بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 11 از 15 نخستنخست ... 910111213 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 101 تا 110 , از مجموع 143

موضوع: IRANWWE :: iCTW 10 August, 2010

  1. Top | #1

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Mar 2009
    شماره عضویت
    4429
    سن
    34
    نوشته ها
    1,343
    تشکر
    0
    تشکر شده 27 بار در 26 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض IRANWWE :: iCTW 10 August, 2010

    با سلام.خدمتگزاران که گوگلو بستن واقعا حالم گرفته گفتم اولین اپیزود راء در کمپانی IRANWWE را بذارم بلکه دلمون واز شه

    قابل توجه دوستان: از این به بعد نتایجو تو همین تاپیک میزنم تو تاپیک قدیمی پست ندید اون تاپیکو چون من نمیتونستم اسمشو عوض کنم ادامه ندادم تو همین تاپیک زدم هفته های بعد هم در همین تاپیک میزارم
    .

    فقط یه نکته تمامی اسامی به کار برده شده هیچ ربطی به شخصیت حقیقی و حقوقی و فرومی و ... . افراد ندارد با جنبه باشید بزارید حالشو ببریم.

    در ضمن راء ما پنجشنبه ها برگزار میشه چون دوشنبه ها که من اخبار راء واقعی رو میزارم دیگه حسش نیست!

    در ضمن بگم چون قرار بود اسمک و ایمپکت هم باشه باشد بگم که اون دو تا شو هم اگه کسی حالشو داشت بزاره تحت نظر همین IRANWWE باشه .یعنی ایمپکت و اسمکدان و راء همشون برند یک کمپانی باشن.نکته دیگه ام این که استار ها آزادن در هر برندی فعالیت کنن الان مثلا من واسه یه TNA فن استوری نوشتم نیاد بگه من میخوام برم ایمپکت و این حرفا! ... .

    هفته اولم هست بیشتر شوء به قدیمی های فروم اختصاص داره ایشالا از هفته های بعد همه بچه ها شامل میشن.



    [align=center]اینتروی IRANWWE پخش میشه و به آرنا میریم.

    اولین راء کمپانی بعد از مدت ها در استادیوم شهید رجائی قزوین برگزار میشه و 8 هزار قزوینی مشتاق آرنا رو پر کردند.

    گزارشگرا که عادل فردوسی پور و مزدک میرزایی هستن به تماشاچیا خوش آمد میگن و آهنگ نو چنس این هل زد میشه و هامون با کت و شلوار و کراوات به رینگ میاد.هامون میگه که هفته آینده اولین پی پر ویو کمپانی برگزار میشه که رویال رامبل هست و امشب هم برنامه خاصی نداریم جنرال منیجر راء ( که من هستم ) هر غلطی دلش بخواد میکنه.

    GM (خودم!) در بکستیج نشون داده میشه و میگه امشب چندین مسابقه رندوم خواهیم داشت.و مین ایونت امشب یک بازی اکستریم رولز بین The Godfather و Ð-i-R-Ť-Y خواهد بود.

    همچنین GM اعلام میکنه کمپانی ما فعلا یک کمربند سنگین وزن و یک قهرمانی تگ تیم داره. امشب یک بازی تگ تیم بین تیم SASAn و The Perfect MAN و تیم Tezar و The Basted برگزار خواهد شد.برنده این بازی قهرمان تگ تیم خواهد شد و اعضای تیم بازنده این مسابقه بر سر کمربند بی صاحاب سنگین وزن در رویال رامبل به مصاف هم میرن!

    Goldberg The Man vs. Mr.Carter

    آهنگی از امینم پخش میشه و کارتر با صدای بوو تمناشاچیان به رینگ میاد.آهنگ گلدبرگ زده میشه و میر علی هم وارد رینگ میشه.بازی شروع میشه.بعد از رد و بدل کردن چند مشت میرعلی یه سوپلکس قوی میزنه.کارتر بلند میشه و میرعلی اسپیر ناگهانی میزنه.میر علی کارتر رو بر میداره و بعد از زدن سه جک همر کارتر رو درب و داغون و پین میکنه.

    Winner : Goldberg The Man

    در بکستیج SASAN در حال آماده شدن هست که رسول میاد و میگه نمیدونه باید چیکار کنه.ساسان هم میگه ما باید ببازیم ولی نمیدونم چجوری.

    IRANWWE TAG TEAM CHAMPIONSHIP : SASAN & The Perfect Man VS.
    The Basted & Tezar

    تیم آپ لودر ها با موزیکی عربی وادر میشن.تزار به دور کلش چفیه بسته و روی شرت باستد آرم رپیدشیر چاپ شده.آهنگ ماریا زده میشه و تیم گالری وارد میشن.زنگ بازی به صدا در میاد ولی دو طرف کاری نمیکنن چون میخوان بازنده باشن . صدای تماشاچیا در اومده که آهنگ GM که آهنگی اختصاصی با اجرای متالیکاست زده میشه و او به رینگ میاد.GM به دو تیم هشدار میده اگه با هم درگیر نشن مجبور میشه از راه دیگه ای استفاده کنه ولی دو تیم به پشمشون هم حساب نمیارن.GM هم عصبانی میشه و با میکروفون میکوبه تو سر شروین و علی باستد و بازی به نفع تیم آپ لودر ها دی کیو میشه.

    WINNERS AND NEW IRANWWE TAG TEAM CHAMPIONSHIP : The Basted & Tezar

    GM با خنده ای شیطانی کمربند های تگ تیم رو روی هیکل بی جان شروین و باستد میزاره در حالی که تماشاچیا با تمام قوا GM رو بوو میکنن.

    HANDICAP MATCH : H H H & HATED VS. Shawn Michaels

    آرمین و عرفان با آهنگ تایم تو پلی د گیم وارد میشن.بابک هم در حالی که موزیک ناشناسی دراه وراد رینگ میشه.همه دارن بابکو تشویق میکنن.با شروع بازی تیم آرمین و عرفان بر سر بابک بیچاره هر بلایی که میخان میارن.در یک لحظه بابک میره که سوئیت چن میوزیکو بزنه اما عرفان جا خالی میده و داور ضربه میبینه!عرفان از موقعیت استفاده میکنه و پدیگری میزنه.آرمین که میبینه داور بیهوشه میره از زیر رینگ پتک مخصوص رو میاره.همین که تیم منفور میخوان از پتک استفاده کنن آهنگ س-کسی بوی زده میشه و در کمال ناباوری The Main Event وارد میشه.مجید به سرعت به طرف رینگ میاد و یک سوئیت چن میوزیک به عرفان میزنه اما آرمین فرار میکنه.داور همچنان بیهوشه و دوباره آهنگ سک-سی بوی زده میشه مجید خندان برای تماشاچیا دست میزنه.

    NO CONTEST

    بازی IRANWWE Heavy weight Championship در رویال رامبل بین ساسان و رسول ماریا تبلیغ میشه.

    در بکستیج مجید لشلی در حال رد شدنه که ناگهان I AM LEGEND جلوشو میگیره .حامد به مجید میگه تو رئیس جمهور لایقی نبودی و کمپانی رو به گند کشیدی و تازه با تقلب در انتخابات پیروز شدی.محید هم میگه تو یک فتنه گری اجنبی هستی.هامون میاد و این دو نفر رو میبینه و میگه که به جای دعوا مثل دختر بچه ها برید تو رینگ و حرفتونو ثابت کنید.

    MAJID LASHLEY VS. I AM LEGEND

    با ورود مجید همه قزوینی ها دهنشون وا میمونه.عده ای زیاد به طرفداری از مجید والپیپر با موضوعاتی مختلف که بیشترشون سک-سی هستن در دست گرفتن.بازی شروع میشه.حامد مجید رو به بیرون رینگ میندازه و مجید هم از ترسش تا مدت زمان بیرون میمونه.بازی در دست حامده و حامد فینیشرشو میزنه و میره برای پین اما مجید روپ بریک میکنه.حامد مشغول اعتراض به داور هست و حواسش به مجید نیست.مجید بلند میشه و در حالی که حامد انتظارشو نداره یک سی و سه پل بامب میزنه و حامد رو پین میکنه.

    WINNER : MAJID LASHLEY

    در رختکن هستیم.The Shadow میره پیش GM و میگه که من میخوام تو رویال رامبل نفر 30 باشم.جی ام هم میگه که یه دست اسمکدان با هم تو ایکس باکس میزنیم اگه تو بردی نفر 30 وارد میشی.دو نفر بازی میکنن و در حالی که پژمان تومبستون زده و میخواد پین کنه جی ام عصبی میشه و دستگاه رو خاموش میکنه و به پژمان میگه حالا که اینجور شد تو رامبل نفر اول وارد میشی.

    Staright Edge vs. Scarface
    صدای شکسته شدن شیشه میاد و دانیال وارد میشه.آهنگ Evanecens:EveryBodys Fool زده میشه و آرش هم میاد.دو نفر مدام ادای هم دیگه رو در میارن.دانیال عصبانی میشه و میگه چرا همش ادای منو در میاری و آرش هم میگه همه حرکاتت تکراری هست.دانیال خونش به جوش میاد و استانر رو میزنه و پین میکنه.

    WINNER : Scarface

    بعد بازی دانیال بطری بطری دوغ آبعلی میخوره و با تماشاچیا جشن میگیره.

    آهنگ د تایم ایز نو زده میشه و امین_سینا_اس تی اف،سالار سینا، امیر_یو کنت سی می و سعید دبلیو دبلیو ای شاپس به رینگ میان.سالار میکروفون میگیره و میگه اسم این گروه که در رینگ میبینید سیناشن هست و ما قصد داریم همه چیز رو تصاحب کنیم.همه گروه همزمان تی شرتاشونو در میارن و تماشاچیای قزوینی آب دهنشون راه میفته.سالار سینا همچنان در حال تعریف از خود هستن که آهنگ وویسز زده میشه و The Rioter وارد میشه و از دم به تمام اعضای سیناشن آر کی او میزنه.میکروفونو بر میداره و میگه هر کی هوادار رندی هست بسم الله تا حال سیناشن رو بگیریم.


    METALLICA BATTLE : The Phenom vs. R.I.P

    رینگ اونونسر که The Pincode نام داره قوانین بازی رو میگه.این مسابقه یک مشاعره با لیریک های متالیکا است و به قید قرعه معین باید کار رو شروع کنه .دو نفر شروع به کار میکنن و هر دو واقعا عالی کار میکنن.معین ناگهان یه بیت میخونه که آخرش x داره و بهمن تعجب میکنه.بهمن همین که میبینه نمیتونه کاری بکنه یک لو بلو ی محکم به معین میزنه.بهمن میره از زیر رینگ یک گیتار بیس میاره و با اون محکم میکوبه تو سر معین.داور معین رو برنده اعلام میکنه اما بهمن بالا سر معین ایستاده و بلند بلند میخنده.

    WINNER : R.I.P


    در بکستیج jeffali رو میبینیم که یک کمربند طلایی رو دوششه و به اتاق کار جی ام وارد میشه.jeffali به جی ام اعتراض میکنه که من قهرمان آندیسپیوتد اسپم هستم و باید در مین ایونت باشم اما تو هیچ مسابقه ای برای من در نظر نگرفتی.جی ام هم میگه عوضش من برای تو برنامه های ویژه ای دارم.جی ام در گوش jeffali یه چیزایی میگه و jeffali خوشحالو خندان اتاق رو ترک میکنه.

    حالا نوبت مین ایونت میرسه :

    Extreme Rules Match : The Godfather vs. Ð-i-R-Ť-Y

    سرود رسمی جمهوری اسلامی ایران به صدا در میاد و مرتضی وارد میشه.آهنگ Drop the World زده میشه و آرمان به رینگ میاد.تماشاچیا به دو دسته تقسیم شدن و هر دو نفر هواداران خاص خودشونو دارن .قبل از اینکه زنگ بازی به صدا دربیاد مرتضی عمامشو از رو سرش برمیداره و دور گلوی آرمان میپیچه.بازی رسما شروع میشه آرمان با هر زحمتی که میشه خودشو خلاص میکنه.آرمان یه سیلی میخابونه زیر گوش مرتضی .مرتضی میفته دنبال آرمان و آرمان فرار میکنه.در بیرون رینگ دو نفر در تعقیب و گریز هستن که عبای مرتضی زیر پاش گیر میکنه و میخوره زمین.آرمان از فرصت استفاده میکنه و یک حرکت ناجوانمردانه انجام میده که قزوینیهای استادیوم رو شدیدا به وجد میاره و استادیوم منفجر میشه.دو نفر به رینگ میرن .آرمان با خودش یک صندلی آورده و میزنه تو سر مرتضی.از سرو صورت مرتضی خون میاد.آرمان مغرور میشه و در حال اجرای چند TAUNT هست که مرتضی بلند میشه و یک اسپاین باستر به آرمان میزنه.مرتضی گیوه های سفیدشو در میاره و به طرف هوادران پرت میکنه.مرتضی دو دفعه عرض رینگ رو طی میکنه و ... پیپلز جفتک! مرتضی جفت پا میپره روی کله آرمان و آرمان تقریبا بیهوش میشه.مرتضی کاور میکنه و 1..2..3.

    WINNER : The Godfather

    مرتضی سر از پا نمیشناسه.او در حال خوشحالی هست که دییییییینگ! ورزشگاه خاموش میشه.یه دیییییییینگ دیگه و چراغ ها روشن میشه و ابولفضل تو رینگ هست.ابولفضل به مرتضی تمبستون میزنه.آهنگ تیکر پخش میشه و در حالی که ابولفضل روی زانوش نشسته و چشماشو سفید کرده و زبونشم در آورده شوء این هقته به پایان میرسه.



    [/align]

  2. Top | #101

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2009
    شماره عضویت
    4035
    سن
    32
    نوشته ها
    1,427
    تشکر
    3
    تشکر شده 88 بار در 24 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    23 Thread(s)

    پیش فرض RE: IRANWWE : یک روز باقیمانده تا IWEMANIA

    اهنگ رسمی پی پی وی ::
    ROLLIN | [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    ---------------
    مصاحبه ای با دی انکایند تزار قبل از آی دبیلو ای منیا !!

    سلام شروین . چطوری .. نظرت در مورد مینیا ی پیشرو چیه ؟
    انکایند : نظری ندارم .. شب خاطره انگیزی میشه
    میزنیم به دستای آی دبیلو ای هیتد سوسول !!
    ایا این درسته که شایعه شده ساسان مدال کاراگاهیش تقلبی هست ؟
    انکایند : ایشون سواد هم نداره .. مدال کاراگاهی ؟
    نظرت در مورد حرف های ساسان که تورو بی سواد خطاب کرد و گفت " وقتی به چی داداش چی مامان میگفت من کاراگاه بودم " چیه ؟
    انکایند ::من اصلا نمیخوام در این مورد حرف بزنم ... برن گمشن الـــــ ـــان
    شروین جان کنترل رو خودت رو حفظ کن ..
    انکایند :: بزارید یه قصه ای به همَی شما بگم .. شما امریکایی ها

    و بنده گوشی رو در این لحظه قطع کردم

    Shayan whatcha Gonna Do CUZ EASY E Is Comin For U

  3. Top | #102

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض پستــر هــاي مســابقـات : IWEMANIA

    ســـــــــــــلام.


    [align=center]iWE Mania : 9 April 2010




    =========



    iWE Mania :"Main Event": iWE World Heavyweight Champion Ship
    The Detective " SASAN © Vs. The Unkind " TeZAR



    iWE Mania Frist Bold Match : Admin Vs. Admin
    Hammon Vs. Sgt . Amir Arian



    iWE Hated Soldiers Vs. B.A Group



    iWE Mania : islamik inferno match
    The Godfather Vs. Man On Fire



    iWE Mania House Of Fun Match
    KANE vs. BiG $EXY



    iWE Mania : RAW Vs. iMPACT For Extreme Rules Match
    Controversy Createsh Ca$h " The Main Event vs. The Best There Is " Awesome



    iWE Mania : iWE Spam World Champion Ship
    Brothers of Destruction © Vs. Salar_cena



    iWE Mania : Handicap Match 3-1
    The UnderTaker " DeadMan & Demon Of Destruction & ABOLFAZL Vs. " 9 - 0 " GoldBerg The Man



    Eight man Money in the Bank ladder match
    RK_Ode Vs. Frankie Kazarian Vs. captain rvd Vs. The Rioter Vs. WWESHOPS Vs. Sherlock Holmes Vs. Mak Vs. The Great One



    iWE World Tag Team Chamiopn Ship => special guest referee The Phonem
    Comiser Jacobs & Dead Memories © Vs. The Basted & The Shadow Vs. R . I . P & New World Order



    iWE Mania : Hell iN A Cell Match
    MaJid LashleY Vs. I Am Legend


    [/align]


    [align=left]=========

    =========[/align]

    طـرحي از بازي مـين اونـت توسـط شـروين عزيز : [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] .

  4. Top | #103

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Nov 2007
    شماره عضویت
    1265
    سن
    37
    نوشته ها
    1,469
    تشکر
    0
    تشکر شده 26 بار در 8 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: IRANWWE : یک روز باقیمانده تا IWEMANIA

    این عکس منو از کجا اوردی دزد ؟

  5. Top | #104

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Oct 2007
    شماره عضویت
    1125
    سن
    37
    نوشته ها
    1,707
    تشکر
    14,454
    تشکر شده 3,335 بار در 440 ارسال
    حالت من
    Ashegh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1152 Thread(s)

    پیش فرض RE: IRANWWE : یک روز باقیمانده تا IWEMANIA

    نقل قول نوشته اصلی توسط Sr - Q1
    این عکس منو از کجا اوردی دزد ؟
    اين عكسا تنها گوشه اي از عكساييه كه ما طي مدتي كه تو فروم عضو بوديم جمع كرديم و عكس اكثر بچه ها تو آرشيو ما موجوده از جمله خود ساسان و مرتضي و پويان و بقيه كه سه عكس اخير چون سيكرت بوده تو بنرها گذاشته نشده
    راستي ساسي مرتيكه اين چه عكسيه از ما گذاشتي؟؟؟ ناسلامتي ما گردن كلفت و گنده اين جمعيم ورداشتي عكس با فيگور پروانه اي گذاشتي از ما؟؟ سري بعد اون عكسي كه اداي گلدبرگ رو درآورده بوديم بذار بچه ها شب خوابشون نبره

  6. Top | #105

    کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره   کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Aug 2007
    شماره عضویت
    907
    نوشته ها
    5,233
    تشکر
    3,366
    تشکر شده 2,837 بار در 571 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    488 Thread(s)

    پیش فرض RE: IRANWWE : یک روز باقیمانده تا IWEMANIA

    عکس من و هیچکی نداره جز تعداد معدودی
    ابوالفضل داره Taunt رندی ارتن میره ؟

  7. Top | #106

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2009
    شماره عضویت
    4035
    سن
    32
    نوشته ها
    1,427
    تشکر
    3
    تشکر شده 88 بار در 24 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    23 Thread(s)

    پیش فرض RE: IRANWWE : یک روز باقیمانده تا IWEMANIA



    ساعاتی تا مینیا نمونده و از من خواسته شده که تولید hype بکنم !!!!
    کیو ببخشید پویان جان رهبر معظم آی دبیلو ای کمپانی این منیا رو سال مینیای وحشت مضاعف و جنون مضاعف نام گذاری کردن که مبارک باد انشاالله !!
    بخشی از صحبت های ایشون ::
    « ببینید این وینس منمن !! و دیسک کارتر !!! چطوری کــــ ونپانی!! داری میکنن .. یاد بگیرید عزیزان من یاد بگیرید !! »




    میزگردی با حضور انکایند و کاراگاه ترتیب دادیم .. که به سمع و حضورتون میرسونیم !!
    چی داداش !! دست رو بنداز ..
    خوب من بگم من نقش خاص ندارم ادامه میزگرد به خود شروین و ساسان واگذار میکنم !
    انکایند : ساسی بیا یه دست ســــ ــ اک مجلسی بزن !
    ساسی :: خفه نادان
    انکایند : چی چی گفتی ؟
    ساسی :: به حکم حاکم بزرگ میتی کومان و مدال کاراگاهیه من شما بازداشتی ..
    انکایند :: یخه رو ول کن . چی چی داداش ؟ ول نمیکنی بیا .. تــــ ــ ــق ( صدای کف گرگی !! )
    ساسان انکایند رو بلند میکنه و اف یو روی میز میزنه ..
    اوه مای انکایند لانچیکو رو در اورد !
    در این لحظه ماموران امنیتی میان و این دو جانی رو میبرن

  8. Top | #107

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Mar 2009
    شماره عضویت
    4429
    سن
    34
    نوشته ها
    1,343
    تشکر
    0
    تشکر شده 27 بار در 26 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض نتایج زنده و لحظه به لحظه IWEMANIA

    [align=center]به نام خدا



    به آرنای 70 هزارنفری اختصاصی Iranwwe میریم جایی که 72 هزار 567 هوادار مشتاق آماده هستند تا IWEMANIA آغاز بشه.

    نوبت به دارک مچ قبل از آغاز رسمی هست که یک بتل رویال بین اعضای ICTW برگزار میشه.

    [size=small]
    دارک مچ بتل رویال
    [/size]

    Straight Edge | Unknown | MR.CHRISTIAN CAGE | amingorgan | SHEAMUS | C.M.PUNK | THE LEGEND KILLER | cena_rey | THE MIZ | twist of fate | MR.JEFF HARDY | The People Champ | ShAhIn.StuUnEr | awwe | Orton.Taker | my_god_batista | new ratt | Humanoid | kia_the game


    تمام استار ها مثل خر میریزن تو رینگ.همه دارن زورشون رو به همدیگه میزنن اما جالبه کسی بیرون نمیفته.در این لحظه به نظر میرسه cena_rey به جای اینکه به بقیه فشار بیاره ، به خودش فشار میاره و همین امر باعث میشه توده هوای پرفشاری از ماتحتش خارج بشه وبقیه استارها پرواز کنن نه تنها از رینگ ، بلکه از آرنا خارج بشن.
    [size=small]
    برنده : cena_rey
    [/size]

    سینا_ری داره خوشحالی میکنه اما به خاطر گردو غبار کسی نیمتونه اونو ببینه.مسوولان صبر میکنن که گردو غبار بخوابه . حالا نوبت به شروع رسمی ایونت میرسه.

    اینتروی کمپانی پخش میشه.ویدئوپکیجی دیدنی از مسابقات امشب پخش میشه و میریم به سراغ IWEMANIA!

    داریوش در رینگ ایستاده و سرود ای ایران ای مرز پرگهر رو اجرا میکنه.تشویق شدیدی میشه و میریم به سراغ اولین بازی شب:



    [size=small]iWE World Tag Team Championhip => special guest referee The Phenom
    Comiser Jacobs & Dead Memories © Vs. The Basted & The Shadow Vs. R . I . P & New World Order
    [/size]




    سه تیم وارد میشن.معین شورتی صورتی پوشیده که مناسب سنش هست.همچنین رویی شرت علی باستد یک ضربدر قرمز بزرگ روی آرم رپید شر خورده و جلوی شرتش نوشته سرور اختصاصی رو عشقه!محمد حسین و پژمان و معین کار رو آغاز میکنن.علی متالیکا و پژمان رو معین دابل تیم میکنن .یه دابل کلوزلاین میزنن ولی وقتی پژمان میره برای پین علی متالیکا عصبانی میشه و حالا این دو نفر با هم دعوا میکنن.محمد حسین یک هد بات میزنه و پژمان رو هل میده و پژمان به بهمن میخوره.علی متالیکا یه دسته ایکس باکس 360 از زیر رینگ میاره و وارد پژمان میکنه.حالا تو شکم پژمان یک چراغ سبز چشمک میزنه و بیهوش شده.علی سعی میکنه تگ کنه با پژمان اما دستش نمیرسه و عملا این تیم کاری از دستش برنمیاد.علی متالیکا تگ میکنه و کمیسر وارد میشه.معین جیغ میکشه و با بهنام تگ میکنه.بهنام با انگشت خودش به دنبال کمیسر میکنه و بالاخره موفق میشه فینیشرش یعنی Qazvin's Finger رو اجرا کنه.همین که میخواد کاور کنه معین باهاش تگ میکنه و میره برای کاور 1..2.. اما کمیسر کیک اوت میکنه.معین عصبی میشه و به سر بهمن داد میزنه اما بهمن یه پیشته میکنه و معین گریه کنان آرنا رو ترک میکنه.حالا قهرمانا هر دو در رینگ هستن ، پژمان همچنان بیهوشه و کمیسر و علی متالیکا دو به یک در برابر بهنام قزوینی هستند.بهنام با یک لگد کمیسر رو شوت میکنه و میره برای QAZVIN's FINGER اما ناموفقه و به جاش از درد ناله میکنه.بله ، علی متالیکا یک تیکه اهن رو در جای مناسبی از شرتش قرار داده.حالا علی متالیکا انگشت مصدوم بهنام رو میپیچونه و بهنام تپ اوت میکنه.

    [size=small]Winners and STILL iWE World Tag Team Champion : Comiser Jacobs & Dead Memories[/size]


    بعد بازی علی باستد تف میندازه تو صورت پژمان و با عصبانیت آرنا رو ترک میکنه.شاهد خوشحالی چمپین ها هستیم.

    -در بکستیج بیشاف رو میبینیم که داره گرم میکنه و زیر لبش فحش میده و می خنده.

    [size=small]iWE Spam World Championship
    Brothers of Destruction © Vs. Salar_cena
    [/size]



    دو نفر وارد میشن.سالار دستشو دراز میکنه تا با چمپین دست بده.برادرز آو دیستراکشن هم دستشو دراز میکنه ولی ناگهانی از شورت سالاار میگیره و رول-آپ میکنه.1..2..3.

    [size=small]Winner and STILL iWE Spam World Champion : Brothers of Destruction[/size]

    چمپین در حای خوشحالی هست که صدای شکستن شیشه میاد!بله دانیال 3:16 با دو شیشه ایستک وارد میشه و شیشه ایستک رو میکوبونه تو سر برادرز.از سر چمپین خون میاد و دانیال کاور میکنه 1..2..3.دانیال از قانون آن د لاین بود 24 ساعته کمربند استفاده کرد و برای دومین بار موفق به کسب این کمربند میشه.

    [size=small]Winner and NEW iWE Spam World Champion : 3:16[/size]

    نوبت به بازی بعدی میرسه

    [size=small]iWE Mania House Of Fun Match
    KANE vs. BiG $EXY
    [/size]



    ورزشگاه به رنگ قرمز درمياد . اهنگ كين زده ميشـه. و قول قرمز پوريا به رينگ مياد . اهنگ بيگ سـ ك سي زده ميشه و رسول به رينگ ميـاد . دور رينگ همه چيز است. رسول تا به رينگ مياد . پوريا يك انبر رو به سمتش پرت ميكنه. و از سر رسول خون مياد . كــاور ...1..2.. ناموفق . پوريا چهار تا ميز اماده ميكنه . رسول رو رو ميز سوم ميزاره . و يك لــادر ورميداره . پوريا بالاي نردبان رفته . ميخــواد بپره. پوريا ميپره. و رسول خودشو از ميزها به پاين ميندازه . پوريا رو 4 تا ميز خورد ميشه. رسول خودش به پوريا داره نزديك ميكنه . ميره براي پين 1.......2........ اوه . پوريا پين نشد . هر دو رو زمين افتادن .
    رسـول ميره يك سيم خاردار مياره . يك اچار فرانســه رو زمين است تو دسـت پوريا تا رسول ميخواد پوريا رو برگدونه پوريا اچار رو تو كمر رسول مينزه. رسول نقش بر زمين ميشه . هـوادارن ايمپكــت شعــار ( كشتـيكچ يعنـي اين ) رو سر ميدن . بچــه هـا چشمـاشونو بسـتن داره بازي رو ميبينن . اره برقـي از زير رينگــ پوريا در مياره . رسـول از بلاي رينگ به صندلي رو پوريا ميپره . و هر داغون ميشـن . پوريا خودشو به رينگ ميبره . رسول پاشده . يك كيسه پونيز رو ميبهر به رينگ و گوشه رينگ خالي ميكنه . پوريا رو راست ميكنه كه جك نـايف بزنه . كه از طرف پوريا دبل ميشه. و يك چوك اسلم تو پونيزهـا ميخوره . اوه خـداي من . رسول از جـاش نميتونه تكون بخوره . پوريـا ميره براي كـــاور ....1.....2....3......... و بلــه پوراي بازي رو ميبره .

    [size=small]Winner : KANE[/size]

    پوریا بعد بازی یک بیلاخ به سمت تماشاچیا نشون میده و رینگ رو ترک میکنه.

    [size=medium]*پرومو*[/size]
    0-9 ، رکوردی رویائی.این مرد 9 نفر راشکست داده و به کسی نباخته است.Mr.Carter ، Rk-Ode ، R . I . P ، The Shadow ، ABOLFAZL ، TeZAR ، Slash ، Ð-i-R-Ť-Y ، Dead Man.این 9 نفر قربانی های او بوده اند. در طرف مقابل ، سه نفر که ادعای مرده شور بودن میکنند.در ابتدا جنگ بین این سه بود که کدامشان مرده شور بهتری است و این جنگ را کیومرث برنده دش.حالا این سه نفر بسیج شده اند تا استریک را از بین ببرند.کدام یک موفق خواهند بود؟

    [size=small]Handicap Match 3-1
    The UnderTaker " DeadMan & Demon Of Destruction & ABOLFAZL Vs. " 9 - 0 " GoldBerg The Man
    [/size]



    در رختکن هستیم.یک نفر در میزنه و میر علی خارج میشه.میر علی با اسکورت میاد و در مسیر به یک بچه کوچولو امضا میده.میر علی با روش های خودش به رینگ میاد و .. دینگ!سه نفر با لباس تیکر وارد میشن.ابولفضل خندشگرفته اما کیو مرث بهش سقلمه ای میزنه تا جلوی خندشو بگیره.سه نفری به رینگ میان.محمد حسین سعی داره تا در حین در آوردن زبونش چشمشو سفید کنه اما یکی از چشماش با در آوردن زبونش بسته میشه و این مسئله باعث خنده تماشاچیا میشه.بازی شروع میشه.سه تیکر از ترشون پشت هم قایم شدن.میر علی به طور ناگهانی یه اسپیر همزمان به هر سه نفر میزنه و مثل سه تا گوجه که تو سیخ میرن ، روی زمین ولو میشن.میر علی میره برای کاور اما هر سه نفر کیک اوت میکنن تا نشون بدن سر سخت تر از این حرفان.میر علی چند هدلاک اجرا میکنه اما در برابر سه نفر کم میاره.حال فن های دو و سه نفر رو از تیم تیکر ها شاهذ هستیم.در یک هرکت زیبا ابتدا ابولی از بالای ترنباکل منسالت میزنه و بعدش محمد حسین بلافاصله لگ دراپ میزنه و بالافاصله کیو هم یک اسپلش تاماشاچیا به وجد اومدن.میر علی هیچ وقت این قدر ضربه نخورده بود.حالا سه نفری یه دور چوکسلم میزنن.کیو انگشتش رو رو گلوش میکشه و میره برای تومبستون اما ابولی جلوشو میگیره و میگه تومبستون برای منه.محمدحسین هم وارد میشه و دعا بالا میگیره.ابلوی قاط میزنه و یه دابل چوکسلم به هر دو یارش میزنه!ابولی میره برای تومبستون و موفق میشه.دستای میر علی رو روی سینش میزاره و کاور میکنه1..2.. نه!یک نفر پین رو میشکونه.او کسی نیست جز .... ممد هوگن! ابولی باورش نمیشه.ممد هوگن یه لگ دراپ به ابولی میزنه و رینگ رو ترک میکنه.حالا میرعلی بلند شده و سه تیکر روی زمین هستن.میرعلی به هرکدوم یک اسپیر میزنه و بعدش هم یک جک همر به هر کدوم.میر علی کیو رو کاور میکنه 1..2..3.

    [size=small]Winner : Goldberg The Man[/size]

    ابولی گریه کنان داد میزنه ممد چرااااااااااااااااا؟0-10 بزرگی روی اسکرین نقش بسته و میر علی خوشحالی میکنه.

    -کیف مانی این د بنک آویزونه و بازی بعدی ، مانی این د بنک هستش.
    [size=small]
    Eight man Money in the Bank ladder match
    RK_Ode Vs. Frankie Kazarian Vs. captain rvd Vs. The Rioter Vs. WWESHOPS Vs. Sherlock Holmes Vs. Mak Vs. The Great One
    [/size]

    هر 8 نفر وارد میشن.سعید شاپس روی سرش یک تاج گذاشته و با شنل آبی وارد شده.بازی خیلی سریع شروع میشه.شرلوک هلمز توسط سعید شاپس لای دو تا نردبون ساندویچ میشه و با برانکارد به بیرون به میره. کاپیتان آر وی دی با لدر میزنه تو شکم کیوان و از نردبان 5 متری بالا میره و فراگ اسپلش میزنه.حسین وسط رینگ وایستاد و یقه کتش رو درست میکنه و ناخنش رو از استرس میجوه.فرانکی کازاریان حالا اکس-دیویزن بازی در میاره و با نردبان پشتک میزنه و روی کاپیتان فرود میاد.تماشاچیان سرود فرانکی رو سر دادن.محمد ماک با یک اردنگی فرانکی رو شوت میکنه بین تماشاچیا.همه دهنشون وا مونده.حسین آر کی او حالا یه نردبان ورداشته میره بالا اما کیوان بالای نردبان بهش میرسه.دو نفر مشت رد و بدل میکنن اما کیوان از بالای نربان آر کی او میزنه و دو نفری به زمین میان اما خود کیوان هم اشتباهی روی لدر به زمین میفته تا کمرش بشکنه.دکترا میگن احتمال قطع نخاع هست و کیوان رو با کاردک از روی لدر جمع میکنن و به بکستیج میبرن.حالا سعید شاپس میره بالا نردبون و کاپیتان هم میره دنبالش.سعید میخواد کیف رو وردار اهام کاپیتان نمیزاره.سعید از بالای نردبان به کاپیتان یک سوپـ ـر اف یو میزنه و و کاپیتان روی میز گرارشگرا فرود میاد و میز میشکنه.محمد ماک از نردبان میره بالا و میخواد یک کیک قوی بزنه اما ناگهان نوید د گریت وان که از اول بازی زیر رینگ قایم شده بود میاد و نردبان رو هل میده و محمد و سعید با مخ به زمین میان. نوید در کمال سلامتی و آرامش میره از نردبان و چمدان رو بر میداره و برنده میشه.

    [size=small]Winner : The Great One[/size]


    - در بکستیج شایان رو میبینیم که داره با کسی پشت تلفن حرف میزنه و لبخندی شیطانی بر لب داره.

    -بیشاف رو میبینم.اریک میگه که معتقده همیشه اون چیزی رو به هوادارا میده که هوادارا انتظارشو نمیکشن.او میگه امشب یک بازی هل این ا سل بین حامد I Am Legend و Maijd Lashley برگزار میشه!و این بازی همین الان برگزار میشه!

    [size=small]Hell iN A Cell Match
    MaJid LashleY Vs. I Am Legend
    [/size]



    قفـس امـاده شـده .آهنگــ بابي لشلـي زده ميشــه . و مجيــد به رينگــ ميــاد ميــاد . و ميكروفون رو ميگره و به حـامد بد و بيرا ميگـه . آهنگــ تد دبيـاسـي زده ميشـه . و حـامد هم به رينگــ مياد . دو نفرو همديگرو قفـل كردن . مجيد با يك سوپلكس به حامد باز رو در دست ميگره . حامد رو زمين افتاده . كه مجيد يك دراپ ميزنه . و ميره سراغ در. با يك اسپير در ميشكونه 14 . مجيد داره به رنيگ مياد كه حامد ضرباتي به مجيد ميزنه . مجيد حامد به بيرو نرنيگ ميندازه. حامد از در فرار ميكنه . مجيد به دنبـال حامد . ميره . و برميگردونتش . حامد به بالاي قفـس فراار ميكنه . و مجيد هم به طرف ميره . هميگرو دارن ميزنن. حــامد به مجيد در گوشه قفـس دي دي تــي سنگيـن ميزنه . و مجيـد به سمـت ميز گزارشگـرا پـرت ميشــه . مجيد منفجـر ميشه. حـامد سريع از قفـس ميـاد پايين مجيد رو كول ميكنه به داخـل رينگ ميبـره . كــاور ...1...2... . واي خداي من مجيد پيـن نشد 14 . حــامد مجيد رو بلنــد ميكنــه و يكــ آر كــ او ميخواد بزنه كه مجيد بدل ميكنه . و حاد به گوشه رينگ پرت ميكنــه . حامد تا برميگرده اسپيـر ميخوره . كــاور ...1...2....... ناموفق.
    حــامد و مجيــد بلند ميشن و همديگرو ميزنه. كـه در يك قافل گيري حــامد آر كــ او رو ميزنه . و بعد اون پانت كيكــ . پيـن ميكنــه ...1...2.....3..... مجيد نابود ميشه . حامد بازي رو ميبره .........

    [size=small]Winner : I Am Legend[/size]

    [size=medium]*پرومو*[/size]
    مرتضی گاد فادر.او با عمامه و عبا کشتی میگیرد.او بار ها از همه خواسته تا ریش و پشم بزارند و به راه او بیایند.از طرف دیگر اردلان.او یک روانی است.او در جریان یکی از ایمپکت ها مجید مین ایونت را با تبر به چند قطعه تقسیم کرد و او را کشت.حالا مرتضی ادعای دعوت این فرد نا آرام و وحشی را دارد و اردلان هم به مرتضی هشدار داده تا در این بازی او را آتش میزند.

    [size=small]islamik inferno match
    The Godfather Vs. Man On Fire
    [/size]



    راهروی ورودی آتیش میگیره و اردلان وارد میشه.اردلن بلند بلند میخنده و با دهنش شعله های آتش رو می بلعه.اردلان میره در رینگ و آهنگ واویلا لیلی پخش میشه و مرتضی وارد میشه.او عمامه قرمز ، عبای زرد و گیوه های بنفش به تن کرده.درو رینگ رو آتیش فرا میگیره و بازی شروع میشه.اما مرتضی میکروفون میگیره و از اردلان میخواد که بدون خون و خونریزی به راه بیاد.اردلان قبول نمی کنه و مرتضی میگه با این حساب این بازی چند تا لامبر جک داره.لامبر جک ها وارد میشن و اونا کسی نیستن جز طلبه های سال اولی حوزه علمیه قم.طلبه ها دور رینگ رو میگیرن و مدام احسنت باریکلا میگن.دو نفر سر شاخ میشن.اردلان دماغ مرتضی رو گاز میگیره.مرتضی با یک البو تو صورت جواب میده و یک سوپلکس میزنه.حالا مرتضی سیگنچرش رو میزنه و با عمامش میخواد اردل رو خفه کنه اما اردل قسمتی گوشتی از زیر شکم مرتضی رو میگیره و فشار میده و فریاد مرتضی به هوا میره.اردل میخنده و مرتضی رو میندازه به دوشش تا رو یاتیش پرتابش کنه اما یکی از طلبه های دلاور مانع اردل میشه و به جاش خودش آتیش میگیره.مرتضی از فرصت استفاده میکنه و آخوند باتم میزنه.مرتضی گیوه رو به سمت تماشاچیا پرتاب میکنه و دو بار عرض رینگ رو طی میکنه و پیپلز جفتک!حالا مرتضی جورابشو در میاره و تو دستش میکنه.مرتضی دست جورابیشو میکنه تو حلقوم اردلن و اردلن از بوی گند بیهوش میشه.مرتضی لبخندی میزنه و پس از گفتن چند ذکر ، اردلان رو بر میداره تا بندازه تو آتیش اما اردلان از جیبش یه فندک در میاره و ریش مرتضی رو میسوزونه!داور اتش گرفتگی رو میبینه و اردل برنده اعلام میشه!

    [size=small]Winner : Man On Fire[/size]

    بعد بازی طلبه ها دور مرتضی رو میگیرن و گریه زاری میکنن و اردل میکروفون رو میگیره و میگه که امشب کار من هنوز تموم نشده و به شکل مرموزی به سمت بکستیج میره.

    تبلیغات پی پی وی بعدی که حبس ابد هست ، پخش میشه.

    [size=medium]*پرومو* [/size]
    در تخت جمشید آرمان درتی به گروه سولجرز یعنی عرفان خیانت کرد و در ادامه به گروه محبوب B.A که از خلاقیت های اریک بیشاف بود پیوست.ساسان که سولجرز رو ناقص میدید دوست قدیمیش یعنی آرمین هیتد رو به سولجرز اضافه کرد.در حالی که در مین ایونت سر دسته باریکلا آقا به مصاف سر دسته سولجرز میره ، باقی اعضای دو تیم یعنی ارمان و علی کارتر از بی ای و عرفان و آرمین هیتد در این جدال تگ تیم حساب ها رو صاف خواهند کرد.

    [size=small]iWE Hated Soldiers Vs. B.A Group[/size]



    آهنگی عربی زده میشه و باریکلا آقا با چفیه وارد میشن.آرمان سبیل بناگوش در رفته ای گذاشته و تیزی در دست داره.همچنین پاشنه کفششو خوابونده.علی ماساچوستی هم در حالی که افسرده هست وارد میشه.گروه سولجرز زده میشه.اعضای سواجرز با لباس ارتشی وارد میشن.به هم سلام نظامی میدن و به سمت رینگ میان.داور به زور موفق میشه تیزی رو از آرمان بگیره و حالا دستور به شروع بازی میده.بازی تکنیکی شروع میشه.آرمان روی علی آرم بار رو اجرا میکنه ولی علی فرار میکنه و هدلاک تیک دان رو اجرا میکنه.آیریش ویپ و شولدر بلاک از عرفان.عرفان میره برای شولدر بلاک بعدی اما علی اسکوپ اسلم میزنه و کاور ناموفق داره.تماشاچیا میگن دیس ایز اسام.هر دو نفر تگ میکنن.آرمین و آرمان چشم در چشم به هم خیره میشن.آرمین یه سیلی میخوابونه زیر گوش آرمان.آرمان عصبی میشه و کلوزلاین سنگینی میزنه.آرمان چند لگد میزنه و یک بک بریکر.آرمان آیریش ویپ میزنه اما از آرمین اسپاین باستر میخوره.علی کارتر به رینگ میاد اما او هم اسپاین باستر میخوره.آرمین مدل تریپل ایچ خوشحالی میکنه و با عرفغان تگ تیم میکنه.عرفان یه قلپ آب میخوره و تو هوا اسپری میکنه.در همین لحظه آرمان رول آپ میکنه اما عرفان کیک اوت میکنه.آرمان از طنابها بالا میره و شوتینگ استار پرس رو میزنه اما عرفان جاخالی میده و دیفرانسیال آرمان میاد پایین.عرفان آرمان رو بلند میکنه و پدیگری!!!1..2..3.

    [size=small]Winner : iWE Hated Soldiers[/size]

    بعد از خوشحالی سولجرز رینگ رو ترک میکنن.آرمان عصبیه و به علی میگه کدوم گوری بودی.علی بغض میکنه ولباش رو غنچه میکنه و به تته پته میفته.آرمان هم بالافاصله یه تیزی از جورابش در میاره و میکنه تو شکم علی.علی غرق خون میشه و آرمان در میان بووی شدید هوادارا رینگ رو ترک میکنه.

    [size=small]Frist Blood Match : Admin Vs. Admin
    Hammon Vs. Sgt . Amir Arian
    [/size]



    آهنگــ ادميـن ميـن ميـن زده ميشـه. و هـر دو ستــاره با هـم به رينگـ ميان و براي هم كـُـري ميخونن . هــامون چند تا مشـت به امير ارين ميزنه . و يك كوزلاين . حـالا ميبره براي سابميشـن كه موفق نيست . امير اريـن در يك رفت و برگشـت كه سوپلكـس ميزنه . . امير ارين هامون رو به گوشه رينگ ميبره . و چنـد تا مشـت مينزه. و به هـامون يك سوپلكـس از گوشه رينگ ميـزنه . اميـر اريـن از بالي رينگ روي هـامون ميپـره . و ميـره يك صند لي ميـاره . چندين بار به صورت هـامون ميزنه. اما خـوني نمياد . امـير اريـن عصبي شده. ميره پتتك مياره . ميخواد هـامون رو بزنه كه بدل ميخوره . هامون با صندلي محكم به صورت امير ارين ميزنه . و هـامون يك پاور بمب ميزنه . امير بيهـوش شده . هــامون بلندگو رو ميگره و سر امير ميكوبونه . هـامون امير ارين رو بلند ميكنه. كه امير ارين هـامون ور سمت داور به گوشه رينگ ميفرته . داو رلـه ميشه . اميـر ارین يك لـو بـلو ميزنه . دارو به پايين ميفته . اميـر گـروه Cenation رو فـرا ميخونه . اونا براي امير يك پيچ گوشتي ميارن . امير پيچ گوشتي تو سر هـامون فرو ميكنه . سر هـامون داره خون ميـاد. گـروه سينـا دارو رو به داـل رينگ ميفرستن . دارو رو سرپا نگر ميدارن. و سر پر از خـون هـامون رو نشون ميدن. داور اميـر ارين رو بنده اعـلام مكينه . در حـالي كه هـاون بيهوش رو زمين افتـاده . امير اريـن داره خوشحـالي ميكنه ....

    [size=small]Winner : Sgt . Amir Arian[/size]

    نوبت به یکی از دو مین ایونت میرسه.یعنی بازی شایان آسام در برابر اریک بیشاف-مین ایونت.

    [size=medium]*پرومو*[/size]
    شایان تو پشم منم نیستی .... تو یک شوی پی جی داری ... من هر کـــــ س شری که دلم بخواد تو شوی خودم میگم ...چرت پرت هایی که بیشاف و دار و دستش میگن توجه نکنین .. شایان بازم کونــــــ ـــ ت گذاشتم.i'm gonna kill what i created by letal dose of posion ... هیچ چیز در دنیا جز کـــ ون گذاشتن شایان حال نمیده .." هر چیز یه پایانی داره ! امشب باید من یک کاری بکنم ! من نمیخوام شایان چیزی که من ساختم ( ایمپکت ) رو پایان بده . من خودم ترتیبش رو میدم . من چیزی که ساختم رو میکشم . نه خیلی سریع .. ارام ارام .. با زهر کشنده

    [size=small]RAW Vs. iMPACT Extreme Rules Match
    Controversy Creates Ca$h " The Main Event vs. The Best There Is " Awesome
    [/size]



    اریگ با آهنگ وات یو دونت نو ابوت می وارد میشه.او لباس کاراته پوشیده.او میکروفون گرفته و در حالی که عکس مجید The Main Event مرحوم رو روی پیراهنش چاپ کرده ، میاد و میگه امشب به یاد مجید خواهم جنگید.او همچنین میگه قاتل مجید ، یعنی اردلان Man On Fire رو اخراج میکنم. تماشاچیا تشویق میکنن.آی کیم تو پلی پخش میشه و شایان در میان هجمه ای از بوو ها وارد رینگ میشه.دو نفر به هم زل میزنن و بازی آغاز میشه.دو نفر سر شاخ میشن ولی زورشون به هم نیمرسه.شایان میره بیرون رینگ و میخواد از زیر رینگ اسلحه برداره اما اریک با صندلی فلزی میکوبه تو مخ شایان و از سر شایان خون میاد.بیشاف محافظ ترنباکل رو بر میداره و سر شایان رو میکوبونه به حلقه فلزی.اریک دورخیز میکنه تا به شایان حمله کنه اما شایان جاخالی میدهو اریک با قفسه سینه میخوره به حلقه فلزی و نفسی بند میاد.شایان سطل زباله فلزی رو میزاره رو سر اریک و با یک کیله چوبی به سطل ضربه میزنه.اریک میفته زمین و شایان کاور میکنه.1..2.. اما اریک کی اوت میکنه.اریک یک فن کاراته میزنه و یک کیک قوی میزنه پشت سر شایان.تماشاچیا میگن " ما میز میخوایم."اریک میز چوبی رو میاره و توی رینگ نصب میکنه و شایان رو روی میز قرار میده.اریک از ترنباکل میره بالا و یک پرش رو به روی شایان انجام میده و میز از وسط نصف میشه.اریک میره برای کاور اما..

    Break Down The Walls کریس جریکو وارد میشه!جریکو دوان دوان میاد و یک کد بریکر به بیشاف میزنه.قبل از اینکه جریکو بتونه کار دیگه ای انجام بده ... Get Ready to Fly ای جی استایلز میاد و به جریکو استایلز کلش میزنه.حالا ای جی میخواد به به کمک اریک بیاد اما You Can't See Me , My Time Is Now حالا جان سینا وارد میشه و کلاهشو به میان هوادارا میندازه و یک اتیتود اجاسمنت به ای جی میزنه.سینا میخواد شایان رو به حالت کاور به روی اریک بندازه اما آهنگ اردلان زده میشه و Man On Fire به رینگ میاد!

    اردلان یک پاوربامب قدرتی به سینا میزنه و سینا رو درب و داغون میکنه.اردلان به اریک دست میده و به اریک کمک میکنه تا بلند بشه!اریک میخنده و پیراهنش که روش عکس مجید بود رو پاره میکنه.هوادارا تعجب زده هستند.اریک میخواد پین کنه اما I'm Just a S*e*x*y Boy ! اوه خدای من!OMG!مجید اینجاست!مجید زنده است!مجید نمرده!مجید به رینگ میاد و یک سوئیت چن میوزیک به اردلان میزنه!حالا اریک به مجید التماس میکنه اما مجید یک اسکوپ اسلم به اریک میزنه.مجید از ترنباکل بالا میره و یک البوء تو دهارت به اریک میزنه!حالا مجید پاشو به زمین میکوبونه.. اریک بلند میشه و سوئیت چن میوزیک!مجید نگاه سردی به افراد درون رینگ میکنه و رینگ رو ترک میکنه.شایان به آرامی روی زمین میخزه و به سمت اریک میره و دستشو میزاره روی سینه اریک!1..2..3.

    [size=small]Winner : Awesome[/size]

    بعد بازی آمبولانس میاد و سینا و جریکو و اردل و ای جی و بیشاف رو جمع میکنه.

    -در بکستیج مصاحبه ای رو با مجید ترتیب میدن.مجید میگه که در این مدت در انباری ایمپکت زون حبس بوده ولی به کمک سرایدار آزاد شده.او گفت که اون نقشه قتل و این ها همش الکی بوده.او در ادامه میگه اصلا راضی نیست که انتقام گیریش به بردن شایان منجر شده اما کار دیگه ای نمیتونسته بکنه.

    نوبت به مین ایونت میرسه.در بکستیج ساسان رو میبینیم که اندکی میلرزه ولی آرمین و آرمان بهش دلداری میدن.شروین هم داره اماده میشه ولی تنهاست.آرمان که قاط زده وعلی هم چاقو خورده.شروین میگه چی داش؟! و از رختکن خارج میشه.

    *پرومو*

    شروین در حالی که دکتر ها جوابش کرده بودن ، به تخت جمشید اومد و بدون لمس کردن یک نفر برنده شد.ساسان نیز با شکست رسول موفق به کسب تایتل شد.در این مدت ساسان از حربه های زیادی برای حفظ کمربندش استفاده کرد و شروین با تشکیل باریکلا آقا قدرت خودشو تثبیت کرد.باید دید که سرانجام تمام درگیری ها و برخورد ها چه خواهد شد.

    "[size=small]Main Event": iWE World Heavyweight Champion Ship
    The Detective " SASAN © Vs. The Unkind " TeZAR
    [/size]



    آهنگ بی ای زده میشه و شروین با مو های افشان و لنگ قرمز در این دست و نانچیکو در اون دست وارد رینگ میشه.یک استخر بادی جلوی رینگ گذاشته میشه و چند تا دلفین توپ بازی میکنن.آهنگ Don't Stay زده میشه و کارآگاه وارد میشه.انونسر دو نفر رو معرفی میکنه و بازی آغاز میشه.تماشاچیا دو دسته هستن و میگن " لتس گو ساسان ، ساسان ساکس"شروین هدلاک رو میخواد اجرا کنه اما یک مشت به شکمش میخوره.ساسان میره برای آرم درگ اما شروین در میره و یک رول آپ ناگهانی میکنه اما ساسان کیک اوت میکنه.شروین آیریش ویپ میکنه و بک بادی دراپ.شروین میره از بالای ترنباکل یک هد بات میزنه و کاور میکنه اما ساسان کیک اوت میکنه.شروین به داور اعتراض میکنه و داور هم بهش میگه خفه شو.شروین میگه چی داش؟!و با کله میکوبونه تو مخه داور.با توجه به اینکه کمپانی داور دیگه ای نداره بازی بی قانون میشه!

    شروین نانچیکو رو از تو شرتش در میاره و به جون ساسان میفته.ساسان خونین و کبود میشه.حالا میخواد فن کلفت تو کـ ـون رو با استفاده از نانچیکو انجام بده اما ساسان جاخالی میده و با نشان کار آگاهی میکوبه تو سر شروین و کاور میکنه.اما داوری برای شمارش نیست.ساسان داد بیداد میکنه و بالاخره یک داور جدید میاد.اما او یک داور معمولی نیست!بلکه اون شایانه که لباس داوری پوشیده.شایان به ساسان میگه د یالا کاور کن.ساسان کاور میکنه 1..2.. شایان شمارشو قطع میکنه!

    ساسان میگه چته! و شایان کد بریکر میزنه به ساسان!حالا شروین خودشو میرسونه و کاور میکنه 1..2.. اما ساسان کیک اوت میکنه.شروین قاط میزنه و با لنگ میخواد ساسان رو خفه کنه.بعد از دو دقیقه حلق آویز کردن ساسان کاور میکنه و شایان سریع میشمره اما باز هم کیک اوت!شروین قاط میزنه و کلفت تو کـ ـون رو بالاخره با نانچیکو اپلای میکنه.ساسان درد شدید میکشه شایان هم به کله ساسان فشار میاره اما ساسان تپ اوت نمیکنه و به سختی روپ بریک میکنه.شایان و شروین آشفته شدند.شایان ساسان رو بلند میکنه و ...

    شایان دستای ساسانو گرفته.شروین به ساسان میگه چی داش؟! ایولا!و با سرعت میره برای کله ی قدرتی اما ساسان سرشو میدزده و کله میخوره تو مخ شایان و شایان بی هوش میشه.شروین سر در گمه و در همین سر در گمی یک استانر از ساسان میخوره.داور اولیه بازی به هوش اومده.ساسان کاور میکنه 1..2.. اما شروین کیک اوت میکنه!دو نفر بلند میشن و نوبتی به هم مشت میزنن.شروین ساسان رو هل میده و میره و درو خیز میکنه برای کله سرعتی اما ساسان کونر میکنه و به کراس فیس تبدیل میکنه!شروین میخواد به طنابها برسه ولی نمیتونه و تپ اوت میکنه!

    [size=small]Winner and STILL iWE World Heavyweight Champion : SASAN[/size]

    ساسان کمربند و میگیره و خوشحالی میکنه اما شایان میکروفون رو میگیره و میگه نه!تموم نشده!..

    شایان میگه اگه فکر کردی شب تموم شده ، گـ ـه خوردی.چ.ن همین الان باید از کمربندت در برابر کسی که به من کمک کرد تا بازیمو ببرم دفاع کنی!

    ساسان بر میگرده و در رینگ مجید The Main Event ایستاده!مجید یک سوئیت چن میوزیک میزنه .او دو باره ساسان رو بلند میکنه و سوئیت چن میوزیک رو میزنه!او حالا داره در کرنر پاشو به زمین میکوبونه.ساسان بلند میشه و سوئیت چن میوزیک سوم!مجید کاور میکنه و شایان میشمره!1..2..3.

    [size=medium]Winner And NEW iWE World Heavyweight Champion : The Main Event[/size]

    شایان دست مجید رو به عنوان برنده بلند میکنه.شایان و مجید همدیگرو بغل میکنن ولی یدفه مجید شایان رو هل میده و به شایان هم سوئیت چن میوزیک میزنه.شایان میفته رو ساسان و در حالی که مجید کمربند و بالای سرش گرفته ، مینیا تموم میشه.








    [/align]

  9. Top | #108

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض RE: IWEMANIA آغاز شد : نتایج لحظه به لحظه

    پــســتــر قهــرمــان جـديد Spam World كــه به Shop كمپــانـي اضــافه شده .
    قيمــت : 7 هـزار تومـان .

    [align=center]

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]



    [/align][hr]
    پــســتــر Goldberg The Man " 10 - 0 كــه به Shop كمپــانـي اضــافه شده .
    قيمــت : 87 هـزار تومـان .

    [align=center]

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]



    [/align]

    [hr]پــســتــر قهـرمـان كيــف MITB نـويد The Great One كــه به Shop كمپــانـي اضــافه شده .
    قيمــت : 17 هـزار تومـان .

    [align=center]

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]



    [/align][hr]پــســتــر قهـرمان ادميـن رسلمنيـا كــه به Shop كمپــانـي اضــافه شده .
    قيمــت : 100 تومـان .

    [align=center]

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]



    [/align]
    __________________________________________________ __________________________________________________ _________
    پــســتــر قهـرمان جـي ام رسلمنيـا كــه به Shop كمپــانـي اضــافه شده .
    قيمــت : 100 هـزار تومـان .

    [align=center]

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]



    [/align]
    __________________________________________________ __________________________________________________ _________
    پــســتــر Steal Champ نه نه New Champion رسلمنيـا كــه به Shop كمپــانـي اضــافه شده .
    قيمــت : 100000 هـزار تومـان .

    [align=center]

    پست هـاي بعـدي .


    [/align]

  10. Top | #109

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Mar 2007
    شماره عضویت
    443
    سن
    35
    نوشته ها
    7,220
    تشکر
    2,319
    تشکر شده 11,569 بار در 1,591 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    39
    حالت من
    Khoshhal
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1682 Thread(s)

    پیش فرض RE: IWEMANIA آغاز شد : نتایج لحظه به لحظه

    نقل قول نوشته اصلی توسط kia_the game
    یه سوال

    چطوری این برنده هارو اعلام میکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    بازی ها رو همین الان بچه ها دارن تو ارنا اجرا میکنند و ایشون نتایجش رو برا شما میزاره.

  11. Top | #110

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2009
    شماره عضویت
    4035
    سن
    32
    نوشته ها
    1,427
    تشکر
    3
    تشکر شده 88 بار در 24 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    23 Thread(s)

    پیش فرض RE: نتایج کامل و با جزئیات IWEMANIA



    مکرو و مکرو الله و الله خیر ماکرین !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    بله بله .. بنده ورلد چمپین شدم ولی فک نکنید از اون ورلد چمپین های کاسه لیس شایان میشم بند اپوزیسون رو رسما در این لحظه افتتخاح میکنم !
    یک سری مسائل پشت پرده هست که باید مشخص بشه !!
    1. بنده به عنوان بوکر کمپانی استوری لاین مرگ مجید ( خودم ) رو نوشتم .. و نفهمیدیم چطوری بر عیله خودمون ازش استفاده شد !
    2. به عقاید رسمی بنده توهین گنده ای شد ! جریکو به بیشاف کد بریکر بزنه ؟ من حاضرم وسط میدون قزوین کـــ ون بدم همچین چیزی رو نبینم ... اقای عمه سینا میاد ای جی رو میزنه ... جل ال خالق .. فحش رکیـــ ــ ک جایزه ؟
    3. درست قهرمان شدیم ( هرچند تخماتیک ) اما یک مساله دیگه هم هست که باید روشن بشه .. مثله برد ای دبیلو ای هیتد سولجرز .. ترسو جلوه دادن علی کارتر .. باخت های پشت سرهم رسول . ایا مسائل شخصی انقد مهمه ؟

    والسلام علیکم ... ورحمت الله و برکاته
    سید مجید اریک بیشاف براتی پور استایلز شاون مایکلز فـــرد !!
    ایمپکت این هفته رو از دست ندید .... چندی از دوستان خداحافظی میخوان بگیرن !!
    کلام اخر ::::::::::: BiTE ME !!!!!!!!!!!

صفحه 11 از 15 نخستنخست ... 910111213 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. IRANWWE :: iCTW 12 October , 2010
    توسط SASAN در انجمن iCTW
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 10-12-2010, 02:09 PM
  2. IRANWWE :: iCTW 28 Septamber , 2010
    توسط SASAN در انجمن iCTW
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 09-28-2010, 04:10 PM
  3. IRANWWE :: iCTW 11 Septamber , 2010
    توسط SASAN در انجمن iCTW
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: 09-21-2010, 08:51 AM
  4. IRANWWE :: iCTW 28 August , 2010
    توسط SASAN در انجمن iCTW
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: 09-11-2010, 07:48 AM
  5. IRANWWE :: iCTW 17 August, 2010
    توسط SASAN در انجمن iCTW
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: 08-23-2010, 02:29 PM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد