...
    راستی امروز هم که تو شهرمون بازهم لت و پارتون کردیم اخه سوراخا از چند جا باید بگزیموتون!!!
    یه بار 4 تا یه بار 3 تا دوباره یه بار 4تا
    کلان پرسپولیس تو خوزستان حکم فلسطین تو اسرائیل رو میکنه
    انشالا وضعیت شما 4 تا خورها هم رو به راه بشه ...تیم ملیاردرها به چه روزی افتاده....همین فرداست با رضایی 800 تا ببندن واسه محکم کردن لایه های سوراخشون !!!!
    ==========================

    داش هادی قبلان هم گفتم منو و تو تو این زمینه با هم یه نوع اختلاف نظر داریم اونم اینه که منو و امثال من عاشقیم و اگه عشقمون بهمون نارو هم بزنه بازم دوسش داریم و واقعان چه حرف بجایی زد مستر گرین!!! صدا کمپیوتری و هر چی ولی دوسش داریم!! ولی یه چیز تو که اینقدر سنگه لس انجلسی چون سیاوش رو به سینه میزنی باید چشماتو وا کنی ببینی و به ارسال قبل من باز هم توجه کنی که گفتم اگه امکانات نباشه امثال اونم هیچه ...چطور تو کامپیوتر و دیل و میل و همه نمونه ابزاری که قبولشون داری و ادعا میکنی که ترانه رو میشنوی میفهمی توش چی به کار رفته!!چطور این چیزها رو واسه محسن چاووشی خلاف میدونی ولی برای سیاوش قمیشی مجاز !!!یعنی سیاوش به جا استودیو و افکت از حموم عمومی برای صداش و ریتماش استفاده میکنه !!!
    حالا داش هادی درسته گفتیم حالیمون نیست از مسائل کامپیوتری ولی دیگه اینقدرم پخمه نیستنیم..از پشت کوه که انلاین نشدیم از شهر انلاین شدیم و تو هم حالا مدام اطلاعاتتو به رخ ما بکش!!اگه تو تو این زمینه اطلاعات داری ماهم یه چیزی اطلاعات داریم که طبیعتان تو نداری....
    بیا من برات تا دلت بخواد انواع و اقسام شیرینی الات و کیک و تر رو برات رو کنم.
    اما یاد گرفتم.یه چیزی رو که بلدم نباید تو چشم کنم...
    بیام مثلان بهترین شیرینی پز داخل تهران رو بگم بد و خودم رو برترین بدونم بخاطر اینکه منم اون کاره ام!!!(عینه همین جریان که داش هادی شد موسیقی دان و جمله تاریخی گفت:من با یکبار گوش دادن به ترانه میفهمم اون ترانه بده اون ترانه خوبه و در جمله ای تاریخی تر همین برادرشفیقمون اطلاعیه صادر کرد :سیاوش برترینه از همه لحاظ! بخاطر اینکه من همه ترانه هاشو گوش دادم چون خیلی سرم میشه فهمیدم کارش بی نقصه!!!!)
    نکته : سیاوش قمیشی ؟ در مورد اینکه ابدا با سیاوش قصه امیر و تاک قابل قیاس نیست و الان جز ریتم های 2/4 بزن برو چیز خاصی نمی تونه از خودش بروز بده ...
    والا من اون سیاوشی که تاک و قصه امیر رو میخوندو خیلی بیشتر از این سیاوشی قبول دارم که عملان 4 ساله کارش شده البوم بزن برو به بازار دادن...سیاوش نستعلیق خون کجا .سیاوش ترنس خون کجا!!

    ================================================== ====

    محسن مصاحبه کرد و گفت من دوست ندارم کسی منو خواننده غمگین خون بشناسه . درست . منم خوندم
    اما این مصاحبه ها حرف خود محسن نیست . فرمایشات اجباری ارشاده
    عملکرد محسن چاوشی طی این سالها نشون داده محسن آدمه " قربونت برم قربونم بری " بخون نیست
    شعر سیاه می خونه و اکثر طرفدارای تا قبل از سنتوریش هم عاشق همین سبکش هستند
    کسی که از خوندن شعرهای غمگین بدش میاد که 5-6 سال مدام شعرهای سیاه نمی خونه عزیزم
    پس به عملکردش نگاه کن نه به مصاحبه هاش . توی مصاحبه اش می ** اشتباه کردم نفرین رو خوندم یا خودکشی یا ... اما با تک تک همینا توی دل طرفداراش رفته
    خلاصه یک موجی از هواداران موسیقی بدون ترانه ی لس آنجلسی * بعد از سنتوری برای اولین بار جذب موسیقی محسن شدند که احتمالا برای آخرین بارشون هم بوده چون محسن چاوشی نمی تونه روح کسی که کامران - هومن -شهرام ک گوش می ده رو تسخیر کنه
    خلاصه اینکه با تمام فشارهای ارشاد و محدودیت ها و حتی مصاحبه ها بازهم محسن راه خودشو رفته و همچنان هوادار خودش رو خواهد داشت
    * با احترام به تک و توک کارهای استاد جنتی و بقیه که زیر ریتم های تکراری و ملال آور لس آنجلسی محو می شوند . کلا آقام نیچه می فرماید : در لس آنجلس اگر سالی 10 تا ریتم جالب تولید شود 9 تاش یا عربی هستند یا ترکی . ترانه هم که به گل نشسته است " کنار لنچ بادی ... بریم عاشق سواری ... " یا
    بیا با هم بریم سفر دوبی دوبی
    مطمئن باش در مراسم ختنه سورون و حنابندون شهره و منصور و کامران هومن نقل بازار هستند . شک نکن . انتظار داری در یک فضای شاد و شنگول و بزن برو استاد شجریان رو گوش بدهند و ترانه لذت ببرند ؟
    اما من وقتی توی اتاقم هستم . پشت ماشین نشستم . مشغول کارم . هرجا خودم هستم اصلا شک نکن که هیچ صدایی از لس آنجلس نخواهید شنید .
    دیونه دیونه
    فراریم فراری
    و کلاغه گفت شیطونیات تابه تاس و
    سینیوریتا اون بامن و ... از نظر من ارزش گوش دادن ندارند . حالا بعضی ها گوش می دن و لذت می برن .
    منم نه می گم نبرید نه می گم ببرید . سلیقه س ...
    شما شهره و منصور و کامران و هومن رو گوش بدین
    منم چاوشی و یگانه و لهراسبی و افتخاری و اصفهانی و ...
    دعوا که نداریم .

    ==============================================
    کلا اهنگسازی محسن چاووشی یک پله بالاتر از سایرین هست تو ایران فعلی
    این البوم بسیار عالی هست و من از روزی که اومده دارم گوش میکنم(همه شما میدونید از اولین اهنگی که خوند خیلیها که مجوز هم داشتند و کار کرده بودند ارزش کار رو فهمیدند و به نام خودشون مصادره میخواستند بکنند . .مجتبی کبیری رو باید بشناسید
    اصولا بعنوان یک هوادار از مجوزدار شدن محسن چاوشی تنها به این دلیل خوشحال شدم که برای خواننده مورد علاقه ام درآمدی بوجود آمد و راهی که منه طرفدار بتونم حمایتش کنم والا ترجیح می دادم همیشه بدون مجوز بمونه تا شعرهایی که می خونه در قالب شعرهای آلبوم متاسفم برات یا خودکشی باشه و ریتمها اگر اسلو نبود ترنس باشه
    نمی تونم خیلی بخاطر مجوز دار شدن محسن خوشحال باشم
    اصلا کاش در سنتوری هم نمی خوند تا 100% طرفداراش عاشق فضای حاکم بر آلبومهای قبلیش باشن نه " من با تو خوشم "
    خیلی ها یک فیلم دیدن ( البته فیلم خوبی بود ) یکدفعه با اسم چاوشی آشنا شدند . تا دیروز قربونت برم فدات بشم گوش می دادن اما یکدفعه چاوشی شد خواننده مورد علاقه شون حالا همونا می گن چرا چاوشی " بلا هی بلا هی بلا دختر مردم " نمی خونه
    بابا این بنده خدا از اولم از اینا نمی خوند
    مثبت ترین شعرش این بود که عاشقشم

    من از تو دل نمی برم
    اگر چه از تو دلخورم
    اگر چه گفته ای تو را
    به خاطرات بسپرم
    بروبچ دقت کنند محسن چاوشی در ناز و نعمت نبوده وبچه جنگ هست با پول پدر و نیت شهرت و .. وارد موسیقی نشده .. اثار این هنرمند 100% ارزش هنری داره و تجاری نیست .با اینکه سفارش زیادی داشت در خارج از ایران .مردانه ایستاد و گفت در ایران میمونم تا مجوز بگیرم و ایران رو ترک نمیکنم و امروز روز موفقیت این هنرمند است.
    و اگر شاید خدای نکرده از دستش بدیم . مثل همیشه میگیم حیف بهترین بود و .....
    متاسفانه این مسایل منفی چند سالی است در فرهنگ ایران رشد کرده.
    بیایید این هنرمند رو تشویق کنیم و از ایشون حمایت کنیم
    متاسفانه تنکس دادن چند سالیه در فرهنگ ایران رشده کرده است...
    بیاید با تنکس دادن من رو تشویق کنید و از من حمایت کنید
    پایدار باشید
    پایدار باشید

    در اخر یه سری به این لینک بزنید عکس العمل چند تا چهر های معروف ایران به چاووشی ..البته هنور مونده تا در موردش نظر بدن این یه گوششه تازه.
    http://i36.tinypic.com/24wx151.jpg
    ..

  6. Top | #716

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    11
    سن
    36
    نوشته ها
    835
    تشکر
    76
    تشکر شده 238 بار در 30 ارسال
    حالت من
    Ashegh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    333 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    ببین موسی به دین خود عیسی به دین خود من چیزی به رخ نمی کشم بابا به خدا تو هم آره من این مشکل رو عملا با همه داشتم شما هر چی از متن ای تایپی من رو می خونید با شوخی بخونید فکر کنید رفیق فابتون براتون گفته همین من همش ظنز حرف می زنم نه با شکایت عصابانیت . حالا اینم از داش ابولفضل که مثل خیلی های دیگه اومد گفت به رخ کشیدن چیزی نیست که من بخوام به رخ بکشم همین . محسن چاووشی بهترین هست قبول کاری نداریم فقط این بحث چاووشی رو تموم کنیم به زنیم توی یه بحثی که هم آموزنده باشه هم مشکل پیش نیاد . این از این من از داش ابولفضل هم معذرت می خوام اگر ناراحت شد .
    --------------------------------------------------------
    آخه کچل مگه من بهت نگفتم برو موزیلا نصب کن برنامه Mozila firefox ورژن 2 رو نصب کن . آقا یه آدم خیر پیدا بشه این لینک دانلود بدون کرکش رو بده به این داش ابولفضل ما که اینقدر مشکل نخوره . داداشی اون اینترنت اکسپولورر رو سر قبر من بیارن آخه به درد نمی خوره باید ......ولش کن اصلا تو همین کار رو بکن تازه لینکها سالمه همه دیدن تو فقط مشکل داری من خودم هم الان دارم چکشون می کنم سالم هست .
    آقا من یه درخواست دارم از یک نفر که ADSL داره و می تونه اون عکسها رو ببینه اون عکسها را واسه داداشی تو تینی پیک آپلود کنه من نمی تونم حجمشون زیاده همین هاش هم 3 ساعت طول کشیده برام دیال آپ دارم بدبختم یکی لطف کنه منت سر ما بزار آپ شون کنه بده این بچه ببینه خوشگل ندیده از دنیا نره . معین تو یکاری بکن یا سینا یه حرکت بزنین ثواب داره .

  7. Top | #717

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2007
    شماره عضویت
    171
    سن
    36
    نوشته ها
    2,946
    تشکر
    0
    تشکر شده 102 بار در 76 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    31 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    عکس هات رو از Tinypic بصورت تکی تکی و از 4shared و Rapidshare و Megaupload بصورت کلی آپلود کردم و بهش پ.خ کردم
    دیگه فکر کنم بتونه ببینه

  8. Top | #718

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    ریش سفید انجمن
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    36
    سن
    41
    نوشته ها
    2,473
    تشکر
    9,829
    تشکر شده 17,339 بار در 1,369 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    99
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1584 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    داش هادی امروز عکسها رو دیدم ...جالب بودن! لذت بردم ...تو تلفن هم بهت گفتم قیافه و تیپت اصلا نشون نمیده ازم کوچکتر باشی!!! ولی شتریه که پنچر کرده در خونه تون !!
    مرسی و تشکر از معین رایتر عزیز بابته اپلود عکسها ...

    جا داره بازم تشکر کنم از داش هادی ..چرا که دیدن عکسش باعث شد من امروز عکس چند تا دیگه از بروبچ خشکل انجمن رو ببینم ..یه پسر شمالی دیدم چقدر ماشالا سفید مفید بود!
    نیست تو خراب شده ما از این جور موجودات سفید پوست پیدا نمیشه داش معین خیلی جیگر بود با جیگر بره
    مو نمیزد !!! و یکی دیگه از دوستان که به علت عذر شرعی از بردن اسمش معذوریم...

    خوب همه این بحثها رو کردم !!! و گفتم که سینا باتیستا مرحمت کنه و عکسشو همینجا تو همین تاپیک بزاره...
    و اگه بنا باشه عکسشو نزاره من 4 گوشه انجمن رو میبوسم میزارم کنار ...شوخی هم ندارم...

    همینجا و تو همین تاپیک ..

    یالا یالا ما عکس میخوایم یالا ...اره زوریه ..

    هر کی دوست داره عکس سینا رو ببینه یه تنکس به من بده تا ببینه

    یک تنکس = یک عدد سینا

  9. Top | #719

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jun 2008
    شماره عضویت
    2690
    سن
    35
    نوشته ها
    267
    تشکر
    36
    تشکر شده 38 بار در 12 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    این همه از زندگی درس گرفتیم و گرفتن
    کسی تونست به زندگی درس بده؟؟؟کسی تونست درسشو حفظ کنه؟؟؟هرکی هم درسش رو بلد نبود اسمشو گذاشت کسب تجربه هرکی بلد بود گذاشت مهارت
    ............................................
    دیروز و پریروز خواب قیامت رو دیدم
    باور کنید شوکه شده بودم
    زندگیم تباه شده.......بخدا هر دفعه که به فکر میرم اون خواب میاد تو ذهنم و کل بدنم سرد میشه
    تا حالا به فکر مردنتون بودید؟

  10. Top | #720

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    پشتیبان فنی سایت
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    2
    سن
    35
    نوشته ها
    2,142
    تشکر
    161
    تشکر شده 1,261 بار در 162 ارسال
    حالت من
    Azkhodrazi
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    274 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    در مورد آزادی که زیاد هست
    من خودم هر روز دارم Call Of duty 4 به صورت مولتی پلیر بازی میکنم در سرورهای خارجی خیلی ها هستن که هر چی که دوست دارن میگن و کسی بنشون نمیکنه
    آزادی بیان هم دیگه اینطوری نیست که پاشی بری هرچی از دهنت در میاد بگی باید یکم مراعات کنی و به قول بچه ها گفتنی پات رو از گلیمت دراز تر نکنی

صفحه 72 از 248 نخستنخست ... 2262707172737482122172 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. اسرارالتوحید فی مقامات عصر ایران ...(جلد چهارم)
    توسط amir-aghaei در انجمن اسرار التوحید
    پاسخ ها: 576
    آخرين نوشته: 05-09-2011, 09:49 AM
  2. اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 3 !! )
    توسط HaMo0n در انجمن اسرار التوحید
    پاسخ ها: 568
    آخرين نوشته: 06-07-2010, 09:54 PM
  3. کلید اسرار..............
    توسط The Proud در انجمن گفتگو گوناگون
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: 01-14-2010, 10:29 PM
  4. اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 2 !! )
    توسط HaMo0n در انجمن اسرار التوحید
    پاسخ ها: 1023
    آخرين نوشته: 01-04-2010, 12:04 AM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد