بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 54 از 57 نخستنخست ... 4445253545556 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 531 تا 540 , از مجموع 569

موضوع: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 3 !! )

  1. Top | #531

     کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره  کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیره
    تاریخ عضویت
    Feb 2008
    شماره عضویت
    1712
    سن
    74
    نوشته ها
    4,102
    تشکر
    3,188
    تشکر شده 6,206 بار در 1,800 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1413 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 3 !! )

    [size=small]راستش نمیخواستم این بحث رو باز کنم ولی مجبور شدم یه چیزایی درباره اینتر رو بگم.(قبلا هم میدونستم ولی چون با اینتر کلی بارسلونایی که ماشالا همه جا زیاد هستن رو اذیت میکردم بهش اشاره نمیکردم)

    اینتر یعنی ضد فوتبال!

    یعنی شما فکر میکنید پارسال منچستر و فرگوسن نمیتونستن بارسا رو با تاکتیک ضد فوتبال و پرسینگ شکست بدن و قهرمان بشن؟؟؟
    چرا میتونست ولی انقدر هواداراش رو میشناخت که میدونست این قهرمانی ضد فوتبال رو نمیخوان و دوست دارن که مثل مرد بازی کنن.

    یه مثال از تیم خودم بزنم که مثل ناموس روش تعصب دارم.
    لیورپول سال 2004 2005 هم همینطور بود.رسید فینال و همه رو برد آخر سر هم قهرمان شد.ولی آیا واقعا لیورپول قهرمان اروپا بود؟یعنی از همه قویتر بود؟شخصیت قهرمان داشت؟
    جواب یه کلمست نه.
    حالا من که طرفدارش بودم قهرمان هم شده بودم به نظرتون میتونستم به تیمم افتخار کنم؟بگم که چه قدر قشنگ دفاع کردیم و دقیقه نود چه گلی زدیم یا مرده خوری چه طوری یه موقعیتمون رو گل کردیم و ....

    ولی لیورپول پارسال چی؟چه طوری رئال رو 4-0 و منچستر رو 4-1 و اون بازیهای 4-4 با چلسی و آرسنال رو انجام داد و یه فوتبال قشنگ بازی میکرد.
    اونموقع ها به بازی لیورپول افتخار میکردم.چون جوونمردانه بازی کرد.چون با قدرت بازی میکرد.چون پرس انجام نمیداد.و ....

    لیورپول امسال چی؟همون بازی رو ارائه داد و از همیشه بیشتر باخت و تیمهایی مثل من سیتی و استون ویلا و تاتنهام بالا سرش وایسادن.
    ولی غروری که این لیورپول هفتمی داشت از اون لیورپول قهرمان چمپیونز لیگ برای من بیشتر بود.

    حالا نگاه به فوتبال متفاوته.
    یه تیمی مثل اینتر عقده قهرمانی در اروپا روی گلوش مونده بود و دوست داره هر طور شده قهرمان بشه و اصلا براش مهم نیست از چه راهی با چه فوتبالی.
    غیرت و تعصب هوادارا رو هم میتونید در اینگیلیس و آلمان و کاتالونیا ببینید نه اسپانیا و ایتالیا و فرانسه و ......


    این موضوع هم که پیروزی با دو گل رو نمیشه به داوری ربط داد یه چیزی شبیه جوکه و لازم نیست جوابی داد.
    در ضمن برای هند هم چیزی به نام از قصد و غیر از قصد نداریم اگه دست باز باشه حتی اگه طرف خودش حواسش هم نباشه باز هم خطاست.از قصد و غیر از قصد مال شرایط دیگه هنده.

    در ضمن منم از بایرن دفاع نکردم و بایرن هم خودش با لطف خدا و شانش و ... اومده تا اینجا ولی هر چی باشه زیباتر فوتبال ارائه داده.

    در ضمن این سبک نوینی نبود که اینتر ارئه داد این همون سبک هررا سال 65 که درآمیخته با فوتبال نوین امروزی هستش هست.

    قطعا خوزه هر جا هم بره محبوب اینتری ها خواهد بود چون اونا رو به آرزوشون رسوند.

    البته من قبول دارم که آدم وقتی زورش نمیرسه مجبوره از هر راهی برنده بشه و خوزه هم بهترین کار رو کرد ولی این که از اینتر اسطوره قوی و قدرتمند بسازید جوک محضه.[/size]

  2. Top | #532

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    She Calls Me SUPERMAN
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    شماره عضویت
    5148
    سن
    32
    نوشته ها
    2,853
    تشکر
    2,078
    تشکر شده 6,999 بار در 811 ارسال
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    949 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 3 !! )

    آرمین جون کجایه این تیم ضد فوتباله.ضد فوتبال تیمیه مثل یونان تو یورو 2004.اون تیم میچسبید به دفاع و از روی شانس گل میزد ولی اینتر اول حمله میکنه گل میزنه بعدش دفاع میکنه در ضمن دفاعی منظم و عالی.

    به نظرت تیمی که تونسته بارسا رو متوقف کنه و از همه مهم تر مسی رو متوقف کنه ضد فوتباله؟ 100 ت اتیم تا حالا جلوی بارسا دفاعی بازی کردن ولی بارسا اونا رو خورده.این شنون میده چند تا مغز فوتبال نشستن قبل از بازی بارسا رو تحلیل کردن بعد یه دفاع عالی رو به نمایش گزاشتن که بارسا نمیتونست جم بخوره.اگه اینتر تو بازی برگشت با بارسا دفاعی بازی کرد به خاطر این بود که داشت توی وحشتناک ترین ورزشگاه جهان جلوی قوی ترین تیم جهان بازی میکرد و هرکی بود این کارو میکرد.

    در ضمن شما بازی رفت اینتر و بارسا رو یادت رفته که 3 تا به بارسا زد؟؟خب این چیزا رو هم ببینید.پاس های عالی و تک ضرب تو همین بازیه دیشب یعنی ضد فوتبال؟بازی سریع و منظم یعنی ضد فوتبال؟گل زدن زیبا یعنی ضد فوتبال؟ضد حمله های برق آسا و کشنده یعنی ضد فوتبال؟ سرعت زیاد یعنی ضد فوتبال؟دیگه نمیدونم چی بگم...

    تیمی که 90 دقیقه پشت محوطه داره پاس کاری میکنه ونمیتونه توپو رو ببره تو محوطه تیمه خوبیه اونوقت تیمه که اومده 3 تا توبازی رفت بهشون زده و داره دفاعی بازی میکنه تیمی ضد فوتباله؟

    اگه اینتر ضد فوتبال بود مطمئمن باشید از بارسا میخورد و هیچوقت نمیتونست بارسا رو ببره..مطمئمن باشید.

  3. Top | #533

    کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره   کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Aug 2007
    شماره عضویت
    907
    نوشته ها
    5,233
    تشکر
    3,366
    تشکر شده 2,837 بار در 571 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    488 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 3 !! )

    ولی لیورپول پارسال چی؟چه طوری رئال رو 4-0 و منچستر رو 4-1 و اون بازیهای 4-4 با چلسی و آرسنال رو انجام داد و یه فوتبال قشنگ بازی میکرد.
    اونموقع ها به بازی لیورپول افتخار میکردم.چون جوونمردانه بازی کرد.چون با قدرت بازی میکرد.چون پرس انجام نمیداد.و ....

    لیورپول امسال چی؟همون بازی رو ارائه داد و از همیشه بیشتر باخت و تیمهایی مثل من سیتی و استون ویلا و تاتنهام بالا سرش وایسادن.
    ولی غروری که این لیورپول هفتمی داشت از اون لیورپول قهرمان چمپیونز لیگ برای من بیشتر بود.
    موافقم
    البته باید مدیون رافا باشیم که سبک و استایل بازی های اسپانیایی رو توی لیورپول پیاده کرد

  4. Top | #534

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Sep 2007
    شماره عضویت
    1114
    نوشته ها
    695
    تشکر
    786
    تشکر شده 354 بار در 51 ارسال
    حالت من
    Nafaskesh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    680 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 3 !! )

    خوب مطمءن باشید منچستر فرگوسن نمی تونست با ساختار دفاعیش بارسا رو متوقف ابزاری که مورینیو داره کجا مهره های فرگوسن ۲۰۰۹کجا؟ مورینیو تیم این فصلش رو بر اساس تفکراتی که دیدیم بست.دقیقا رفت سراغ مهره هایی که بالانس بالایی دارن و در چند پست میتونن بازی کنن.مورینیو همچنین به مهاجمی نیاز داشت که بتونه در سخت ترین شرایط بیشترین بازدهی رو داشته باشه و میلیتو رو برای این کار انتخاب کرد.
    فصل قبل هم خیلی از تیم ها با پیکره دفاعی خواستن بارسا رو متوقف کنن اما نتونسن مثل چلسی بایر و رءال فصل قبل.
    کسی که با عشق و علاقه فوتبال نگاه میکنه نه تنها اینتر رو به ضد فوتبال متهم نمیکنه بلکه به این نکته میرسه که فوتبال یعنی اینتر.فوتبال یعنی تیم هایی با رفتارهای متفاوت.فوتبال یعنی حمله کردن.فوتبال یعنی دفاع کردن.بله دفاع منطقی هم بخشی از فوتبال هست.ایا واقعا مهار بهترین مهاجمان جهان مثل دروگبا و مسی جای تحسین نداره؟
    بهترنیست قبل از اینکه حرفی رو عنوان کنیم به معنیش فکر کنیم؟ ضد فوتبال یعنی فوتبال کثیف یعنی تبانی یعنی بی اخلاقی.
    سیستم بازی معنیش ضد فوتبال نیست.
    در ضمن هیچ هواداری وجود نداره که از باخت تیمش لذت ببره حتی اگر تیمش ۱۰۰۰ تا موقعیت هم داشته باشه ولی ببازه تماشاگر لذت نمی بره.
    هوادار از تماشای پیروزی تیم محبوبش لذت میبره چون بهش تعصب داره وگرنه لذت تماشای یک فیلم سو*ر از یک مسابقه فوتبال سراسر هجومی اما بدون نتیجه خیلی بیشتره.

