بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 17 , از مجموع 17

موضوع: نقد و بررسي رسلمنيا26

  1. Top | #1

     کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره  کاربر چهار ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Oct 2007
    شماره عضویت
    1144
    سن
    31
    نوشته ها
    3,240
    تشکر
    12,227
    تشکر شده 12,456 بار در 1,878 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    1
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1874 Thread(s)

    پیش فرض نقد و بررسي رسلمنيا26

    [align=center]

    سلـــــــــــــــــــــام خدمت دوستان گل

    هدف از اين تاپيك بررسي رسلمنيا26 هست.از شما دوستان هم ميخوام كه ياين و نظرات خودتون رو بگين.از اينكه دير اين تاپيك رو زدم خواستم اكثر دوستان اين PPV رو ببينن و بعد نظر بدن.


    ==============================

    اين از واسه خودم(البته من نمره ها رو نسبت به همين رسلمنيا دادم اگه بقيه ي شو ها رو در نظر ميگرفتم فاجعه ميشد):

    ورزشگاه:واقعآ ورزشگاه زيبا بود و تزيينات هم قشنگ بود ولي به پاي رسلمنيا 25 نميسيد.رمپ هم طولاني بود خوب بود.
    55/100

    هال آف فيم:اصلا هال آف فيمر هاي امسال كه زياد جالب نبودن .اين بخش تو رسلمنيا هم مثل سالهاي قبل برگذار شد.
    40/100

    تگ تيم مچ:بازي اي نبود كه بشه زياد روش مانور داد ولي باز بد نبود.فعلآ اين مقدمه بود برا بازي اصليا.
    45/100

    3نفره مچ:اين بازي رو هم ميشد بهتر برگذار كرد ولي مثل اينكه باز بايد به بازي اصليا رسيدگي ميشد.آخر بازي اون يارو مانيتور بود چي بود اومد پايين برا اولين بار ديدم جالب بود.
    60/100

    ماني در بانك:سطح بازي از سالهاي پيش خيلي ضعيف تر بود.كين مدل شلوارش عوض شده بود.تو آتيش بازي ورودي كوفي هم يه اشتباه وجود داشت.آخر بازي هم كه جك ضايع بازي درآورد نميتونست كيف رو از قفلش دراره.
    60/100

    ايچ و شيموس:باز هم يه بازي متوسط ديگه بازي نميتونست بهتر از اين بشه.پديگري رو ميتونست تو يه موقعيت بهتر بزنه.
    65/100

    ري و پانك:يه بازي كه چندين بار قبلآ انجام شده بود ولي خب چون بازي بهتري نداشتن مجبور به برگذاري بودن.از لباس ري هم چون مدل اواتارا بود اصلآ خوشم نيومد.چيز ديگه ميپوشيد بهتر بود.فكر كنم پانك هم اولين باري بود كه تو رسلمنيا بازيش غير از ماني در بانك بود.
    65/100

    هارت ومكمن:چاره ي ديگه اي جز لامبرجك نبود بالاخره برت پير شده و نميتونه درست كشتي بگيره.فكر كنم براي اولين بار حين تماشاي اين رسلمنيا سر اين بازي خميازه كشيدم.
    45/100

    كريس و اج:خداي من خيلي مسخرست.رسلمنيا به اين چرتي نديده بودم.چيز ديگه اي نگم بهتره.
    45/100

    ديــــــــــــــــــــــ واس مچ:مسابقه ي زنــــــــــــ ان هم معلوم هست كه هميشه به چه نحوي برگذار ميشه ديگه.
    35/100

    سينا و انيمال:اولين بازي اي بود كه رد كردم رفت جلو و فقط تپ اوتش رو ديدم.اول ورودي سينا سربازا خوب كار كردن ولي براي يه ورودي اصلآ خوب نبود.
    چون اين بازي رو نديدم نمره نميدم.

    تيكر و شاون:من از اول هم با اين بازي موافق نبودم.بازي پارسال خيلي بهتر بود.در كل شرف داشت به كل رسلمنيا.دود از كنده بلند ميشه همينه.
    80/100

    نگاه كلي:اصلآ رسلمنياي جالبي نبود.يكي از ضعيف ترين رسلمنيا ها تو چند سال اخير بود.من كه ديگه رسيد به برت و وينس خسته شدم.حد اقل ماني اين د بنك رو ميذاشتن بعد وينس و برت تا مردم خسته نشن.يه خواننده اي چيزي هم نبود مردم سرگرم شن.سال ديگه مردم غلط كنن بيان رسلمنيا.فاتحهي WWE خوندست.
    [/align]

  2. Top | #11

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Feb 2010
    شماره عضویت
    6478
    سن
    38
    نوشته ها
    233
    تشکر
    3,262
    تشکر شده 264 بار در 98 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    145 Thread(s)

    پیش فرض RE: نقد و بررسي رسلمنيا26

    به نظر من هم راسومينياي اصلا خوبي نبود....
    زمین : درست توجهي بهش نكردم يعني با كيفيت بالا نتونستم ببينم مسابقات ر ولي خب ظاهرا با توجه به نظر دوستان زمين خوبي بوده......... ولي خب مسير اگه خيلي طولاني باشه هم شايد خوب نباشه ولي مسير اين زيمن فكر كنم در حد خوبي بود

    تگ تیم : مسابقه ي تگ تيم مسابقه ي زياد جالبي نبود...... به هيچ وجه جذابيت يك مسابقه ي تگ تيم رو نداشت

    رندی کودی و تدی : خوب نبود زياد تعريفي نداشت

    مانی دبانک : به نسبت سال قبل خيلي افت كرده بود هر چند كه پارسال هم در حد خيلي ايده ال نبود ,,,,, خب ولي برد جك اسواگر ميتونه نكته ي جالبش باشه

    سی ام پانک و ری: هيچ حرفي برا گفتن نداشت.....خوب نبود

    تريپل و شیموس: فكر كنم بهتر ين مسابقه در اين راسومينيا همين مسابقه بود ...

    برت هارت و مکمن:

    اج و کریس: واقعا خسته كننده بود... هيچ جذابتي نداشت ... از اون چيزي كه تصور ميكردم خيلي بدتر بود

    مسابقه ی دیواها: آخه اينم شد مسابقه؟؟؟ اصلا زمان اين مسابقه چقدر بود؟ ... همش مسخره بازي...
    0... مسابقات تريش و ليتا--- چاينا و ايووري و..... رو كه آدم ببينه ....اصلا قابل قياس با اين مسابقات امروزي نيست...
    مسابقات زنان در TNA هم جذابيت بيشتري داره ....
    به هر حال وقتي مسابقات مردان به اين حال و روز بيفته چه انتظاري از بازيهاي ديوا ها هست

    باتیستا و جان سینا : به هيچ وجه در حد و اندازه ي نام جان سينا و باتيستا نبود اين مسابقه...
    پايان مسخره اي هم داشت .......... به نظر من....

    اندر تیکر و شان : مسابقه ي خوبي بود ....
    ميتونست پايان بهتري داشته باشه يعني ميتونست صحنه ي خداحافظي شاون با پيچ و تاب بيشتري صورت بگيره

    در كل ميتونم در مورد اين راسومينا بگم كه واقعا مزخرف بود
    امضای ایشان
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید][برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]


  3. Top | #12

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Oct 2007
    شماره عضویت
    1125
    سن
    37
    نوشته ها
    1,707
    تشکر
    14,454
    تشکر شده 3,335 بار در 440 ارسال
    حالت من
    Ashegh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1152 Thread(s)

    پیش فرض RE: نقد و بررسي رسلمنيا26

    خوب من تازه همين يه ساعت پيش رسلمنيا رو ديدم...خيلي كوتاه نظرمو ميگم:
    آرنا و استاديوم واقعا عالي و شيك و باشكوه بود مخصوصا سيستمهاي پيشرفته و قشنگي مثل اون مانيتور استوانه اي عظيم كه تا توي رينگ ميومد پايين.
    گزارشگي از مزخرف هم مزخرفتر بود و واقعا جاي جي آر خالي بود.
    بازيهاي تگ تيم،ري و پانك،هانتر و شيمس مخصوصا بازي تگ تيم خيلي معمولي بودن و نهايتا ميشه گفت متوسط و به بالا بودن.
    ماني اين د بنك قشنگ بود و صحنه هاي خيلي جذابي داشت مثل پرش اوان بورن و ....
    بازي برت و وينس كه در اوج نمايشي بودن بود و به نظرم برت هارت تو همچين به اصطلاح مسابقه اي شركت نميكرد بيشتر جايگاهش حفظ ميشد،حالا اون مكمن كه خيالي نيست چون از جور تحقير شدنا الي ماشاءالله داشته...
    بازي اج و جريكو نه تنها در سطح رسلمنيا نبود بلكه در شان و سطح كمربند سنگين وزن هم نبود و خيلي كليشه اي و خطي تموم شد و اگه اج اون اسپير آخر رو نميزد كه ديگه بايد فاتحه ميخونديم بهش.
    بازي سينا و باتيستا هم بر خلاف تبليغات خيلي بازي شاقي نبود البته بد هم نبود.
    و اما بازي تيكر و شان كه دوباره گل سر سبد رسلمنيا بود و بدون اين بازي اين رسلمنيا هم مثل پارسال فوق العاده معمولي ميشد.هر چند همين بازي هم با توجه به بازي پارسال ميشد راحت خيلي از فينيشر ها و كيك اوت كردن ها رو حدس زد و به نظر من بازي پارسال چون براي اولين بار بود جذابتر بود.خداحافظي اسطوره اي مثل شان هم فوق العاده تو ذوق زد وقتي اون طور معمولي تموم شد.
    در كل مثل چند سال اخير رسلمنياي خوبي اصلا نبود...و واقعا دابليو اي طوري شده كه در حين بازيها خيلي قشنگ ميشه تموام حركات استارها و اينكه الان پين ميشن يا نميشن رو حدس زد...براي همين به من يكي كه نچسبيد...واي به حال وقتي كه تيكر هم بازنشست بشه...
    شرمنده سرتون رو درد آورديم...

  4. Top | #13

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Member
    تاریخ عضویت
    Mar 2010
    شماره عضویت
    7002
    سن
    38
    نوشته ها
    51
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: نقد و بررسي رسلمنيا26

    من دقیقا 1 روزه که رسلمینیا رو دیدم:

    UNDERTAKER VS . SHAWN MICHEALS:بهترین بازی در رسلمینیا بود ..... ولی اخر تلخ و ناجوری داشت.

    JOHN CENA VS. BATISTA:بدک نبود.....ولی در حدی که انتظار میرفت نبود.

    HHH VS. SHEAMUS:بازی جالبی نبود.

    RANDY ORTON VS. CODY RHODES VS. TED DIBIASE:فقط دقایق اخرش قشنگ بود.

    MACMAHON VS. HART:بازی قشنگی بود.

    EDGE VS. JERICHO:اینم دقایق اخرش قشنگ بود.

    MONEY IN THE BANK:به هیچ وجه..........

    SHOEWMIZ VS. R-TRUTH & MORISON:خیلی مزخرف بود....

    CM PUNK VS. REY MYSTERIO:اینم چرتو پرت بود.....


    روهم رفته خیلی خیلی خیلی مزخرف بود......

  5. Top | #14

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Mar 2007
    شماره عضویت
    443
    سن
    35
    نوشته ها
    7,220
    تشکر
    2,319
    تشکر شده 11,569 بار در 1,591 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    39
    حالت من
    Khoshhal
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1682 Thread(s)

    پیش فرض RE: نقد و بررسي رسلمنيا26

    ارنا : ارنای بسیار بسیار زیبایی بود و در شأن یک رسلمنیا بود.به نظر من بعد از رسلمنیا 23 ارناهای خوبی رو نتونسته بودند انتخاب کنند که این یکی بسیار خوب بود.

    بتل رویال : بتل رویال نسبت بدی نبود و گویا دیگه رسم شده در دارک مچ رسلمنیا بتل رویال انجام شود اما در کل بد نبود.

    مسابقه تگ تیم : مسابقه بیشتر از اونی که انتظارشو میرفت تونست نمایش داده بشه مخصوصا ورودی ار تروث .

    تریپل تریتر : با اینکه دو استار مسابقه برای اولین بار بود که در رسلمنیا انجام وظیفه میکردند به خوبی تونستند با جو ارنا کنار بیان و بسیار بسیار عالی حرکات رو اجرا کردند ، همچنین رندی ارتن که تجربه بالاتری رو داشت تونست بسیار عالی کارش رو انجام بده و در کل مسابقه خوبی بود.

    مانی این د بنک : واووو... با اینکه تعداد نفرات شرکت کننده زیاد بود ولی اصلا خوب اجرا نشد ! بیشتر افراد برای اولین بار بود که در رسلمنیا شرکت میکردند و به خاطر همین نباید در مسابقه مهمی چون این مسابقه شرکت داده میشدند.با این حال حرکات رو خوب اجرا کردند.ازاستاری همچون کریسشن فراتر از این انتظار میرفت و نتونست خوب کار کنه .اخر بازی هم سواگر بسیار بسیار بد کار کرد و بالاخره بعد از کلی بد بختی تونست کیف رو باز کنه.

    ری و پانک : کاملا مشخص بود که به دلیل نبود استار و نداشتن استوریلاین جذاب این مسابقه اضافه شده بود و به نظرمن بهتر بود که هر دو استار به مانی این د بنک اضافه میشدند چون میتونستند اونجا نمایش بهتری از خود ارائه دهند.جذابیتش فقط طرح لباس ری بود !

    تریپل اچ و شیموس : عالی بود اما یکطرفه عالی بود !!! شیموس استاری هست که به یکباره پوش شد و میناونتر شد و اصلا و ابدا انتظار اینکه همچنین نمایش عالی رو ارائه بده رو کسی نداشت ، واقعا عالی کار کرد و بیش از حد انتظار ظاهر شد نباید اینو فراموش کنیم که او برای اولین بار بود که : در رسلمنیا ، مقابل تعداد کثیری تماشاچی ، رو در رویه کسی که نامش باعث انفجار ارنا میشود قرار داشت. واقعا عالی بود.اما تریپل اچ که اصلا نتونست انظارات رو براورده کنه.نمایش خوبی نداشت و فقط چند حرکت تکراری انجام داد و با زدن پدگیری مسابقه رو برد ولی میتونست کمی مسابقه رو با کش دادن جذاب تر کنه.قشنگترین جای مسابقه ورودی تریپل اچ و نمایش اینترنسش در ارنا بود.

    برت هارت و اقای مکمن : خوب بود ! هر دو استار سن بالایی داشتند ولی با این همه خیلی عالی تونست نمایش اجرا کنند و به نوعی برت هارت خوب انتقامش رو گرفت.

    اج و جریکو : اوووفففف ... اصلا خوب نبود ! میتونستند این مسابقه رو خیلی بهتر اجراش کنند ولی اصلا خوب نشد.هر دو استار به خاطر داشتن تجربه نسبتا بالا در اجرای حرکات خوب ظاهر شدند ولی در اجرای مسابقه زیبا ضعیف کار کردند.

    باتیستا و سینا : از سامراسلم 2008 برنده این مسابقه معلوم بود ! مگه میشه سینا در رسلمنیا ببازه ! همگان منتظر اجرای برنامه ای ویژه در هنگام ورود سینا بودند که این اتفاق با ان اجرای زیبای سربازان انجام شد.هر دو استار خوب با یکدیگر مبارزه کردند ولی چون نتیجه مسابقه معلوم بود جذابیتی نداشت.

    تیکر و شاون : هیچ چیزی نمیگم و فقط به قول کانال سه ایها اینو میگم : " هیچ چیزی از ارزش های شاون کم نشد "


    در کل : رسسلمنیای نسبتا خوبی بود.بسیار بسیار زیاد درش به تازه کار ها توجه شده بود و بهشون میدان داده شد و انتظار میره که در رسلمنیایه بعدی استارانی همچو : شیموس ، ارتروث ، کودی رودز و تد دی بیاسی و ... صاحب کمربند باشند و سر کمربند بازی کنند.


    نمیدونم ولی یه حسی بهم میگه که رسلمنیایه دیگه تیکر با هانتر بازی میکنه و 19-0 میشه و فقط کین هست که میتونه این رکورد رو دستکاری کنه و اون هم احتمالش 1% است.

  6. Top | #15

    عنوان کاربر
    Junior Member
    تاریخ عضویت
    Apr 2010
    شماره عضویت
    7228
    نوشته ها
    1
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: نقد و بررسي رسلمنيا26

    دوست عزیز این رسلمنیا بهترین رسلمنیا بوده. حتما کشتی گیر محبوبت نبوده یا باخته که این حرفو میزنی. قول میدم دو تا از این بازی ها نامزد بهترین بازی سال میشن. از نظر سالن و امکاناتم که کامل. یکی از دوستای من اونجا تدارکات سالن رو دیده بود. و از حرفایی که میزد معلوم بود چه حساسیتی رو انتخاب سالن داشتن. بزرگ بودن استیج هم به خاطر اینه که کلی جشن و مراسم اونجا قبل و بعد و هنگام بازی برگزار میشه.

  7. Top | #16

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Feb 2010
    شماره عضویت
    6720
    نوشته ها
    324
    تشکر
    36
    تشکر شده 36 بار در 21 ارسال
    حالت من
    Asabani
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    64 Thread(s)

    پیش فرض RE: نقد و بررسي رسلمنيا26

    مزخرف ترین رسلمنیای تاریخ بوده

  8. Top | #17

    عنوان کاربر
    Junior Member
    تاریخ عضویت
    Mar 2010
    شماره عضویت
    7092
    نوشته ها
    7
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: نقد و بررسي رسلمنيا26

    [size=large]به نظر من رسلمنيا 26 متوسط بودش
    بعضي مسابقاتش اصلا جالب نبود . نمونش ماني اين د بانك كه اين همه سوپراستار قدرتمند ميان جك رو قهرمان ميكنن
    بازي باتيستا و سينا رو هم همه مدت ها قبل ميدونستن نتيجش چي ميشه
    در كل عشق من رئال وباتيستا [/size]

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: 09-21-2010, 11:20 AM
  2. تاريخچه مسابقات هل اين سل/نو مرسي
    توسط امير دي اكس در انجمن تاریخچه ی مسابقات WWE
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: 11-19-2009, 03:59 PM
  3. تد ديبياسي لگسي را ترك ميكند
    توسط KANE در انجمن اخبار روزانه
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: 04-21-2009, 03:08 PM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد