لیدیز که نداریم ... جنتلمن ...
توجه فرمایید
توجه فرمایید
دقایقی پیش طی کنفرانسی که با سلطان بشیر داشتیم ... ( متاسفانه دست راسته آقا که آرمان باشه در کنفرانس حضور نداشتن ) تصمیم گرفتیم بازرس و جاسوس ویژه ای برای گروه بی . ای . استخدام کنیم ...[align=center]
خانوم ها که نداریم و آقایون ... معرفی میکنم ... بازرس ... محافظ و جاسوس گروه باریکلا آقا ...
[size=xx-large]علی " کارتر " آمریکایی ![/size]
[/align]





پاسخ با نقل قول




.











علاقه مندی ها (Bookmarks)