  5. Top | #535

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Apr 2008
    شماره عضویت
    2084
    سن
    41
    نوشته ها
    2,822
    تشکر
    5,152
    تشکر شده 6,623 بار در 1,293 ارسال
    حالت من
    Mariz
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    48 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 3 !! )

    حسين جان اوني كه دخترشو اورده تا جايي كه من ميدونم تولدو نيست [hr]
    راستي ارمين جان حرف شما در مورد هند يه مورد ديگه هم داره اونم اينه كه فاصله اگه خيلي نزديك باشه معمولا هند نيست و به سرعت توپ هم بستگي داره البته همه اينها در صورتي كه طرف عمد تو كارش نباشه

  6. Top | #536

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Oct 2009
    شماره عضویت
    5425
    نوشته ها
    1,335
    تشکر
    4,969
    تشکر شده 2,489 بار در 600 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    253 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 3 !! )

    سلام
    لطفا به لینک زیر برید و به خلیج فارس رأی دهید.
    http://www.persianorarabiangulf.com/index.php

  7. Top | #537

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    She Calls Me SUPERMAN
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    شماره عضویت
    5148
    سن
    32
    نوشته ها
    2,853
    تشکر
    2,078
    تشکر شده 6,999 بار در 811 ارسال
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    949 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 3 !! )

    نقل قول نوشته اصلی توسط twist of fate
    سلام
    لطفا به لینک زیر برید و به خلیج فارس رأی دهید.
    http://www.persianorarabiangulf.com/index.php
    نگاه چه بدبخت شدیم. برای چیزی که تمامش برای ما هست دارن نظر سنجی میزارن.وای بر ما...
    خلیجی که در تمام دنیا با نام خلیج فارس شناخته میشه داره با یه نظر سنجی تمام اعتبارش زیر سوال میره...واقعا چرا؟

    باید برا چیزی که برای ماست برین رای بدیم...

  8. Top | #538

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Mar 2008
    شماره عضویت
    2023
    نوشته ها
    1,711
    تشکر
    2,453
    تشکر شده 4,037 بار در 509 ارسال
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    935 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 3 !! )

    قهرمانی پرسپولیس رو به تمام کاربران , مدیران , خانواده های شهید , و بقیه پرسپولیسی ها تبریک میگم ... ایشالله میریم آسیا میزنیم به دستاشون .

    این جوات هم مارو ***
    چند تا از تیکه های زیباش
    یه موج مکزیکی اون گوشه ی ورزشگاه شکل میگیره .. اگه فرصت بشه نشون میدیم ... نه نمیشه بازی شروع شد .
    خطیبی میره پای هوار رو میبوسه .
    سر بالاس .

  9. Top | #539

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Aug 2009
    شماره عضویت
    4966
    سن
    35
    نوشته ها
    373
    تشکر
    0
    تشکر شده 8 بار در 7 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 3 !! )

    [align=center]قهرمانی پرسپولیس پرطرفدارترین تیم ایران رو به همه ارتش سرخ تبریک میگویم ::

    HERE IS YOUR WINNER & NEW CHAMPION :: PERSPOLIS[/align]

  10. Top | #540

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Oct 2007
    شماره عضویت
    1125
    سن
    37
    نوشته ها
    1,707
    تشکر
    14,454
    تشکر شده 3,335 بار در 440 ارسال
    حالت من
    Ashegh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1152 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 3 !! )

    [size=x-large][align=center]پرسپوليس زلزله همينه همينه[/align][/size]

    مبارك همه باشه...چه كنيم ديگه پرسپوليس سرور استقلاله...ايشالا قهرماني آسيا...
    راستي چند بار خودمو زدم از دست اين مرتيكه خياباني...چقدر ك س شر ميگفت احمق گنده بك...

صفحه 54 از 57 نخستنخست ... 4445253545556 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. توضیح المسائـــل دینی
    توسط KANE در انجمن تاریخ ایران و جهان
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 06-14-2010, 10:32 PM
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 05-17-2010, 03:21 PM
  3. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 02-06-2009, 07:32 PM
  4. *(قابل توجه آقایان) بحث اجتماعی(قابل توجه بانوان)*
    توسط arman در انجمن گفتگو گوناگون
    پاسخ ها: 17
    آخرين نوشته: 09-28-2008, 12:49 PM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد