بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

نمایش نتیجه های نظرسنجی ها: کمربند WWE به کی میاد؟

رأی دهندگان
37. شما نمی توانید در این نظرسنجی رای دهید.
  • رندی

    9 24.32%
  • سینا

    11 29.73%
  • تریپل ایچ

    6 16.22%
  • جف هاردی

    5 13.51%
  • شیمس

    1 2.70%
  • ادج

    0 0%
  • باتیستا

    5 13.51%
صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 13

موضوع: کمربند WWE بیشتر به کی میاد؟؟؟(با عکس)

  1. Top | #1

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Aug 2009
    شماره عضویت
    4966
    سن
    35
    نوشته ها
    373
    تشکر
    0
    تشکر شده 8 بار در 7 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض کمربند WWE بیشتر به کی میاد؟؟؟(با عکس)

    خب نظرسنجی رو گذاشتم ببینم از نظر شما [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] بیشتر به کی میاد.نظرسنجی شبیه به این رو قبلا آقای RK-ODE گذاشته بود ولی برای کمربند WHC بود.
    گزینه ها :::
    1-رندی ارتن
    2-جان سینا
    3-تریپل ایچ
    4-ادج
    5-جف هاردی
    6-شیمس
    7-باتیستا
    نظر خودتون رو بدید و به نظر بقیه هم احترام بگذارید....
    همراه عکس ::
    رندی ارتن :: [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] ، [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] ، [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
    جان سینا :: [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] ، [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] ، [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
    هانتر :: [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]، [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
    ادج :: (عکس ندارم شما دارید بزارید)
    جف هاردی :: [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] ،[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] ، [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
    شیمس :: [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] ، [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
    باتیستا :: [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] ، [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] ، [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
    ------------------------------------------------
    از نظر من به ترتیب ::
    1-رندی
    2-هانتر
    3-جف
    4-شیمس
    5-سینا
    6-باتیستا
    7-ادج
    -------------------------------------------------
    تا لحظاتی دیگر گزینه ها گذاشته میشه.....

  2. Top | #2

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    پويان
    تاریخ عضویت
    Nov 2008
    شماره عضویت
    3658
    سن
    37
    نوشته ها
    1,754
    تشکر
    6,227
    تشکر شده 4,766 بار در 659 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1192 Thread(s)

    پیش فرض RE: کمربند WWE بیشتر به کی میاد؟؟؟(با عکس)

    من به مديران بخش اخبار يه پيشنهاد دارم:
    براي جلوگيري از زدن تاپيك هاي بيش از حد نظرسنجي، امكان زدن تاپيك توي اين بخش رو براي كاربران قفل كنبد و فقط خود مديران بنا به نياز هر هفته يك تاپيك نظرسنجي بزنند.

  3. Top | #3

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Dec 2007
    شماره عضویت
    1355
    سن
    34
    نوشته ها
    520
    تشکر
    1
    تشکر شده 11 بار در 8 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: کمربند WWE بیشتر به کی میاد؟؟؟(با عکس)

    اين كمربند ساخته شده واسه شيمس!از حق نگذريم خيلي بهش مياد.متناسب استيلشه![hr]
    به تنها كسي كه اصــــــــــــــــــــلا نمياد جفه!

  4. Top | #4

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Apr 2010
    شماره عضویت
    7199
    نوشته ها
    110
    تشکر
    0
    تشکر شده 1 بار در 1 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: کمربند WWE بیشتر به کی میاد؟؟؟(با عکس)

    به تریپ و شیمس خیلی میاد ولی به جان و باتیستا اصلا نمیاد.(جان سینا که کلا قناسه)

  5. Top | #5

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    شماره عضویت
    5210
    سن
    34
    نوشته ها
    925
    تشکر
    1,912
    تشکر شده 1,243 بار در 325 ارسال
    حالت من
    Ashegh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    72 Thread(s)

    RE: کمربند WWE بیشتر به کی میاد؟؟؟(با عکس)

    به هانتر هم خیلی میاد به جف و اج اصلا نمیاد باتیستا هم نگم بهتره واسه جان سینا هم حرفی ندارم به قول دستمون به تریپ شیموس هم میخوره.

  6. Top | #6

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    با سلیقه ترین کاربر 2011
    تاریخ عضویت
    Apr 2010
    شماره عضویت
    7217
    سن
    37
    نوشته ها
    2,306
    تشکر
    2,613
    تشکر شده 18,555 بار در 1,549 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    397 Thread(s)

    پیش فرض RE: کمربند WWE بیشتر به کی میاد؟؟؟(با عکس)

    به تریپ - رندی و باتیستا میاد.به جف که اصلا نمیاد.به سینا هم که دیگه نمیگم.اج هم که ... شیمس که باید یه خورده با کمربند کار کنه،اونو تو دستش بگیره تا ببینیم چی میشه.

  7. Top | #7

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Apr 2010
    شماره عضویت
    7658
    نوشته ها
    742
    تشکر
    863
    تشکر شده 643 بار در 230 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    137 Thread(s)

    پیش فرض RE: کمربند WWE بیشتر به کی میاد؟؟؟(با عکس)

    کمربند فقط به جان سینا و شیموس میاد.
    اج و اچ و جف و باتیستا هیچ کمربندی بهشون نمیاد.

  8. Top | #8

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Oct 2009
    شماره عضویت
    5425
    نوشته ها
    1,335
    تشکر
    4,969
    تشکر شده 2,489 بار در 600 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    253 Thread(s)

    پیش فرض RE: کمربند WWE بیشتر به کی میاد؟؟؟(با عکس)

    اولا اسم تاپيك اينه كه كمربند به كي مياد نه به كي نمياد.
    دوما لطفا انقدر پست بيهوده نديد
    سوما نظر آقاي Demon Of Destruction

  9. Top | #9

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2010
    شماره عضویت
    6292
    سن
    45
    نوشته ها
    47
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: کمربند WWE بیشتر به کی میاد؟؟؟(با عکس)

    [size=medium]با اینکه خیلی طرفدار و دوستدار رندی هستم ولی باید تعصب رو کنار گذاشت ، باید انصاف رو رعایت کنم.
    به نظر من به باتیستا بیشتر از همه میاد مخصوصا وقتی کت و شلوار با عینک و یا وقتی تی شرت میپوشه .بعد از اون به رندی میاد.[/size]

  10. Top | #10

    عنوان کاربر
    Junior Member
    تاریخ عضویت
    Aug 2009
    شماره عضویت
    5037
    سن
    51
    نوشته ها
    6
    تشکر
    0
    تشکر شده 1 بار در 1 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: کمربند WWE بیشتر به کی میاد؟؟؟(با عکس)

    نقل قول نوشته اصلی توسط j.c
    کمربند فقط به جان سینا و شیموس میاد.
    اج و اچ و جف و باتیستا هیچ کمربندی بهشون نمیاد.
    اخه جان سينا اگه راست ميگه مثل باتيستا يا استارهاي ديگه با ش و ر ت ورزشي بيادو كمربندو ببنده دور كمرش اون وقت ببينيم به كي كمربند مياد.
    امضای ایشان
    I`m the man.i`m the predator.i`m batista

صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. 3 تا از درفت ها لو رفت ؟؟؟!!!
    توسط H H H در انجمن اخبار روزانه
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: 04-25-2010, 07:27 AM
  2. کدام کج کار پاکتره؟؟؟!!!!!؟؟؟!!!!!؟؟؟!!!!!؟؟؟
    توسط RVD99 در انجمن اخبار روزانه
    پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: 08-05-2008, 07:53 PM
  3. آیا هوگان به TNA میرود ؟؟؟
    توسط Poriya_Johncena در انجمن ایمپکت
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: 06-17-2007, 08:17 AM
  4. خنده دارترین مسابقه که دیدین؟؟؟
    توسط bache_vel در انجمن نقد مسابقات
    پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: 03-26-2007, 08:04 PM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد