سلام اقا زیاد صحبت نمیکنم فقط دوستان عکس زیر ببینن
عکس بالا تلتکس امروز هست که در صفحه حوادث درباره مرگ بنوا نوشته شده بود
به نظرتون راست بود اینهایی که گفته شده ایا بنوا استرویید زیاد مصرف میکرده؟
نظر حتما بدید
سلام اقا زیاد صحبت نمیکنم فقط دوستان عکس زیر ببینن
عکس بالا تلتکس امروز هست که در صفحه حوادث درباره مرگ بنوا نوشته شده بود
به نظرتون راست بود اینهایی که گفته شده ایا بنوا استرویید زیاد مصرف میکرده؟
نظر حتما بدید

بنوا بخاطر مصرف استرويئد مرده ديگه اينو منم شنيده بودم و فكرم كنم كه راست باشه چون استرويئد داروييه كه تو آمريكا اجازه مصرفش نيست و اگه كسي مصرف كنه ميندازنش زندان . خيليم خطرناكه رو مغز و اعصابم تاثيره زيادي ميزاره . اگر بخاطره اين نبود چه دليلي داشت كه بنوا زن و بچشو خفه كنه و خودشو دار بزنه ؟؟؟؟؟![]()
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)