بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

نمایش نتیجه های نظرسنجی ها: کمربند WWE به کی میاد؟

رأی دهندگان
37. شما نمی توانید در این نظرسنجی رای دهید.
  • رندی

    9 24.32%
  • سینا

    11 29.73%
  • تریپل ایچ

    6 16.22%
  • جف هاردی

    5 13.51%
  • شیمس

    1 2.70%
  • ادج

    0 0%
  • باتیستا

    5 13.51%
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 13 , از مجموع 13

موضوع: کمربند WWE بیشتر به کی میاد؟؟؟(با عکس)

  1. Top | #1

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Aug 2009
    شماره عضویت
    4966
    سن
    35
    نوشته ها
    373
    تشکر
    0
    تشکر شده 8 بار در 7 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض کمربند WWE بیشتر به کی میاد؟؟؟(با عکس)

    خب نظرسنجی رو گذاشتم ببینم از نظر شما [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] بیشتر به کی میاد.نظرسنجی شبیه به این رو قبلا آقای RK-ODE گذاشته بود ولی برای کمربند WHC بود.
    گزینه ها :::
    1-رندی ارتن
    2-جان سینا
    3-تریپل ایچ
    4-ادج
    5-جف هاردی
    6-شیمس
    7-باتیستا
    نظر خودتون رو بدید و به نظر بقیه هم احترام بگذارید....
    همراه عکس ::
    رندی ارتن :: [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] ، [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] ، [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
    جان سینا :: [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] ، [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] ، [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
    هانتر :: [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]، [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
    ادج :: (عکس ندارم شما دارید بزارید)
    جف هاردی :: [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] ،[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] ، [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
    شیمس :: [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] ، [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
    باتیستا :: [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] ، [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] ، [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
    ------------------------------------------------
    از نظر من به ترتیب ::
    1-رندی
    2-هانتر
    3-جف
    4-شیمس
    5-سینا
    6-باتیستا
    7-ادج
    -------------------------------------------------
    تا لحظاتی دیگر گزینه ها گذاشته میشه.....

  2. Top | #11

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Aug 2009
    شماره عضویت
    4966
    سن
    35
    نوشته ها
    373
    تشکر
    0
    تشکر شده 8 بار در 7 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: کمربند WWE بیشتر به کی میاد؟؟؟(با عکس)

    جناب اقای apash هرکس با یه تیپی میاد مثلا باتیستا با شلوارک بیاد خنده دار نیست یا اندرتیکر با شرت(از نظر من) سینا هم با شلوارک میاد چه اشکالی داره تازه شما به نظر ایشون چه کاری داری بیا نظرتو بده و برو و گرنه من هم با این نظر اقای j.c که میگه هیچ کمربندی به تریپل ایچ و جف و اج و باتیستا نمیاد اتفاقا به اچ کمربند دبلیو دبلیو ای و به جف و باتی و ادج هم کمربند سنگین وزن خیلی میاد.

  3. Top | #12

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Mar 2010
    شماره عضویت
    7001
    سن
    29
    نوشته ها
    121
    تشکر
    0
    تشکر شده 1 بار در 1 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: کمربند WWE بیشتر به کی میاد؟؟؟(با عکس)

    بنظر من کمربند wwe فقط به ":.:""رنـــدی اورتن "".:.:" میـــــــــ ـاد

  4. Top | #13

    عنوان کاربر
    Junior Member
    تاریخ عضویت
    Aug 2009
    شماره عضویت
    5037
    سن
    51
    نوشته ها
    6
    تشکر
    0
    تشکر شده 1 بار در 1 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: کمربند WWE بیشتر به کی میاد؟؟؟(با عکس)

    نقل قول نوشته اصلی توسط Jeff-Cena
    جناب اقای apash هرکس با یه یتیپ میاد مثلا باتیستا با شلوارک بیاد خنده دار نیست یا اندرتیکر با شرت(از نظر من) سینا هم با شلوارک میاد چه اشکالی داره تازه شما به نظر ایشون چه کاری داری بیا نظرتو بده و برو و گرنه من هم با این نظر اقای j.c که میگه هیچ کمربندی به تریپپل ایچ و جف و اج و باتیستا نمیاد اتفاقا به اچ کمربند دبلیو دبلیو ای و به جف و باتی و ادج هم کمربند سنگین وزن خیلی میاد.
    نه اصلا خنده دار نيست چون اين سالار باتيستا اگه گوني هم تنش كنه باز از همه هم خوش استيل تر وخوش تيپ تر.تازه كمربند fit هيكل سالار.در ضمن شما هم كاري نداشته باش نظرتو بده وبرو.يا علي[/u]
    امضای ایشان
    I`m the man.i`m the predator.i`m batista

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. 3 تا از درفت ها لو رفت ؟؟؟!!!
    توسط H H H در انجمن اخبار روزانه
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: 04-25-2010, 07:27 AM
  2. کدام کج کار پاکتره؟؟؟!!!!!؟؟؟!!!!!؟؟؟!!!!!؟؟؟
    توسط RVD99 در انجمن اخبار روزانه
    پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: 08-05-2008, 07:53 PM
  3. آیا هوگان به TNA میرود ؟؟؟
    توسط Poriya_Johncena در انجمن ایمپکت
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: 06-17-2007, 08:17 AM
  4. خنده دارترین مسابقه که دیدین؟؟؟
    توسط bache_vel در انجمن نقد مسابقات
    پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: 03-26-2007, 08:04 PM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد