[size=small]راستش نمیخواستم این بحث رو باز کنم ولی مجبور شدم یه چیزایی درباره اینتر رو بگم.(قبلا هم میدونستم ولی چون با اینتر کلی بارسلونایی که ماشالا همه جا زیاد هستن رو اذیت میکردم بهش اشاره نمیکردم)
اینتر یعنی ضد فوتبال!
یعنی شما فکر میکنید پارسال منچستر و فرگوسن نمیتونستن بارسا رو با تاکتیک ضد فوتبال و پرسینگ شکست بدن و قهرمان بشن؟؟؟
چرا میتونست ولی انقدر هواداراش رو میشناخت که میدونست این قهرمانی ضد فوتبال رو نمیخوان و دوست دارن که مثل مرد بازی کنن.
یه مثال از تیم خودم بزنم که مثل ناموس روش تعصب دارم.
لیورپول سال 2004 2005 هم همینطور بود.رسید فینال و همه رو برد آخر سر هم قهرمان شد.ولی آیا واقعا لیورپول قهرمان اروپا بود؟یعنی از همه قویتر بود؟شخصیت قهرمان داشت؟
جواب یه کلمست نه.
حالا من که طرفدارش بودم قهرمان هم شده بودم به نظرتون میتونستم به تیمم افتخار کنم؟بگم که چه قدر قشنگ دفاع کردیم و دقیقه نود چه گلی زدیم یا مرده خوری چه طوری یه موقعیتمون رو گل کردیم و ....
ولی لیورپول پارسال چی؟چه طوری رئال رو 4-0 و منچستر رو 4-1 و اون بازیهای 4-4 با چلسی و آرسنال رو انجام داد و یه فوتبال قشنگ بازی میکرد.
اونموقع ها به بازی لیورپول افتخار میکردم.چون جوونمردانه بازی کرد.چون با قدرت بازی میکرد.چون پرس انجام نمیداد.و ....
لیورپول امسال چی؟همون بازی رو ارائه داد و از همیشه بیشتر باخت و تیمهایی مثل من سیتی و استون ویلا و تاتنهام بالا سرش وایسادن.
ولی غروری که این لیورپول هفتمی داشت از اون لیورپول قهرمان چمپیونز لیگ برای من بیشتر بود.
حالا نگاه به فوتبال متفاوته.
یه تیمی مثل اینتر عقده قهرمانی در اروپا روی گلوش مونده بود و دوست داره هر طور شده قهرمان بشه و اصلا براش مهم نیست از چه راهی با چه فوتبالی.
غیرت و تعصب هوادارا رو هم میتونید در اینگیلیس و آلمان و کاتالونیا ببینید نه اسپانیا و ایتالیا و فرانسه و ......
این موضوع هم که پیروزی با دو گل رو نمیشه به داوری ربط داد یه چیزی شبیه جوکه و لازم نیست جوابی داد.
در ضمن برای هند هم چیزی به نام از قصد و غیر از قصد نداریم اگه دست باز باشه حتی اگه طرف خودش حواسش هم نباشه باز هم خطاست.از قصد و غیر از قصد مال شرایط دیگه هنده.
در ضمن منم از بایرن دفاع نکردم و بایرن هم خودش با لطف خدا و شانش و ... اومده تا اینجا ولی هر چی باشه زیباتر فوتبال ارائه داده.
در ضمن این سبک نوینی نبود که اینتر ارئه داد این همون سبک هررا سال 65 که درآمیخته با فوتبال نوین امروزی هستش هست.
قطعا خوزه هر جا هم بره محبوب اینتری ها خواهد بود چون اونا رو به آرزوشون رسوند.
البته من قبول دارم که آدم وقتی زورش نمیرسه مجبوره از هر راهی برنده بشه و خوزه هم بهترین کار رو کرد ولی این که از اینتر اسطوره قوی و قدرتمند بسازید جوک محضه.[/size]





پاسخ با نقل قول



[hr]



علاقه مندی ها (Bookmarks)