بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 94 از 248 نخستنخست ... 44849293949596104144194 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 931 تا 940 , از مجموع 2475

موضوع: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

  1. Top | #931

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jul 2007
    شماره عضویت
    744
    سن
    39
    نوشته ها
    1,389
    تشکر
    516
    تشکر شده 1,278 بار در 212 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    125 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    ساموعلیکوم ابوالفضل ملقب به الوالی
    ابوالفضل تو زیرزمین دنبالت میکردم تو آسمونا پیدات کردم
    ابول جون خیلی میخوامت گل اندام
    تو نمیخوای آدم بشی نه؟
    دوستان من با ابوالفضل افاقت دیرینه دارم.
    یادمه روزی که نت من وصل شد من چون عاشق کشتی کج بودم رفتم تو گوگل زدم کشتی کج.بعد به یه وب رفتم که مال یکی بود به نام محمد که الآن وبش فیلتره از تو اونجا به وبلاگ ابوالفضل راه پیدا کردم و این سرآغاز رابط ما شد.
    اونجا ابوالفضل مدیر بود و داداشش ممد نویسنده بودبعد معین NO DEAR اونجا بود امیر آرین اونجا بود و فربد UNDERTAKER هیچی دیگه ما فک میکردیم اگه درخواست بگیم واسمون اجابت میکنند واسه همین درخواست یه ویدئو دادیم دیدیم خبری نشد و ما هم سیریش چند بار گذاشتیم که همین مساله خشم ابوالفضل رو برانگیختو با هم دوست شدیموحتی ابوالفضل دوبار اومد اصفهان.
    تا اینکه امروز با این بحث برخوردم.کلا من این همه مدت بخش گفتگو گوناگون رو ندیدم بودم،یعنی دیده بودم ولی گذشته بودم ازش و بهش سر نزده بودم.دیگه دیدم ابوالفضل ترگونده گفتم بیام ببینم چیکار میکنه:4ادمه تو وب ابوالفضل یه گروه داشتیم مثل گروه MAIN EVENT MAFIA تو TNA من بودم ابوالفضل و معین و یه بنده خدایی به نام امیر رضاو ممد هوگن داداش ابوالفضل.هرجا بهمون گیر میدادن میرفتیم دعوا.
    راستی ابوالفضل از ممدتون چه خبر؟خیلی دلم واسش تنگ شده.هنوز با هم دعوا میکنید؟
    چه اسمی هم رو خودت گذاشتی.ریش سفید سایت
    من میرم و بر میگردم.

  2. Top | #932

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    ریش سفید انجمن
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    36
    سن
    41
    نوشته ها
    2,473
    تشکر
    9,829
    تشکر شده 17,339 بار در 1,369 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    99
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1584 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    سلام..سلامی به گرمی لاپای فربد ! .بر مجید گانگستر !!
    چطوری بلا ؟!! سربازی رو تموم کردی؟
    اصلان باورم نمیشد یه روز مجید لشلی اینجا باشه..اما حالا که اومدی پس خوش اومدی...
    بزار واسه بچه ها معرفیت کنم:
    بچه های عزیزم ..فرشته های روی زمین (تریپ اون اخوند توپوله تو برنامه کودک) اینی که میبینید اسمش مجیده ...چند ماهی میشه که سربازیشو تموم کرده...بیش از 3 ساله که میشناسمش ..از یادگارهای وبلاگ باتیستایی مون بود...اون زمان به قول معین ماسکاتر از مجید نداشتیم..یعنی منو میبینید مثلان شوخم ..مجید یه چیز فراتر از منه!! ولی استعدادش رو بروز نمیده...تو خودش نگه میداره !!! ولی ازش میخوایم اینجا هم برا ما بترکونه با همون داستانهاش

    راستی راستی عکساتو تو تاپیک اشنایی دیدم..پسر به قول ممدمون عجب تیکه ای شدی!! ملس ملس ...یه بوس میدی
    اسمه محمد رو اوردی . هنوزم سراغتو از ما میگیره.خدمت عرض کنم چند وقتیه یکم ادم شده ولی هنوزم پایه هر برنامه نامربوط و نامشروعی هست !!...

    همین چند وقت پیش بود یه بنده خدایی زنگ زده بود به دختر خاله ما ....حالا یا مزاحم بود با نبود...جریانشون از این قراره که این اخوی که هم سنه من بود ...کارش این بوده که تصادفی به هر کی میرسیده مسج میداده..و از قضا به دختر خاله ما هم از اون مسج های عاشقانه هم میده...و تقاضای دوستی میکنه..دختر خاله ما هم که حزب الهی !! چند بار جوابشو نمیده ولی وقتی متوجه میشه ایشون واقعان مزاحمشه..با منزل ما تماس گرفت و گفت گوشی رو بدید محمد یا امام هشتم !!! این چه کاری با ممد داره....
    ابتدا متوجه نشدیم...اما فرادش دیدیم ممد ساعت 10 صبح اومد مغازه ..بهش گفتم ها راه گم کردی چی میخوای ؟ گفت قرار دارم واااااا
    دیدیم ناگهان ممد رفت اونور خیابون یکی رو کشون کشون اورد مغازه...بدین گونه ..اقا بیا تو اون مغازه یکی از دوستانت کارت داره...
    این یارو هم از همه جا بی خبر ...بلند شد اومد تو ..چشتون روز بد نبینه...هیچ وقت یهو تو غافلگیری کتک نخورید ...همچین که پاشو گذاشت تو مغازه ..دیدم ممد از پشت پیرهنشو گرفته و داره محکم هلش میده عقب مغازه ...همین که اوردش عقب افتاد به جون این بخت برگشته ..خودشو. و رفیقش البته بیشتر ممد میزد ..اینقدر زدش که داشت از حال میرفت ...با اینکه یارو هم کیلش بود ولی کتکه رو خورد..چند تا کشیده محکم و مشت و لگد بود که پرتاب میشد از سمت ممد و یارو هم میگفت چرا میزنی (بدبخت بچه شهرستان هم بود غریب بود) ...

    من واقعان شوکه شده بودم اصلان از هیچی خبر نداشتم...به سختی تونستم با کمکه کارگرمون محمد رو کنار بکشیم...حالا تازه میخوایم بفهمیم موضوع چیه..؟؟
    ممد چی شده چرا میزنیش بدبختو
    غلط کرده .....(استفاده از فحشهای رکیک و بی تربیتی )
    مادرنزاییده کسی دخترهای فامیل مارو اذیت کنه ....
    تازه گرفتم جریان چیه!!
    نگو محمدشب قبلش به دختر خالمون میگه که با طرف قرار بزار ..خرش کن بزار بیاد سر قرار ..محل قرار هم چه جایی بهتر از روبروی مغازه ما که یه بازار و پاساجه..بله به همین راحتی ..طرفو کشوند و با نشونی ها ورنگ لباس و کفشی که گفته بود یارو رو اورد داخل مغازه یه فس زد...بعدشم که گیر داده بود باید بندازشم زندان!!!
    گفتم بابا ولش کن بدبختو گناه داره خودت به اندازه کافی اینجا رو براش چند دقیقه ای زندون کردی و مجازاتش کردی ولش کن ..اون دیگه گوه بخوره از این کارها کنه

    یارو هم که هم کتکه رو خورده بود ...هم نا نداشت ..بیچاره کم مونده بود گریه کنه...اخه هم ممد میزدش هم رفیق ممد که یکی از اون عربای خره
    بهش گفتم اخه ارزششو داشت چرا مزاحم ناموس مردم میشی ؟؟ که حالا به این حال و روز بیوفتی ...به فکره عواقبش نبودی...صورتش معلوم بود هم پشیمونه هم به غلط کردن افتاده..التماس میکرد ولش کنیم بره...منم دوست داشتم بره پیه کارش ...چون ادم تو زندگیش اشتباه زیاد میکنه بخاطر کم عقلیش!!

    بهرحال با مساعدت های خودم و بخشش ممد و رفیقش یارو رو ولش کردیم رفت...ولی براش درس عبرت شد دیگه مزاحمه ناموسه مردم تو تلفن نشه...اگه هم مزاحم میشه باید مزاحمه یکی بشه که خودش اینکاره باشه!!
    =============================

    داش مجید
    تو چطور شد سر از اینجا در اوردی اونم با این نام کاربری!!! بابا اروخدا به یکی بگو. تورو به حالت اول در بیاره...اصلان تو جایی باشی و اسم لشلی روت نباشه خیلی تو ذوقه!!...مثل اینه که یه گربه ای میخواد از دیوار بره بالا ولی چون سیبیل نداره نمیتونه

    داش مجید تو که سربازیت تموم شده بیا از همون خاطرات شیرین سربازیت بگو..مطمئنن مخاطبین خاص خوئدشو داره..درسته ما سربازیمون رو چند ساله تموم کردیم ..ولی بالاخره این بروبچ انجمن باید بزودی همگی طاس بشن برن جبهه!! بگو که بدجوری تشنه قلمتم

    ===========================

    داش هادی عکسات بازم برای من باز نشد بابا 300 بار گفتم روی تینی پیک اپلود کن...در مورد این لج و لجبازی هم بیخیالش همه فهمیدن از همون روز اول هم این نقشها به من و تو نمیومد ...

    ==========================

    شنبه شب رفته بودیم عروسی داداش ایمان مبعلی...چه عروسی باشکوهی بود خیلی خوش گذشت ...جریانات و تحلیلاتش رو به زودی مینویسم...

    فعلا تا بعدان

  3. Top | #933

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    پويان
    تاریخ عضویت
    Nov 2008
    شماره عضویت
    3658
    سن
    37
    نوشته ها
    1,754
    تشکر
    6,227
    تشکر شده 4,766 بار در 659 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1192 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    يه مساله اي امروز خيلي ناراحتم كرده
    امروز نا سلامتي تولد داش هادي خودمون ولي خبري از تاپيك تبريك تولد نيست!
    بهتره دوستاني كه اين تاپيك رو راه انداختن فقط براي رفقاي خودشون نباشه
    به هر حال حالا كه خبري از تاپيك نيست همينجا ميگم داش هادي تولدت مبارك ان شالله هزار ساله بشي و حاج ابول از دستت دق كنه!!!

  4. Top | #934

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    بابا هادی بهم گفت 9 بهمن تولدشه .

    برین خوش باشین

  5. Top | #935

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2007
    شماره عضویت
    171
    سن
    36
    نوشته ها
    2,946
    تشکر
    0
    تشکر شده 102 بار در 76 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    31 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    تولد هادی نیست که اینجا بی خودی تاریخ زده

    تولدش باشه من خودم میارم تاپیکو بالا داش پویان

  6. Top | #936

    کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره   کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Aug 2007
    شماره عضویت
    907
    نوشته ها
    5,233
    تشکر
    3,366
    تشکر شده 2,837 بار در 571 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    488 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    عمو ایشالله فردا قراره یه تغییر بزرگی تو سایت پیدا کنه که گفتم ما یه عکس یادگاری با قبل تغییر داشته باشیم !
    http://www.freezpic.com/images/me7kwy3s529d9yrcfxqk.jpg
    این عکس یادگاری بچه های سایت در نهم آذر 1387 ... !
    شرمنده اگه بعضی از دوستان نبودن

  7. Top | #937

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Nov 2007
    شماره عضویت
    1265
    سن
    37
    نوشته ها
    1,469
    تشکر
    0
    تشکر شده 26 بار در 8 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    13 دی هم تولده منه

    لطفا یادتون نره

  8. Top | #938

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2007
    شماره عضویت
    171
    سن
    36
    نوشته ها
    2,946
    تشکر
    0
    تشکر شده 102 بار در 76 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    31 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    نقل قول نوشته اصلی توسط Amir - Arian
    13 دی هم تولده منه

    لطفا یادتون نره
    پس سریال رو همون روز میفرستم برات بیاد بشه کادوت

  9. Top | #939

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    53
    سن
    40
    نوشته ها
    463
    تشکر
    0
    تشکر شده 1 بار در 1 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    باز ابوالفضل تو گیر دادی به من؟ این چه سبک حال و احوال پرسیه؟
    به به می بینم که چند روز دیگه تولد حاج آقا امیر آرین هستش پس شام رو افتادیم امیر جون

  10. Top | #940

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jul 2007
    شماره عضویت
    744
    سن
    39
    نوشته ها
    1,389
    تشکر
    516
    تشکر شده 1,278 بار در 212 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    125 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    نوکرتک ابوالفضل
    سلامی به گرمی لای پاب فربدهنوز مثل اسبق فربد رو اوس میکنی؟
    درضمن بیش از 4 ساله فک کنم که باهم دوستیم نه 3 سال
    ابوالفضل جون من تیکه بودم شما منو باورم نداشتیدآخ که چقدر دلم واسه ممد تنگ شده.حتما یه بوسش بکن از طرف من.یادمه یه بار یکی از وبلاگهایی که از وبمون دزدی کرده بود رو کشف کردیم با ممد رفتیم اونجا فوش و فوش کشیعجب روزگار غریبیه.
    آره ابوالفضل جون 4 ماهه که خدمت رو تموم کردم و زدم تو خط ازدواج.خدا بخواد دارم زن میگیرم.جمعه رفته بودیم خواستگاری کا.رفتیم با دختر مردم بشینیم حرف بزنید دیدیم یه برگه درآوورد کا پر سوال.حالا اگه شد واست تعریف میکنم.
    راستش ابوالفضل جون من خدمتم رو بیشترش رو خوابم میبرد نمیرفتم و غیبت میکردم.
    یادمه یه بار خوابم برد دیرم شد به بابام گفت یالا پاشو منو برسون،بابام هم گفت برو مینم تو هم همش خوابت میبره من باید برسونمت خودت برو.منم گفتم نمیبری که نبر منم میخوابم و گرفتم خوابیدم.
    یادته روزی که اومدی اصفهان غیبت کردم رفتیم بیرون؟واسه همین خاطره ازش کم دارم
    حالا اگه شد یه تعدادی از خاطراتم رو واستون مینویسم اکثرش مال دوران جنگه.
    مخصوصا عملیات بیت النشد که رفتیم و یهو شد
    راستی معین ماسکا کجاست پس؟چقدر سر ک... معین بحث میکردیم.من بابای معین بودم یادته؟
    راستش ابوالفضل جون من روزی که این انجمن ساخته شد عضوش بودم قبل از اینکه تو عضو بشی.ولی بخاطر درگیریهای خدمت و رعزامم به هنگ مرزی تایباد و درگیری با اشرار کرد امریکایی:23** نتونستم بیام انجمن یه چند وقتی هم اسیر شدم ولی خوب پارتی داشتم آزاد شدم بعد که اومدم دیدم نام کاربریم قفل شدهواسه همین امیر این نام کاربری رو داد بهم.خودم هم دلم لک زده واسه نام کاربری مجید لشلی.بذار ببینم میشه این نام ور عوضش کرد و همونLaShLeY بذارم.
    راستی چرا اینجا تو هر اسپم فقط میشه 10 تا شکلک گذاشت؟من اول نمیدونستم اقا نوشتم و با کلی شکلک تا ارسال پاسخ رو زدم دیدم نوشته آوی آمو 36 تا کشلک ردیف کردی که چی بشه یا 10 تاش میکنی یا .... بقیش حرف بد بود دیگه ما هرچی کم میکردیم مگه 10 تا میشد؟
    ابوالفضل یه بحث راه بنداز تا یکم بترکونیمش.فربد رو بذارش مثل قدیمها وسط((حال شما؟))
    اه بله رو که یادته؟
    من برم و بیام.[hr]
    نقل قول نوشته اصلی توسط undertaker
    باز ابوالفضل تو گیر دادی به من؟ این چه سبک حال و احوال پرسیه؟
    به به می بینم که چند روز دیگه تولد حاج آقا امیر آرین هستش پس شام رو افتادیم امیر جون
    الهی توپ تو اون هلقت بره همش تو فکر خوردنه.
    روزی 10 تا پی ام به من میده میگه نمیخوای شیرینی خواستگاریت رو بدی؟

صفحه 94 از 248 نخستنخست ... 44849293949596104144194 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. اسرارالتوحید فی مقامات عصر ایران ...(جلد چهارم)
    توسط amir-aghaei در انجمن اسرار التوحید
    پاسخ ها: 576
    آخرين نوشته: 05-09-2011, 09:49 AM
  2. اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 3 !! )
    توسط HaMo0n در انجمن اسرار التوحید
    پاسخ ها: 568
    آخرين نوشته: 06-07-2010, 09:54 PM
  3. کلید اسرار..............
    توسط The Proud در انجمن گفتگو گوناگون
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: 01-14-2010, 10:29 PM
  4. اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 2 !! )
    توسط HaMo0n در انجمن اسرار التوحید
    پاسخ ها: 1023
    آخرين نوشته: 01-04-2010, 12:04 AM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد