ســـلام.
[align=center]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[/align]

ســـلام.
[align=center]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[/align]

چقدر مودب شدی افرین
خیلی خوب
پس از این به بعد کل ریتینگِ؟
توی بند اولت نوشتی 5شنبه شب یعنی ایمپکت با سو*پراستارز داشته رقابت میکرده
پس از این حرفتون که گفتید ایمپکت ریتینگ1 بازیهاش خشن هستن و هار/دکو-ر نتیجه ای نگرفتید و میخواید حرف منو تکرار کنید؟
5 شنبه ها که این بود
وای به حال دوشنبه ها!
در ضمن من همونیم که با هم کل کل میکردیم و نتونستیم حرف هم دیگه رو بفهمیم
اگه میشه توهین نکن
چون دوست ندارم جواب بدم و ملت که میان تاپیکو میخونن خودشون میفهمند

ســلام.
دوستان لطفا از بحث اصلي تايپيك دور نشيد. و از كل كل بيمورد ( باعث ايجاد دعوا شود ) بپرهيزيد .
ادامه پيدا كند تايپيك قفل و با كاربران خاطي برخورد خواهد شد.
كـاربر hajsaeed شـما هم ميدونين چند يوزر داشتن = اخراج است .!
باي.

این یوزر دو نفره است و فقط من پسوردشو دارم مال یکی از دوستامه تازه عضو شده
من قسم خورده بودم عمرا ریجستر کنم دیگه
دوست عزیز خدایی نکرده ما که خر نیستیمنوشته اصلی توسط hajsaeed
من همون روز اول فهمیدم شما با این یوزر ثبت نام کردین ولی بهتون چیزی نگفتم .
ولی مثل این که شما از درگیری خوشتون میاد ...
یوزر قبلیتون هم دیروز آزاد شد , کاری نکنید همه ی یوزرهاتون + آیپیتون بسته بشه .

ساسان خون خودت رو كثيف نكن
----------------------------------------
فكر كنم مكمن مجبور بشه تيكر رو بياره RAW كه ريتينگش افت نكنه. والا ديگه همه گندهاي WWE الان RAW هستن.
بنظرم اين استوري لاين ميتونه RAW رو به روزهاي 98 و 99 برگردونه:
DX vs. Brothers of Destruction
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)