نوکرتک ابوالفضل
سلامی به گرمی لای پاب فربد

هنوز مثل اسبق فربد رو اوس میکنی؟

درضمن بیش از 4 ساله فک کنم که باهم دوستیم نه 3 سال:
ابوالفضل جون من تیکه بودم شما منو باورم نداشتید::آخ که چقدر دلم واسه ممد تنگ شده.حتما یه بوسش بکن از طرف من.یادمه یه بار یکی از وبلاگهایی که از وبمون دزدی کرده بود رو کشف کردیم با ممد رفتیم اونجا فوش و فوش کشی

عجب روزگار غریبیه.
آره ابوالفضل جون 4 ماهه که خدمت رو تموم کردم و زدم تو خط ازدواج.خدا بخواد دارم زن میگیرم.جمعه رفته بودیم خواستگاری کا.رفتیم با دختر مردم بشینیم حرف بزنید دیدیم یه برگه درآوورد کا پر سوال.حالا اگه شد واست تعریف میکنم.
راستش ابوالفضل جون من خدمتم رو بیشترش رو خوابم میبرد نمیرفتم و غیبت میکردم.
یادمه یه بار خوابم برد دیرم شد به بابام گفت یالا پاشو منو برسون،بابام هم گفت برو مینم تو هم همش خوابت میبره من باید برسونمت خودت برو.منم گفتم نمیبری که نبر منم میخوابم و گرفتم خوابیدم.
یادته روزی که اومدی اصفهان غیبت کردم رفتیم بیرون؟واسه همین خاطره ازش کم دارم:
حالا اگه شد یه تعدادی از خاطراتم رو واستون مینویسم اکثرش مال دوران جنگه.
مخصوصا عملیات بیت النشد که رفتیم و یهو شد:
راستی معین ماسکا کجاست پس؟چقدر سر ک... معین بحث میکردیم.من بابای معین بودم یادته؟
راستش ابوالفضل جون من روزی که این انجمن ساخته شد عضوش بودم قبل از اینکه تو عضو بشی.ولی بخاطر درگیریهای خدمت و رعزامم به هنگ مرزی تایباد و درگیری با اشرار کرد امریکایی:23

** نتونستم بیام انجمن یه چند وقتی هم اسیر شدم ولی خوب پارتی داشتم آزاد شدم بعد که اومدم دیدم نام کاربریم قفل شده

واسه همین امیر این نام کاربری رو داد بهم.خودم هم دلم لک زده واسه نام کاربری مجید لشلی.بذار ببینم میشه این نام ور عوضش کرد و همونLaShLeY بذارم.
راستی چرا اینجا تو هر اسپم فقط میشه 10 تا شکلک گذاشت؟من اول نمیدونستم اقا نوشتم و با کلی شکلک تا ارسال پاسخ رو زدم دیدم نوشته آوی آمو 36 تا کشلک ردیف کردی که چی بشه یا 10 تاش میکنی یا .... بقیش حرف بد بود دیگه ما هرچی کم میکردیم مگه 10 تا میشد؟
ابوالفضل یه بحث راه بنداز تا یکم بترکونیمش.فربد رو بذارش مثل قدیمها وسط((حال شما؟))
اه بله رو که یادته؟
علاقه مندی ها (Bookmarks)