بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 5 از 15 نخستنخست ... 34567 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 41 تا 50 , از مجموع 143

موضوع: IRANWWE :: iCTW 10 August, 2010

  1. Top | #1

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Mar 2009
    شماره عضویت
    4429
    سن
    34
    نوشته ها
    1,343
    تشکر
    0
    تشکر شده 27 بار در 26 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض IRANWWE :: iCTW 10 August, 2010

    با سلام.خدمتگزاران که گوگلو بستن واقعا حالم گرفته گفتم اولین اپیزود راء در کمپانی IRANWWE را بذارم بلکه دلمون واز شه

    قابل توجه دوستان: از این به بعد نتایجو تو همین تاپیک میزنم تو تاپیک قدیمی پست ندید اون تاپیکو چون من نمیتونستم اسمشو عوض کنم ادامه ندادم تو همین تاپیک زدم هفته های بعد هم در همین تاپیک میزارم
    .

    فقط یه نکته تمامی اسامی به کار برده شده هیچ ربطی به شخصیت حقیقی و حقوقی و فرومی و ... . افراد ندارد با جنبه باشید بزارید حالشو ببریم.

    در ضمن راء ما پنجشنبه ها برگزار میشه چون دوشنبه ها که من اخبار راء واقعی رو میزارم دیگه حسش نیست!

    در ضمن بگم چون قرار بود اسمک و ایمپکت هم باشه باشد بگم که اون دو تا شو هم اگه کسی حالشو داشت بزاره تحت نظر همین IRANWWE باشه .یعنی ایمپکت و اسمکدان و راء همشون برند یک کمپانی باشن.نکته دیگه ام این که استار ها آزادن در هر برندی فعالیت کنن الان مثلا من واسه یه TNA فن استوری نوشتم نیاد بگه من میخوام برم ایمپکت و این حرفا! ... .

    هفته اولم هست بیشتر شوء به قدیمی های فروم اختصاص داره ایشالا از هفته های بعد همه بچه ها شامل میشن.



    [align=center]اینتروی IRANWWE پخش میشه و به آرنا میریم.

    اولین راء کمپانی بعد از مدت ها در استادیوم شهید رجائی قزوین برگزار میشه و 8 هزار قزوینی مشتاق آرنا رو پر کردند.

    گزارشگرا که عادل فردوسی پور و مزدک میرزایی هستن به تماشاچیا خوش آمد میگن و آهنگ نو چنس این هل زد میشه و هامون با کت و شلوار و کراوات به رینگ میاد.هامون میگه که هفته آینده اولین پی پر ویو کمپانی برگزار میشه که رویال رامبل هست و امشب هم برنامه خاصی نداریم جنرال منیجر راء ( که من هستم ) هر غلطی دلش بخواد میکنه.

    GM (خودم!) در بکستیج نشون داده میشه و میگه امشب چندین مسابقه رندوم خواهیم داشت.و مین ایونت امشب یک بازی اکستریم رولز بین The Godfather و Ð-i-R-Ť-Y خواهد بود.

    همچنین GM اعلام میکنه کمپانی ما فعلا یک کمربند سنگین وزن و یک قهرمانی تگ تیم داره. امشب یک بازی تگ تیم بین تیم SASAn و The Perfect MAN و تیم Tezar و The Basted برگزار خواهد شد.برنده این بازی قهرمان تگ تیم خواهد شد و اعضای تیم بازنده این مسابقه بر سر کمربند بی صاحاب سنگین وزن در رویال رامبل به مصاف هم میرن!

    Goldberg The Man vs. Mr.Carter

    آهنگی از امینم پخش میشه و کارتر با صدای بوو تمناشاچیان به رینگ میاد.آهنگ گلدبرگ زده میشه و میر علی هم وارد رینگ میشه.بازی شروع میشه.بعد از رد و بدل کردن چند مشت میرعلی یه سوپلکس قوی میزنه.کارتر بلند میشه و میرعلی اسپیر ناگهانی میزنه.میر علی کارتر رو بر میداره و بعد از زدن سه جک همر کارتر رو درب و داغون و پین میکنه.

    Winner : Goldberg The Man

    در بکستیج SASAN در حال آماده شدن هست که رسول میاد و میگه نمیدونه باید چیکار کنه.ساسان هم میگه ما باید ببازیم ولی نمیدونم چجوری.

    IRANWWE TAG TEAM CHAMPIONSHIP : SASAN & The Perfect Man VS.
    The Basted & Tezar

    تیم آپ لودر ها با موزیکی عربی وادر میشن.تزار به دور کلش چفیه بسته و روی شرت باستد آرم رپیدشیر چاپ شده.آهنگ ماریا زده میشه و تیم گالری وارد میشن.زنگ بازی به صدا در میاد ولی دو طرف کاری نمیکنن چون میخوان بازنده باشن . صدای تماشاچیا در اومده که آهنگ GM که آهنگی اختصاصی با اجرای متالیکاست زده میشه و او به رینگ میاد.GM به دو تیم هشدار میده اگه با هم درگیر نشن مجبور میشه از راه دیگه ای استفاده کنه ولی دو تیم به پشمشون هم حساب نمیارن.GM هم عصبانی میشه و با میکروفون میکوبه تو سر شروین و علی باستد و بازی به نفع تیم آپ لودر ها دی کیو میشه.

    WINNERS AND NEW IRANWWE TAG TEAM CHAMPIONSHIP : The Basted & Tezar

    GM با خنده ای شیطانی کمربند های تگ تیم رو روی هیکل بی جان شروین و باستد میزاره در حالی که تماشاچیا با تمام قوا GM رو بوو میکنن.

    HANDICAP MATCH : H H H & HATED VS. Shawn Michaels

    آرمین و عرفان با آهنگ تایم تو پلی د گیم وارد میشن.بابک هم در حالی که موزیک ناشناسی دراه وراد رینگ میشه.همه دارن بابکو تشویق میکنن.با شروع بازی تیم آرمین و عرفان بر سر بابک بیچاره هر بلایی که میخان میارن.در یک لحظه بابک میره که سوئیت چن میوزیکو بزنه اما عرفان جا خالی میده و داور ضربه میبینه!عرفان از موقعیت استفاده میکنه و پدیگری میزنه.آرمین که میبینه داور بیهوشه میره از زیر رینگ پتک مخصوص رو میاره.همین که تیم منفور میخوان از پتک استفاده کنن آهنگ س-کسی بوی زده میشه و در کمال ناباوری The Main Event وارد میشه.مجید به سرعت به طرف رینگ میاد و یک سوئیت چن میوزیک به عرفان میزنه اما آرمین فرار میکنه.داور همچنان بیهوشه و دوباره آهنگ سک-سی بوی زده میشه مجید خندان برای تماشاچیا دست میزنه.

    NO CONTEST

    بازی IRANWWE Heavy weight Championship در رویال رامبل بین ساسان و رسول ماریا تبلیغ میشه.

    در بکستیج مجید لشلی در حال رد شدنه که ناگهان I AM LEGEND جلوشو میگیره .حامد به مجید میگه تو رئیس جمهور لایقی نبودی و کمپانی رو به گند کشیدی و تازه با تقلب در انتخابات پیروز شدی.محید هم میگه تو یک فتنه گری اجنبی هستی.هامون میاد و این دو نفر رو میبینه و میگه که به جای دعوا مثل دختر بچه ها برید تو رینگ و حرفتونو ثابت کنید.

    MAJID LASHLEY VS. I AM LEGEND

    با ورود مجید همه قزوینی ها دهنشون وا میمونه.عده ای زیاد به طرفداری از مجید والپیپر با موضوعاتی مختلف که بیشترشون سک-سی هستن در دست گرفتن.بازی شروع میشه.حامد مجید رو به بیرون رینگ میندازه و مجید هم از ترسش تا مدت زمان بیرون میمونه.بازی در دست حامده و حامد فینیشرشو میزنه و میره برای پین اما مجید روپ بریک میکنه.حامد مشغول اعتراض به داور هست و حواسش به مجید نیست.مجید بلند میشه و در حالی که حامد انتظارشو نداره یک سی و سه پل بامب میزنه و حامد رو پین میکنه.

    WINNER : MAJID LASHLEY

    در رختکن هستیم.The Shadow میره پیش GM و میگه که من میخوام تو رویال رامبل نفر 30 باشم.جی ام هم میگه که یه دست اسمکدان با هم تو ایکس باکس میزنیم اگه تو بردی نفر 30 وارد میشی.دو نفر بازی میکنن و در حالی که پژمان تومبستون زده و میخواد پین کنه جی ام عصبی میشه و دستگاه رو خاموش میکنه و به پژمان میگه حالا که اینجور شد تو رامبل نفر اول وارد میشی.

    Staright Edge vs. Scarface
    صدای شکسته شدن شیشه میاد و دانیال وارد میشه.آهنگ Evanecens:EveryBodys Fool زده میشه و آرش هم میاد.دو نفر مدام ادای هم دیگه رو در میارن.دانیال عصبانی میشه و میگه چرا همش ادای منو در میاری و آرش هم میگه همه حرکاتت تکراری هست.دانیال خونش به جوش میاد و استانر رو میزنه و پین میکنه.

    WINNER : Scarface

    بعد بازی دانیال بطری بطری دوغ آبعلی میخوره و با تماشاچیا جشن میگیره.

    آهنگ د تایم ایز نو زده میشه و امین_سینا_اس تی اف،سالار سینا، امیر_یو کنت سی می و سعید دبلیو دبلیو ای شاپس به رینگ میان.سالار میکروفون میگیره و میگه اسم این گروه که در رینگ میبینید سیناشن هست و ما قصد داریم همه چیز رو تصاحب کنیم.همه گروه همزمان تی شرتاشونو در میارن و تماشاچیای قزوینی آب دهنشون راه میفته.سالار سینا همچنان در حال تعریف از خود هستن که آهنگ وویسز زده میشه و The Rioter وارد میشه و از دم به تمام اعضای سیناشن آر کی او میزنه.میکروفونو بر میداره و میگه هر کی هوادار رندی هست بسم الله تا حال سیناشن رو بگیریم.


    METALLICA BATTLE : The Phenom vs. R.I.P

    رینگ اونونسر که The Pincode نام داره قوانین بازی رو میگه.این مسابقه یک مشاعره با لیریک های متالیکا است و به قید قرعه معین باید کار رو شروع کنه .دو نفر شروع به کار میکنن و هر دو واقعا عالی کار میکنن.معین ناگهان یه بیت میخونه که آخرش x داره و بهمن تعجب میکنه.بهمن همین که میبینه نمیتونه کاری بکنه یک لو بلو ی محکم به معین میزنه.بهمن میره از زیر رینگ یک گیتار بیس میاره و با اون محکم میکوبه تو سر معین.داور معین رو برنده اعلام میکنه اما بهمن بالا سر معین ایستاده و بلند بلند میخنده.

    WINNER : R.I.P


    در بکستیج jeffali رو میبینیم که یک کمربند طلایی رو دوششه و به اتاق کار جی ام وارد میشه.jeffali به جی ام اعتراض میکنه که من قهرمان آندیسپیوتد اسپم هستم و باید در مین ایونت باشم اما تو هیچ مسابقه ای برای من در نظر نگرفتی.جی ام هم میگه عوضش من برای تو برنامه های ویژه ای دارم.جی ام در گوش jeffali یه چیزایی میگه و jeffali خوشحالو خندان اتاق رو ترک میکنه.

    حالا نوبت مین ایونت میرسه :

    Extreme Rules Match : The Godfather vs. Ð-i-R-Ť-Y

    سرود رسمی جمهوری اسلامی ایران به صدا در میاد و مرتضی وارد میشه.آهنگ Drop the World زده میشه و آرمان به رینگ میاد.تماشاچیا به دو دسته تقسیم شدن و هر دو نفر هواداران خاص خودشونو دارن .قبل از اینکه زنگ بازی به صدا دربیاد مرتضی عمامشو از رو سرش برمیداره و دور گلوی آرمان میپیچه.بازی رسما شروع میشه آرمان با هر زحمتی که میشه خودشو خلاص میکنه.آرمان یه سیلی میخابونه زیر گوش مرتضی .مرتضی میفته دنبال آرمان و آرمان فرار میکنه.در بیرون رینگ دو نفر در تعقیب و گریز هستن که عبای مرتضی زیر پاش گیر میکنه و میخوره زمین.آرمان از فرصت استفاده میکنه و یک حرکت ناجوانمردانه انجام میده که قزوینیهای استادیوم رو شدیدا به وجد میاره و استادیوم منفجر میشه.دو نفر به رینگ میرن .آرمان با خودش یک صندلی آورده و میزنه تو سر مرتضی.از سرو صورت مرتضی خون میاد.آرمان مغرور میشه و در حال اجرای چند TAUNT هست که مرتضی بلند میشه و یک اسپاین باستر به آرمان میزنه.مرتضی گیوه های سفیدشو در میاره و به طرف هوادران پرت میکنه.مرتضی دو دفعه عرض رینگ رو طی میکنه و ... پیپلز جفتک! مرتضی جفت پا میپره روی کله آرمان و آرمان تقریبا بیهوش میشه.مرتضی کاور میکنه و 1..2..3.

    WINNER : The Godfather

    مرتضی سر از پا نمیشناسه.او در حال خوشحالی هست که دییییییینگ! ورزشگاه خاموش میشه.یه دیییییییینگ دیگه و چراغ ها روشن میشه و ابولفضل تو رینگ هست.ابولفضل به مرتضی تمبستون میزنه.آهنگ تیکر پخش میشه و در حالی که ابولفضل روی زانوش نشسته و چشماشو سفید کرده و زبونشم در آورده شوء این هقته به پایان میرسه.



    [/align]

  2. Top | #41

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Mar 2007
    شماره عضویت
    467
    نوشته ها
    496
    تشکر
    26
    تشکر شده 124 بار در 11 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    57 Thread(s)

    پیش فرض RE: IRANWWE :TAKHT JAMSHID LIVE RESULTS

    نقل قول نوشته اصلی توسط SHAYAN_CENA_Y2J
    [align=center]با نام و یاد خدا .


    .[/align]
    اقا اين عكسه ابوال ما رو گذاشتين تو تخت جمشيد يساعته دارم ميخندم..اين بشر تنها جايي كه رفته تو عمرش گورستان بهشت زهرا بوده... اخه اينو چه به روپوستر بودن(نكته:الان پيشمه!!)

  3. Top | #42

     کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره  کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Aug 2008
    شماره عضویت
    3188
    سن
    31
    نوشته ها
    4,480
    تشکر
    11,334
    تشکر شده 30,812 بار در 3,173 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    14
    حالت من
    Asabani
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1829 Thread(s)

    پیش فرض RE: IRANWWE :RAW 18 Feb.

    مجيد مگه من چي گفتم؟
    منظورمو اشتباه گرفتي.(اون خندانكو ببين)من به صورت شوخي با شايان صحبت ميكردم ميتونيد بپرسيد!
    حرف الانمم اين بود كه آقا حسين حواسش نبوده جريان چيه.گفتم نويسنده بعد با مجيد كه شما باشي مچ باشه.
    حرفم اشتباه بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  4. Top | #43

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Mar 2007
    شماره عضویت
    443
    سن
    35
    نوشته ها
    7,220
    تشکر
    2,319
    تشکر شده 11,569 بار در 1,591 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    39
    حالت من
    Khoshhal
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1682 Thread(s)

    پیش فرض RE: IRANWWE :RAW 18 Feb.

    چه اسپم خونه ای شده اینجا!!!

    ارمان داووش اومدی بی زحمت پست های اضافی رو بپاک

  5. Top | #44

     کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره  کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Aug 2008
    شماره عضویت
    3188
    سن
    31
    نوشته ها
    4,480
    تشکر
    11,334
    تشکر شده 30,812 بار در 3,173 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    14
    حالت من
    Asabani
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1829 Thread(s)

    پیش فرض RE: IRANWWE :RAW 18 Feb.

    خوب مجيد من بازم مشكلي نديدم!
    من با شوخي ميگفتم بش.ميتونيد بپرسيد.ازش تشكر ميكردم و اينو گفتم؟!
    منظورم از ماسمالي هم اين بود كه چون آقا حسين اشتباه كرد در مورد شروين تو در TNA بنويس كه اشتباه شده يا يه چيز مثل اخبار عرفان!
    مشكلش چي بود؟؟؟

  6. Top | #45

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2009
    شماره عضویت
    4035
    سن
    32
    نوشته ها
    1,427
    تشکر
    3
    تشکر شده 88 بار در 24 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    23 Thread(s)

    پیش فرض RE: IRANWWE :RAW 18 Feb.

    [align=center]
    اینترو آی دبیلو ای و ایمپکت زده میشه !

    ویدیوش پکیجی از اتفاقات عجیب راو هفته گذشته پخش میشه و شروین در ویدیو میگه بنده حضور خود در این شو رو می تکزیبم !
    در میدان نقش جهان هستیم !

    اهنگ اریک بیشاف زده میشه و به رینگ میاد . اریک میگه هیچ چیز جز کـــ ــون گذاشتن شایان تو دنیا حال نداره و من میخوام دوباره اینکار رو بکنم ! من اسم نو وی اوت رو دوباره عوض کردم و کردمش زندان قزل حصار تا همه بدنن قدرت من در آی دبیلو ای چقدر است ! اریم قه قهه میزنه و میگه راستی فهمیدین ریتینگ راء چند شد ؟ بله درست حدس زدید 0.2 !!!!!!!!!!!!!!!
    اریک میگه امشب یک سوپرایز بسیار بزرگ دارم ! از دستش ندید !

    Majid Lashley and I AM Legend vs ABOLFAZL and Dead Man

    بازی رو مجید لشلی و محمد حسین شروع میکنن ! مجید لشلی سریع اسلم به محمد حسین میزنه ! محمد حسین که تعجب کرده با ابولفضل تگ میکنه ! مجید لشلی بند کفش داور رو باز میکنه ! داور حواسش نیست و میخواد راه بره که بند کفشش میره زیر پاش و با مخ میفته زمین ! مجید لشلی از فرصت استفاده میکنه و یک لو بلو به ابولفضل میزنه !! ابولفضل میگه دم بختی مارو بدبخت کردی ! شب زفــ ــاف حالا چه گهی بخوریم !!؟؟ محمد حسین میخواد بیاد کمک ابولفضل اما حامد خودش رو با مجید تگ میکنه و ابولفضل و محمد حسین کلوزلاین میزنه !! در برگشت از مجید پدگری میخوره ! مجید لشلی شلوار همه رو میکشه پایین و با اسپری مینیویسه :
    مرگ بر اندرتیکش !!!!

    بازی بدون نتیجه میشه !!

    The Shadow vs Goldberg The Man

    در همون ابتدای بازی میرعلی که تعجب کرده به پژمان میگه بیا با پای خودت گورت رو م کن تا نزدم لهت نکردم !
    پژمان که ترسیده سریع رمز جون بی نهایت رو میزنه و رویین تن میشه !!! میرعلی خیلی سریع اسپیر و جک همر رو میزنه اما پژمان خیلی سریع بلند میشه انگار که نه انگار !!! میرعلی کلکش رو میخونه و میره کنسول بازی رو خاموش میکنه ! در همون لحظ پژمان بی حال روی زمین میافته ! میرعلی بلندش میکنه و جک همر میزنه !! صدای خورد شدن استخوان های پژمان شنیده میشه !! میرعلی پین میکنه !! 1.2..3 . تمام . 3-0 در ای دبیلو ای برای میرعلی !
    پژمان رو با برانکادر جمعش میکنن !!

    در بک استیج مجید و ولوت در حال عشقبازی هستند که اردل میاد و میخواد مجید رو بزنه !! مرتضی میاد و در حالی که باتوم دستشه میگه عزیزان من با هم خوب باشین ! مجید و اردل نگاهی به هم میاندازن و برمیگردن و شروع میکنن به زدن مرتضی ! مجید میخواد با ولوت بره بیرون اما اردل گلوش رو میگیره و روی میز بهش چوک اسلم میزنه !
    اریک رو میبینیم که میاد و میگه امشب یک مسابقه تریپل تریت نو هولد بارد بین شما سه تن برگزار خواهد شد !

    The King vs Bardy

    ممد با پیراهنی که پشتش نوشته شده No Rahmena وارد میشه و بردی هم به رینگ میاد !
    ممد خیلی سریع راک باتوم رو روی بردی اجرا میکنه و میره برای پین ! بردی ریموت کنترلش رو درمیاره و دکمه ی سبز رو فشار میده ! در این لحظه حدود 2 گیگ به حجم بردی اضافه میشه ! بردی خیلی سریع دکمه سوسک کش رو میزنه و ممد بی حال روی زمین میافته ! بردی پین میکنه 1..2...3

    Slash VS The Perfect Man

    پوریا با پیرهنی که پشتش نوشته جیــــ ــگر ماریا رو بخورم وارد میشه ! رسول هم با ماریا میاد !
    داور میخواد پوریا رو چک بکنه که که رسول که عصبی هستش میپره رو سروکول پوریا اما پوریا بلندش میکنه و اسلم میزنه ! پوریا چوک اسلم میزنه ! پوریا میره روی ترنباکل و میپره روی رسول ! میره برای پین .. کار رسول به نظر تموم شدس ! ماریا میگه تو میتونی و رسول در کمال ناباوری پین میکنه ! رسول داد میزنه !! یکی برای بچه بچه برای یکی !! رسول به پوریا فیگور فور لگ میزنه و خندان به داور چشمک میزنه میگه حالت چطوره !!؟ داور میگه خوبم شمات چطوری ؟ زن و بچه ها چطورن !! ؟؟ ماریا میگه کدوم زن و بچه ها ؟!! چرا جمع بکار بردی ؟؟ راستشو بگو چند تا دیگه زن داری رسول !! تو رینگ غوغایی شده !! پ.ریا داره داد میزنه میگه ای داور مادر صلواتی پام بــ ــگا رفت !! اما داور اصلا حواسش اینجا نیست ! داور برمیگرده و پوریا سریع از تپ اوت کردن دست برمیداره ! داور مشکوک شده ! رسول میگه حالا و داور میگه بزن زنگ وو !! رسول و ماریا در حالی که خوشحالی میکنن سریع از رینگ میرن !! و پوریا هم میافته دنبال داور !!

    در بک استیج هستیم و اعلام میشه اریک میخواد انونس تاریخیش رو اعلام کنه !

    در بک استیج اریک نشون داده میشه که روی صندلی هست و خیلی نگرانه !! اریک شروع میکنه به حرف زدن !

    " هر چیز یه پایانی داره ! امشب باید من یک کاری بکنم ! من نمیخوام شایان چیزی که من ساختم ( ایمپکت ) رو پایان بده . من خودم ترتیبش رو میدم . من چیزی که ساختم رو میکشم . نه خیلی سریع .. ارام ارام .. با زهر کشنده !! "
    اریک صندلی رو برمیگردونه و پشت صندلی نوشته شده :



    The Main Event Vs Man On Fire vs The Godfather

    مجید و ولوت با یک ظرف پر از چاقوهای میوه خوری مان ! مرتضی با یک جعبه باتوم و اردل هم با یک فرقون اتش !!
    مجید خیلی سریع میخواد چاقو رو بکنه تو کــــ ـــ ون مرتضی اما مرتضی میفهمه و با باتوم در مجید میزاره ! اردل میره از زیر رینگ چوب خاردار در میاره و میکنه در مرتضی !! *** بر کف رینگ میریزه !! مجید مخرجشو در باتوم جدا میکنه و میخواد مه با چاقو بزنه تو دل مرتضی اما متاسفانه چاقوش خطا میره و مرتضی رو ختــ ــ نه میکنه مرتضی در حال گریه الــــ ـــتش رو میگیره دستش و میره پیش دکتر !! مجید داره به مرتضی میخنده که اردل میاد و میخواد به مجید چوک اسلم بزنه اما ولوت میاد و بهش لو بلو میزنه !! اردل قاطی کرده و یک چاقو پرت میکنه سمت ولوت اما مجید ولولت رو هل میده و چاقو به قلب خودش فرو میره !! اه ولوت .. تمام دارایی ها من از جمله خانه نقلی ام برای تو !! روزگار نخواست که من و تو بهم برسیم !! اردل مجید رو بلند میکنه و یک چوک اسلم رو فرقون اتش میزنه بهش !! تیم پزشکی میاد و مجید رو به سی سی یو منتقل میکنند !!

    در بک استیج مرتضی رو میبینیم که داره با دکتر عربی حرف میزنه !! زیر تصویر زیر نویسشون میاد !!

    " یا اخا ادرک اخا " " حاجاقا به حاجاقا کمک کن " " الآلت من علی چاقویه مجیدنا ذهبت الی فنا " " الــ ــ لت من با چاقوی مجید به فنا رفته " " البنده یرید فی قلوبتنا بخیتنا الآلتی فی ثواب اخرة " " بنده میخواهم شما الــ ــ ت مرا از اعماق قلبتان برای ثواب اخرت بخیه برنی "
    دکتر کمی به مرتضی نگاه میکنه و میگه :
    No chance no chance in hell
    مرتضی گریه کنان میگه
    " انا افهم .. انا مراجعة الی طبیة .. انت لا طبیة .. انت الجنــ ــ دة " " میفهمم به پزشکی دیگر مراجه خواهم کرد تو دکتر نیستی تو یک جـــ ــــ نده هستی "

    در بک استیج مجید و علی و بابک و شروین هستند .. مجید در حالی که به سختی میتونه حرف بزنه میگه هفته دیگه اقای ما میاد اینجا .. بابک ادامه میده او میاد که راء رو له کنه !! علی میگه : او. از امریکا وطن من خواهد اومد !! و شروین میگه : او میاد که بزنه به دستای راء !!

    Main Event
    Extreme Rulez match
    Daryoush vs NOAH fan

    امید با سطل اشغال میاد و داریوش با صندلی !!
    خیلی سریع درگیری بالا میگیره ! داریوش بادی اسلم میزنه و امید میگه بادی اسلم شما غلط بود .. بنده منبع هم برای حرفم دارم .. میتونید به ادرس داریوش حرف امید رو قطع میکنه و میگه مسلما اونچی که NOAH fan میگه درست نیست !!!!
    امید اعصابش خورد میشه و یک نک بریکر میزنه !! سپس میره بالای ترنباکل و مونسالت میزنه !! میره برای اسپرینگ بود 450 که داریوش کونر میکنه !!!داریوش کیل سوییچ میزنه و میره برای پین که امید کیک اوت میکنه !!
    در این لحظه MAK وارد میشه و شروع میکنه به زدن امید .. دارویش شلوارش رو میکشه پایین و مک میخواد سورت امید رو در باســـ ــن داریوش بکنه !! امید یه مشت میزنه به مک و سره مک رو میکنه اونجا !! امید سه بار درمیاره و میکنه تو !! در هر بار مک میگه " زیبا ...... جادار ......... مطمئن !!!! "
    شهب میاد و دست مک رو میبنده به طناب ها و میره !!
    امید سطل اشغال رو میکنه تو سر داریوش و میگه اینم زباله دان تاریخ !! داریوش رو میزاره رو میز و میره نردبان میاره !! میره بالای نردبان و میپره پایین اما رینگ شکسته میشه و دوتاشون باخاک یکسان میشند !! دکترها میاند و گردن جفتشون رو گچ میگرند ... از قرار معلوم به خاطره سطل اشغال داریوش اسیب بیشتری دیده !
    بازی بدون نتیجه میمونه !!
    مانوک خدابخشیان اعلام میکنه متاسفانه در ایران به این رشته توجه نمیشه و مسئولان رینگ های استاندارد وارد نمیکنند !! این حدیث بشنو مثنوی هفتاد من !!
    خدابخشیان یک اهی میکشه و میگه : بگزیم .. این است پوستر پی پی وی بعدی !! زندان قزل حصار .






    [/align]

  7. Top | #46

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض RE: IRANWWE :RAW 18 Feb.

    ســـــــــلام.

    [align=center]
    بـه iWE راء پـيــامكــ بـزن ؟![/align]


    حــريـف Demon Of Destruction ( كيــومــارث ) در راء 26 فبــريـه از نـظـر شمــا چـه كــسـي بــاشـــد ؟!

    • The Shadow
    • Sherlock Holmes
    • The WaRniNg
    • P H E N O M



    [align=right]َشمـــا ميتونين اســم مد نظـر رو بـه شمــاره پيــامكــ 1111111 ارســــال كنيــد . ( به زير خط دار بودن شمـاره هـا دقـت كنيـد ) .


    [/align]

  8. Top | #47

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیر
    تاریخ عضویت
    Jun 2008
    شماره عضویت
    2489
    سن
    33
    نوشته ها
    7,543
    تشکر
    11,137
    تشکر شده 15,155 بار در 2,295 ارسال
    حالت من
    Sepasgozar
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1913 Thread(s)

    پیش فرض RE: IRANWWE :iMPACT 21 Feb

    بد شانسی های دِ شَدو هنوز ادامه دارد ... حالا دفعه ی بعد با " ترینر " میام تا ببینم کی میتونه شکستم بده من البته نقش اصلیم تو مسابقات بدون دی کیو هست ! اگه بازی بدون دی کیو بود همچین رمز بازوکا میزدم و میر علی رو منفجر میکردم

    دِ شـــــــــــــــــدو

    این هم عکس جمعی از طرفداران مرتضی گاد فادر

    [align=center]
    [/align]

  9. Top | #48

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض IRANWWE :: RAW 25 February

    [align=center]


    [/align]


    [align=right]

    نـــام شــوء : iWE RAW
    محــل برگزاري : رشـــت سـيـتــي
    شبكـــه : بـاران
    آرنــا : يــادگـار امـام , جيــرده
    [/align]



    راء بـــا كـــ ون داد اسـپـمــر هــا و خوش امدگويي عليــفـر اغـــاز ميشــــــه .

    اهنگــ iWE Soldiers زده ميشــه . و ســاسـان همــراه عرفـان به رينگ ميـاد . تمــاشـاگرا يك صـدا تشويق ميكنن .قهرمان سنيگن وزن جهان ميگه . من و عرفان امشب اومدين كسي رو به شمـا معرفي كنيم . مـا ديگه نيازي به ارمان نداريم . مـا ميتونيم بدون ارمان ادامه بديم . و اسم گروه كمي تغيير ميكنه . عرفان با صداي رسا در حـالي كه داشـت باد شكم ول ميداد ميگه ( iWE Hated Soldiers ) عضو جديد گروه كسي نيست ارمين . چنـد ثانيـه ميگزره و خبري نيســت . از بين تمـاشاگرا ارميــن بـا طنـاب به رينگ وارد ميشــه . چند بــار بالا پايين ميكنــه . در مورد برنامه هاي ايندش در اين تيم صحبت ميكنه . و به فن هاش ميگه حتما اطلاع رساني كنيد رسانه شمائيد . ساسان و عرفان به عضو جديدشون خوشامد ميگن و ميگن ارمان يك خيانت كار بود . و ما ديگه بهش نياز نداريم . . به يك باره ورودي ورزشگاه داغون ميشه . بله ميبنيم كه شروين و علي كارتر با وانت وارد ميشن . ارمان پشت وانت داره اهنگ گوش ميده . وارد رينگـ ميشـن . همين لحظـه اهنگ بيشهـاف زده ميشــه و به رينگـ ميــاد . و ميگه راء ديگه ارزش نداره بايد جمع بشـه . سولجرهـا ميرن به بيشهـاف حملـه كنن . كه هميـن لحظـه B.A گروپ سولجر رو ميزنن . عرفان و ارمين به بيــرون رينگـــــ پرتاپ ميشـن . علي و ارمـان, ساسان رو گرفـتن . و شروين داره ساسانو ميزنه . ساسان در حـالي كه زمين افتاده . شروين كمربندو ور ميداره. و خوشحـالي ميكنن در حـالي كه دارن بـو ميشـن . تيم پژشكي وارد ميشه . شـروين كمربند رو به روي ساسان پرت ميكنه .
    آقــــــــا ايــز بكـــــــ , سلطـــان و ســرور همــه وارد ميشــه شيك ابدول بشيــر بـه رينگــ ميـــاد و بــالا ســر ســاسان اســت " اللـــه گـوش كــن به دنيـــــــاي مــن " . آرمــان از وانــت گوسفــند رو ميــارن و براي قهــرمانـي شروين در تخــت جمشيـــــد رو جشــن ميگــرن . آقــا دستــاشو بــه بــالا ميگــره در حــالي كه شـروين و آرمـان بـالا سر ساسان هســـتن .
    تيــم پزشكــي با برانكارد ساسان رو جمع ميكنن ميبرن . هميـن لحظـه اعلام ميشـه Oh My God استخون هاي ساسان شكستــه . بــايد 3 روز خونه بخوابــــه ...

    پرومويي از درگيري دقايق پيش سولجرها با B.A پخـش ميشــه . و شروين رو نشـون ميـده كـه داره بـو ميشــه .




    [align=center][size=medium]In The RinG " The Great One [/size][/align]

    نـــ ويد بــا چـز خـش كــ ون بـه رينگــ ميــاد. تمـــاشاگــ را همــه راســـت كردن . نويد ميگــه من بهتــرين ديــ وا هســتم . ايــن سيكوييــد فكــر كرده چـي كــ وني اســت . مــن ســايز كـــ ونم 500 اســت . مــن سكــ سـ ـي تــرم .
    نــويد لبــاسشـــو ميكــنـــه . بيــكــينــي ااوووه
    تمـــاشـاگرا رو ميــبينيـم كــه ميخواين بيــان به رينگــ كه مـاموران نميــزارن . تمــاشاگـرا يكــ صــدا ::
    ايـن كــ سي كه در رينگـــ اســت پيوستــه منتـظر كـــ * يـــ * ر اســــــت ايـن كــ سي كه در رينگـــ اســت پيوستــه منتـظر كـــ * يـــ * ر اســــــت ايـن كــ سي كه در رينگـــ اســت پيوستــه منتـظر كـــ * يـــ * ر اســــــت

    نــويد ميگـــه مـن حاضــرم دوباره با ســيكوئيــد بـــازي كنــم . من سكــ سـ يـم
    پــرومــويي از جــــــ ــ ق زدن تمــاشــاگرا بــا حضــور نويـد پخــش ميشــــــــه .......... شــــــــايـان جـي ام اعــلام ميكنــه هفتــه بــعد برنـامه ويژه اي براي ديــ واهــا بــا حضــور مجيــد لشلــي و محـــمود داريــم




    [align=center][size=medium]No Disqualification Match " The Main Event vs. Man On Fire[/size][/align]

    اهنگ ســكســ ي بوي زده ميشــه مجيد به رينگ ميــاد . سپس اردل به رينگ ميــاد در حالي كه داره در اتيـش ميسـوزه . بازي اغاز ميشه . در اغاز كار مجيد يك **** كيك ميزنه . اردل جنازه ميشه ميفته . مجيد ميره يك لادر مياره و ميره بالاي لادر و يك پرتاب ديدني ميكنه به رينگ در همين لحظه خاطرات دوران سربازيشو به ياد مياره كه چطور سرگورد وظيفه رو اچار كرد . در همين لحــظه اردل جاخالي ميده. مجيد داغون ميشه. اردل ميره 3 تا صندلي مياره . و روي مجيد ميــزاره . ميره بالاي لادر . خودشو پرتاپ ميكنه . واه خداي من مجيد رفت تو رينگ . اردل در حال خوشحالي است. مجيد رو از رينگ ميكشه بيرون تا بهش چك اسلم بزنه همين لحظه مجيد سوئيچ ميزنــه و اردل كپ ميكنه . مجيد لادر رو بين گردن اردل قراار ميده. و با صندلي ميزنه به سرش . رينگ خوني شده . مجيد چهارسوء رو ميكنه تو كله اردل . ميره . براي كـــاور 1...2.. نـه اردل پين نداد . حــال مجيــد شلوارشــو ميكشــه پائين ميــخواد كله اردل بكنـــه تو كــ ونش . اردل جـاخالي ميده خــائه مجيــد رو ميــركــه . هميــن لحظــه تـي وي داره ولــوت رو نشــون ميده كـه داره گـريه ميكنــه . اردل ميره براي پيـن 1.. عجيب است مجيد ســر يك بلند ميشـه و به اردل چك اســلم ميزنه . Oh My GoD . ميــره اره برقـي بيــاره . اردل ميگه گو خوردم من جوانم منو نكش . مجيد تـازه ميخواســت اره رو فـرو كنــه كه اهنـگــ وايلا ليلـي پخـش ميشــه و مـرتضي شـايق به رينگــ ميــاد . ميگــه پســرهـاي من ايـن كـارهــا بد اســت بـا هم دوســت باشيــد , لـــب بگيــريد ( مكــرو اســت ) ... حــالا همـديگرو مـاچ كنيــد . . بــازي بـا دخـالــت مـداح محــل نيمــه تمــام بـاقـي ميمــونه . مجيــد و اردل به خــاطر ايـن موضوع ناراحـت ميشــن . اره بـرقـي رو ميچپـونن لــايه پــا شــايق .. بـه بــه خـــواجــه شــد ...


    در بك استيــج هستـيـم . پـرومو ميـن اونـت امشـــب پخــش ميشــه بيــن ابولفضــل و مـحـمد حسيــن . يكــ بـازي بـه صــورت 10 min time limmit كــه هر كسـي ببره اندر تيكــر واقعــي خواهــد شــد .


    [align=center]
    ----[/align]

    همچنـين مــيـن اونـت هفتــه بعــد iMPACT پخـش ميشــه . بيــن اميــد نوهــا و داريـوش . بــازي به صـورت benivis Falls count anywhere Extreme No holds Barred Rulez match ميبــاشــد .
    تمــاشاگـرا يكــ صــدا Mak رو صـــدا ميـزنن در ايـن لحظـــــه ....





    [align=center][size=medium]TNA Fans vs. WWE Fans " The Hitman vs. The Phenom[/size][/align]

    اهنگــــ ديسكـي تورو حمــايـت ميكنيــم . زده ميشــــه شهــاب ميــاد به رينگـــ و بعـد اون اهنگــ متـاليكــا زده ميشـــــه . شهــاب بـازي رو در دسـت داره بـا 5 جــرمن سوپلكس آغــاز ميكــنـه. بهمــن سـريع بلنــد ميشــه . بيــا دايـي جون من 70 تاشم خوردم بهــمن يك سوپلكس ميزنه . شهــاب بـا گفتن يـا ديسكـي كمكـ كن جان تازه اي ميگـيره . ميــره براي كوزلاين حـالا بهمـن رو قفـل كرده . بهــمـن دستـشو به طناب ميرسونه . و بـازي ادامه پيدا ميكنــه . بهمــن بـا كـــ ون ميزنه به كــ ون شهــاب . چــه كــ ون به كــ وني شـــده ايـن وســط . بهـمن بـلافـاصلـه در يك رفت و برگشــت يك تامبســتون بــه شهــاب ميزنه . كــاور ... 1 ... 2 ... 3 ...
    بلــه متــاليكــ دبليو دبليو اي فنــز بـازي رو ميبــره ...

    شهـــاب در حــالي كه باختــه بـه طرف تمــاشاگران بـه راء بـد بيرا ميگــه كه ماموران امنيتــي بــا كمكــ ديواهــا ( نويد كــ ونشــ و به شهــاب ميماله ) شهــاب رو خــارج ميكنـن .




    [align=center][size=medium]Seven Group Show[/size][/align]

    اهنگــــ محســن چــاووشـي زده ميشــه و اعضــاي گــروه هفــت وارد ميشــن . هــادي لگــن تو آپ اعلــام ميكنــه ســاسان دستـش شكســته . و ايـن هفتــه نميتونه به شــوء بيــــــــاد . ابولي ميكروفون رو ميگــره . و مهمــان ويژه شـوء رو اعــلام ميكنــه . كســي نيســت جـز : بيگــ سـكــِـ ـس رســـول .
    اهنگــ مــاري ابيــس زده ميشــه و رســول بــه رينگــ ميــاد و قبـرسـي به مــاريـا چشمكــي ميزنه . اعضــاي گـروه بـه انهـا خوشـامد ميگــن . ابول در مورد رويـال از رســول ميپـرســه چــرا بـاختـي ؟ رســول ميگــه بـا اون داور مهمــان گشــــــ اد خرفــت هر كـي بود ميبــاخـت . الان هـم خيلـي خوشحــالم جفتشــون هم پوريـا و سـاسان داغون شــدن .
    هــادي : هـي شتــر تو ميدونـي ساسان يكـي از اعضـاي گـروه مــاسـت بهـش توهين ميكنــي. رسـول : به تو همـ توهين ميكنم .
    ابول و ســايز اعضــا دور رينگ رو ميگــرن . رســول كتشو ميكنــه . به رســول حملـه ميشــه . مـاريـا ميخواد در بـه كه عجــيب است پوريــا ماريا رو به زير رينگ ميبــره . ابولفضــل يـك چك اسـلم به رسول ميزنه . بلا فاصله مير علي يك اسپر . رسـول بلند ميشــه و دنبـال ماراي ميگرده كه با خوردن يكــ باتيستـــــــا بمــــــب از سينـــــــا كــارش تمــام ميشــــه. پوريــا از زير رينگــ بــا مــاريـا برگشـتن بيرون ماريـا به سختــي داره به طرف بيـرون رينگـ راه ميــره. هــادي ميگـه پـــوري چيكــار كردي تــــو رســول با اينكــه مـچ پـاچ درفتــه بـود . غيــرتش گل ميكنــه از بـالاي رينگـ ميپره. و خـودش و پوري رو داغـون ميكنــه ....

    بك استيــج 1 ::
    دوربين ميــره سمــت اتــاق سينــا_ري قهـرمان اسپـم .
    داره خـودشو گـرم ميكنــه . بـراي بازي امشـبش . مـســتر بـاتيستـــــا وارد لاكـ روم سينــا_ري ميشــه و بهـش ميگــه تو پـ شــم منم نيستـــي . كمربنــد براي منــه . سينــا_ ري ميخواد بره بيـرون بدون توجه به حرفاي باتـيستـــا . باتـيستـــا بهـش يك باتي بمـــب تـو مخزن اب ميزنه . و از قانون اسپم انلاين استفــاده ميكنــه . بله كاور 1...2..3... قهـرمان جديد اسپــم مستــر باتيســتــا ..
    كـــــارگــاه بــر روي ايـر ميــاد و پند اندرزي ميكنــد : اي مستــر باتيستـــا لازم نيســت تا انلاين شـوي اسپـم بيخود بدهـي !



    بك استيــج 2 ::
    در حـالي كه داره تكـرار صحنـه قهرماني مستـر باتيستـا پخـش ميشـه دوربين پيـش جي ام ميره :
    معيــن داره بـا شــايـان جـي ام صحـبت ميكنـه ميگـه من امشـب بايد چكـار كنم . شـايان ميگــه تو در برنامـه هاي من جايي نداري . معيـن عصـباني شــده . كــه بيشهـاف به اتاق جي ام ميـاد . ميگــه من معيـن رو ميخوام . شايان ميگــه ( بيــا ســـ اك بزن مـردك ) . شــايـان ميگــه امشــب معيـن بــا ميــر علـي مســابقه ميــده . iRon Man Match 15 Min . اگــه ببــره ميـتونه برند خودش رو خودش انتخـاب كنـه . NexT
    هميــن لحظــه كيـــومــارث وارد اتــاق ميشــه. ميگــه من بـايد اندر تيكــر اصلــي باشــم. بايد امشــب در ميـن اونـت بازي كنم. من قوي ترم . شايان ميگه برنده بازي امـشـب هفته بعد با تو يك بــازي به صورت Steal Cage match ميكنــه . تـو بايد امشــب به مصـاف حريفــت بري !



    [align=center][size=medium]IronMan Match " R . I . P vs. Goldberg The Man[/size][/align]

    اهنگـــ مـن متــاليســتم زده ميشــــه معيـن ميــاد به رينگــ . گــارد امنيـي رو ميبينيم . اهنگ گلدبرگ زده ميشــه ميـر علـي با ابهــت تمــام بـا گارد امنيتـي به رينگــ ميــاد . بــازي هميـن لحظــه شـروع ميشــه . ميــر علـي در شـروع كــار يكـ اسپير طوفاني ميــزنه . كــاور 1..2..3.. بلــه . عـادل اعلام ميكنــه 1 - 0 ميـر علي . شـروع ميكنيـم كـار رو ميـر علـي بـا چند تـا مشـ كار رو ادامه ميـده . و بـعد پشـت اون پـاور بمــب . ميـره براي اسپير بعدي . كـه معيـن جــاخـالي ميـده . و ميـزنه وســط خــ ائه ميــر علي . كـــاور 1 .. 2.. 3... . بلــه اعلام ميشــه 1 - 1 . تنهــا 11 دقيـقـه مونـده بـه اتمــام كــار . ميــر عـلي قاطي كردي . بلافاصله اسپير ميزنه . چند قدم ميره. عقب تمـاشاگرا يك صدا گلدبرگ گلدبگر دارن سر ميدن. اسپير دوم هم ميزنه . و ميره براي كــاور 1..2...3... . بعلــه 2 بر1 ميـر علي . پيميگريم بـازي رو . ميــرعلـي بـا چند ضربه سر به معين گيجش ميكنــه . معيـن داره بندري ميـره . كـه اهنگ دختر بـندي داره پخش ميشــه و معيــن چـه قر كمـري ميــده . در هميـن حيـن ميــر علـي يك اسپيـر ديگـه ميزنه . و معيـن بيهـوش رو زميــن افتــاده . ميــر علــي كـاور نميكنــه . معيــن رو برميگـردونه و شـلوارشو ميكشــه پائين بلــه اوليـن تقـــه . بــا تمـاشـاگرا پيش ميـريم . يكـو يكـو يك , دو دو دو , ســـــه سـو سـه , معــين بـــ فــ اك ميره . يكـو يكـو يك , دو دو دو , ســـــه سـو سـه , معــين بـــ فــ اك ميره . يكـو يكـو يك , دو دو دو , ســـــه سـو سـه , معــين بـــ فــ اك ميره . تنهــا 10 ثانيــه مونده به پايان بـازي كــاور... 1..2..3.. بعلــــــه 3 بر 1 تمــام . ... و ميـر علـي بـازي رو ميبــره . اعــلام ميشــه The Man :: 4 - 0 ... ميـر علي معيــن رو راســت ميكنــه و يكــ جكــ همـر بعد بـازي ميزنــه رو ميــز ... امبولانـس ميــاد دست و پاي شكستــه معيـن رو جمع كــنن ....

    [align=center]The Man Is Here -> 4 - 0 [/align]


    گــزارشگــرا ميگـــن پـي پـي وي بــعدي كـه همــون نــو وي اوت no way out اســت رو حتمــا ببينيــد .

    [align=center][/align]





    نـتــايج پيــامكــ رو ميبينيــم ::

    The Shadow | بــا 1800 راي
    Sherlock Holmes | با 1250123 راي
    The WaRniNg | با 5 راي
    P H E N O M | با 1250122 راي

    بله نشون داده ميشــه Sherlock Holmes توانســت به وسيلــه 120 درصد راي تــبريزي . جواز مســابقــه رو كســب كنــه .
    اعـــلام ميشــه 17 درصــد به دليــل رعــايت نكــردن زيـر خـط دار بودن بـــــــ گـ اا رفـــتن


    [align=center][size=medium]Evil Vs. God " Demon Of Destruction vs. Sherlock Holmes[/size][/align]

    كيــومـارث به رينگ ميـــاد و يكــ كـُري براي ابول و محمد حسين ميخونه . ميگــه هفته ديگه هر كودمتون ببرن بــايـد با مـن بازي كنين. و هر كي بيــاد جلويـه من آچـار ميشـــه . آهنگـــ شرلوك تاتي موتي زده ميشــه و سعيــد بـه رينگ ميــاد . بـازي شـروع ميشــه . سعيـد در شـروع كــار شرتشو ميكــنــه. همه در تعجـب هســتن . بلــه شــرت زاپاس با خودش داره . شـرت مينزه تو صـورت كيـو . هواس كيو پـرت اســت . حـالا يك كوزلاين سنگين ميزنه . ميره براي كــاور 1...2... نــاموفـق بود . كيــو ميبره گوشــه رينگــ 1 دقيقــه اي هســت در حــال لــب گرفــتن هســتن . يك سوپلكس سنگيــن ديگه از سعيــد . كــاور ...1..2.. بازم نتاموفــق . سعيــد بازي رو قفــل ميكنــه . شــلوار كيــو رو ميكشــه پائيــن. شــرتشـو ميكنــه كــه كيو مشــت محكمــي به سعيــد ميزنه . كيـــو ميكنــه تو ســوارخ . تمــاشگرا دارن كيـو روتشــويق ميكــنن . چـه بازي شــده . ســعيد نميــتونه از جــاش تكــون بخــوره . كيــو سعيــد رو بلنــد ميكنــه و يكــ چك اسلـم ميـزنه ميـره براي كــاور 1...2... كيـــو هم ناموفــق بــود .
    بــازي رو پــي ميگــريم .
    بيشــهــاف رو ميبينـيم كه به ورودي ورزشگــاه ميـــاد . ميگــه اين بــازي شمــا چه ارزشـي داره. راء تمــام شــده اســت . بهتــره ديگـه بـازي نكنيــن . هميــن لحظــه جـي ام راء شــايان با گــارد امنيتي ميــان . شــايان ميگــه ايـن پــ درسگ رو جمع كنين ببرين . تخــ م سگ مزاحم . ببرين اين جنــ ده رو . گــارد امنيتي در حــالي كه كــ ون بيشهـاف رو ميمالن , بيشهـاف رو جمع ميكنن ميبــرن . سعيــد هميـن لحظـه از فرصــ استـفـاده ميكنـه و بلافاصلـه يك اسپير ميزنــه . ميــره براي كــاور 1...2.... بلــه كيو پيـن نميشــه . سعيــد چند تـا مشـت ميـزنه . در يك رفت و برگشـت كيــو يك پــاور بمـب سنگيـن بلافاصـه هيلز گيـت . سعيـد در حـالي كـه دار از دهنـش خون ميـاد . تـب ميده . و كيـو به راحتـي بـازي رو ميــبره .




    و حــال ميــن اونــت

    [align=center][size=medium]Ten min time limmit Match " ABOLFAZL vs. Dead Man " For TheUnderTaker[/size][/align]

    جـي ام راء وارد ميشــه در مورد مسابقه توضيحاتي ميده . و ميگــه هر كي تو 10 دقيقه تونست بر ديگري پيروز بشــه تيكر واقعـي است.
    اهنگـ مــن مســت مســتم مـن تيكـر پرستــم پخـش ميشــه ابولي به رينگــ ميــاد . و بعد اون هم محمــد حسيــن وارد رينگــ ميشــه و تبليــق بازي فوتبــال 2010 رو ميكنــه . بــازي شـروع ميشــه . ابولي با مشت هاي پي در پي محمد رو به گوشه رينگ ميبره . يك كوزلاين . بازي رو ابولي در دست داره . حالا يك الــد اسكــول از ابولي ميبينيم . ميـره براي كــاور 1..2... محمد حسيـن پين نداد . كـار ادام هپيدا ميكنه . محمد حسين يك سوپلكس به ابول ميزنه . و حـالا هيلـز گيـت . اوه خداي من . خون در صورت ابولي جمع شـده . اوه مــاي گـاد دستشـو به طناب ميرسونه . تب نداد ... محمد حسين نگـاه به ساعت ميكنــه كه تنهــا 4 دقيقه 37 ثانيه مونده ... همديگرو قفل كردن . ابولي با يك مشت بازي دوباره در دست گرفته . ميره براي پاور بمب .كــاور ...1...2.. موفق نشــد . حـالا محمد حسين رو ميبره گوشه رينگ تا سوپلكس بزنه . چند تا با سر به محمد حسين ميزنه . اما بازم نتونست سوپلكس بزنه . و محمد حسين با چند مشت ابولي رو پرتاب ميكنه . گارد چك اسلمو ميگره . و با يك چك اسلم لبولي رو نقس بر زمين ميكنه . ميره براي كاور ... 1 ...2 ... ناموفق ... تنهــا 1قيقه 13 ثانيه تا پايان . حـالا ابولي يك كوزلاين سنگين ميزنه . و محمد رو قفل كرده . اما اون دستشو به طناب ها ميرسونه .هر دو بلند ميشن ابولي بلافاصله يك تابستون .ميزنه . كار تمومه .كـاور 1...2... داور رو ميزنن . مجيد لشلي داور رو ميكشه پايين و از سوراخ گــوش بـا دارو ور ميــره . حـالا ميره به رينگ دو تا اسپيــر به ابولي و محمد حسين ميزنه و بلند ميگه مرگ بر انتي تيكش . در حـال خوشحـالي است .. كه يك باره افســانه كچ وارد رينگ ميشــه . بله حامد به مجيد يك ار كـِـ او ميزنه . و هر 4 نفر با هم درگيرن . وزدخورد دارن . راء اين هفتــه به هميـن ترتيـب به پـايان ميرســه ....






    دوستــــــان اولين بار بــود ( غلط املايي چيزي ديدي ببخشيد ) . ايـن هفتــه مجيد نبــود . انشــالله از هفتـه هاي بعد با حضــور مجيــد لشلــي مينويسيــم .




    [align=center][size=medium]
    Good Night, Everybody


    [/size]
    [/align]

  10. Top | #49

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1552
    نوشته ها
    923
    تشکر
    32
    تشکر شده 185 بار در 39 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    302 Thread(s)

    پیش فرض RE: IRANWWE : SmackDown 22 Feb

    اخه من شورتم رو کجای این بکنم

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    یه شورت دارم بوی ان سگ مرده رو حیف که جا گذاشتم خونه اگه میوردم پین که سهله K.O میشد

    من ریمچ میخوام برای هفته ی بعد !

  11. Top | #50

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Member
    تاریخ عضویت
    Jul 2009
    شماره عضویت
    4849
    نوشته ها
    75
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: IRANWWE : SmackDown 22 Feb

    معلومه كه نويد ســـ *كـــ-سـ-ي تره من براي دفاع از KNOCKOUT ها اومده بودم
    من از DIVA هاي كـــ *ون گشاد( فوق گـــ شاد) PG فنِ منحرف متنفرم

صفحه 5 از 15 نخستنخست ... 34567 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. IRANWWE :: iCTW 12 October , 2010
    توسط SASAN در انجمن iCTW
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 10-12-2010, 02:09 PM
  2. IRANWWE :: iCTW 28 Septamber , 2010
    توسط SASAN در انجمن iCTW
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 09-28-2010, 04:10 PM
  3. IRANWWE :: iCTW 11 Septamber , 2010
    توسط SASAN در انجمن iCTW
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: 09-21-2010, 08:51 AM
  4. IRANWWE :: iCTW 28 August , 2010
    توسط SASAN در انجمن iCTW
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: 09-11-2010, 07:48 AM
  5. IRANWWE :: iCTW 17 August, 2010
    توسط SASAN در انجمن iCTW
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: 08-23-2010, 02:29 PM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد