ســـلام.
[align=center]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[/align]

ســـلام.
[align=center]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[/align]

منظورش از it's on brother جنگ هست ... جنگ شروع شده برادر![]()
![]()
تیکه ی خزی هم داره ..
ولی برای اولین بار تو این سال ها من یه طرح قشنگ از این گرافیستای تی ان ای دیدم !

یعنی این دوشنبه میره روی ایر؟

امـروز 6 دسامبـر اســت .نوشته اصلی توسط hajsaeed
4 ژانويــه اوليــن اميپكــت در دوشنبــه اســت . حدود 1 مــاه ديگــر.

اون كه آره.تیکه ی خزی هم داره ..
ولی برای اولین بار تو این سال ها من یه طرح قشنگ از این گرافیستای تی ان ای دیدم !
طرح قشنگه ولي تكراريه.خيلي از اين طرح خز استفاده ميشه !![]()

خدا کنه هرچه زودتر بره رو ایر تا دابلیوای هم ماندی نایت وار یا مشابه اون رو راه بندازه!
بر و بچ ایمپکت حواستون باشه که تی ان ای شروع کرد و منتظر عاقبت کار باشن.[hr]
مگه 7 سال جنگ نیست؟نوشته اصلی توسط The Main Event

دبیلو دبیلو ای هیچ وقت نمیتونه دوران اتیتود را راه بندازه :
1 . قانون پی جی 13
2 . قرارداد های تلویزیونی
3 . نبود استار هایی مثل استون کلد و راک
4. استوری لاین های تکراری
برین خوش باشین با هورنی و سانتینو
جناب علامه دهر جنگ یعنی ریتینگ .. ریتینگ هم از امار بیننده ها بدست میاد ... جنگ هم وقتی شروع میشه که دو طرف در یک ساعت مشخص و در یک روز مشخص از هفته شو رو پخش کنند .مگه 7 سال جنگ نیست؟

جنگ یعنی ریتینگ؟
مگه شما نبودی میگفتی که ریتینگ مهم نیست؟
پس تا ژانویه صبر میکنیم ببینیم ریتینگ 1 تکون میخوره یا نه!

ببنید اولا اشنا به نظر میایید !
دوما اونموقع تی ان ای روز پنجشنبه شو داشت شما میگفتید ( البته اگه همونی باشید که حدس میزنم ) ریتینگ تون پایینه ما میگفتیم در این وهله اصلا ریتینگ مهم نیست مهم بازیه ها قشنگ تری که تی ان ای داره ... تی ان ای وقتی دید که بازیهاش خیلی بیشتر هست و هوگن هم بعنوان یه تماشاگر جذب کن در دست داره میتونه بیاد روز دوشنبه ها و رقابت رو شروع کنه ! دبیلو ای حتی دیگه مسابقات ه-ا-ردکور هم نداره و خون اومدن تو مسابقات جریمه داره !
حالا شما میتونی بیای باز یه **** دوخطی بنویسی ولی از من که برات توضیح دادم انتظار نداشته باش تو گوش .. یاسین بخونم ... یه حکایتی هست میگه الاغ عیسی رو 100 بارم ببری مکه بازم ****... حالام ما هرچی بگیم برای شما فرقی نداره ...
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)