
نوشته اصلی توسط
The Main Event
هرچی دلت میخواد میگی ... !!
من بحثی از دبیلو سی دبیلو بردم !! ؟؟؟ شما عقل نداری به من چه !! بله هنوز هم میگم شناخته ترین کشتی گیر هست .. میتونید رسلمنیا 18 رو ببینید چطوری مردم خودشون رو براش جــ ــ ر میدادن ..
اولا طرفداری میکنم چون دوست دارم ... بخدا خیلی دارم خودم رو کنترل میکنم .. اخه زور داره یکی نویسنده یجایی بوده حالا چون بوده میخواد برا من شاخ و شونه بکشه !!
شما که همیشه همین حرفا رو میزنید .. بحث چه فایده ای داره !! در زمان هوگن هم فنون انقدر زیاد نبودند اخه فهیم !!
اخــــه یه چیزی میگم اونوقت دوباره میگن تو دعوا شروع کردی !
علاقه مندی ها (Bookmarks)