بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 4 از 15 نخستنخست ... 2345614 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 143

موضوع: IRANWWE :: iCTW 10 August, 2010

  1. Top | #1

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Mar 2009
    شماره عضویت
    4429
    سن
    34
    نوشته ها
    1,343
    تشکر
    0
    تشکر شده 27 بار در 26 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض IRANWWE :: iCTW 10 August, 2010

    با سلام.خدمتگزاران که گوگلو بستن واقعا حالم گرفته گفتم اولین اپیزود راء در کمپانی IRANWWE را بذارم بلکه دلمون واز شه

    قابل توجه دوستان: از این به بعد نتایجو تو همین تاپیک میزنم تو تاپیک قدیمی پست ندید اون تاپیکو چون من نمیتونستم اسمشو عوض کنم ادامه ندادم تو همین تاپیک زدم هفته های بعد هم در همین تاپیک میزارم
    .

    فقط یه نکته تمامی اسامی به کار برده شده هیچ ربطی به شخصیت حقیقی و حقوقی و فرومی و ... . افراد ندارد با جنبه باشید بزارید حالشو ببریم.

    در ضمن راء ما پنجشنبه ها برگزار میشه چون دوشنبه ها که من اخبار راء واقعی رو میزارم دیگه حسش نیست!

    در ضمن بگم چون قرار بود اسمک و ایمپکت هم باشه باشد بگم که اون دو تا شو هم اگه کسی حالشو داشت بزاره تحت نظر همین IRANWWE باشه .یعنی ایمپکت و اسمکدان و راء همشون برند یک کمپانی باشن.نکته دیگه ام این که استار ها آزادن در هر برندی فعالیت کنن الان مثلا من واسه یه TNA فن استوری نوشتم نیاد بگه من میخوام برم ایمپکت و این حرفا! ... .

    هفته اولم هست بیشتر شوء به قدیمی های فروم اختصاص داره ایشالا از هفته های بعد همه بچه ها شامل میشن.



    [align=center]اینتروی IRANWWE پخش میشه و به آرنا میریم.

    اولین راء کمپانی بعد از مدت ها در استادیوم شهید رجائی قزوین برگزار میشه و 8 هزار قزوینی مشتاق آرنا رو پر کردند.

    گزارشگرا که عادل فردوسی پور و مزدک میرزایی هستن به تماشاچیا خوش آمد میگن و آهنگ نو چنس این هل زد میشه و هامون با کت و شلوار و کراوات به رینگ میاد.هامون میگه که هفته آینده اولین پی پر ویو کمپانی برگزار میشه که رویال رامبل هست و امشب هم برنامه خاصی نداریم جنرال منیجر راء ( که من هستم ) هر غلطی دلش بخواد میکنه.

    GM (خودم!) در بکستیج نشون داده میشه و میگه امشب چندین مسابقه رندوم خواهیم داشت.و مین ایونت امشب یک بازی اکستریم رولز بین The Godfather و Ð-i-R-Ť-Y خواهد بود.

    همچنین GM اعلام میکنه کمپانی ما فعلا یک کمربند سنگین وزن و یک قهرمانی تگ تیم داره. امشب یک بازی تگ تیم بین تیم SASAn و The Perfect MAN و تیم Tezar و The Basted برگزار خواهد شد.برنده این بازی قهرمان تگ تیم خواهد شد و اعضای تیم بازنده این مسابقه بر سر کمربند بی صاحاب سنگین وزن در رویال رامبل به مصاف هم میرن!

    Goldberg The Man vs. Mr.Carter

    آهنگی از امینم پخش میشه و کارتر با صدای بوو تمناشاچیان به رینگ میاد.آهنگ گلدبرگ زده میشه و میر علی هم وارد رینگ میشه.بازی شروع میشه.بعد از رد و بدل کردن چند مشت میرعلی یه سوپلکس قوی میزنه.کارتر بلند میشه و میرعلی اسپیر ناگهانی میزنه.میر علی کارتر رو بر میداره و بعد از زدن سه جک همر کارتر رو درب و داغون و پین میکنه.

    Winner : Goldberg The Man

    در بکستیج SASAN در حال آماده شدن هست که رسول میاد و میگه نمیدونه باید چیکار کنه.ساسان هم میگه ما باید ببازیم ولی نمیدونم چجوری.

    IRANWWE TAG TEAM CHAMPIONSHIP : SASAN & The Perfect Man VS.
    The Basted & Tezar

    تیم آپ لودر ها با موزیکی عربی وادر میشن.تزار به دور کلش چفیه بسته و روی شرت باستد آرم رپیدشیر چاپ شده.آهنگ ماریا زده میشه و تیم گالری وارد میشن.زنگ بازی به صدا در میاد ولی دو طرف کاری نمیکنن چون میخوان بازنده باشن . صدای تماشاچیا در اومده که آهنگ GM که آهنگی اختصاصی با اجرای متالیکاست زده میشه و او به رینگ میاد.GM به دو تیم هشدار میده اگه با هم درگیر نشن مجبور میشه از راه دیگه ای استفاده کنه ولی دو تیم به پشمشون هم حساب نمیارن.GM هم عصبانی میشه و با میکروفون میکوبه تو سر شروین و علی باستد و بازی به نفع تیم آپ لودر ها دی کیو میشه.

    WINNERS AND NEW IRANWWE TAG TEAM CHAMPIONSHIP : The Basted & Tezar

    GM با خنده ای شیطانی کمربند های تگ تیم رو روی هیکل بی جان شروین و باستد میزاره در حالی که تماشاچیا با تمام قوا GM رو بوو میکنن.

    HANDICAP MATCH : H H H & HATED VS. Shawn Michaels

    آرمین و عرفان با آهنگ تایم تو پلی د گیم وارد میشن.بابک هم در حالی که موزیک ناشناسی دراه وراد رینگ میشه.همه دارن بابکو تشویق میکنن.با شروع بازی تیم آرمین و عرفان بر سر بابک بیچاره هر بلایی که میخان میارن.در یک لحظه بابک میره که سوئیت چن میوزیکو بزنه اما عرفان جا خالی میده و داور ضربه میبینه!عرفان از موقعیت استفاده میکنه و پدیگری میزنه.آرمین که میبینه داور بیهوشه میره از زیر رینگ پتک مخصوص رو میاره.همین که تیم منفور میخوان از پتک استفاده کنن آهنگ س-کسی بوی زده میشه و در کمال ناباوری The Main Event وارد میشه.مجید به سرعت به طرف رینگ میاد و یک سوئیت چن میوزیک به عرفان میزنه اما آرمین فرار میکنه.داور همچنان بیهوشه و دوباره آهنگ سک-سی بوی زده میشه مجید خندان برای تماشاچیا دست میزنه.

    NO CONTEST

    بازی IRANWWE Heavy weight Championship در رویال رامبل بین ساسان و رسول ماریا تبلیغ میشه.

    در بکستیج مجید لشلی در حال رد شدنه که ناگهان I AM LEGEND جلوشو میگیره .حامد به مجید میگه تو رئیس جمهور لایقی نبودی و کمپانی رو به گند کشیدی و تازه با تقلب در انتخابات پیروز شدی.محید هم میگه تو یک فتنه گری اجنبی هستی.هامون میاد و این دو نفر رو میبینه و میگه که به جای دعوا مثل دختر بچه ها برید تو رینگ و حرفتونو ثابت کنید.

    MAJID LASHLEY VS. I AM LEGEND

    با ورود مجید همه قزوینی ها دهنشون وا میمونه.عده ای زیاد به طرفداری از مجید والپیپر با موضوعاتی مختلف که بیشترشون سک-سی هستن در دست گرفتن.بازی شروع میشه.حامد مجید رو به بیرون رینگ میندازه و مجید هم از ترسش تا مدت زمان بیرون میمونه.بازی در دست حامده و حامد فینیشرشو میزنه و میره برای پین اما مجید روپ بریک میکنه.حامد مشغول اعتراض به داور هست و حواسش به مجید نیست.مجید بلند میشه و در حالی که حامد انتظارشو نداره یک سی و سه پل بامب میزنه و حامد رو پین میکنه.

    WINNER : MAJID LASHLEY

    در رختکن هستیم.The Shadow میره پیش GM و میگه که من میخوام تو رویال رامبل نفر 30 باشم.جی ام هم میگه که یه دست اسمکدان با هم تو ایکس باکس میزنیم اگه تو بردی نفر 30 وارد میشی.دو نفر بازی میکنن و در حالی که پژمان تومبستون زده و میخواد پین کنه جی ام عصبی میشه و دستگاه رو خاموش میکنه و به پژمان میگه حالا که اینجور شد تو رامبل نفر اول وارد میشی.

    Staright Edge vs. Scarface
    صدای شکسته شدن شیشه میاد و دانیال وارد میشه.آهنگ Evanecens:EveryBodys Fool زده میشه و آرش هم میاد.دو نفر مدام ادای هم دیگه رو در میارن.دانیال عصبانی میشه و میگه چرا همش ادای منو در میاری و آرش هم میگه همه حرکاتت تکراری هست.دانیال خونش به جوش میاد و استانر رو میزنه و پین میکنه.

    WINNER : Scarface

    بعد بازی دانیال بطری بطری دوغ آبعلی میخوره و با تماشاچیا جشن میگیره.

    آهنگ د تایم ایز نو زده میشه و امین_سینا_اس تی اف،سالار سینا، امیر_یو کنت سی می و سعید دبلیو دبلیو ای شاپس به رینگ میان.سالار میکروفون میگیره و میگه اسم این گروه که در رینگ میبینید سیناشن هست و ما قصد داریم همه چیز رو تصاحب کنیم.همه گروه همزمان تی شرتاشونو در میارن و تماشاچیای قزوینی آب دهنشون راه میفته.سالار سینا همچنان در حال تعریف از خود هستن که آهنگ وویسز زده میشه و The Rioter وارد میشه و از دم به تمام اعضای سیناشن آر کی او میزنه.میکروفونو بر میداره و میگه هر کی هوادار رندی هست بسم الله تا حال سیناشن رو بگیریم.


    METALLICA BATTLE : The Phenom vs. R.I.P

    رینگ اونونسر که The Pincode نام داره قوانین بازی رو میگه.این مسابقه یک مشاعره با لیریک های متالیکا است و به قید قرعه معین باید کار رو شروع کنه .دو نفر شروع به کار میکنن و هر دو واقعا عالی کار میکنن.معین ناگهان یه بیت میخونه که آخرش x داره و بهمن تعجب میکنه.بهمن همین که میبینه نمیتونه کاری بکنه یک لو بلو ی محکم به معین میزنه.بهمن میره از زیر رینگ یک گیتار بیس میاره و با اون محکم میکوبه تو سر معین.داور معین رو برنده اعلام میکنه اما بهمن بالا سر معین ایستاده و بلند بلند میخنده.

    WINNER : R.I.P


    در بکستیج jeffali رو میبینیم که یک کمربند طلایی رو دوششه و به اتاق کار جی ام وارد میشه.jeffali به جی ام اعتراض میکنه که من قهرمان آندیسپیوتد اسپم هستم و باید در مین ایونت باشم اما تو هیچ مسابقه ای برای من در نظر نگرفتی.جی ام هم میگه عوضش من برای تو برنامه های ویژه ای دارم.جی ام در گوش jeffali یه چیزایی میگه و jeffali خوشحالو خندان اتاق رو ترک میکنه.

    حالا نوبت مین ایونت میرسه :

    Extreme Rules Match : The Godfather vs. Ð-i-R-Ť-Y

    سرود رسمی جمهوری اسلامی ایران به صدا در میاد و مرتضی وارد میشه.آهنگ Drop the World زده میشه و آرمان به رینگ میاد.تماشاچیا به دو دسته تقسیم شدن و هر دو نفر هواداران خاص خودشونو دارن .قبل از اینکه زنگ بازی به صدا دربیاد مرتضی عمامشو از رو سرش برمیداره و دور گلوی آرمان میپیچه.بازی رسما شروع میشه آرمان با هر زحمتی که میشه خودشو خلاص میکنه.آرمان یه سیلی میخابونه زیر گوش مرتضی .مرتضی میفته دنبال آرمان و آرمان فرار میکنه.در بیرون رینگ دو نفر در تعقیب و گریز هستن که عبای مرتضی زیر پاش گیر میکنه و میخوره زمین.آرمان از فرصت استفاده میکنه و یک حرکت ناجوانمردانه انجام میده که قزوینیهای استادیوم رو شدیدا به وجد میاره و استادیوم منفجر میشه.دو نفر به رینگ میرن .آرمان با خودش یک صندلی آورده و میزنه تو سر مرتضی.از سرو صورت مرتضی خون میاد.آرمان مغرور میشه و در حال اجرای چند TAUNT هست که مرتضی بلند میشه و یک اسپاین باستر به آرمان میزنه.مرتضی گیوه های سفیدشو در میاره و به طرف هوادران پرت میکنه.مرتضی دو دفعه عرض رینگ رو طی میکنه و ... پیپلز جفتک! مرتضی جفت پا میپره روی کله آرمان و آرمان تقریبا بیهوش میشه.مرتضی کاور میکنه و 1..2..3.

    WINNER : The Godfather

    مرتضی سر از پا نمیشناسه.او در حال خوشحالی هست که دییییییینگ! ورزشگاه خاموش میشه.یه دیییییییینگ دیگه و چراغ ها روشن میشه و ابولفضل تو رینگ هست.ابولفضل به مرتضی تمبستون میزنه.آهنگ تیکر پخش میشه و در حالی که ابولفضل روی زانوش نشسته و چشماشو سفید کرده و زبونشم در آورده شوء این هقته به پایان میرسه.



    [/align]

  2. Top | #31

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Member
    تاریخ عضویت
    Oct 2009
    شماره عضویت
    5499
    سن
    36
    نوشته ها
    94
    تشکر
    0
    تشکر شده 1 بار در 1 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: IRANWWE :TAKHT JAMSHID LIVE RESULTS

    من از همین الان به عنوان استار جوان و اینده دار این کمپانی خودم را در راه iwemania میبینم و اینکه
    از همین الان هم سوساید و ارش رو با هم چلنج میکنم تا قدرتم رو نشون بدم
    این است قدرت استار محبوب و فروتن حاج ابوالفضل استین که به نامردی از تخت جمشید حذف شدم
    من از همون اول از طرف قزوین نامزد برنده شدن در مسابقه 30 نفره بودم حیف شد

  3. Top | #32

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Member
    تاریخ عضویت
    Jul 2009
    شماره عضویت
    4849
    نوشته ها
    75
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: IRANWWE :TAKHT JAMSHID LIVE RESULTS

    نقل قول نوشته اصلی توسط stone cold steve austin
    من از همین الان به عنوان استار جوان و اینده دار این کمپانی خودم را در راه iwemania میبینم و اینکه
    از همین الان هم سوساید و ارش رو با هم چلنج میکنم تا قدرتم رو نشون بدم
    این است قدرت استار محبوب و فروتن حاج ابوالفضل استین که به نامردی از تخت جمشید حذف شدم
    من از همون اول از طرف قزوین نامزد برنده شدن در مسابقه 30 نفره بودم حیف شد
    چي چي شنفتم؟
    با ما؟چلنج؟قدرت نشون بدي؟آينده داري؟چي صدا نمياد(ببخشيد اين راديويِ من خرابه صدا نمياد )
    قدرتتو بزار در كوزه آبشو بخور !
    بايستي حالا حالا ها تلاش كني تا main event بشي مگه كشكه
    براي آينده دار شدن مي توني استار هاي حرفه اي مثل جف علي رو به عنوانِ الگوي خودت قرار بدي تا بتوني به موفقيت دست پيدا كني

  4. Top | #33

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    She Calls Me SUPERMAN
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    شماره عضویت
    5148
    سن
    32
    نوشته ها
    2,853
    تشکر
    2,078
    تشکر شده 6,999 بار در 811 ارسال
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    949 Thread(s)

    پیش فرض RE: IRANWWE :TAKHT JAMSHID LIVE RESULTS

    آقا من هیچی در مورد تخته جمشید نگم بهتره.....حرفام رو تو مصاحبه قبلیم گفتم
    اما یه پیشنهاد داشتم که اونم اینه که یه تایپک جداگانه برای کل کل ها زده بشه تا این تایپک فقط مخصوص مسابقات و تبلیغات بشه.تو اون یکی تایپک کل کل و شرط بندی و غیره انجام بشه..البته بگم این فقط یه پیشنهاده و قابل تامل است
    در مورد مسابقات هم بگم من تخته جمشید رو به کل فراموش کردم و از اینکه تونستم در این مسابقات شرکت کنم خیلی خوشحالم.با تشکر از بیشاف(مجید) و شایان گلدن وان که خیلی بچه هایه باحالی هستن و خیلی خوب از پس این کار برمیان.....
    من دوباره از فردا در راء درخشش خود را شروع میکنم....ممنون.

  5. Top | #34

    کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره   کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Aug 2007
    شماره عضویت
    907
    نوشته ها
    5,233
    تشکر
    3,366
    تشکر شده 2,837 بار در 571 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    488 Thread(s)

    پیش فرض RE: IRANWWE :TAKHT JAMSHID LIVE RESULTS


    این آقا دوست من بود , ولی زد به دستای من
    باید کلش رو بشکنم ؟
    در کل میدونید این رویال حق من بود
    مشکلی نیست تقدیم به شروین

  6. Top | #35

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    May 2009
    شماره عضویت
    4739
    سن
    35
    نوشته ها
    1,193
    تشکر
    2,644
    تشکر شده 2,868 بار در 516 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    583 Thread(s)

    پیش فرض RE: IRANWWE :RAW 18 Feb.

    نقل قول نوشته اصلی توسط H H H
    دست دوسته عزیزمون درد نکنه که زحمت کشید و نوشت اما باید بگم که اصلا جذاب نبود
    عرفان دست خودت رو میبوسه

  7. Top | #36

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Mar 2009
    شماره عضویت
    4429
    سن
    34
    نوشته ها
    1,343
    تشکر
    0
    تشکر شده 27 بار در 26 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: IRANWWE :RAW 18 Feb.

    باشه ما هم موافقیم

    آقا ممد هم خوش اومده به کمپانی فقط متناش یکم مثبت 18 بوده قدیما اینجا یکم پی جی ترش کنه

    یک نکته : تو همین چند روز فهمیدم که کو*ن مکمنو بیشاف. خلاصه هر چی کمپانی داره شدیدا پاره است

    فلانی پست ( اسپم) داده من میدونم هاردکور چیه ! خوب عزیز من کی گفت تو نمیدونی! من استوری که میزارم الکیه وگرنه من اصلا شما رو نمیشناسم.

    یکی دیگه پی ام داده منو چرا به فلانی بازوندی؟ بابا شما کشتی گیر بودین چی میکردین؟

    یکی دیگه پی ام داده منو چرا نذاشتی و از این حرفا.

    ببینید وقتی کسی که برای خودش مینویسه کونـ ـت گذاشتم شما باید متوجه شید یک درصد هم اینکه کی کی رو برد و کی کی رو حذف کرد مهم نیست.

    خسته نباشید

  8. Top | #37

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Mar 2007
    شماره عضویت
    443
    سن
    35
    نوشته ها
    7,220
    تشکر
    2,319
    تشکر شده 11,569 بار در 1,591 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    39
    حالت من
    Khoshhal
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1682 Thread(s)

    پیش فرض RE: IRANWWE :RAW 18 Feb.

    حواشیه این هفته راء:

    در ابتدا باید عرض کرد به علت پخش شدن اسکن متن نحوه و نتیجه این هفته راء تماشاگر انچنانی به ارنا نیومد و این هفته اصلا جذابیتی نداشت.

    در ابتدای شوء اعلام شد که تمام پولی که از فروش بلیط و ... این هفته بدست می اید به بازماندگان شهدای ارتش دامول در جنگ با تسو نامرد اهدا خواهد شد.

    در ابتدا به علت کمک مالی به بازماندگان ارتش دامول قرار بود این هفته ما مهمان ویژه مهمی داشته باشیم که نتونست خودشو برسونه و.. تصاویر گویایه همه چیز است :
    مهمان اصلی ما :

    [align=center]

    مهمان جایگزین :



    [/align]

    مهمان جاگزین به طور اتفاقی در تماشاچیا بود که اوردیمیش.




    آما سوال اس ام اس این هفته این بود:

    بین عکسی که از مهمان اصلی و مهمان جاگزین برای شما نشان داده شد چه تفاوت هایی وجود دارد:

    گزینه1 ) در عکس مهمان جایگزین میتوان نمکدان دید اما در دیگری خیر.

    گزینه 2 ) ساب تایتل

    گزینه 3 ) در عکس مهمان اصلی او از اسپری گُلد آدیداس استفاده کرده ولی مهمان جایگزین از اسپری گِرِّس آدیداس استفاده کرده.

    گزینه 4) هر 4 مورد !!!!


    جواب صحیح گزینه 3 بود.



    در بک استیج هنگام بازی اول این اتفاق رخ داد :

    در بک استیج ای دبلیو ای سولجرز داشت بازی اول رو از یک تلویزیون نگاه میکرد و میخندید ! ارمان از وضع برگذاری بدش عصبانی بود و شروع به غر زدن و توحین کرد .در حین توحین کردن به دو استار محبوب کمپانی هم واژه " گلابی " را نسبت داد.این دو استار کسانی نبودند جز اقایان " میر علی گلد برگ " و " مامور کفن و غسالخانه ابولفضل" .
    گویا این خبر به گوش این دو استار رسید بعدش و برای ای دبلیو ای سولجرز ختو نشون کشیدن در صورتی که استوری لاینی هم با هم ندارن!


    قبل از بازی اخر اسکوردبورد علی باستد رو نشان میده که میگوید من به یک نکته زیبا رسیده ام : در اپیزد 2 سیزن 6 لاست گذر نامه شخصیت سعید ایرانی هست با اینکه خودش عربه.
    همچنین ادامه میدهد : یکی از دوستان هم به یک نکته ای پی برده که به دلایل امنیتی نامش رو فاش نمیکنم و ان این است که اقای "Patriot" به این علت از کمپانی اخراج شد که از مواد نیروزا نظیر : شیشه و اشکه خدا استفاده کرده است.

    بعد از بازی اخر واقعا اتفاقاتی که افتاد از دست مسئولین خارج شده بود(چرا؟! چون اصلا راء این هفته برنامه ریزی درستی نداشت)

    بعد از بازی اخر که تو رینگ وضعیت انسان در انسان بود دو شخصیت در رینگ امدند که در اخبار های امده نامشان فاش نشده است.
    در انتهای این بازی که برنده اش به طور معجزه اسایی معلوم شد درگیری هایی بین دو تیم به وجود امد که غول قرمز و پارتنر قدیمی ارمان یعنی میلاد (اشکاش یخیه) دخالت هایی داشتند.


    شروین بعد از پایان شوء و در بک استیج اعلام کرد که من هفته بعد کله همه کسانی که باعث شدن حریف ببره رو پاره میکنم.
    گفتنی است که بعد از گفتن این جمله مرگ بار از جانب شروین کسانی که کنارش بودن اورا تایید کردند و به نوعی برای انجام این عمل و رو کردن دست ملعون هایی همچون .... او را کمک خواهند کرد.


    یک سری تماشاگر نما نیز قصد اشوب داشتن که گارد امنیتی انهارا گرفت و در زندان ارنا هستند که میتونید چهره انها رو از این [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] ببینید.




    تا حواشییه اینده شمارا به یاد و خاطره میسپارم.

    دورود بدرود شب بخیر

  9. Top | #38

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Mar 2007
    شماره عضویت
    443
    سن
    35
    نوشته ها
    7,220
    تشکر
    2,319
    تشکر شده 11,569 بار در 1,591 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    39
    حالت من
    Khoshhal
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1682 Thread(s)

    پیش فرض Breaking News

    [align=left]
    [size=large]Breaking News[/size]
    [/align]

    خبرگذاری معتبر رسلزون ثانیه های پیش خبری را افشا کرد که همهگان را بسیار بسیار متعجب کرد !!

    تیتره خبر به این صورت بود :

    برنده نخستین رامبل تاریخ کمپانی در راء 16 فبریه حضور نداشت.

    متن خبر:

    برنده نخستین رامبل کمپانی IranWwe در راءی که دیرروز برگذار شد , خودش حضور نداشته.

    در مین اونت این هفته که بازی بین استار نامی کمپانی شروین و یک استار گمنام بوده است همه فکر کرده اند که او خوه شروین تزار است اما اینطور نبوده است.

    در ابتدای ورودی شروین (البته از نوع فیــک ان ) او یک جیمیک جدید داشت که حضار فکر کردند که ان جیمیک جدید او است و از این به بعد او اینگونه حاظر میشود ولی او چون ماسکی بر چهره داشت کسی حقیقت را در نیافت!!!

    خبرنگار رسلزون همچنین ادامه میدهد: من این خبر را با فضولی بدست اورده ام! با فالگوش وایسادن پشت در اتاق ای دبلیو ای سولجرز در زمانی که فیــک شروین در انجا بود.


    گویا در زمان برگذاری این شوء اقای "شروین تزار" در انطرف مرز ها بوده است و در حال دارو رسانی ان هم از نوع تلخ و قره قوروت مانندش به زلزله زدگان هایتی بوده است.


    به هر حال این شوء با همه بی نظمی های خودش دیگر به پایان رسید و باید منتظر اتفاقات هفته اینده شد.

  10. Top | #39

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    She Calls Me SUPERMAN
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    شماره عضویت
    5148
    سن
    32
    نوشته ها
    2,853
    تشکر
    2,078
    تشکر شده 6,999 بار در 811 ارسال
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    949 Thread(s)

    پیش فرض RE: IRANWWE :RAW 18 Feb.

    آقایون واقعا شرمنده...از همتون عذر خواهی میکنم....هر چی گفتید رو قبول دارم و اشتباهتم رو میپزیرم.ولی بزارید منم چند نکته رو به شما بگم:
    1. در مورد اون بازی من باشروین اصلا قرار بود ابن بازی انجام بشه.فرقی نمیکرد من بزارم یا شایان.....که از شانسه بده ما این هفته با ما افتاد و همه فکر کردن من خودم گزاشتم.
    2.در مورد نمک مسابقات هم بگم که قبول دارم کم بود...اونم به دلیل وقت بود.من نمیخ.استم اینو بگم ولی دیگه میگم.من دیروز ساعت 12 بود که با شایان تو یاهو بودیم و اونم گفت که راء فردا با تو.بعدش فرداشم من تا ساعت 2 و نیم تو مدرسه بودم بعدش تا ساعت 4 و نیم تقویتی بعدشم تا ساعت 8 باشگاه.وقتی اومدم خونه ساعت 8 ونیم بود و من فقط تو 1 ساعت اینا رو براتون نوشتم.در هر صورت بازم معذرت میخوام...
    3.همونطور که شایان گفت این راء از هیچی بهتره.....از این به هم این کارو با افتخار به کسه دیگه ای تقدیم میکنم..
    4.در عرض این یک روز من نه با مجید و نه با شایان در تماس بودم و یه تنه این کارو کردو.البته نمیگم تقصیر اوناست میگم وقت کم بوده و من اصلا در یاهو آن لاین نشدم.
    این بود سخنان من...بازم از همه شما تشکر میکنم به خاطر نظراته فهیمانه ای که به من دادید
    در ضمن بدونید من با این حرفا نه تنها ناراحت نمیشم بلکه روحیه میگیرم تا جبران کنم.مثلا ما میخوام بریم المپیک.دیروزم قرار شد تو تمامی مسابقات تو تابستون به طور کامل شرکت کنیم.
    در ضمن واسه اینکارم از برادرا مجید و نویسنده راء میخوام دیگه اسمه منو تو هیچ استوری لاینیی ننویسن.چون از این به بعد من کم آن میشم و خودم تو جریانشون نمیتونم باشم.فرقی نداره چه ایمپکت چه راء.
    تا دیدار بعد یا علی...........

  11. Top | #40

    کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره   کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Aug 2007
    شماره عضویت
    907
    نوشته ها
    5,233
    تشکر
    3,366
    تشکر شده 2,837 بار در 571 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    488 Thread(s)

    پیش فرض RE: IRANWWE :RAW 18 Feb.

    این رائی که آقا حسین نوشته راء رسمی نبوده
    هوس شوء بوده جدی نگیرید .

صفحه 4 از 15 نخستنخست ... 2345614 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. IRANWWE :: iCTW 12 October , 2010
    توسط SASAN در انجمن iCTW
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 10-12-2010, 02:09 PM
  2. IRANWWE :: iCTW 28 Septamber , 2010
    توسط SASAN در انجمن iCTW
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 09-28-2010, 04:10 PM
  3. IRANWWE :: iCTW 11 Septamber , 2010
    توسط SASAN در انجمن iCTW
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: 09-21-2010, 08:51 AM
  4. IRANWWE :: iCTW 28 August , 2010
    توسط SASAN در انجمن iCTW
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: 09-11-2010, 07:48 AM
  5. IRANWWE :: iCTW 17 August, 2010
    توسط SASAN در انجمن iCTW
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: 08-23-2010, 02:29 PM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد