[size=small]همونطور که میدونید باتیستا در راو امروز به مصاف رندی اورتون رفت تا انتقام مصدومیتش رو بگیره.
پیش تر هم کمپانی اطلاع داده بود که بایتستا به سرعت به اسمکداون انتقال پیدا میکنه.
منابعی منتشر کردند که این انتقال دلایل زیادی داشته.
رفتن جف هاردی از کمپانی و وضعیت نامشخص ری میستریو و مصدومیت ادج که به زودی هم بازنخواهد گشت از جمله این دلایل بوده.
ولی عده ای اعتقاد دارن که با اومدن تیکر توازن قدرت برقرار شده ولی خبرهایی میرسه که تیکر وضعیت سلامتیش هنوز هم در شرایط خطرناکه و نمیتونه به صورت مداوم مسابقه بده وشاید دوباره نیازمند عمل جراحی بشه.
بدین ترتیب شایعه بازنشست شدن باتیسا هم تکذیب میشه.[/size]





پاسخ با نقل قول





علاقه مندی ها (Bookmarks)