کینگ بوکر از حضورش در راو راضی نیست و میخواد به زودی با پایان یافتن قراردادش به TNA بره.از طرفی کریستین که این موضوع رو فهمیده با فرستادن پیامهای متعدد خواستار حضور او در TNA شده.بوکر دلیل نارضایتیش رو سنگین بودن بازیهای راو بیان کرده و اینکه یکی از دشمنان اصلیش یعنی تریپل اچ در راو هست









پاسخ با نقل قول


علاقه مندی ها (Bookmarks)