[align=center]-همانطور که احتمالا با تماشای ایمپکت مشاهده کرده اید ، در صحنه ی پایانی جف هاردی بعد از زدن توئیست آو فیت به ای جی استایلز، از طنابها بالا رفت اما تصویر قطع شد و ایمپکت به پایان رسید.
همانطور که حدس زده میشد ، برنامه اصلی این بوده که جف اسوانتان بامب را نیز یه روی ای جی اجرا کند اما به علت کمبود وقت این اتفاق نیفتاد.دلیل اصلی بیش از حد طول کشیدن مین ایونت بود که باعث شد ایمپکت بدون اسوانتان بامب به روی ایر برود.
-لیسی ون اریک , عضو سوم استیبل بیوتیفل پیپل که فقط وظیفه منیجری را دارد از این هفته به میزان سه روز در هفته تمریناتش را برای کشتی گرفتن شروع میکند تا در آینده فعالیت درون رینگ را داشته باشد.
برای این کار او هفته ای سه بار به کالیفرنیا و مدرسه M1 میرود و جمعه ها هم در شوء کوچک این مدرسه حضور خواهد داشت.
-میک فولی در بلاگش در مورد ایمپکت 8 ژانویه این گونه نوشته است :
" بالاخره دوشنبه ای که انتظارش را می کشیدیم رسید و من احساس میکنم که ایمپکت فوق العاده ای رو سپری کردیم.گرچه شاید ریتینگ آنقدرها هم که میخواستیم خوب نبود اما مطمئنم اگر بتوانیم هر هفته شوءی جذابی مثل 8 مارچ را ارائه کنیم چشم ها به سمت ما خواهد چرخید و بالاخره به اندازه کافی دیده خواهیم شد.
-به عنوان یک نکته جزئی و خند دار ، در اسمکدان این هفته لوگوی WWE روی میکروفون سی ام پانک برعکس قرار گرفته و به نوعی تبدیل به MME شده است![/align]






پاسخ با نقل قول

بازی سر کمربند بود ؟؟؟؟ جف برد بالاخره یا باخت ؟؟؟



علاقه مندی ها (Bookmarks)