بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 7 از 15 نخستنخست ... 56789 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 61 تا 70 , از مجموع 143

موضوع: IRANWWE :: iCTW 10 August, 2010

  1. Top | #1

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Mar 2009
    شماره عضویت
    4429
    سن
    34
    نوشته ها
    1,343
    تشکر
    0
    تشکر شده 27 بار در 26 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض IRANWWE :: iCTW 10 August, 2010

    با سلام.خدمتگزاران که گوگلو بستن واقعا حالم گرفته گفتم اولین اپیزود راء در کمپانی IRANWWE را بذارم بلکه دلمون واز شه

    قابل توجه دوستان: از این به بعد نتایجو تو همین تاپیک میزنم تو تاپیک قدیمی پست ندید اون تاپیکو چون من نمیتونستم اسمشو عوض کنم ادامه ندادم تو همین تاپیک زدم هفته های بعد هم در همین تاپیک میزارم
    .

    فقط یه نکته تمامی اسامی به کار برده شده هیچ ربطی به شخصیت حقیقی و حقوقی و فرومی و ... . افراد ندارد با جنبه باشید بزارید حالشو ببریم.

    در ضمن راء ما پنجشنبه ها برگزار میشه چون دوشنبه ها که من اخبار راء واقعی رو میزارم دیگه حسش نیست!

    در ضمن بگم چون قرار بود اسمک و ایمپکت هم باشه باشد بگم که اون دو تا شو هم اگه کسی حالشو داشت بزاره تحت نظر همین IRANWWE باشه .یعنی ایمپکت و اسمکدان و راء همشون برند یک کمپانی باشن.نکته دیگه ام این که استار ها آزادن در هر برندی فعالیت کنن الان مثلا من واسه یه TNA فن استوری نوشتم نیاد بگه من میخوام برم ایمپکت و این حرفا! ... .

    هفته اولم هست بیشتر شوء به قدیمی های فروم اختصاص داره ایشالا از هفته های بعد همه بچه ها شامل میشن.



    [align=center]اینتروی IRANWWE پخش میشه و به آرنا میریم.

    اولین راء کمپانی بعد از مدت ها در استادیوم شهید رجائی قزوین برگزار میشه و 8 هزار قزوینی مشتاق آرنا رو پر کردند.

    گزارشگرا که عادل فردوسی پور و مزدک میرزایی هستن به تماشاچیا خوش آمد میگن و آهنگ نو چنس این هل زد میشه و هامون با کت و شلوار و کراوات به رینگ میاد.هامون میگه که هفته آینده اولین پی پر ویو کمپانی برگزار میشه که رویال رامبل هست و امشب هم برنامه خاصی نداریم جنرال منیجر راء ( که من هستم ) هر غلطی دلش بخواد میکنه.

    GM (خودم!) در بکستیج نشون داده میشه و میگه امشب چندین مسابقه رندوم خواهیم داشت.و مین ایونت امشب یک بازی اکستریم رولز بین The Godfather و Ð-i-R-Ť-Y خواهد بود.

    همچنین GM اعلام میکنه کمپانی ما فعلا یک کمربند سنگین وزن و یک قهرمانی تگ تیم داره. امشب یک بازی تگ تیم بین تیم SASAn و The Perfect MAN و تیم Tezar و The Basted برگزار خواهد شد.برنده این بازی قهرمان تگ تیم خواهد شد و اعضای تیم بازنده این مسابقه بر سر کمربند بی صاحاب سنگین وزن در رویال رامبل به مصاف هم میرن!

    Goldberg The Man vs. Mr.Carter

    آهنگی از امینم پخش میشه و کارتر با صدای بوو تمناشاچیان به رینگ میاد.آهنگ گلدبرگ زده میشه و میر علی هم وارد رینگ میشه.بازی شروع میشه.بعد از رد و بدل کردن چند مشت میرعلی یه سوپلکس قوی میزنه.کارتر بلند میشه و میرعلی اسپیر ناگهانی میزنه.میر علی کارتر رو بر میداره و بعد از زدن سه جک همر کارتر رو درب و داغون و پین میکنه.

    Winner : Goldberg The Man

    در بکستیج SASAN در حال آماده شدن هست که رسول میاد و میگه نمیدونه باید چیکار کنه.ساسان هم میگه ما باید ببازیم ولی نمیدونم چجوری.

    IRANWWE TAG TEAM CHAMPIONSHIP : SASAN & The Perfect Man VS.
    The Basted & Tezar

    تیم آپ لودر ها با موزیکی عربی وادر میشن.تزار به دور کلش چفیه بسته و روی شرت باستد آرم رپیدشیر چاپ شده.آهنگ ماریا زده میشه و تیم گالری وارد میشن.زنگ بازی به صدا در میاد ولی دو طرف کاری نمیکنن چون میخوان بازنده باشن . صدای تماشاچیا در اومده که آهنگ GM که آهنگی اختصاصی با اجرای متالیکاست زده میشه و او به رینگ میاد.GM به دو تیم هشدار میده اگه با هم درگیر نشن مجبور میشه از راه دیگه ای استفاده کنه ولی دو تیم به پشمشون هم حساب نمیارن.GM هم عصبانی میشه و با میکروفون میکوبه تو سر شروین و علی باستد و بازی به نفع تیم آپ لودر ها دی کیو میشه.

    WINNERS AND NEW IRANWWE TAG TEAM CHAMPIONSHIP : The Basted & Tezar

    GM با خنده ای شیطانی کمربند های تگ تیم رو روی هیکل بی جان شروین و باستد میزاره در حالی که تماشاچیا با تمام قوا GM رو بوو میکنن.

    HANDICAP MATCH : H H H & HATED VS. Shawn Michaels

    آرمین و عرفان با آهنگ تایم تو پلی د گیم وارد میشن.بابک هم در حالی که موزیک ناشناسی دراه وراد رینگ میشه.همه دارن بابکو تشویق میکنن.با شروع بازی تیم آرمین و عرفان بر سر بابک بیچاره هر بلایی که میخان میارن.در یک لحظه بابک میره که سوئیت چن میوزیکو بزنه اما عرفان جا خالی میده و داور ضربه میبینه!عرفان از موقعیت استفاده میکنه و پدیگری میزنه.آرمین که میبینه داور بیهوشه میره از زیر رینگ پتک مخصوص رو میاره.همین که تیم منفور میخوان از پتک استفاده کنن آهنگ س-کسی بوی زده میشه و در کمال ناباوری The Main Event وارد میشه.مجید به سرعت به طرف رینگ میاد و یک سوئیت چن میوزیک به عرفان میزنه اما آرمین فرار میکنه.داور همچنان بیهوشه و دوباره آهنگ سک-سی بوی زده میشه مجید خندان برای تماشاچیا دست میزنه.

    NO CONTEST

    بازی IRANWWE Heavy weight Championship در رویال رامبل بین ساسان و رسول ماریا تبلیغ میشه.

    در بکستیج مجید لشلی در حال رد شدنه که ناگهان I AM LEGEND جلوشو میگیره .حامد به مجید میگه تو رئیس جمهور لایقی نبودی و کمپانی رو به گند کشیدی و تازه با تقلب در انتخابات پیروز شدی.محید هم میگه تو یک فتنه گری اجنبی هستی.هامون میاد و این دو نفر رو میبینه و میگه که به جای دعوا مثل دختر بچه ها برید تو رینگ و حرفتونو ثابت کنید.

    MAJID LASHLEY VS. I AM LEGEND

    با ورود مجید همه قزوینی ها دهنشون وا میمونه.عده ای زیاد به طرفداری از مجید والپیپر با موضوعاتی مختلف که بیشترشون سک-سی هستن در دست گرفتن.بازی شروع میشه.حامد مجید رو به بیرون رینگ میندازه و مجید هم از ترسش تا مدت زمان بیرون میمونه.بازی در دست حامده و حامد فینیشرشو میزنه و میره برای پین اما مجید روپ بریک میکنه.حامد مشغول اعتراض به داور هست و حواسش به مجید نیست.مجید بلند میشه و در حالی که حامد انتظارشو نداره یک سی و سه پل بامب میزنه و حامد رو پین میکنه.

    WINNER : MAJID LASHLEY

    در رختکن هستیم.The Shadow میره پیش GM و میگه که من میخوام تو رویال رامبل نفر 30 باشم.جی ام هم میگه که یه دست اسمکدان با هم تو ایکس باکس میزنیم اگه تو بردی نفر 30 وارد میشی.دو نفر بازی میکنن و در حالی که پژمان تومبستون زده و میخواد پین کنه جی ام عصبی میشه و دستگاه رو خاموش میکنه و به پژمان میگه حالا که اینجور شد تو رامبل نفر اول وارد میشی.

    Staright Edge vs. Scarface
    صدای شکسته شدن شیشه میاد و دانیال وارد میشه.آهنگ Evanecens:EveryBodys Fool زده میشه و آرش هم میاد.دو نفر مدام ادای هم دیگه رو در میارن.دانیال عصبانی میشه و میگه چرا همش ادای منو در میاری و آرش هم میگه همه حرکاتت تکراری هست.دانیال خونش به جوش میاد و استانر رو میزنه و پین میکنه.

    WINNER : Scarface

    بعد بازی دانیال بطری بطری دوغ آبعلی میخوره و با تماشاچیا جشن میگیره.

    آهنگ د تایم ایز نو زده میشه و امین_سینا_اس تی اف،سالار سینا، امیر_یو کنت سی می و سعید دبلیو دبلیو ای شاپس به رینگ میان.سالار میکروفون میگیره و میگه اسم این گروه که در رینگ میبینید سیناشن هست و ما قصد داریم همه چیز رو تصاحب کنیم.همه گروه همزمان تی شرتاشونو در میارن و تماشاچیای قزوینی آب دهنشون راه میفته.سالار سینا همچنان در حال تعریف از خود هستن که آهنگ وویسز زده میشه و The Rioter وارد میشه و از دم به تمام اعضای سیناشن آر کی او میزنه.میکروفونو بر میداره و میگه هر کی هوادار رندی هست بسم الله تا حال سیناشن رو بگیریم.


    METALLICA BATTLE : The Phenom vs. R.I.P

    رینگ اونونسر که The Pincode نام داره قوانین بازی رو میگه.این مسابقه یک مشاعره با لیریک های متالیکا است و به قید قرعه معین باید کار رو شروع کنه .دو نفر شروع به کار میکنن و هر دو واقعا عالی کار میکنن.معین ناگهان یه بیت میخونه که آخرش x داره و بهمن تعجب میکنه.بهمن همین که میبینه نمیتونه کاری بکنه یک لو بلو ی محکم به معین میزنه.بهمن میره از زیر رینگ یک گیتار بیس میاره و با اون محکم میکوبه تو سر معین.داور معین رو برنده اعلام میکنه اما بهمن بالا سر معین ایستاده و بلند بلند میخنده.

    WINNER : R.I.P


    در بکستیج jeffali رو میبینیم که یک کمربند طلایی رو دوششه و به اتاق کار جی ام وارد میشه.jeffali به جی ام اعتراض میکنه که من قهرمان آندیسپیوتد اسپم هستم و باید در مین ایونت باشم اما تو هیچ مسابقه ای برای من در نظر نگرفتی.جی ام هم میگه عوضش من برای تو برنامه های ویژه ای دارم.جی ام در گوش jeffali یه چیزایی میگه و jeffali خوشحالو خندان اتاق رو ترک میکنه.

    حالا نوبت مین ایونت میرسه :

    Extreme Rules Match : The Godfather vs. Ð-i-R-Ť-Y

    سرود رسمی جمهوری اسلامی ایران به صدا در میاد و مرتضی وارد میشه.آهنگ Drop the World زده میشه و آرمان به رینگ میاد.تماشاچیا به دو دسته تقسیم شدن و هر دو نفر هواداران خاص خودشونو دارن .قبل از اینکه زنگ بازی به صدا دربیاد مرتضی عمامشو از رو سرش برمیداره و دور گلوی آرمان میپیچه.بازی رسما شروع میشه آرمان با هر زحمتی که میشه خودشو خلاص میکنه.آرمان یه سیلی میخابونه زیر گوش مرتضی .مرتضی میفته دنبال آرمان و آرمان فرار میکنه.در بیرون رینگ دو نفر در تعقیب و گریز هستن که عبای مرتضی زیر پاش گیر میکنه و میخوره زمین.آرمان از فرصت استفاده میکنه و یک حرکت ناجوانمردانه انجام میده که قزوینیهای استادیوم رو شدیدا به وجد میاره و استادیوم منفجر میشه.دو نفر به رینگ میرن .آرمان با خودش یک صندلی آورده و میزنه تو سر مرتضی.از سرو صورت مرتضی خون میاد.آرمان مغرور میشه و در حال اجرای چند TAUNT هست که مرتضی بلند میشه و یک اسپاین باستر به آرمان میزنه.مرتضی گیوه های سفیدشو در میاره و به طرف هوادران پرت میکنه.مرتضی دو دفعه عرض رینگ رو طی میکنه و ... پیپلز جفتک! مرتضی جفت پا میپره روی کله آرمان و آرمان تقریبا بیهوش میشه.مرتضی کاور میکنه و 1..2..3.

    WINNER : The Godfather

    مرتضی سر از پا نمیشناسه.او در حال خوشحالی هست که دییییییینگ! ورزشگاه خاموش میشه.یه دیییییییینگ دیگه و چراغ ها روشن میشه و ابولفضل تو رینگ هست.ابولفضل به مرتضی تمبستون میزنه.آهنگ تیکر پخش میشه و در حالی که ابولفضل روی زانوش نشسته و چشماشو سفید کرده و زبونشم در آورده شوء این هقته به پایان میرسه.



    [/align]

  2. Top | #61

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض RE: IRANWWE : RAW 5 Mar

    نقل قول نوشته اصلی توسط MR.BATISTA
    مگه اسپم ورلد چمپین دست twist of fate نبود چی شد افتاد دست من؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    تخت جمشيد :
    برنده و قهرمان جدید آندیسپیوتد اسپم : دانیال ScarFace

    -رینگ داغون شده و مسوولان در حال جایگزینی رینگ جدید هستن.در بکستیج دانیال رو میبینیم که با کمربند داره میره.دانیال به یه دستشویی میرسه و میره توش تا یه تجدید قوا بکنه.در حالی که دانیال در مستراحه cena_rey رو میبینیم که با یک داور به سمت دستشویی میره.cena|_rey همینطوری در دستشویی رو باز میکنه و دانیال جیغ میکشه.داخل دستشویی نشون داده نمیشه ولی سر وصدای زیادی میاد.ناگهان صدایی اینگونه به گوش میرسه : 1..2..3 .cena_rey رو میبینیم که با کمربند از دستشویی بیرون میاد.روی کمربند مقداری ماده ی قهوه ای رنگ ریخته شده.به نظر میرسه cena_rey از قانون همیشه آن د لاین بودن استفاده کرده.

    برنده و قهرمان جدید آندیسپیوتد اسپم : cena_rey


    راء بعد تخت جمشيد ::

    بك استيــج 1 ::
    دوربين ميــره سمــت اتــاق سينــا_ري قهـرمان اسپـم .
    داره خـودشو گـرم ميكنــه . بـراي بازي امشـبش . مـســتر بـاتيستـــــا وارد لاكـ روم سينــا_ري ميشــه و بهـش ميگــه تو پـ شــم منم نيستـــي . كمربنــد براي منــه . سينــا_ ري ميخواد بره بيـرون بدون توجه به حرفاي باتـيستـــا . باتـيستـــا بهـش يك باتي بمـــب تـو مخزن اب ميزنه . و از قانون اسپم انلاين استفــاده ميكنــه . بله كاور 1...2..3... قهـرمان جديد اسپــم مستــر باتيســتــا ..



    به دين ترتيب كه تو راو اين هفته مشخص شد . شما تو غزل حصار در مقابل 5 نفره ديگه بايد از كمربندت دفاع كني .

    =========

    نقل قول نوشته اصلی توسط THEKINGOFKING
    آقا پس چرا اسمی از THEKINGOFKING یعنی خودم نبردین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    انشـــــــالله در هفتــه هـاي بعــدي !

    =========

    نقل قول نوشته اصلی توسط The PhenomeNal
    ساسان بامداد بیا
    هــوس كردي بــري رو كــاور پ*ب ؟!

    =======

    نقل قول نوشته اصلی توسط ThE JuDgE KiLlEr CaNcEr
    OOOHHHH Come one........
    آقا ساسان ریتینگ شوها رو هم بی زحمت بنویس......
    رتينـگـــ شــب ميــاد .

    ========



    باي.

  3. Top | #62

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض RE: IRANWWE : RAW 5 Mar

    رتينگــــــــــ راء ::

    رتينگ راء ايـن هفتــه اعــلام شــد . راء ايـن هفتــه ركورد تكرار نشــدني 11.7 رو كســـب كرد .

    بيشترين رتينك 3ساعته راء . شوئ مجيد لشلي و ديــ وا ها بود كه رتينگ 12.3 كســب كرد .

    1 ساعت اول : 11.2 | 1 ساعت دوم : 12.3 | 1 ساعت آخر : 11.6 » كلـــي : 11.7


    =====


    مهمـــان ويژه راء ايـن هفتــه كسي نيســت جز هـــامون

    [align=center][/align]


    ====

    مســــــــابقــة SMS راء ::

    به نظر شمــا كدام يك از اين دو نفـر ديــ وا و كدام يك قهرمان تگ تيم با علي باستد باشن !

    1. Bardy
    2. The Shadow

    نفــر بنده قهرمــان تگــ تيم و بازنده ديــ وا خواهد شد .




    باي .

  4. Top | #63

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2009
    شماره عضویت
    4035
    سن
    32
    نوشته ها
    1,427
    تشکر
    3
    تشکر شده 88 بار در 24 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    23 Thread(s)

    پیش فرض IRANWWE : iMPACT 7 Mar

    [align=center]

    اینتروی ایران دبیلو دبیلو ای پخش میشود !
    پروموی از اتفاقات افتاده بین اریک و شایان پخش میشه .
    در میدان نقش جهان هستیم .
    اریک در رینگ هست و میگه که همونطور که گفتم و به قولم هم عمل خواهم در قزل حصال یک مسابقه مرغ در قفس بین من و شایان خواهد و من اولین برنده مرغ در قفس ایران آی دبیلو ای خواهم بود !! اریک همچنین میگه مسابقه اتاقک حذفکی ( الیمینیشن چمبر )
    خواهیم داشت . مسابقه بین ساسان . ارمان . ارمین . پوریا . رسول و یک نفر هم که هنوز نامشخص هست انجام خواهد گرفت .
    میرعلی به رینگ میاد و میگه منم اتاقک حذفکی میخوام ! اریک میگه به بابات بگو برات بخره !!! میرعلی قاطی میکنه و از خشتک اریک رو بلند میکنه .. اریک میگه خیلی خوب تو تو اتاقک حذفکی هستی . ولی به شرطی هستی که بتونی کسی که الان میاد رو ببری ! مفتخرم اون رو به شما معرفی کنم . شروین " آقا " فرهادی .

    دست و بینیم باووووو .. چـــــــــــــــی داداشــــــــــــــــــــ ـــــــــ .. ما اومدیم 3 تا امدم رو بکشیم .
    بله درست حدس زدید اهنگ باریکلا اقا زده میشه !

    TeZAR vs Goldberg The Man

    شروین میاد و میگه به برنده تخت جمشید و قهرمان اینده سنگین وزن در آی دبیلو ای منیا تعظیم کن .
    میرعلی میگه دستات رو باز کن .. بزار بیام بغلت کنم چرا تعظیم .
    شروین که ظاهرا خوشحال شده دستاش رو باز میکنه . میر علی میره که شروین رو بغل کنه .. اه مــــــای .. میرعلی بجای بغل اسپیر میزنه . 1.......2........3.....
    Goldberg 3:16
    The Streak Continues Here on iWE
    7-0

    در بک استیج هستیم . اریک داره به سر وضعش میرسه که یهو شایان میاد . شایان میاد میگه میدونی چه گندی زدی ؟
    اریک میگه من با گـــ شـــ اد ها کاری ندارم !! درگیری بالا میگیره .. اریک به سکوریتی میگه بگیرید این ***** رو .
    اریک تو صورت شایان نگاه میکنه و میگه تو هیچوقت نباید اینجا میومدی چون اینجا مقر منه . اینجا ماله من .. هر کاری دلم بخواد میکنم .. هـــا هـــــــا هـــــــــــا .. الله گوش کن به دنیای من !!!!
    مرغ در قفس که جای خود داره اما امشب برای مجازاتت باید با مجید یک مسابقه Frist Blood بدی .
    اریک یک تــ وف تو صورت شایان میکنه و میره .

    MOnster Man ON fire VS moshol GodFather

    حاج مرتضی میاد به رینگ . اردل هم میاد به رینگ .
    مرتضی کمی اردل رو بررسی میکنه .. و یک راست یک لو بلو بهش میزنه ..
    مرتضی اره رو برمیداره و میکنه لـــ ا پـــ ـای اردل ..
    مرتضی میکروفن رو میگره و میگه من انتقامم رو از همتون میگیرم .. مگه من چه بدی کرده بودم که باید خواجـــ ه میشدم ؟!!
    حالا میبینید .. تا کل راستر ای دبلیو ای رو خواجـــ ه نکنم ول کن نیستم ..

    بک استیج اعضای باریکلا اقا رو میبینیم .
    مصاحبه گر که همون سینا ( شوالیه سیاه ) هست میکروفون رو میگیره جلو باریکلا اقا .. شروین باورش نمیشه
    چـــــی چـــی داداش ؟! دستو بینیم باووو
    علی کارتر میاد و میگه هیچ کس حق نداره به اقا دست بزنه ... ارمان هم میگه اقا میخواد سه نفر رو بکشه ..
    ما دافــ ــ !!طلب میخوایم ! سینا میگه من دافــ خوبیم . اقا از پشت با خنجر کلشو پاره میکنه .. گردنش رو فشار میده ..

    Team Of Federal Agent
    بابک و علی و مجید و شروین با اهنگ سوندتراک 24 میان به رینگ .
    بابک میگه خبر داریم خبرهای خوش .. علی میگه خیلی خیلی خوش ..
    شروین میگه My name's not frank
    It's jack Bauer Damn iT !!!
    و مجید میگه :
    Jack Bauer iS Comin To TNA
    شاین میاد و میگه حوصله حرف هاتون رو ندارم
    شایان میگه من میخوام الان بازی رو بکنیم .
    تق .. شایان تیر میخوره ..
    علی میک رو میگیره دستش و میگه : تیر جک صدا نداره وقتی بخوره دوا نداره !!

    The Main Event vs Awesome
    Frist Blood Match

    داور زنگ مسابقه رو میزنه اما شایان داره خونریزی میکنه .. !! داور زنگ رو میزنه به نشانه باخت شایان .. !
    شایان رو میخوان دکترها ببرن اما مجید از پشت میگیرتش نگاهش میکنه و میگه : نگاه کن که الان دندونات تو دهنت خورد میشه !
    مجید سوپـــ ــر کیک میزنه .. مجید میخواد بره ولی برمیگرده اوه مای گاش !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    مجید ماسک خودش رو درمیاره ! بله اریک بیشاف !! اریک میکروفون رو میگیره و میگه :
    مجید بعد از اون بازی خشن با اردل فوت کرد ... ولی برای اینکه هرج و مرج نشه نتونستم اعلام کنم مرده و تو این مدت جورش رو میکشیدم !
    اریک میگه عاقبت تو شایان مثله مجید هست منتها تو تو قزل حصار تو مرغ در قفس خواهی مرد ! گازم بگیر !


    Comiser Jacobs and WaRning vs Ali Busted and Bardy " King of remot
    Tag Team Championship

    امیر جیکوب و علی وارنینگ وارد میشند و حالا بردی و علی میان ..
    بازی رو بردی و جیکوب شروع میکنن .. امیر قبل از شروع میگه اگه تونستی بگی اچ دی یعنی چی من بازی رو بهت واگذار میکنم
    اما اگه اشتباه کنی کاری میکنم کفتر های اسمان برات برینــــن !!
    بردی کمی فکر میکنه و میگه : High DifiRemotion ????
    امیر میگه اشتباه گفتی .. سیستم بردی شات داون میشه بطور اتوماتیک .. بردی هرچی تلاش میکنه که با ریموت کنترل روشن کنه سیستم رو موفق نمیشه .. نه .. میره برای پین .. کیک اوت کن لامصب ..1..2...3 ..
    برنده و قهرمان جدید تگ تیم آی دبیلو ای : WaRning for Comiser 11
    با اندکی تخلص از : Alert for Cobra 11

    Main Event
    Majid lashley and I AM Legend
    مجید با یک کلوزلاین شروع میکنه بازی رو .. هدبات و اسلیپر هولد .. یک رفت و برگشت از حامد و یک بادی اسلم ..
    مجید لشلی میخنده و میگه حامدی بیا ســــ اک بزن لامصب !!
    ارنای نقش جهان داره با تمام توان مجید لشلی رو تشویق میکنه ..
    روی پلاکاردی میبینیم نوشته : Majid Lashley King of iSFAHAN
    WE LOVE U
    Lashley is our President
    و غیره
    به بازی برمیگردیم .. مجید فیگور فور لگ رو قفل کرده .. حامد داره درد میکشه.. حامد میخواد تپ بده که مجید میگه نه .. هنوز باید درد بکشی ..
    مجید میخواد بره که پدگری رو بزنه اما یهو ار کی او میخوره .. حامد داره عین مار رو زمین میلوله !!!
    مجید لشلی بلند میشه و دوباره ار کی او میخوره .. مجید گیج شده .. مجید میخواد بلند بشه که نــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــه
    پانک کیک .. ارنای نقش جهان تو سکوت فرو رفته .. پین .. 1...........2............3 !!

    ایمپکت این هفته با همه سوپرایز هاش و عجایبش به پایان میرسه !

    [/align]

  5. Top | #64

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2009
    شماره عضویت
    4035
    سن
    32
    نوشته ها
    1,427
    تشکر
    3
    تشکر شده 88 بار در 24 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    23 Thread(s)

    پیش فرض RE: IRANWWE : iMPACT 7 MARCH

    برادرا .. خواهران ( که نداریم ) ...
    ریتینگ ایمپکت الدی اعلام بگردیده

    12
    طبق شواهد تک تیر جک باور ریتینگ ایمپکت رو نجات داده و باعث شده که بزنه به دستای راء !
    هفته ی بعد ایمپکت که اولین ایمپکت بعد از قزلحصار هست .. یک بازی ویجه داره !!



    " Federal Agent and Former Director of CTU " Jack Bauer
    VS
    "Agha" Shawn " Sheik Abdul BashiR " Divari
    A battle For Truth
    A Battle For Find Out Who The better man realy is
    A BATTLE TO BEAT RAW

    در همین راستا .. بنده دیشب به جک تلفن زدم و در این رابطه ازش پرسیدم که متن مکالمه رو برای شما قرار میدم
    " Hello
    Jack your Life is in Danger i need U to do Exactly what i say
    If U Wanna Survive
    JACK :
    Listen .. I Want u to know i have nothing to lose
    Damn it
    Tell Me Where is The BOMB or i Will Kill YOUR Son
    "
    شروین هم مصاحبه ای با اقا داشته اند :
    " سلام اقا .. سروره ما .. نظرتان در مورد بازی هفته اینده چیست ؟
    چـــی چــــــی داداش ؟ کلشون رو پاره میکنیم .. گلشون رو جــــ ـ ر میدیم .. کمرشون رو فشار میدیم
    الله گوش کن به دنیای من "

  6. Top | #65

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض RE: IRANWWE : iMPACT 7 MARCH

    نقل قول نوشته اصلی توسط Demon Of Destruction
    مگه قرار نبود من و محمد حسين و حاج ابول سر آندرتيكر تو ايمپكت اين هفته بازي كنيم؟ چرا انجام نشد؟ من رو توي بك استيج هم راه ندادن
    در ضمن شايان و مجيد قفل در اتاق استوري لاين نويس ها رو عوض كردن كليد به من ندادن! لطفا كليد رو لطف كنن منم گاهي اوقات رائي ايمپكتي چيزي بذارم
    نه كيو جون شماها تو راو اين هفته بازي دارين .[hr]
    نقل قول نوشته اصلی توسط MR.BATISTA
    نقل قول نوشته اصلی توسط SASAN
    نقل قول نوشته اصلی توسط MR.BATISTA
    مگه اسپم ورلد چمپین دست twist of fate نبود چی شد افتاد دست من؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    آقا ساسان چند تا سوال:1.پی پی وی غزل حصار کی برگزار میشه؟؟؟؟.2.تا غزل حصار چند تا راو مونده.3.کلا این iranwwe چندتا کمربند داره و هر کمربند مال چه برندی هست؟؟؟؟؟3.اسمک دان دیگه برگزار نمیشه؟؟؟؟؟
    یه پیشنهاد هم داشتم:اسم کمپانی رو عوض کنین بزارین ipw مخفف iran pro wrestling هست.
    1. امشب است .
    2. هيچ راو نمونده .
    3. 4 تا - ورلد - اسپلم - تگ تيم - ديـ واس .
    4. اسمك دان اصلا قراار نبود برگزار بشه. و نخواهد شد .
    5. همين iranwwe عالي است .

    باي .

  7. Top | #66

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض RE: IRANWWE : Ghezal Hesar Prison

    [align=center]
    [/align]

    نـــام شــوء : زنــدان قــزل حصــــــار
    محــل برگزاري : طــهــران بــزرگــــــــ
    شبكـــه : ســــــــــوم سـيــمـــــــا
    آرنــا : آزادي


    اینتروی ایران دبیلو دبیلو ای قـزل حصــار پخش میشود !
    عــادل در ابتدا مروري بر بازي هاي امشـب ميكند . و ميگه بازي تگ تيم برگزار نخواهد شد . و امشب طي مراسمي . ديـ واي محبوب IranWwe براي هميشه از رينگ خداحافظي ميكند .

    در بك استيج هستيم . بيشهاف و شايان دارن با هم كل كل ميكنن . بيشاف ميگه من امشب كاري باهات ميكنم راو رو ترك كني بري . شايان 10 تا استار مياره و به جان اريك ميندازه . شايان مگه . اگه بازم حرف اضافي زدي . كاري ميكنم از صجنه روزگار مهو بشي .....


    [align=center]----------------------------[/align]


    [align=center][size=medium] Elimination Chamber Match :: For 2009 S-perStar Of The Year
    Goldberg The Man vs. Big $exy vs. Man On Fire vs. The Dark Night vs. Demon Of Destruction vs. Hated
    [/size]
    [/align]

    [align=center][/align]

    عـادل توضيحاتي در مورد بازي ميده . و ميگه اگه مير علي ببازه . اين بازيها رو شكست ناپزيرش تاثيري نداره .
    آهنگــ مير علي زده ميشــه . و با گارد امنيتي به رينگ مياد . و بعد اون كيومارث و سينــا به رينگ ميان . نفر بعد كسي نيســت جز آرمين . نفـر 5 مرد اتشين اردلان به رنيگ مياد . و براي بغيه كُـري ميخونه . آهنگــ بيگـ س ك سي زده ميشه و رسول به رينگ ميـاد . رسول و اردلان بازي رو شروع ميكنن . رسول در ابتدا جكــ نايق ميـزنه . كــاور 1...2... ناموفق . رسول اردلان رو بلند ميكنه . و ميبهربه گوشه رينگ و چند تا مشت ميزنه . و اونو به بيرون رينگ ميرسته . اردلان به شدت به زنجير ها برخورد ميكنه . رسول ميخواد اردلنا رو به زنجيرهاي اهني بزنه . كه اردل دبل ميكنه و رسول رو ميزنه . چندين بار اين كارو تكرار ميكنه . حالا ميخود چك اسم به رسول بزنه كه ناموفق است . رسول يك سوپلكس سنگين به اردل ميزنه . در همين لحظه شمارش به صدا درمياد. 10 ...9... ,....... 1.... بله كيو مرث به عنوان نفر سوم به رنيگ مياد. در حـالي كه رسول اردل رو كاور كرده 1...2....3.... اردل پين ميشه . و اولين نفر از دور مسابقه حذف ميشه . رسول و كيو كار رو در رينگ اغاز ميكنن. كيو يك كوزلاين به رسول ميزنه . و در برگشت يك دارپ . و ميره براي سابميشين هيلز گيت . امــا رسول تب نميده و بازي پيگيري ميشه . كيو ميخواد در رفت برگشت يك لست رايد بزنه . كه رسول يك پاور بمب قوي ميزنه . 1...2... كيو پين نداد . رسول يك لگ ميزنه . رسول به بالايه گوشه رينگ ميزه . و بازم بالاتر ميره بالايه گوشه قفس چمبر . رو كيو ميپره و خودش و كيو داغون رو زمين افتادن . زنگ به صدا درمياد . نفر بعدي سينا هلندي وارد ميشه . سينا اول رسول رو بند ميكنه و به دروديوار ميكوبونه . و بعد يكو رو بلند ميكنه .و يك اسپاين باستر ميزنه . 1..2... كاور نميشه كيو . سينا چند تا مششت به رسول ميزنه. كيو رو به بيرون رينگ و زنجيرها ميكوبونه . و در يك رفته برگشت به رسول باتيتسا بمب ميزنه . 1...2...3... رسول نفر بعدي توسط سينا حذف ميشه . سينــا به بيرون رنيگ ميره و همونجا رو اهن به سينا باتيتسا بمب ميزنه . كــاور 1..2..3... . كيومرث هم توسط سينا حذف ميشه. اوه مـاي گاد سينا تنها در رينگ ميونده منتظر نفر بعدي است . بعد چنـد دقيقه. زنگ زده ميشـه و ارمين به رينگ مياد . ارمين و سينا مشغول كل كل هستن و فيس تو فيس شدن كه ارمين كه لو بلو ميزنه . و ميبره سينا رو پـل 1..2... ناموفق . ارمين سينا رو به گوشه رينگ ميبره و مشت هايي به سرش ميزنه . ارمين سينا رو به بيرون رينگ پرتاب ميكنه . ميخواد بهش سوپلكس بزنه كه ناموفق است. سينا ارمين رو به زنجيرهاي اهني پشت هم ميكوبه و سرشو فشار ميده . سر ارمن داره هب شدت خون مياد . سينا يك اسپاين باستر ميزنه و كــاور ...1...2... ناموفق . سينا ارمين به رينگ ميبره . و بهش باتيستا بمب ميزنه . كــاور 1..2...3... ارمني هم حذف ميشه. اما نه داور اشاره ميكنه ارمين پاهش را روطناب ها گذاشته و پين نشده. سينا از دست داور عصاني است . و ارمين رو بلند مكينه كه دوباره يك باتيتسا بمب بزنه . كه در يك قافل گير ازمين يك پديرگي مينزه . و هر دو ولو شدن . 10...9... ,...2..1.... مير علي به رنيگ مياد . ارمين داره بند ميشه . كه يك اسپير وحشتناك از مير علي ميخوره و از درد به خودش پيچيده. حالا سينا داره بلند ميشه . كه بلافاصله از مير علي اسپير ميخوره. مير علي دستشو ميبره بالا و ميخواد دبل جك همر بزنه . هم ارمين و سينا رو بلند ميكنه و يك جكهمر قوي ميزنه . و هر دورو با هم پين ميكنه 1.......2........3........ بله مير علي بازي رو ميبره و به عنوان استار برتر سال 2009 انتخاب ميشه. در حالي كه داره در رينگ به خوشحالي ميپردازه . تقاضاي كمربند ميكنه ....

    [align=center]The 2009 S-perStar Of The Year :: Goldberg The Man[/align]


    [align=center]----------------------------[/align]


    [align=center][size=medium]6 Man Battel Royal Spam World Champion
    Mr.Batista Vs. Cena_*Rey Vs. Brothers of Destruction Vs. Salar_Cena Vs. twist of fate Vs. amin_cena_stf
    [/size]
    [/align]

    [align=center][/align]

    هر شــش نفــر در رينگــ حضــور دارن . در شورع كــار سينــا-ري بژبا يك افــ يو اميـن سينــا رو ميندازه بيــرون . در حالي كه داره خوشحال ميكنه توسط سالار به بيورن رنيگ پرت ميشه . حالا twist of fate مياد سالار رو بزنه كه با يك جاخالي اونم به بيورن پرت ميشه و حذف ميشه . تنها سه نفر در رينگ موندن . مستر.باتيستا بخ سالار يك سوپلكس ميزنه . و Brothers of Destruction يك چك اسلم به مستر باتيستا ميزنه . سالار ميخواد به Brothers of Destruction حمله كه كه يك چك اسلم ميخوره. حالا بردارز مستر.باتيستا رو به بيرون رينگ پرت ميكنه . تنها دو نفر تو رينگ موندن . سالار ميخواد يك اف يو بزنه . كه برادرز به سالار يك لست رايد ميزنه . و سالار رو از بلا به بيورن رنيگ پرت ميكنه و قهرمان جديد اسپم ميشه . و در رينگ داره به خوشحالي ميپردازه ...

    [align=center]Winner & New Spam world Champoon : Brothers of Destruction[/align]



    [align=center]----------------------------[/align]


    [align=center][size=medium]Bird in Cage
    The Main Event vs. Awesome
    [/size]
    [/align]

    [align=center][/align]

    اهنگــ هردوشون زده ميشه و به رينگ ميان .
    شــايان در شـروع كار يك افــ يـو ميزنه. كـــــاور 1.....2....... ناموفق . مجيد بلند ميشه ميگــه بيــا بخـور پســـر تو فكرك رد يمن به اين راحتي پين ميشم. منو ساختن برا مرغ قفس . شايان در حالي كه داره به صحبت ها گوش ميده . يكـ سـ اك ايت ميفرسته و يك اسپير سنگينت ميزنه . كــاور 1...2... باز هم ناموفق . مجيد از خنده دار ميميره . ميگه بازم رو داري بيا بزن . شايان ميره مشت اول بزن . مجيد بدل ميكنه , و بلافاسه يك **** كيك ميزنه . حالا مجيد ميره براي سوئيچ چيـن موزيكــ . تماشاگرا دارن ميشمارن 1 . 2 . 3 . 4 . 5 مجيد ميره بزنه . كه شايان جاخالي ميده و رول اپ ...1..2.... مجيد پين نشد . مجيد از شدت عصبانيت بلافاصله يك سوئيچ ميزنه. كــاور .....1.....2...... شايان خــائـ ه مجيد رو ميگره و مجيد نميتونه پيـن كنه . هر دو استار ولو شدن يك طرف . شايان دو تا بشـكن ميزنه . و مجيد همون ثانيه 5 تا بشكن مينزه. استارهايي دارن به زمين ميان . داور بازي رو ناتمام اعلام مكينه. استارها به جان مجيد و شايان افتادن و دارن ميزنن . مجيد با استفاده از كلمه درگيري پول ميسازه . همه استارها رو فرستاد پيش شايان. و شايان از سرصورتش خون جاري بود . آهنگ بيشاف زده ميشه . و مجيد در حالي كه گفت تو راء بلخره حالتو تو يك بازي تك به تك ميگرم ارنا رو ترك ميكنه ..... تيم پژشكي به كمك شايان مياد و اونو از زمين خارج ميكنن ......
    [align=center]DQ[/align]



    [align=center]----------------------------[/align]


    [align=center][size=medium]GoodBye The PhenomeNal[/size][/align]
    اهنگــ استــايلز زده ميشــه .و حسام به رنيگ مياد ميگه . شايان و بيشهــاف فشـنـگـــ قدر منو ندونستن من براي هميشه از كمپاني ميرن . ولي از زندگي نااميد نيستم من ميتونم خواننده خوبي بشم. و البوم بيرون بدم. روزي ميبينين كه ااهنگ هاي من جز اهنگهاي پي پي وي ها است . حســام در حالي كه باي باي ميكنه و رينگ رو ترك ميكنه . بيشـهاف و شـايان از پشت سر حسام رو با در كــ وني بدرقه ميكنن ..........

    در اين لحظه دوربين به طرف اير ميره . كه نتايج مسابقات پيامك راء داريم ::

    • The Shadow :: 3,452,001 -> 60 %
    • Bardy :: 2,123,120 -> 40 %



    [align=center]----------------------------[/align]



    [align=center][size=medium] Main Event : Elimination Chamber Match :: iWE World Heavyweight Champion
    SASAN © vs. ABOLFAZL vs. MajiD Lashley vs. I Am Legend vs. captain rvd vs. H H H
    [/size]
    [/align]

    [align=center][/align]

    اهنگـــ Don't Stay زده ميشـــــه. و ساسان قهرمان سنگين وزن به رينگ ميــاد . و بعـد اون اهنگــ گروه هفــت زده ميشــــــه و ابولفضــل به رينگ ميـــاد . آهنگـــ تـد دبيــاسـي زده ميشــه . و حــامد بــا كــارهــاي فوتوشــاپيش رينگــ رو به وج ميــاره . همه دارن حـامد رو تشويق ميكنن . كـه يكدفعه اي اهنگ انتــي تيكـِـش گـروپ زده ميشــــه و مجيد لشــلـي همراه ديـ وا هــا به رينگــ ميــاد . و ميره به داخـل اتاقـك ميره . آهنگـــ هـانتـر زده ميشــه عرفـان به رينگــ ميــاد . و براي همــه كـُري ميخونه و با ســاسان دست ميده . اهنگــ كپــتن ار وي دي زده ميشــــــه و به رينگــ مياد . اون و عرفان بايد بازي رو شــروع كنـن . عـرفان ميره جلو تا با هم دســت بدن كه بلافــاصلــه يك پديرگي ميــزنه. كــاور 1.....2..... نـاموفق . عرفان كپـتن ور به زنجيـره هاي اهنـي ميكبونه . اينكــارو بازم داره انجـام ميده . و يكــــ دي دي تــي رو زنيجـره هـا ميزنه. ســر كپتــن خون اومــده . كــــــاور 1......2...... ولي بازم پيــن نشـــــد . عـرفان ميخــواد به كپـتن پديگري بزنه كه دبـل ميكنه . عرفان با كمر به اهن برخورد ميكنه . كـــاور ....1..... عرفان پين نشــد . عرفان رو به رينگ مياره. هر دو استار قفــل كردن . عرفان كپتـن به گوشه رينگ ميفـرسـته و يكـــ اسپــاين بـاستــر ميزنه . 10...,.....,2...1... ابــولفضــل به رينگـــ ميــاد . ميره سـراغ عــرفان . ميخــــــــواد يكـــ سوپلكــــس بزنه كه بــدل ميشــه عرفان يكــ اسپـاين باستــر به ابول ميـزنه . كپــتن رو بلنـد ميكنــه كه پديرگـي بزنه . كه از طـرف ابول يك كوزلــاين سنگين ميخــوره . ابولـي و كپـتن دوتـايي دارن عرفــان رو ميـزنن . كپـتن از بـالا رينگـ رو عرفـان ميپـره . و بـعد ابولي يك تامبسـتون به عـرفان ميـزنه . ابولي ميـره خــاك كنـه كه كپتــن يكــ آر كـِـ او به ابولـي ميزنه . كــــاور 1...2...... ناموفـق . كپـتن ميهر سـراغ عرفان چند تا مشــت بهش ميـزه . ميره بــراي آر كـِـ او بعـــدي كــه تريپـل اچ جـاخـالي ميـده . و ابولـي يك چكــ اسلــم ميــزنه . كــاور 1...2...3...... كپـتن اوليـن نفــر حـذف ميشـــه . ابولـي و عرفـان كـار ور ادامه ميـدن در حـالي كه همديگـرو قفـل كردن. زنگـ زده ميشــه و حــامد به رينگــــــ ميـــاد . حـامدچـند تا مشــت به هركدوم ميـزنه . و بعـد به ابولـي يكـ دي دي تـي ميزنه . و بلـند ميشـه به طرف عرفـان كــه يكــ لـو بلــو ميخوره . بلافاصلــه يك پديرگــي . كــاور 1...2... پين نشــد. ابول يعرفان رو به طرف رينگــ پرت ميكنـه و به حــامد هيلز گيـت مينزه . حــامد داره از دهنــش خون ميــاد و تــب ميــده . حـامد هم حـذف ميشـــــه . ابـولي و عرفــان هر كدوم يك طـرف رينگ هسـتن. حـالا چند تـا مشـت از طرف ابولي و بـلافـاصلـه عرفان جوابشو با يكــ دي دي تي ميده . 10.....1...... زنگ زده ميشــه و مجيـد لشلـي به رينگــ ميــاد. با صداي مرگ بر تيكــش سراغ ابولي ميره . و يكـ مشـت سنگين بهـش ميزنه . عرفـان رو بلند ميكنــه . و با عنوان هـانتر فنز به جان ابولـي ميفـتن. دو نفـري دارن ابولـي رو ميزنن. عرفان ابولي رو ميـفرسته طرف ميحد و يك اساين باستـر سنگين از مجيــد . بلافاصله ابول رو بلند ميكنن . و اينبـار عرفان اسپاين باستر ميزنه . عرفـان ابولي رو بلند ميكنــه . و مجيد يك اسپيــر وحشتنــاك ميزنه . بلافاصــه پديرگـي از عــرفان . كــــاور 1.....2......3.... ابولي توسـط عرفان حـذف ميشــه . عرفان و مجيـد لشلـي فـيس تو فيـسن . كـه تمــاشاگرا دارن ميگـن 7...5......1....... ســاســان قهرمان سنگين وزن به رينگ مــياد . ساسان نميدونه بايد به كي حملــه كنه . انتـي تيكــش فنــز يــا سولجــر . مجيــد ميگــه عرفـان با مـن هـانـتر فنزيم. و كــار ساسان اينجــا تمام شدســت . مجيـد و عرفـان به ساسان حملــه ميكنن كــه بـزننش . عرفـان در يك قافلگيـري يك كوزلايـن به مجيد ميزنهو به سـاسان دست ميده. و به جـان مجيـد ميفـتن . وردي آرنــا آرميــن ديده ميشـه كـه يك پتكــ به داخـل رينگــ ميندازه. . ساسان و عرفـان دارن مجيـد رو ميزنن . مجيـد ساسان رو به بيـرو نرنيگـ ميندازه. و بـلافـاصلــه يك اسپيـر به عـرفـان . كـــــاور 1....2......3......... عرفان هم توسط مجيد حـذف ميشــه. و حـالا ساسان و مجيـد در رينگــ هستن . همديگرو قفـل ميكنن . و مجيد سـاسان رو ميفـرسته به گوشـه رينگــ . و خـودش رفتــه طرف ديگه. ساسان بلنـ ميشــه. وبرميگـرده . مجيـ به سرعت داره اسپيـر ميزه. كه سـاسان با پتكـ به سـر مجيـد لشلـي ميزنه . خـون به شدت از سر مجيد داره ميريزه . كــه ســاسـان يكــ استـــانـر ميـزنه . كـــــاور .....1....2.......3...... و مجيـد هم پيـن شـد . و سـاسـان برنده بـازي ميشـه . و همچنــان دارنده كمـربند سنگيـن وزن . عـرفان و آرميـن به رنيگـ ميـان و مجيد ر از قفـس به بيـرون پـرت ميكـنن . نيروهاي پژشكي بالا سر مجيـد ميرن. آتـش بازي داره انجـام ميشـه و تيــم ايـران دبليو هيــتد سولجــر در حـال خوشحــالي اسـت . در حـالي كه ساسان رسلمنيــا و كمربنـدشو نشـون ميــده . قــزل حصــار به پــايـان ميـرســه .......

    [align=center]Winner & Steal iWE World Heavyweight Champion : " The Detective " SASAN[/align]



    [size=x-large][align=center]

    Good Night, Everybody



    [/align]
    [/size]

  8. Top | #67

    کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره   کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Aug 2007
    شماره عضویت
    907
    نوشته ها
    5,233
    تشکر
    3,366
    تشکر شده 2,837 بار در 571 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    488 Thread(s)

    پیش فرض RE: IRANWWE : Ghezal Hesar Prison

    من نزدیک 4 هفتس هیچ جا بازی ندارم :|
    این چه وضعشه ؟
    امضای ایشان




    یک روز شخصی با عجله نزد امام ... رفت ،

    امام به او فرمود عجله نکن و آن شخص دیگر عجله نکرد


  9. Top | #68

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1653
    نوشته ها
    2,702
    تشکر
    0
    تشکر شده 43 بار در 38 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: IRANWWE : Ghezal Hesar Prison

    خیلی PPV زیبایی بود مخصوصا برد زیبای " The Detective " SASAN رو به همه تبریک میگم

    یه سوال دارم چرا به Hated ( آرمین ) تو Lower Midcard بازی میدید ؟ آقا من فکر کنم این استار جوون یکم پوش باید داده یشه

  10. Top | #69

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض RE: IRANWWE : Ghezal Hesar Prison

    نقل قول نوشته اصلی توسط Ð-i-R-Ť-Y
    من نزدیک 4 هفتس هیچ جا بازی ندارم :|
    این چه وضعشه ؟
    ُسلام. ارمان جون النا تو عضو B.A هستي . فكر كنم از اين هفته بدليل قهرمان رويال بودن . نقش پرنگي دارين .

    ------------

    نقل قول نوشته اصلی توسط Slash
    خیلی PPV زیبایی بود مخصوصا برد زیبای " The Detective " SASAN رو به همه تبریک میگم

    یه سوال دارم چرا به Hated ( آرمین ) تو Lower Midcard بازی میدید ؟ آقا من فکر کنم این استار جوون یکم پوش باید داده یشه
    ايـن ارميـن استوريش از رويال شروع شـد .

    ------------

    نقل قول نوشته اصلی توسط MR.BATISTA
    من ریمچم رو فردا شب توی راو و توی یه بازی hell in a cell میخوام.فکر کنم بازی قشنگی بشه
    راء از اين به عبد جمعه ها انجام ميشه . به درخوسات شما هم رسيدگي ميشه .

    -----------

    نقل قول نوشته اصلی توسط MR.CHRISTIAN CAGE
    آقا ساسان لطفا من رو هم از این راو تو مسابقات شرکت بدین.ممنون
    از هفته هاي بد شركت پيدا ميكنيد .

    ----------

    نقل قول نوشته اصلی توسط THEKINGOFKING
    سلام رفیق بازم من نیستما
    سلام.
    دوست عزيز گفتيم كه از راء شما تو مسابقات ميان . اين پي پي وي بود !

    -----------

    نقل قول نوشته اصلی توسط THE PHENOM THE UNDERTAKER
    سلام میشه بپرسم اقا ساسان با چه استدلالی چمپ موند؟ البته این برد رو به ایشون هم تبریک میگم انشا الله راو قشنگی رو شاهد باشیم
    استدلالش اينه كه اين استوري لاين از رويال مشخص شده بود .!

    -----------


    فعـــــلا .........

  11. Top | #70

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2009
    شماره عضویت
    4176
    سن
    33
    نوشته ها
    1,315
    تشکر
    1
    تشکر شده 44 بار در 17 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: IRANWWE : Ghezal Hesar Prison

    دشمنان خدا نگذاشتند تا ما بزنیم به دستای غزل حصار ( B.A COPYRIGHT )
    وگرنه من و عده ای از خواهران و برادران حوضه مانند خواهر مگان فاکس و برادر رابرت پتینسن آماده هر گونه هجوم به دشمن را داشتیم اما نگذاشتید تا دشمنان خدا را ریشه کن نمائیم !

صفحه 7 از 15 نخستنخست ... 56789 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. IRANWWE :: iCTW 12 October , 2010
    توسط SASAN در انجمن iCTW
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 10-12-2010, 02:09 PM
  2. IRANWWE :: iCTW 28 Septamber , 2010
    توسط SASAN در انجمن iCTW
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 09-28-2010, 04:10 PM
  3. IRANWWE :: iCTW 11 Septamber , 2010
    توسط SASAN در انجمن iCTW
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: 09-21-2010, 08:51 AM
  4. IRANWWE :: iCTW 28 August , 2010
    توسط SASAN در انجمن iCTW
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: 09-11-2010, 07:48 AM
  5. IRANWWE :: iCTW 17 August, 2010
    توسط SASAN در انجمن iCTW
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: 08-23-2010, 02:29 PM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد