آهنگ جدید و بسیارر زیبا از حسام استپس بنام ا.. پلشت
آهنگ واقعا قشنگه حتما گوش کنید
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
آهنگ جدید و بسیارر زیبا از حسام استپس بنام ا.. پلشت
آهنگ واقعا قشنگه حتما گوش کنید
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

[size=large][align=center]آهنگ جديد و بسيار زيبا و فان اسمال آقا با صداي مقصد باند
( اين آهنگ ديس آهنگ سوسن خانم بروبكس هستش/ پيشنهاد ميكنم از دست ندين ) [/align][/size]
[align=center]
[/align][برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
منبع: گوشنواز

تاپيك آقاي arman_071 با تاپيك آهنگهاي رپ ادغام شد.
از اين پس تمام تك آهنگهاي رپ رو در اين تاپيك قرار دهيد.

[align=center]
آهنگ فوق العاده شاد و زیبا از سعید کرمانی و کامی راسکال بنام دیبری دیبری
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
پخش اختصاصی از ر.پــــــفا
[/align]
فعلا ...

[align=center]
آهنگ جدید و زیبا از علی پاشا و حمیدرضا ضربت بنام رقص شب با آهنگسازی 01
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]iT
[/align]
فعلا ...

[align=center]
آهنگ جدید و فوق العاده زیبای و احساسی مسعود سعیدی به نام ساز مخالف که کلیه سازهای این آهنگ به صورت زنده و در ارمنستان گرفته شده و کاملا کار پر زحمت و پر هزینه شده شعر و ملودی کار از مسعود سعیدی و تنظیم کار با تاده هست . پیشنهاد میکنم از دست ندید.
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[/align]
پ.ن : پخش اختصاصی از رپفا است.
فعلا ...

داش عرفان دستت درد نکنه عالی بود
فقط این هاستی که گذاشتی ف ی ل ت ر ه
خیلی ام سریع گذاشتی اول فکر کردم موزیک قدیمیشه بعد دیدم نه بابا جدیدشه
کلآ با سرعتت حال کردم .
در مورد خالطورم فقط![]()

نوشته اصلی توسط WWESHOPS
سعید جان برای من باز میشه ولی، بفرما عزیز :
[align=center]
http://www.megaupload.com/?d=B6MIDFLC
http://rapidshare.com/files/406163385/Masoud_Saeedi_-_Saze_Mokhalef_-_IWE.S.mp3
[/align]
فعلا ...
[align=center]سلام!
حتما تعجب می کنید اما آهنگ جدید از سروش هیچکس به نام از من بکش بیرون که با بن بست خونده حتما دانلود کنید وگرنه از دست رفته!
در ضمن فقط رپ بازا جریان این آهنگو می دونن به هر حال استفاده کنید!
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید][/align]
برادر , این سروش هیچکس نیستنوشته اصلی توسط arman_071
ایشون یه فرد .... به نام سروش سیدی هست که از اسم هیچکس سوءاستفاده داره میکنه ...
البته این قضیش به چند سال پیش بر میگرده که ادب شد , اما مثل این که دوباره شروع کرده !
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)