بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 96 از 248 نخستنخست ... 46869495969798106146196 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 951 تا 960 , از مجموع 2475

موضوع: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

  1. Top | #951

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیره سایت
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    32
    نوشته ها
    2,475
    تشکر
    1,349
    تشکر شده 2,384 بار در 298 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    440 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    نقل قول نوشته اصلی توسط legendarp
    و به همین دلیل در راستای تحقق پیدا کردن این امون برو بچه به نظرتون یا رو چه جور آدمی من چه تیپی برم اونجا . یه نظر بدین . یه تیپ کلان آدم خر کنی بگین ما توی این مدت کوتاه بزنیم و تا فردا صبح این مهم را به حقیقت برسانیم .
    تیپ یک دست مشکی بزن, یه چپیه هم جور کن بنداز دور گردنت, بگو از دست اقا گرفتم.
    ریش هم یاورش استاد باشه, با موی کوتاه ساده(یه ور شونه ش کن, سشوار و ژل و گریس و وازلین هم بهش نزدیک نکن), یکم گلاب به خودت بزن. یه عکس از اقا و دوستان هم بزار تو جیبت, بعد اون جا دقت کن که به صورت کاملاّ اتفاقی وقتی می خوای تسبیحت رو از جیبت در بیاری, بیوفته رو زمین(ترجیحاّ جایی که همه ببینن).

    ممنون.
    موفق باشین.

  2. Top | #952

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    11
    سن
    36
    نوشته ها
    835
    تشکر
    76
    تشکر شده 238 بار در 30 ارسال
    حالت من
    Ashegh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    333 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    ای داش سینا من نمی خوام برم رئیس موسسه بشم و موسسه رو به نام خودم کنم
    اینجوری برم می تونم رئیس جمهور می تونم بشم
    ------------------
    یکی از دوستای کارگردانم داره واسه جشنواره 100 یه فیلم با همین مضمون تیپ می سازه
    حتما برین ببینین

  3. Top | #953

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1612
    سن
    39
    نوشته ها
    436
    تشکر
    57
    تشکر شده 194 بار در 26 ارسال
    حالت من
    Ghafelgir
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    چفیه برای زنان حرام است




    گفته می*شود طی چند ماه اخیر انواع "چفیه"های زنانه و مردانه با رنگ بندی مختلف در بازارهای كشورهای حوزه خلیج فارس منتشر شده و به شدت مورد استقبال قرار گرفته است.

    جدیدترین فتوای صادر شده توسط مفتیان وهابی در عربستان سعودی نیز در این مورد صادر شده به طوریكه آنان استفاده زنان از این نوع "چفیه"ها را حرام اعلام كرده*اند. این مفتیان وهابی علت تحریم این مسأله را شبیه شدن زنان به مردان اعلا كرده*اند.

    در همین راستا شیخ عبدالله مطلق، عضو هیئت علمای عربستان سعودی طی اظهاراتی پس از اعلام تحریم استفاده از این نوع "چفیه"ها برای زنان گفت: این مسأله را در نشست اخیر مجمع هیئت علما مطرح كردیم و به اتفاق آراء، این نظر را داشتند و در نتیجه چنین تصمیمی گرفته شد.

    وی در ادامه گفت:* در حدیثی آمده كه رسول خدا(ص) لعن كرد شبیه شدن مردان به زنان و بر عكس آن را.

    در همین حال برخی دیگر از علمای عربستانی از جمله شیخ خالد بن عبدالله مصلح، طی اظهاراتی گفت: استفاده از این نوع "چفیه"ها برای زنان حرام نیست زیرا نوعی لباس یا پوشش حلال به شمار می*رود و هیچ حدیث یا روایتی برای تحریم آن وجود ندارد.

  4. Top | #954

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    ریش سفید انجمن
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    36
    سن
    41
    نوشته ها
    2,473
    تشکر
    9,829
    تشکر شده 17,339 بار در 1,369 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    99
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1584 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!



    [align=center] [size=x-large]شیعه هرگز نهراسد چو ز کین دشمن

    دین ما تحت لقای علم عباس است !![/size]
    [/align]


    حر راه رو بر روی امام حسین بست . همون حری که بعد پشیمون شد و برگشت و اولین نفری بود که در رکاب آقامون شهید شد
    امام حسین گفت : این ها تشنن . حتی اسب هاشون رو هم آب دادند !

    واقعا کوفیا چه قدر نامردن !
    زمان پیامبر اومدن پیش حضرت گفتن خشکسالی گرفته . زمینامون خشک شده حتی آبی برای خوردن نداریم. رسول خدا واسمون دعا کن که بارونی چیزی بیاد .
    پیامبر گفت: به حسین بگید براتون دعا کنه !
    رفتند پشت در خونه حضرت زهرا و گفتند اگه میشه حسین رو صدا کنید . به امام حسین که اون موقع بچه ای بودن ماجرا رو گفتن
    آقا دستای کوچیکش رو به سمت آسمون گرفت و از خدا طلب بارون کرد و دیری نشد که کوفه از خشکسالی در اومد
    حالا همین کوفیا آب رو به روی حسین بستند
    از آب هم مضایقه کردند کوفیان ، خوش داشتند حرمت مهمان کربلا !
    ===============================================

    امروز تاسوعایه حسینیه..فردا عاشورا !
    این دوروز مغازه تعطیله ومیتونیم هم استراحت خوبی کنیم هم بیشتر عزاداری برای امام شیعیان !

    فردا صبح هم که برنج و گوسفند نذر داریم!!خونه ما و دایی و چند تا دیگه از فک و فامیل هر سال شریکی نذری میدیم و 4 الی 6 تا گوسفند رو قربونی میکنیم...بنده خداها اخرین لحظات تنفسشونه..

    دیشب نشسته بودم پیش یکیشون باهام درد دل میکرد ...میگفت دلم خونه حاجی! چرا من باید قربونی بشم؟؟ گفتم این مهریه که خدا روی پیشانی تو زده گوسی جان !!

    درسته که خداوند متعال اینجور موجودات رو برای قربونی کردن افریده ولی وقتی بیشتر تعمق میکنم و حتی در کتابی هم خوندم ...میبینم چرا باید تو جشنها و غمها حیوانات رو قربونی کنیم؟؟!!!چرا باید برای خوشیمون تو عروسی .حجاج و ... اون گوسفند زبون بسته رو قلع و قمع کنیم!!

    سر حسین بن علی رو تو کربلا بریدن و همه در سوگش نشسته ایم...
    ما هم الان سر هزاران موجود رو داریم میبریم برای امرار معاش خودمون..در حقیقت قاتل نیستیم ولی داریم قتل میکنیم!!! ایا همون حیوان نجیب نباید کسی دلش براش بسوزه!!

    به شخصه که اصلان لحظاتی که میخوان قربونی کنن تو اون محل واینمیسم..چون دلش رو ندارم جون دادن یه موجود رو ببینم که مثل ما جون داره ..قدرت داره.توان داره.مثل ما غذا میخوره..به ما هم میده میخوریم ولی فقط گناهش اینه که اون عقل نداره ما مثلان پر عقلیم!!!!
    =========================================
    ...

    چند سالیه 10 روز ایام محرم در ايران تبديل به نوعي كارناوال شده.
    سال*ها از اون موقعي كه عزاداري ِمردم توي تكيه*ها و حسينيه*ها به روضه خوني و سينه*زني ِبعدش خلاصه ميشد گذشته.

    حالا ما ايراني*ها ثابت كردیم كه ميشه توي هر موضوع و موقعيتي اصل مدرنيسم رو حفظ كرد. محرم*هاي اين سال*ها كه شايد بهترين لقبی که میشه براش انتخاب کرد اینه[size=large] «حسين*پارتي»..[/size]

    چیزی که من شبها به هیئت های تو خیابونا و حتی شبیه خونی ها سر میزنم میبینم ..بیش از اینکه شبیه مراسم عزاداری باشه شبیه پارتی هاست!! البته سهم اون دسته از مردمی که واقعان خالص زندگی میکنن و فکر و ذکر و تقواشون هم خالصه با این عده که متاسفانه کم هم نیست جداست!

    به عنوان مثال ...هيئت*ها بدون توجه به فسلفه شكل*گيري «هيئت»، مدام تو فكر پوز زني و روكم*كني هم*ديگه*ان.اینها رو میگم چون چند ساله دارم با اینجور ادمها رفت و امد میکنم و شناختمشون!!

    «هيئت حاجي فلاني رو ديدي؟! يه طبل خريدن اينقد بزرگه رو چرخ اينور اون ورش مي*كنن اونم دونفري؛ پنج*تا هم دوقول زن داره لامصب ارتشي ميزنن مث كره!» و بدون شك هرچه قد تعداد تيغه*هاي علامت ِيه هيئت بيشتر باشه اون هيئت فضاي معنوي*تري داره و عزاداري*هاش تو محل ها هم تکه!!!!!

    اینجور ادمها براي عزاداري به هيئت نمیرن! «بيا بريم اين هيئت ِفاز يك، هم يه خورده پياده*روي مي*كنيم هم مهشيد گفته من با مامانم*اينا ميام اونجا!»؛ «اوه! اوه! نمي*دوني چه دافهایی ميان اين هيئت نادر، لامصب يكي از يكي خوشگل*تر. امسال ديگه مخه*رو زدم!»

    جلب توجه مهم*ترين اصل براي رفتن اكثر پسرهاي جوون به هيئت*هاست. دخترها هم كه انگار ميان دستچين، خب دقت مي*كنن يه*دونه قوي هيكل و خوشتيپ*ش رو انتخاب كنن. نصف صاحب هيئت ها هم براي جلب توجه اهالي محل و ظاهرسازي هيئت رو به پا كردن وگرنه امام*حسين كيلو چنده؟!

    به هيئت*ها که میری. جديدترين مدل مو، مدل شلوار، مدل مانتو، آرايش*هاي جديد سال ..زیور الات با چاشنی سبز رنگ و كلا هرچيزي كه مربوط به جديدترين مد ها باشه رو كشف خواهيد كرد.

    طرف رو میبینم چنان تیپ زده اومده انگار اومده مراسم عروسی !! کم مونده یه کروات و کت شلوار بپوشه تنش!!!!


    تشكر ويژه*ی هم مي*كنم از بانوان محترمه كه با حضور خودشون در هيئت*هایه عزاداری باعث جوگيري بيشتر پسران ما و در نتيجه زدن محكم*تر زنجير بر روي شانه*هاي خود می*شوند. خير ببينيدخواهرا!!!

    انشالا روزی برسه حسین حسین گفتنهامون از ته دل باشه نه برای جلب توجه و ظاهر امر !!!!...........
    =======================================
    یه قولی داده بودم بابته اون مطالب جشن ...که بخاطر ایام محرم ترجیح دادم تو این چند روز ننویسم

    قربون دست بریده ات برم ابو فاضل !
    یا ابوفاضل . . . یا ابوفاضل . . .
    یاس بستان مرتضی عباس ، آبرو بخش آب یا عباس !!
    آب شرمنده از محبت توست ، عشق سقای کربلا عباس !
    تا قیامت هم عرشیان گویند ، به قیام تو مرحبا عباس !
    حضرت یزدان بانگ بردارد ، السلام علیک عشق من عباس !!
    خیمه ها دارند تکیه بر دستت ، بی تو می افتند خیمه ها عباس . . .
    کودکانی که تشنه لب بودند ، چه قدر گفتند العطش عباس !!


    یا حق



  5. Top | #955

    کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره   کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Aug 2007
    شماره عضویت
    907
    نوشته ها
    5,233
    تشکر
    3,366
    تشکر شده 2,837 بار در 571 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    488 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    عمو پاشی بیای محله ما دیگه چی میگی ... به مولا فشن تیویه
    پسره با 2 تا دختره از وسط دسته میان رد میشن ! اصلا یه وضعیتیه ... من نمیدونم چجور عزاداری هستش 100 تا نامحرم میان از وسطش رد میشن با نو قیافه ... کسی هم واقعا از ته دل بخاطر عزاداری بیاد تو خیابون با این دخترایی که میبینه خود به خود حواسش پرت میشه که ثواب نمیکنه هیچ گناه هم میکنه ... البته منم بدم نمیاد چرا دروغ ولی خب کلا وضعیت بدی هستش ...

  6. Top | #956

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Nov 2008
    شماره عضویت
    3611
    نوشته ها
    356
    تشکر
    0
    تشکر شده 14 بار در 14 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    اي بابا اينجا يه وضعيه كه اصلا نگو نپرس ..........
    همين الان پيرزنه قاطي مردا داره زنجير ميزنه !!!!
    يك خر تو خريه
    بايد از وضع جامعه مون خجالت بكشيم[hr]
    تموم جوونا فقط بخاطر صرف خرما و شير و شربت و.........ميان زنجير ميزنن و دهنشون پر خرما !!!!!
    همين الان هر كي كه از اينجا رد ميشه دو تا ليوان شير دستشه واقعا اينا يعني چي ؟؟؟؟؟
    چرا بايد خرما بگيم حسين حسين ؟

  7. Top | #957

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    11
    سن
    36
    نوشته ها
    835
    تشکر
    76
    تشکر شده 238 بار در 30 ارسال
    حالت من
    Ashegh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    333 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    امسال محرم این دخترا خیلی افتضاح بودن اصلا نمی زاشتن آدم ثواب کنه نمی خوام در موردش حرف بزنم
    --------------------------
    داش سینا همون تیپی رو که گفت زدم ولی هنوز از خودم عکس نگرفتم گرفتم می زارم بگرخی یه چفیه با یه پیرهن مشکی تن کردم از شانس بدم نرفتم یه مشکلی پیش اومد نرفتم اگر می رفتم مطمئن باش کار تموم بود.
    -------------------------------------------------
    بگزریم این محرمی من خیلی در راستای اخفال از سمت دختران محل قرار گرفتم . اینم ولش کن
    ---------------------------------
    یه بحث جدید راه بندازین حوصله امون سر رفت . فقط چرت نباشه
    -------------------------------
    یه سورپرایز دارم درست می کنم که به زودی حاضر می شه
    -----------
    حرف دیگه ای ندارم تمام

  8. Top | #958

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    ریش سفید انجمن
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    36
    سن
    41
    نوشته ها
    2,473
    تشکر
    9,829
    تشکر شده 17,339 بار در 1,369 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    99
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1584 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    قبل از شروع بگم ! داش هادی بابا از این عکسا و اواتورها هم برا ما درست کن! خدایی هنرمندیا!! ماشالا هم تیپت به اینجور عکسا میخوره همه ریشت! ولی اگه خواستی برامن درست کنی حتمان تو یه دشت باز باشه!!
    بیا بریم دشت کدوم دشت!!همون دشتی که هادی اهو ناز داره!!!
    اره بزارم تو یه دشت یه گوساله تازه به دنیا اومده رو هم بزار که من میخوام بهش شیر بدم!! غصه سینه هام رو نخور ...خدا شیر خشک رو واسه چی افریده!!!!
    خلاصه یه چیز خوبی برامون در بیار....

    ==============================
    خوب ایام محرم هم برای ما ایرونیها تموم شد!!!!! 10 روز محرم مثل جشن هر ساله 22 بهمن حتمان باید 10 روز باشه!!! من موندم و برام یه سواله !
    حسین بن علی (ع) روز دهم محرم به شهادت میرسه ! ما مسلمونا از روز یکم محرم تا دقیقان ظهر عاشورا مدام بر سر و روی خودمون میزنیم ولی کافیه بیای تو شهر رو ببینی انگار نه انگار همه چی یهو اروم میشه...در حاللی که از نظر خودم امام حسین وقتی به شهادت رسیده اون موقع بیشتر با شیون و زاری کرد واسش ..نه اینکه قبله عاشورا مدام سوگوار باشیم و روز عاشورا قصه تموم بشه...
    دقیقان عینه یه تورنمت میمونه که روز عاشورا میشه فینال و یا یه داستان!!
    من خیلی برام سواله و تحقیقاتی رو هم انجام دادم که چگونه این 10 روز اول باید سوگ باشه ولی مابقیش هیچی!!! یا اصلا چرا این 10 روز بعد از عاشورا نباشه!! ایا اینها سر در علما داره یا قوانین از زمان قبل از طاغوت و سلسله های ایرانی بوجود اومده!!
    کلان به نتیجه ای نرسیدم..اونی که اطلاعاتش بیبشتره روشنمون کنه!! خیلی به دنبال این جوابم!

    ===============================
    فول عکس !


    ==============================
    ما که ارسالی از کاربر mrdmn تو تاپیک مصاحبه ندیدیم!! اخه ایشون به ما پ خ فرستادن ضمن ابراز محبت به ما خواستار این شدن جوابای اخرش رو بخونیم که اومدیم دیدیم جهت اینکه دعوی پیش نیاد ارسال پاک شده!
    حقیقتان یه چیزهایی از ایشون توسط دوستان بدستمون رسیده که بدجور به کما رفتیم!
    ولی براش ارزوی موفقیت میکنیم..داودد یاد و خاطره اش تو انجمن و همه جا خواهد موند...و همیشه همه دوستان از خلق و خوی قبل از معروفیتش لذت میبردن! ولی امان از اون روزی که ادمها یه ذره توقهاشون بره بالا ! خدا بیامرزتت داوود کی بودی چی شدی!

    ============================

    چند وقتیه برنامه 90 خیلی جالب شده ...یعنی داره به سمت و سوی سیاست بازی و این چیزا میره بد فرم اونم نه توسط عادل فردوسی پور بلکه توسط مهماناش که میخوان عادل رو ضد انقلاب جلوه بدن!!!!!!...
    اون سری کاظمی رئیس سازمان لیگ عادل رو ضد نظام معرفی کرد تو تلفن ..
    پنج شنبه هفته پیش هم که اخرش بود مناظره تلفنی آخوندی بود.. یکی از اون بسیجیهای کثیف این دولت !!
    این مرتیكه آخوندی بدجوری مزخرف می گفت. یه بسیجی ریشو كه مشخصات لازم برای این پست رو داره.

    دردش هم این بود كه چرا نود مثل صداوسیما از دولت و نظام تعریف نمی كنه.این بسیجیها هر چی میشه خون شهدا واقعی رو می كشن وسط.
    یه تیكه فردوسي پور گفت:حداقل در اين شبهاي عزيز راست بگید.آخوندي هم گفت شما با خون شهدا نشستي اونجا. فردوسي پور گفت به هرحال مردم قضاوت ميكنند، آخوندي هم گفت همين مردم به اين دولت راي دادن
    آخه احمق چه ربطی داره؟!!!

    البته ایشون ناحیه سوزش اصلی رو مشخص كردن که كه همانا بر میگرده به برنامه ای كه صفایی فراهانی اومده بود با سند ومدرك گندكاری اینها رو لو داد و برادران سازمان ضایع شدن.
    كلا فردوسی پور خوب حالشو گرفت..لینك دانلودش رو گیر اوردیم..حتمان بگیرینش...
    دانلود ویدئو
    http://a-mirror.video2.blip.tv/Pulsetv-NavadAkhoandi858.wmv
    دانلود فایل صوتی
    http://a-mirror.video2.blip.tv/Pulsetv-Navad_AkhondiSoundOnly222.mp3

    کلان عادل چند وقته خیلی مواقع میزاره مهمانهای تلفنی یا حضوریش هر چرت و پرتی میخوان بگن و جوابشون رو نمیده تا سوژه بشه برای اهالی مطبوعات
    همین آخوندی خوب شده سوژه مطبوعات و چپ و راست دارن بهش گیر میدن
    این كه از خون شهدا خرج كرد و آسمون ریسمون به هم بافت، به نظرم بهترین راه انتقاد رو براش باز كرد
    ولی جداَ اگر من جای عادل بودم یه روز بر میداشتم آخوندی رو میاوردم تو استودیو یه برنامه جذاب ازش درست می كردم و كلاَ طرف رو كله پا می كردم.
    خدایی خیلی سوژه اس این بشر

    یعنی وسعت دیدش اندازه دیدن خال كنار چشم چپشه !!

    =======================================
    یه تاپیکی دیدم در مورد غزه....خواستیم مطالبی رو بنویسیم...خدا لعنتشون کنه این اسرائیلی ها رو ...ولی راستشو بخوام بگم اینه که بیش از اینکه دلم بحال فلسطینی ها بسوزه بحال مردم بدبخت خودمون میسوزه...مگه ما جنگ نداشتیم مگه 8 سال دفاع مقدس نداشتیم اون موقع کی به فکره ما بود که الان باید ما به فکرذه دیگران باشیم...
    مردمی که باید خودشون هشتشون گروه نوهشون باشه ولی تمام فکره دولتمردامون کمک به فلسطین باشه اما دریغ از یه تفکر به دولبت خودش ...
    چند تا عکسن جالبن ! واقعیتها رو خیلی خوب نمایان میکنه...ببینید...


    قوت جان گر نیست جان محفوظ باد؛ جان درگیر زمان محفوظ باد :





    سفره ی ما گر پر از خالی بُوَد، یادمانِ بوی نان محفوظ باد :





    خنده بر لب ها اگر خشکیده است، اشک و آه بی امان محفوظ باد :






    یا اگر مردیم زیر بار فقر، جان آقا زادگان محفوظ باد :




    فعلان


  9. Top | #959

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Sep 2008
    شماره عضویت
    3285
    سن
    33
    نوشته ها
    732
    تشکر
    0
    تشکر شده 30 بار در 10 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    31 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    آقا این فردوسی پور شدید پارتی داره ها ... اگه این ورزش از نگاه دو این حرفارو می زد الان ترور شده بود !!!

  10. Top | #960

    کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره   کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Aug 2007
    شماره عضویت
    907
    نوشته ها
    5,233
    تشکر
    3,366
    تشکر شده 2,837 بار در 571 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    488 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!



    مراسم عمامه گزاری آخوندا !

    -------



    شکار لحظه ها

    -----------



    جسد مومیایی توت آنخ آمون معروفترین فرعون مصر

صفحه 96 از 248 نخستنخست ... 46869495969798106146196 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. اسرارالتوحید فی مقامات عصر ایران ...(جلد چهارم)
    توسط amir-aghaei در انجمن اسرار التوحید
    پاسخ ها: 576
    آخرين نوشته: 05-09-2011, 09:49 AM
  2. اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 3 !! )
    توسط HaMo0n در انجمن اسرار التوحید
    پاسخ ها: 568
    آخرين نوشته: 06-07-2010, 09:54 PM
  3. کلید اسرار..............
    توسط The Proud در انجمن گفتگو گوناگون
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: 01-14-2010, 10:29 PM
  4. اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 2 !! )
    توسط HaMo0n در انجمن اسرار التوحید
    پاسخ ها: 1023
    آخرين نوشته: 01-04-2010, 12:04 AM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد