بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 23

موضوع: نيازمنديهاي كامپيوتر و نرم افزار

  1. Top | #1

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Apr 2008
    شماره عضویت
    2084
    سن
    41
    نوشته ها
    2,822
    تشکر
    5,152
    تشکر شده 6,623 بار در 1,293 ارسال
    حالت من
    Mariz
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    48 Thread(s)

    پیش فرض نيازمنديهاي كامپيوتر و نرم افزار

    بنام خدا

    سلام رفقا

    تو اين تاپيك شما ميتونيد چيزهاي بدرد بخوري راجع به دنياي كامپوتر و نرم افزار پيدا كنيد
    اين تاپيك متاسفانه درخواستي نيست

    خوش باشيد

    -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
    توي اولين پست مي خوام يه حال سوسكي بهتون بدم

    [size=x-large] بهترين لپ تاپهاي زير يك ميليون تومان [/size]
    ( فروردين 88 )

    [size=large] ACER Aspire 6930[/size]
    مشخصات:اين لپ تاپ به دسته مدل هاي داراي مانيتور عريض 16/4 اينچي تعلق دارد و از پردازنده Core2Duo T5800 با فركانس 2 گيگا هرتز همراه با 4 گيگا بايت رم استفاده مي كند.
    هارد ديسك ان 250 گيگا بايت بوده و تراشه گرافيكي Intel 4500MHD در كنار درايو Blu-ray و ويندوز ويستاي ارجينال Home premium دارد.

    قيمت : 850 هزار تومان ( فروردين 88 )






    [size=large] Acer Aspire 5920[/size]
    مشخصات:اين لپ تاپ كه با همكاري شركت BMW در طراحي ان ساخته شده است از يك پردازنده Core2Duo T7300 با فركانس 2 گيگا هرتز و رم 3 گيگا بايت و نيز هارد ديسك 250 گيگا بايتي بهره مي برد.
    نكته جالب توجه اين لپ تاپ كارت گرافيك قوي GF 8600GT است. مونيتور 15/4 اينچي دارد.

    قيمت: 960 هزار تومان




    [align=center]To Be Continued ...l[/align]

  2. Top | #11

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Apr 2008
    شماره عضویت
    2084
    سن
    41
    نوشته ها
    2,822
    تشکر
    5,152
    تشکر شده 6,623 بار در 1,293 ارسال
    حالت من
    Mariz
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    48 Thread(s)

    پیش فرض RE: نيازمنديهاي كامپيوتر و نرم افزار

    با سلام
    ادامه مطلب بهترين لپ تاپ ها با قيمت زير يك ميليون تومان

    امروز با يكي از پر اوازه ترين برند هاي توليد لپ تاپ يعني مارك در خدمتتونيم

    [size=large] Dell Vostro 1510-O[/size]
    مشخصات:
    پردازنده : Core2Duo با فركانس 2/4 گيگا هرتز با L2 كه ظرفيت ان 3 مگا بايت بوده
    رم : 3 گيگا بايت
    هارد ديسك : 320 گيگابايت
    مانيتور : 15/4 اينچ
    كارت گرافيك : GF 8400 GS
    سيستم عامل : ويندوز ويستاي Home Premium

    قيمت : 960 هزار تومان



    -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-==-=-=-=-=-=-=-

    [size=large]Dell Vostro 1510-A[/size]
    مشخصات
    تفاوت اين مدل با مدل فوق در كاهش فركانس پردازنده به 2 و حذف كارت گرافيك و نيز تقليل ظرفيت هارد ديسك به 250 گيگا بايت بوده است

    قيمت : 820 هزار تومان



    -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-==-=-=-=-==-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

    [size=large]Dell Inspiron 1525-K[/size]
    مشخصات
    پردازنده: Core2Duo با فركانس 2 گيگاهرتز با 2 مگابايت حافظه L2 و 800 مگاهرتز فركانس FSB بوده
    رم : 3 گيگا بايت
    هارد ديسك : 250 مگابايت
    كارت گرافيك : ندارد ( تراشه X3100 )
    مانيتور: 15/4 اينچ
    سيستم عامل : ويندوز ويستاي Home Premium

    قيمت : 820 هزار تومان



    -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

    [size=large]Dell Vostro1310-J[/size]
    مشخصات
    اين مدل نيز كه همانند مدل 1510 در بالاترين چينش خود يكي از موفق ترين مدل هاست با تغيير پردازنده به مدل Core2Duo با فركانس 2 گيگاهرتز و 2 گيگابايت رم به همراه هارد ديسك 250 گيگابايتي و كارت گرافيك GF 8400 GS و مانيتور 13/3 اينچي و البته حذف سيستم عامل اورجينال و گران قيمت روند خوبي را طي نموده است.

    قيمت : 930 هزار تومان



    -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

    [size=large]Dell Studio 1537-A[/size]
    مشخصات
    پردازنده:Core2Duo با فركانس 2 گيگاهرتز
    رم: 2 گيگابايت
    هاردديسك:250 گيگابايت
    كارت گرافيك:ATI HD3450
    مانيتور:15/4 اينچ
    سيستم عامل : ندارد

    قيمت:960 هزار تومان





    خب دوستان عزيز برند DELL رو با معرفي مدل بالا به پايان مي بريم منتظر برند هاي ديگه باشيد...

    شاد باشيد.

  3. Top | #12

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2009
    شماره عضویت
    4176
    سن
    33
    نوشته ها
    1,315
    تشکر
    1
    تشکر شده 44 بار در 17 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: نيازمنديهاي كامپيوتر و نرم افزار

    سلام
    حاج بهمن از این به بعد بزن تو خطه قطعات و سخت افزار های کامپیوتر مثل رم ، گرافیک ، سی پی یو و هزاران جایزه دیگر
    زده شدیم از بس لبتاپ دیدم ، دلمون اب افتاد ولی نتونستیم بخریم

  4. Top | #13

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Apr 2008
    شماره عضویت
    2084
    سن
    41
    نوشته ها
    2,822
    تشکر
    5,152
    تشکر شده 6,623 بار در 1,293 ارسال
    حالت من
    Mariz
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    48 Thread(s)

    پیش فرض RE: نيازمنديهاي كامپيوتر و نرم افزار

    سوني رو هم معرفي كنم مي رم سر بحث هاي ديگه

  5. Top | #14

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Feb 2009
    شماره عضویت
    4201
    نوشته ها
    265
    تشکر
    0
    تشکر شده 3 بار در 3 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    31 Thread(s)

    پیش فرض RE: نيازمنديهاي كامپيوتر و نرم افزار

    مال من کخ 6400 dell هست که می شه گفت خز ترین مدل dell هست شما هر برنامه ای از تلوزیون رو ببینید که طرف لپ تاپ داشته باشه شک نکنید که اون لپ تاپ dell و مدل 6400 هست که ما شاء الله اینقدر سی پی یو این مدل پایین هست (البته باز تو 6400 به سه شاخه تقسیم می شه) که رو اعصاب می ره ! در ضمن به کسانی که می خوان از این مدل بخرن پیشنهاد می کنم حتما مدلی که دارای سی پی یو بالاتری هست رو بخرن !



    پیشنهاد ما ! اصلا به سرغ این لپ تاپ نروید ! مگر فقط برای آهنگ گوش دادن و فیلم دیدن که برای اینکار بسیار عالی می باشد !

  6. Top | #15

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Mar 2009
    شماره عضویت
    4429
    سن
    34
    نوشته ها
    1,343
    تشکر
    0
    تشکر شده 27 بار در 26 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض درخواست یه برنامه برای ویرایش فایل های ویدیویی

    سلام.یه برنامه میخواستم که مثلا بشه من یه فایل ویدیویی رو از فلان دقیقه تا فلان دقیقه اش رو جدا کنم و تو یک فایل جدا بزارمش.اگه فقط اسمش رو هم میدونین کافیه بگید خودم میرم دنبالش

  7. Top | #16

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیر
    تاریخ عضویت
    Jun 2008
    شماره عضویت
    2489
    سن
    33
    نوشته ها
    7,543
    تشکر
    11,137
    تشکر شده 15,155 بار در 2,295 ارسال
    حالت من
    Sepasgozar
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1913 Thread(s)

    پیش فرض RE: نيازمنديهاي كامپيوتر و نرم افزار


    شایان جون با خود برنامه ی Jet Audio هم میشه.برو تو قسمت Convert Video پیداش میکنی.اگه پیدا نکردی بگو تا بهت بگم چیکار کنی.

  8. Top | #17

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Apr 2008
    شماره عضویت
    2084
    سن
    41
    نوشته ها
    2,822
    تشکر
    5,152
    تشکر شده 6,623 بار در 1,293 ارسال
    حالت من
    Mariz
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    48 Thread(s)

    پیش فرض RE: نيازمنديهاي كامپيوتر و نرم افزار

    شایان جان باید با VCD Cutter این کارو انجام بدی
    من روی اون یکی سیستمم دارم اگه پیدا نکردی بگو تا واست اپ کنم

  9. Top | #18

    عنوان کاربر
    Junior Member
    تاریخ عضویت
    Aug 2009
    شماره عضویت
    4988
    نوشته ها
    3
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض خواهش

    mikhastam az azizan khahesh konam age kasi ba monitor haie AOC kar karde makhsosan ba modele 2fgbdtg230 fm ye tozihi dar morede in monitore taze vared bede mamnon


    فارسی تایپ کنید .

  10. Top | #19

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Feb 2009
    شماره عضویت
    4359
    نوشته ها
    878
    تشکر
    4,059
    تشکر شده 916 بار در 221 ارسال
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    377 Thread(s)

    پیش فرض RE: نيازمنديهاي كامپيوتر و نرم افزار

    نقل قول نوشته اصلی توسط Kazuya

    شایان جون با خود برنامه ی Jet Audio هم میشه.برو تو قسمت Convert Video پیداش میکنی.اگه پیدا نکردی بگو تا بهت بگم چیکار کنی.


    پژمان ، می شه توضیح بدی چجوری ؟

  11. Top | #20

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Oct 2009
    شماره عضویت
    5334
    سن
    33
    نوشته ها
    263
    تشکر
    0
    تشکر شده 8 بار در 7 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: نيازمنديهاي كامپيوتر و نرم افزار

    شایان یه برنامه توپی هست که همون کار میکنه حالا کارهای زیادی هم می کنه من از این برنامه استفاده می کنم
    http://www.dvdvideosoft.com/

صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: 01-10-2011, 10:32 AM
  2. خنك كاري كامپيوتر با مايعات
    توسط MEĦRSĦAÐ در انجمن سخت افزار
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 08-01-2010, 07:11 PM
  3. جديدترين بازى كشتى كج براى كامپيوتر 2009
    توسط Age Of Mehdi در انجمن کامپیوتر ( PC )
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: 04-20-2009, 03:16 PM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد