بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 14 از 15 نخستنخست ... 412131415 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 131 تا 140 , از مجموع 143

موضوع: IRANWWE :: iCTW 10 August, 2010

  1. Top | #1

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Mar 2009
    شماره عضویت
    4429
    سن
    34
    نوشته ها
    1,343
    تشکر
    0
    تشکر شده 27 بار در 26 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض IRANWWE :: iCTW 10 August, 2010

    با سلام.خدمتگزاران که گوگلو بستن واقعا حالم گرفته گفتم اولین اپیزود راء در کمپانی IRANWWE را بذارم بلکه دلمون واز شه

    قابل توجه دوستان: از این به بعد نتایجو تو همین تاپیک میزنم تو تاپیک قدیمی پست ندید اون تاپیکو چون من نمیتونستم اسمشو عوض کنم ادامه ندادم تو همین تاپیک زدم هفته های بعد هم در همین تاپیک میزارم
    .

    فقط یه نکته تمامی اسامی به کار برده شده هیچ ربطی به شخصیت حقیقی و حقوقی و فرومی و ... . افراد ندارد با جنبه باشید بزارید حالشو ببریم.

    در ضمن راء ما پنجشنبه ها برگزار میشه چون دوشنبه ها که من اخبار راء واقعی رو میزارم دیگه حسش نیست!

    در ضمن بگم چون قرار بود اسمک و ایمپکت هم باشه باشد بگم که اون دو تا شو هم اگه کسی حالشو داشت بزاره تحت نظر همین IRANWWE باشه .یعنی ایمپکت و اسمکدان و راء همشون برند یک کمپانی باشن.نکته دیگه ام این که استار ها آزادن در هر برندی فعالیت کنن الان مثلا من واسه یه TNA فن استوری نوشتم نیاد بگه من میخوام برم ایمپکت و این حرفا! ... .

    هفته اولم هست بیشتر شوء به قدیمی های فروم اختصاص داره ایشالا از هفته های بعد همه بچه ها شامل میشن.



    [align=center]اینتروی IRANWWE پخش میشه و به آرنا میریم.

    اولین راء کمپانی بعد از مدت ها در استادیوم شهید رجائی قزوین برگزار میشه و 8 هزار قزوینی مشتاق آرنا رو پر کردند.

    گزارشگرا که عادل فردوسی پور و مزدک میرزایی هستن به تماشاچیا خوش آمد میگن و آهنگ نو چنس این هل زد میشه و هامون با کت و شلوار و کراوات به رینگ میاد.هامون میگه که هفته آینده اولین پی پر ویو کمپانی برگزار میشه که رویال رامبل هست و امشب هم برنامه خاصی نداریم جنرال منیجر راء ( که من هستم ) هر غلطی دلش بخواد میکنه.

    GM (خودم!) در بکستیج نشون داده میشه و میگه امشب چندین مسابقه رندوم خواهیم داشت.و مین ایونت امشب یک بازی اکستریم رولز بین The Godfather و Ð-i-R-Ť-Y خواهد بود.

    همچنین GM اعلام میکنه کمپانی ما فعلا یک کمربند سنگین وزن و یک قهرمانی تگ تیم داره. امشب یک بازی تگ تیم بین تیم SASAn و The Perfect MAN و تیم Tezar و The Basted برگزار خواهد شد.برنده این بازی قهرمان تگ تیم خواهد شد و اعضای تیم بازنده این مسابقه بر سر کمربند بی صاحاب سنگین وزن در رویال رامبل به مصاف هم میرن!

    Goldberg The Man vs. Mr.Carter

    آهنگی از امینم پخش میشه و کارتر با صدای بوو تمناشاچیان به رینگ میاد.آهنگ گلدبرگ زده میشه و میر علی هم وارد رینگ میشه.بازی شروع میشه.بعد از رد و بدل کردن چند مشت میرعلی یه سوپلکس قوی میزنه.کارتر بلند میشه و میرعلی اسپیر ناگهانی میزنه.میر علی کارتر رو بر میداره و بعد از زدن سه جک همر کارتر رو درب و داغون و پین میکنه.

    Winner : Goldberg The Man

    در بکستیج SASAN در حال آماده شدن هست که رسول میاد و میگه نمیدونه باید چیکار کنه.ساسان هم میگه ما باید ببازیم ولی نمیدونم چجوری.

    IRANWWE TAG TEAM CHAMPIONSHIP : SASAN & The Perfect Man VS.
    The Basted & Tezar

    تیم آپ لودر ها با موزیکی عربی وادر میشن.تزار به دور کلش چفیه بسته و روی شرت باستد آرم رپیدشیر چاپ شده.آهنگ ماریا زده میشه و تیم گالری وارد میشن.زنگ بازی به صدا در میاد ولی دو طرف کاری نمیکنن چون میخوان بازنده باشن . صدای تماشاچیا در اومده که آهنگ GM که آهنگی اختصاصی با اجرای متالیکاست زده میشه و او به رینگ میاد.GM به دو تیم هشدار میده اگه با هم درگیر نشن مجبور میشه از راه دیگه ای استفاده کنه ولی دو تیم به پشمشون هم حساب نمیارن.GM هم عصبانی میشه و با میکروفون میکوبه تو سر شروین و علی باستد و بازی به نفع تیم آپ لودر ها دی کیو میشه.

    WINNERS AND NEW IRANWWE TAG TEAM CHAMPIONSHIP : The Basted & Tezar

    GM با خنده ای شیطانی کمربند های تگ تیم رو روی هیکل بی جان شروین و باستد میزاره در حالی که تماشاچیا با تمام قوا GM رو بوو میکنن.

    HANDICAP MATCH : H H H & HATED VS. Shawn Michaels

    آرمین و عرفان با آهنگ تایم تو پلی د گیم وارد میشن.بابک هم در حالی که موزیک ناشناسی دراه وراد رینگ میشه.همه دارن بابکو تشویق میکنن.با شروع بازی تیم آرمین و عرفان بر سر بابک بیچاره هر بلایی که میخان میارن.در یک لحظه بابک میره که سوئیت چن میوزیکو بزنه اما عرفان جا خالی میده و داور ضربه میبینه!عرفان از موقعیت استفاده میکنه و پدیگری میزنه.آرمین که میبینه داور بیهوشه میره از زیر رینگ پتک مخصوص رو میاره.همین که تیم منفور میخوان از پتک استفاده کنن آهنگ س-کسی بوی زده میشه و در کمال ناباوری The Main Event وارد میشه.مجید به سرعت به طرف رینگ میاد و یک سوئیت چن میوزیک به عرفان میزنه اما آرمین فرار میکنه.داور همچنان بیهوشه و دوباره آهنگ سک-سی بوی زده میشه مجید خندان برای تماشاچیا دست میزنه.

    NO CONTEST

    بازی IRANWWE Heavy weight Championship در رویال رامبل بین ساسان و رسول ماریا تبلیغ میشه.

    در بکستیج مجید لشلی در حال رد شدنه که ناگهان I AM LEGEND جلوشو میگیره .حامد به مجید میگه تو رئیس جمهور لایقی نبودی و کمپانی رو به گند کشیدی و تازه با تقلب در انتخابات پیروز شدی.محید هم میگه تو یک فتنه گری اجنبی هستی.هامون میاد و این دو نفر رو میبینه و میگه که به جای دعوا مثل دختر بچه ها برید تو رینگ و حرفتونو ثابت کنید.

    MAJID LASHLEY VS. I AM LEGEND

    با ورود مجید همه قزوینی ها دهنشون وا میمونه.عده ای زیاد به طرفداری از مجید والپیپر با موضوعاتی مختلف که بیشترشون سک-سی هستن در دست گرفتن.بازی شروع میشه.حامد مجید رو به بیرون رینگ میندازه و مجید هم از ترسش تا مدت زمان بیرون میمونه.بازی در دست حامده و حامد فینیشرشو میزنه و میره برای پین اما مجید روپ بریک میکنه.حامد مشغول اعتراض به داور هست و حواسش به مجید نیست.مجید بلند میشه و در حالی که حامد انتظارشو نداره یک سی و سه پل بامب میزنه و حامد رو پین میکنه.

    WINNER : MAJID LASHLEY

    در رختکن هستیم.The Shadow میره پیش GM و میگه که من میخوام تو رویال رامبل نفر 30 باشم.جی ام هم میگه که یه دست اسمکدان با هم تو ایکس باکس میزنیم اگه تو بردی نفر 30 وارد میشی.دو نفر بازی میکنن و در حالی که پژمان تومبستون زده و میخواد پین کنه جی ام عصبی میشه و دستگاه رو خاموش میکنه و به پژمان میگه حالا که اینجور شد تو رامبل نفر اول وارد میشی.

    Staright Edge vs. Scarface
    صدای شکسته شدن شیشه میاد و دانیال وارد میشه.آهنگ Evanecens:EveryBodys Fool زده میشه و آرش هم میاد.دو نفر مدام ادای هم دیگه رو در میارن.دانیال عصبانی میشه و میگه چرا همش ادای منو در میاری و آرش هم میگه همه حرکاتت تکراری هست.دانیال خونش به جوش میاد و استانر رو میزنه و پین میکنه.

    WINNER : Scarface

    بعد بازی دانیال بطری بطری دوغ آبعلی میخوره و با تماشاچیا جشن میگیره.

    آهنگ د تایم ایز نو زده میشه و امین_سینا_اس تی اف،سالار سینا، امیر_یو کنت سی می و سعید دبلیو دبلیو ای شاپس به رینگ میان.سالار میکروفون میگیره و میگه اسم این گروه که در رینگ میبینید سیناشن هست و ما قصد داریم همه چیز رو تصاحب کنیم.همه گروه همزمان تی شرتاشونو در میارن و تماشاچیای قزوینی آب دهنشون راه میفته.سالار سینا همچنان در حال تعریف از خود هستن که آهنگ وویسز زده میشه و The Rioter وارد میشه و از دم به تمام اعضای سیناشن آر کی او میزنه.میکروفونو بر میداره و میگه هر کی هوادار رندی هست بسم الله تا حال سیناشن رو بگیریم.


    METALLICA BATTLE : The Phenom vs. R.I.P

    رینگ اونونسر که The Pincode نام داره قوانین بازی رو میگه.این مسابقه یک مشاعره با لیریک های متالیکا است و به قید قرعه معین باید کار رو شروع کنه .دو نفر شروع به کار میکنن و هر دو واقعا عالی کار میکنن.معین ناگهان یه بیت میخونه که آخرش x داره و بهمن تعجب میکنه.بهمن همین که میبینه نمیتونه کاری بکنه یک لو بلو ی محکم به معین میزنه.بهمن میره از زیر رینگ یک گیتار بیس میاره و با اون محکم میکوبه تو سر معین.داور معین رو برنده اعلام میکنه اما بهمن بالا سر معین ایستاده و بلند بلند میخنده.

    WINNER : R.I.P


    در بکستیج jeffali رو میبینیم که یک کمربند طلایی رو دوششه و به اتاق کار جی ام وارد میشه.jeffali به جی ام اعتراض میکنه که من قهرمان آندیسپیوتد اسپم هستم و باید در مین ایونت باشم اما تو هیچ مسابقه ای برای من در نظر نگرفتی.جی ام هم میگه عوضش من برای تو برنامه های ویژه ای دارم.جی ام در گوش jeffali یه چیزایی میگه و jeffali خوشحالو خندان اتاق رو ترک میکنه.

    حالا نوبت مین ایونت میرسه :

    Extreme Rules Match : The Godfather vs. Ð-i-R-Ť-Y

    سرود رسمی جمهوری اسلامی ایران به صدا در میاد و مرتضی وارد میشه.آهنگ Drop the World زده میشه و آرمان به رینگ میاد.تماشاچیا به دو دسته تقسیم شدن و هر دو نفر هواداران خاص خودشونو دارن .قبل از اینکه زنگ بازی به صدا دربیاد مرتضی عمامشو از رو سرش برمیداره و دور گلوی آرمان میپیچه.بازی رسما شروع میشه آرمان با هر زحمتی که میشه خودشو خلاص میکنه.آرمان یه سیلی میخابونه زیر گوش مرتضی .مرتضی میفته دنبال آرمان و آرمان فرار میکنه.در بیرون رینگ دو نفر در تعقیب و گریز هستن که عبای مرتضی زیر پاش گیر میکنه و میخوره زمین.آرمان از فرصت استفاده میکنه و یک حرکت ناجوانمردانه انجام میده که قزوینیهای استادیوم رو شدیدا به وجد میاره و استادیوم منفجر میشه.دو نفر به رینگ میرن .آرمان با خودش یک صندلی آورده و میزنه تو سر مرتضی.از سرو صورت مرتضی خون میاد.آرمان مغرور میشه و در حال اجرای چند TAUNT هست که مرتضی بلند میشه و یک اسپاین باستر به آرمان میزنه.مرتضی گیوه های سفیدشو در میاره و به طرف هوادران پرت میکنه.مرتضی دو دفعه عرض رینگ رو طی میکنه و ... پیپلز جفتک! مرتضی جفت پا میپره روی کله آرمان و آرمان تقریبا بیهوش میشه.مرتضی کاور میکنه و 1..2..3.

    WINNER : The Godfather

    مرتضی سر از پا نمیشناسه.او در حال خوشحالی هست که دییییییینگ! ورزشگاه خاموش میشه.یه دیییییییینگ دیگه و چراغ ها روشن میشه و ابولفضل تو رینگ هست.ابولفضل به مرتضی تمبستون میزنه.آهنگ تیکر پخش میشه و در حالی که ابولفضل روی زانوش نشسته و چشماشو سفید کرده و زبونشم در آورده شوء این هقته به پایان میرسه.



    [/align]

  2. Top | #131

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض IRANWWE Company - SooN ....

    ســـــــــــلام.

    كمپاني رسما كارشو آغاز ميكنه .

    اسم كمپاني و شوء اصلي برگفته از AsreiRan به نام ARN ميباشد .

    و شوء زير ساخه ICTW باقي ميماند .



    فعلا تا روز برگزاري شوء اصلي .... !

  3. Top | #132

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Mar 2007
    شماره عضویت
    443
    سن
    35
    نوشته ها
    7,220
    تشکر
    2,319
    تشکر شده 11,569 بار در 1,591 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    39
    حالت من
    Khoshhal
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1682 Thread(s)

    پیش فرض RE: IRANWWE : iCTW 3.June 2010

    [align=center]تاپیک پاکسازی شد.

    از 37 صفحه به 15 صفحه کاهش پیدا کرد !!!!

    از این به بعد با کسانی که در این تاپیک اسپم بدهند (نظیر : زنده باد تگ تیم ما ، شو کی روی ایر میره ، من راه بدین ، من میخوام با فلانی بازی کنم ، من غولم ، من ... ) برخورد میشه و پستشون پاک میشه.
    [/align]



    فعلا ...

  4. Top | #133

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض اطلاعيـه مهم كمپاني IRANWE

    سلام.

    دوستاني كه ميخوان در شـوء زير شـاخه باشن به بنده پيغـام خصوصي , يا از طريق پيغام پروفايل اعلام كنن .

    دوستان جديد سايت مخصوصا حتما اين كارو انجام بدن. چون نبايد انتظار داشته باشن در شـوء اصلي باشن .

    باز هم ميگن دوستاني كه ميدونن در شوء اصلي شايد بازي بهشون نرسه پيغام بدن . اگه از نظر بنده تو شوء اصلي بودن بهشون ميگم هستن .




    فعلا...

    دوستان لطف كنن از طريق پيغام خصوصي و پيام پروفايل بگن . و پست ندن در تايپيك .

    ممنون .

  5. Top | #134

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض RE: ليسـت نـفرات شـوء اصلي كمپـاني :: ARN

    ســـلام.

    ليسـت نفرات شوء اصلي ::

    ABOLFAZL - Te Dark Night - R.I.P - New World Order - TeZAR - The Enigma - BiG $3XY - Ð-i-R-Ť-Y

    The Basted - DEAD MAN - The Shadow - KANE - Demon Of Destruction - Man On Fire - Goldberg The Man

    Ħ д † ε Ð - I AM Legend - Majid Lashley - r v d - Mr.Carter - The GodFhater - Sherlock Holmes - The Phenom

    Sr_Qr - Extreme - Ardalan - The Pincode - amir.ha6 - UniQue-M2JH


    دوستاني كه مايل نيستن در شـوء باشن به بنده پيغام خصوصي - يا از طريق پيام پروفايل بگن .



    فعلا .... .

    =================

    بنده نويسنده هر دو شوء هستم + اينكه منيجر شوء اصلي و خودم در شوء هـا به عنوان استار حضور ندارم تا بحثي پيش نياد .

    عرفان H H H هم منيجر شوء زيرشاخه ميباشد .

    رئيس كمپاني هم برگفته از ادمين فروم . هامون است .

  6. Top | #135

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض ليسـت كمـربند هـاي شـوء اصلي كمپـاني :: ARN

    سـلام.

    ARN World Heavyweight Champion

    iRan State Champion

    Town City Champion

    ARN Tag Team Champion

    Pa$ham " Spam " Champion » اين كمربند براي كساني است كه تازه از شوء زيرشاخه به اصلي ميان «


    ===

    زير شـاخه

    iCTW Champion

    iCTW Tag Team Champion

  7. Top | #136

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض امشــب » اولين شـوء ARN

    سلام.

    دوستان امشب 15 جولاي در يك تايپيك سوا اولين شوء اصلي ARN انجام ميشود .




    فعلا ... .

  8. Top | #137

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض RE: IRANWWE :: iCTW 22 July, 2010

    ســــــــــــلام.

    شـوء با دست زدن عـرفان شروع ميشه .

    اهنگ عرفان زده ميشه و به ريمگ مياد و ميگه امروز سه بازي به صورت سه نفره داريم .

    و هفته بعد در يك بازي به صورت تگ تيم قهرمان جديد تگ تيم iCTW مشخص ميشه .

    [align=center]ycsm & win .vs The Great One & Omid.Taker[/align]



    ---

    [align=center]

    Orton.Taker vs. MEHRAN vs. Humanoid

    آهنگ مهران زده ميشه .و بعد اون احسان و بعدش پرهام به رنيگ ميان.

    احسان با يك مشت به پرهام بازي رو شروع ميكنه . ميره به سمت مهران تا يك كوزلاين بزنه. ولي مهران جاخالي ميده و احسان پرت ميكنه بيرون رينگ.
    مهران تا برميگرده پرهام ميخواد سوپلكس بزنه . كه مهران با يك دبل اونم پرت ميكنه بيرون رينگ و پرهام روي احسان ميفته .
    مهران داره حركات موزون در رينگ اجرا ميكنه.
    احسان به رينگ مياد .
    احسـان چند تا سوپلكس به مهران ميزنه . و ميره براي كاور ...1..2... ولي مهران پين نميده.
    پرهام داره به رينگ مياد . احسان اونو با سوپلكس به رينگ برميگردونه .
    احسان ميخواد از بالاي رينگ رو پرهام بپره . كه مهران در اين لحظه احسانو ميگره و يك اسپاين باستر روي پرهام.
    مهران پرهامو بلند ميكنه و يك پديرگي ميزنه.
    و ميره براي پين فـال ...1...2...3.... و بله مهران بازي رو ميبره ...


    -


    FATAL B vs. WWESHOPS vs. m_samet71

    بابك ابتدا به رينگ مياد , و بعد اون سعيد و مهدي به رينگ ميان.

    سعيد به سمت مهدي و بابك حمله ور ميشه و با يك دبل كوزلاين بازي رو ضروع ميكنه .
    سعيد ميخواد قيچي برگردون بزنه . كه موفق نميشه. و بابك و مهدي با يك يك پا دو پا دبلش ميكنن.
    مهدي به بابك يك سوپلكس قوي ميزنه . و بعد اون يك لگدراپ و بعدش كاور ...1..2... ...
    سعيد بلند ميشه با استفاده از قانون افسايد يك اف يو به مهدي و بابك خشك ميشه ...
    و ميره باري كـاور ...1...2...3... و بله سعيد با افسايد بازيش بازي رو ميبره .
    بابك و مهدي از خشك بودن در ميان . ولي سعيد داره خوشحالي ميكنه ...


    -


    The Proud vs. RK_Od vs. amingorgan

    حسين با مدال باشگاهي محليش به رينگ مياد . و بعد اون امين همراه منيجرش به رنيگ مياد. و بعداونا مهرداد.

    حسين به امين ميگه ما يار بوديم. بهتره تو اين بازي همكاري كنيم.
    مهرداد مياد با حسين قفل ميكنه . امين از پشت به مهرداد حمله ميكنه و همراه حسين يك دبل سوپلكس به مهرداد ميزنن. .
    حسين و امين بالاي رينگ ميرن و از بالاي رينگ روي مهرداد ميفتن .
    حسين مهرداد رو بلند ميكنه و همراه امين يك دبل چوكاسلم ميزنن . حسين مهرداد ور بلند ميكنه . و اونو مگيره و امين مشت ميزنه .
    حالا امين مهرداد گرفته و حسين مشت ميزنه . امين يك پاور بمب رو مهرداد اجرا ميكنه و حسين در يك حركت غافل گير كننده امين رو به بيرون رينگ پرت ميكنه.
    حسين مهرداد بلند ميكنه و يك انگل اسلم ميزنه .و ميره براي پين ...1...2...3....
    و بله حسين بازي رو ميبره . دكترها به رنيگ ميان و مهرداد رو ميبرن ..
    امين و حسين فيس تو فيس .

    شـوء به پايان ميرسـه ...... .




    [/align]

  9. Top | #138

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض لــوگو برگزيـده مســابقـات شــوء ARN !

    ســـــــــــــلام.

    دوستان لوگو هاي شما دوستان رو به استاد گرافيك سايت حامد عزيز نشان داديم . و ايشـون اين لوگو رو انتخـاب كردن .
    البته قرار نبود لوگو از ارم TNA باشه . اگه لوگو بهتري فرستاده نشد اين لوگو انتخاب ميشه .

    [align=center]


    [/align]


    دوستان فقط تا پايان روز شنبه وقت دارين باز هم بسازين و بفرستين . ( برنده چلنجر كمربند سنگين وزن ) .

    فعلا ....

  10. Top | #139

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض RE: لـوگـو رسمـي شــوء ARN انتخـاب شـد " تـا دــو مــاه " !

    سلام.

    مهلت ارسال اثار به پايان رسيد . و لوگو رسمي مسابقات انتخاب شد تا دو ماه توسط حامد عزيز .

    [align=center]



    [/align]

    كـاربر The Rioter در يكي از اين هفته ها يك مسابقه سر كمربند انجام ميدهد .... .

    موفق باشيد .

  11. Top | #140

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض IRANWWE [ Live ] :: iCTW 27 July, 2010

    سلام.


    نـــام شــوء : iCTW
    محــل برگزاري : همـــــدان
    شبكـــه : مـــا از پشـت آمـاده ايـم
    آرنــا : اَخ تُــــف


    شوء با خوش امدگويي عادل و سيانكي شروع ميشه . و گفته ميشه اولين شوء لايو iCTW در خدمتيم ...

    پرومويي از بازي امشـبب سر كمربندتگ تيم پخش ميشه ...
    عرفان به رينگ مياد و اعلام ميكنه امشب بازي هاي انجام ميشه و شش نفر از برندگان در پي پي وي سركمربند iCTW بازي ميكنند ....


    ---------

    [align=center]

    iCTW Tag Team Champion Ship » ycsm & win .vs The Great One & Omid.Taker

    نويد و اميد به رينگ ميان و بعد اون كمال همراه ycsm به رنيگ مياد .

    بازي رو نويد و ycsm شروع ميكنن .
    نويد چند تا مشت ميزنه و ycsm هم مينطور . نويد يك كوزلاين ميزنه . ميره سراغ قيچي دوبارو باز . اما ناموفق است .
    ycsm ميخواد فن كي تاسو كي ما تي رو اجرا كنه . و موفق ميشه كـاور ...1...2... ولي نيود پين نميده .

    نويد ycsm سرپا هستن . نويد ycsm رو به طرف طناب ها ميفرسته و در برگشت يك اسپاين باستر . و بعد اون اون ميره براي فينيشر پيپلز و بله اجرا ميكنه . ميره براي پيـن ...1... ولي ycsm خيلي سر رد ميكنه .

    نويد ycsm رو بلند ميكنه و ميره با اميد تگ ميده , امدي چند تا مشت ميزنه و پشت بندس سوپلك ميخواد هيلز گيت رو اجرا كنه كه نميتونه . ميره سراغ چك اسلم , كـه ycsm بدل ميكنه و يك كوزلاين ميزنه .
    حالا با كمال تگ ميده . كمال مياد و چند تا مشت سنگين به اميد ميزنه و بعد يك اسپير .

    نويد وارد رينگ ميشه كه كمال رو بزنه . كه ycsm مياد و با يك حركت خودش و نويد بيرون رينگ پرت ميكنه . اميد بلند ميشه . ميخواد چك اسلم رو اجرا كه كه كمال بدل ميكنه و يك كــــمال بمـب سنيگن ميزنه . و بله كــاور ...1..2..3...
    كمال و ycsm موفق ميشن نويد و اميد رو ببرن . و برنده كمربند تگ تيم بشن .

    داور كمربند رو مياره و به كمال و ycsm ميده . دارن خوشحالي ميكنن . نويد و اميد دارن جر بحث ميكنن . ycsm كمربند رو بالا گرفته و داره براي نويد ميخنده .........

    iCTW Tag Team Champion : ycsm & win



    =========


    The Proud vs. THE DARKEST SIDE vs. ShAhIn.StuUnEr vs. RK_Od vs. amingorgan vs. WWESHOPS

    شش نفر در رينگ حضور دارن . اعلام ميشه . هر كي از رينگ بيفته بيرون باخته و سه نفر اخري كه در رينگ بمون جواز حضور براي بازي سر كمربند در پي پي وي رو كسب ميكنن.

    شش نفر كار رو اغاز كردن .
    مهرداد و مهرشاد به جان شاهين افتادن دارن ميزنن . حسين و امين و سعيد با هم دارن كار ميكنن.
    مهرداد و شاهين ميخوان دبل چكاسلم رو اجرا ميكنن ولي شاين بدل ميكنه و يك دبل سوپلكس ميزنه .
    شاهين ميهر سراغ امين كه يك سوپلكس به وان بزنه كه امين با يك پاور بمب بدل ميكنه .

    حسين و سعيد همديگرو قفل كردن كه امين با يك كوزلاين اونارو نقش به زمني ميكنه .
    دو تا داداشا پا ميشن كه شاهين رو بزنن .
    مهرداد و مهرشاد همراه شاهين گوشه رينگ هستن و دارن همديگرو ميزنن.

    حسين و امين سعيد به يك باره به سمت اونا حمله ور ميشن . و هر كودوم با زدن كوزلاين اونارو پرت ميكنن بيورن رينگ .
    و بعله برادران دوقو و شاهين از رينگ پرت ميشن بيرون وحذف ميشن.
    و همين لحظه اهنگ عرفان زده ميشه و ميگه حسين و سعيد وامين جواز حضور بازي سركمربند رو كسب كردن.
    در حالي كه حسين و امين دارن برميگردن سعيد بهشون يك دبل كوزلاين ميزنه .
    و سعيد بالاسر حسين و امين داره خوشحالي ميكنه ....

    نفرات حضور يافته » RK_Od vs. amingorgan vs. WWESHOPS vs. TBA vs. TBA vs. TBA


    =========


    Orton.Taker vs. ME?RAN vs. Humanoid vs. FATAL B vs. m_samet71 vs. The People Champ

    به ترتيب شش نفر وارد رينگ ميشن .
    آهنگ عرفان زده ميشه و مياد ميگه . اين بازي بايد به صورت تگ تيم انجام بشه و نفرات تيم برنده در بازي سر كمربند اضافه ميشن.
    هر كي زودتر پين كنه برنده است ...

    MEHRAN & Humanoid & FATAL B vs. Orton.Taker & m_samet71 & The People Champ

    پرهام و مهدي كار رو آغاز ميكنن .
    پرهام بازي رو در دست داره . و با زدن يك مونلايت درايو بازي رو در دست ميگره . و بلافاصله يك لگندراپ . و بعدش كـاور ...1..2.... نـــــــــــــــــه پيـــن نميشـــــــــه

    ميره براي زدن يك اسنپشات . بعد اون ميخواد لست رايد رو بزنه كه مهدي جاخالي ميده و يك آر كــ او .
    پيـن ...1..2... نه نشد .
    بازي در همـدان كـ ون به كـ ون شده .

    پرهام با بابك تگ ميده و مهدي با احســان .
    احسان ميره براي حركت افتاب مهتاب . كه بابك با يك اسپانين باستر نابودش ميكنه . و كاور ...1..2.. نه پين نشد...
    ميره براي يك سابميشن قوي . احسان خودشو به طناب ها ميرسونه ...

    احسان با حسام تگ ميده . حسام با ورودش يك راك باتن ميزنه و بابك رو بلند ميكنه تا ارك بات بعدي رو بزنه كه بابك يك لو بلو ميكنه و بلافاصله با احسان تگ ميده .
    مهران به سمت حسام ميره و يك لوبلو ديگه اجرا ميكنه و ميره حسامو به پل ميبره ....1...2......3....
    اوه خداي من حسام پين شد و تيمش باخت .
    مهران و بابك و پرهام به بيرون رنيگ ميرن و دارن خوشحالي ميكنن .

    از پشت سر سعيد امين و علي ميان .شش نفر بقل هم هستن . و دارن براي هم كري ميخون...

    آهنگ ساسان زده ميشه و همراه عرفان به جلوي ارنا ميان . ساسان اعلام ميكنه در پي پي وي كاسپين . شما شش نفر در يك بازي هـل اين ا سل با هم سر كمربند iCTW بازي ميكنين...
    اهنگ ساسان زده ميشه . در حالي كه شش نفر دارن همديگرو ميزنن شوأ به پايان ميرسه ....


    iCTW ChampionShip For Hall iN A Cell Match
    RK_Ode vs. amingorgan vs. WWESHOPS vs. MEHRAN vs. Humanoid vs. FATAL







    [/align]

صفحه 14 از 15 نخستنخست ... 412131415 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. IRANWWE :: iCTW 12 October , 2010
    توسط SASAN در انجمن iCTW
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 10-12-2010, 02:09 PM
  2. IRANWWE :: iCTW 28 Septamber , 2010
    توسط SASAN در انجمن iCTW
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 09-28-2010, 04:10 PM
  3. IRANWWE :: iCTW 11 Septamber , 2010
    توسط SASAN در انجمن iCTW
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: 09-21-2010, 08:51 AM
  4. IRANWWE :: iCTW 28 August , 2010
    توسط SASAN در انجمن iCTW
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: 09-11-2010, 07:48 AM
  5. IRANWWE :: iCTW 17 August, 2010
    توسط SASAN در انجمن iCTW
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: 08-23-2010, 02:29 PM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد