به به سلام می بنم که واسه یه هفته دوری ما از سایت از این ور به اون ور پلاکارت زدید بابا دمتون گرم مکه کمه نرفته بودم کار داشتم تلفن خونه یه طرفه بود که الان وصل شد به حمد الله .
بابا این ابولی خیلی نامرده من بهش زنگ می زنم اون موقع توی تمام این تاپیک نگفت هادی مرده ، زنده اس نیست هست کی رفته کی برمی گرده بریم حلوا بخوریم ختمش شام می دن یا اگر می دادن که همتون می اومدید این رو شک ندارم ولی خدا به خیر بگذرونه اون بدبختی رو که من باشم .......
-------------------------
ولش کن نامردی هم حدی داره حاج ابولی خیلی شاخ شدی فکر کردی چه خبره تک زنگ می زنی جواب نمی دی کجایی بابا اگر جرات داری یه تنکس این زیر نده تا حالت رو بگیرم .
خیلی هوس کردم یه حال اساسی ازت بگیرم . حیف که آی دی نداری منم که بیکار
---------------------------
برادران پست و حذف یا ویرایش نکنید بیاد بخونه ببنیم چی می ** چه می کنه .







پاسخ با نقل قول





بابا بیچاره محمد رو چرا بیدار کردیش اصلا چرا این جا گفتی بچه تحقیر شد 







علاقه مندی ها (Bookmarks)