ساموعلیکوم ابوالفضل ملقب به الوالی
ابوالفضل تو زیرزمین دنبالت میکردم تو آسمونا پیدات کردم
ابول جون خیلی میخوامت گل اندام
تو نمیخوای آدم بشی نه؟
دوستان من با ابوالفضل افاقت دیرینه دارم.
یادمه روزی که نت من وصل شد من چون عاشق کشتی کج بودم رفتم تو گوگل زدم کشتی کج.بعد به یه وب رفتم که مال یکی بود به نام محمد که الآن وبش فیلتره از تو اونجا به وبلاگ ابوالفضل راه پیدا کردم و این سرآغاز رابط ما شد.
اونجا ابوالفضل مدیر بود و داداشش ممد نویسنده بودبعد معین NO DEAR اونجا بود امیر آرین اونجا بود و فربد UNDERTAKER هیچی دیگه ما فک میکردیم اگه درخواست بگیم واسمون اجابت میکنند واسه همین درخواست یه ویدئو دادیم دیدیم خبری نشد و ما هم سیریش چند بار گذاشتیم که همین مساله خشم ابوالفضل رو برانگیخت
و با هم دوست شدیموحتی ابوالفضل دوبار اومد اصفهان.
تا اینکه امروز با این بحث برخوردم.کلا من این همه مدت بخش گفتگو گوناگون رو ندیدم بودم،یعنی دیده بودم ولی گذشته بودم ازش و بهش سر نزده بودم.دیگه دیدم ابوالفضل ترگونده گفتم بیام ببینم چیکار میکنه:4ادمه تو وب ابوالفضل یه گروه داشتیم مثل گروه MAIN EVENT MAFIA تو TNA من بودم ابوالفضل و معین و یه بنده خدایی به نام امیر رضا
و ممد هوگن داداش ابوالفضل.هرجا بهمون گیر میدادن میرفتیم دعوا.
راستی ابوالفضل از ممدتون چه خبر؟خیلی دلم واسش تنگ شده.هنوز با هم دعوا میکنید؟
چه اسمی هم رو خودت گذاشتی.ریش سفید سایت
من میرم و بر میگردم.








بعد معین NO DEAR اونجا بود امیر آرین اونجا بود و فربد UNDERTAKER هیچی دیگه ما فک میکردیم اگه درخواست بگیم واسمون اجابت میکنند واسه همین درخواست یه ویدئو دادیم دیدیم خبری نشد و ما هم سیریش چند بار گذاشتیم که همین مساله خشم ابوالفضل رو برانگیخت
و با هم دوست شدیموحتی ابوالفضل دوبار اومد اصفهان.
ادمه تو وب ابوالفضل یه گروه داشتیم مثل گروه MAIN EVENT MAFIA تو TNA من بودم ابوالفضل و معین و یه بنده خدایی به نام امیر رضا
و ممد هوگن داداش ابوالفضل.هرجا بهمون گیر میدادن میرفتیم دعوا.
پاسخ با نقل قول
یا امام هشتم !!! این چه کاری با ممد داره....






پس شام رو افتادیم امیر جون
** نتونستم بیام انجمن یه چند وقتی هم اسیر شدم ولی خوب پارتی داشتم آزاد شدم بعد که اومدم دیدم نام کاربریم قفل شده
واسه همین امیر این نام کاربری رو داد بهم.خودم هم دلم لک زده واسه نام کاربری مجید لشلی.بذار ببینم میشه این نام ور عوضش کرد و همونLaShLeY بذارم.


علاقه مندی ها (Bookmarks)