تیپ یک دست مشکی بزن, یه چپیه هم جور کن بنداز دور گردنت, بگو از دست اقا گرفتم.نوشته اصلی توسط legendarp
ریش هم یاورش استاد باشه, با موی کوتاه ساده(یه ور شونه ش کن, سشوار و ژل و گریس و وازلین هم بهش نزدیک نکن), یکم گلاب به خودت بزن. یه عکس از اقا و دوستان هم بزار تو جیبت, بعد اون جا دقت کن که به صورت کاملاّ اتفاقی وقتی می خوای تسبیحت رو از جیبت در بیاری, بیوفته رو زمین(ترجیحاّ جایی که همه ببینن).
ممنون.
موفق باشین.




پاسخ با نقل قول






اصلا یه وضعیتیه ... من نمیدونم چجور عزاداری هستش 100 تا نامحرم میان از وسطش رد میشن با نو قیافه ... کسی هم واقعا از ته دل بخاطر عزاداری بیاد تو خیابون با این دخترایی که میبینه خود به خود حواسش پرت میشه که ثواب نمیکنه هیچ گناه هم میکنه ... البته منم بدم نمیاد چرا دروغ
ولی خب کلا وضعیت بدی هستش ...


! 








علاقه مندی ها (Bookmarks)