مطمئن باش اگر فشار هاي حقوق بشر و اقتصادي و سياسي و فرهنگي به تحريم هاي قبلي اضافه نشه شانس اورديم!!ضمن اينكه اوباما تاكيد كرده حمله ي نظامي هم جزو گزينه هايش خواهد بود،با توجه به اينكه اوباما خواهان مذاكره ي مستقيم بدون پيش شرط براي فشار به ايران هست،در صورتي كه مذاكرات به نتيجه نرسد آينده ي خوبي را پيش بيني نميكنم!!!!نوشته اصلی توسط Dave Batista
حالا الان خستم حس بحث كردن و ندارم!!!اگه خواستي بعدا بيشتر توضيح ميدم!!!!





پاسخ با نقل قول









علاقه مندی ها (Bookmarks)