[size=x-small]سلام .
با توجه به توضیحاتی که شروین در تاپیک مخصوص ویدئو های [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] داد ,
این تاپیک مخصوص دریافت ویدئو های Ask The Divas می باشد .
با تشکر .[/size]
[size=x-small]سلام .
با توجه به توضیحاتی که شروین در تاپیک مخصوص ویدئو های [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] داد ,
این تاپیک مخصوص دریافت ویدئو های Ask The Divas می باشد .
با تشکر .[/size]

والا ما با این تنکس هایی که تو این یکی دو سه هفته ای که گرفتیم بیشتر دلسرد شدیم !نوشته اصلی توسط Ð-i-R-Ť-Y
![]()

راستش دوستان عزیز باید بگم هدف جمع و جور کردن ارشیو انجمن هست. قرار هم نیست از حرف کسی دلسرد بشم چون واقعآ بچه های این انجمنو دوست دارم() من به عشق انجمن و بچه های باحالش فعالم و فعال هم میمونم و بقیه کارام هم به خاطر جمع کردن آرشیو هست.
خلاصه کنم که هدف موفقیت انجمن است.....
پرچم سیخه

[align=center][size=x-small]
WWE - Ask The Divas , 23 Jan , 2010
[/size][/align]
[align=center]
[/align]
[align=left]
« Ask The Divas - 23 jan 2010 '
[/align]
[align=center]
: [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید][/align]
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)