سلام!!!!!!!
10.TRIPLE H
9.RANDY((MACHO MAN))SAVAGE
8.VINCE MACMAHON
7.SANDMAN ECW ORIGINAL
6.BILL GOLDBERG
5.RICK RUDE
4."STONE COLD" STEVE AUSTIN
3.D GENERATION X
2.NWO
1.THE UNDERTAKER
باييييي!!!!!!!
سلام!!!!!!!
10.TRIPLE H
9.RANDY((MACHO MAN))SAVAGE
8.VINCE MACMAHON
7.SANDMAN ECW ORIGINAL
6.BILL GOLDBERG
5.RICK RUDE
4."STONE COLD" STEVE AUSTIN
3.D GENERATION X
2.NWO
1.THE UNDERTAKER
باييييي!!!!!!!

تو ایران هست ولی در جهان به دلیل اینکه زبانمون انگلیسی نیست میشه گفت در حد 0 هستمطمئنا در اینده نه چندان دور جزو 3 انجمن اول کشتی کج میشیم![]()
به نظر من ورودی اج هم بهتر بود که توی این 10 تا میومد البته این نظر شخصی منه !
ممنون !

همین الانش فکر میکنید ما کم انجمنی هستیم؟!!اینم بگم بچه های ایران دبیلو دبیلو ای اگر یکم حرفه ای تر فکر کنند مطمئنا در اینده نه چندان دور جزو 3 انجمن اول کشتی کج میشیم
بین 100 سایت برتر کشتی کچ در دنیا ما در رتبه 8 بودیم.
یه قطب اسیاییم![]()
بدون تعصب بگم هیچی ورودی بوگی من نمیشد!![]()
در این که ما خیلی بهتریم شکی نیست! شاید تنها مزیت اونا نسبت به ما دسترسی سریع تر به اخبار باشه
یک دنیای فوق العاده...
من داخل این لیست اول خوشحالم که اسم Randy Savage اومده/.....
واقعا اینترنس گلدبرگ خیلی زیبا بود اما باز هم فرقی نمیکنه که کی اول باشه مهم اینه که بهترین بوده
اما یک سوال بر چه اصاصی اینارو انتخاب کردن؟
عكس هاي خراب در تاپيك تصحيح شد!!!!!!!!
یعنی اینترنس وینس و ... و.... از راک بهتر بود؟![]()

بهترین ورودی رو به نظر من بنوا داشت مخصوصا تو WM 20 که وقتی رفت تو رینگ رفن جلوی شان خیلی زیبا بود.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)