بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 5 از 7 نخستنخست ... 34567 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 41 تا 50 , از مجموع 70

موضوع: تاپیک مخصوص WWE Over The Limit

  1. Top | #1

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Mar 2009
    شماره عضویت
    4429
    سن
    34
    نوشته ها
    1,343
    تشکر
    0
    تشکر شده 27 بار در 26 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض تاپیک مخصوص WWE Over The Limit

    [align=center]با سلام.





    این پی پر ویو روز 23 می یا 2 خرداد برگزار میشه.



    در یافت والپیپر ( با تشکر از ساسان ) : [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] | [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]| [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]


    دریافت تم سانگ رسمی ایونت از تاپیک مربوطه ( با تشکر ازسعید و پژمان ) : [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]


    WWE Championship Match: John Cena (c) vs. Batista " I Quit Match"





    در درفت باتیستا برنده بازی سه نفره شد تا برای چهارمین پی پر ویوی متوالی شاهد رقابت این دو بر سر کمربند WWE باشیم.هفته بعد درفت ، در یک مسابقه بیت د کلاک ، جان سینا موفق به کسب زمان بهتری شد تا کسی باشد که نوع بازی را مشخص کند.جان سینا در راء هفته بعد اعلام کرد که این بازی ، بازی آخر این دو خواهد بود و به صورت آی کوئیت خواهد بود.یعنی کسی که تسلیم شود و جمله آی کوئیت را بگوید بازنده خواهد بود.به همین ترتیب بر اساس گفته سینا در صورت باخت او ، ریمچی در کار نخواهد بود.


    Randy Orton vs. Edge





    در درفت ، اج به راء درفت شد.او در همان شب در حالی که رندی موفق به اجرای آر کی او شده بود ، به رندی اسپیر زد تا رندی شانس نامبر وان کانتندر شدن برای کمربند WWE را از دست بدهد.بعد از اون اج در برنامه مخصوصش یعنی کاتینگ اج ، رندی را دعوت کرد و به رندی گفت که نمیدونه چرا با تمام تلاشهای او برای محبوب شدن ، این رندی هست که محبوبه.او به رندی گفت که اگه رندی بخواد میتونن دوباره Rated-RKO رو تشکیل بدن.در تمام این مدت رندی ساکت بود و در نهایت در هنگامی که اج قصد اجرای اسپیر را داشت ، رندی به او RKO زد تا این درگیری به مسابقه این دو در اور د لیمیت بینجامد.


    WWE Unified Tag Team Championship Match : The Hart Dynasty (c) vs. The Miz & Chris Jericho-Screaming Egos




    در درفت ، شومیز کمربند ها را به هارت داینستی واگذار کرد و میز و بیگ شو از هم جدا شدند.در هفته بعد کریس جریکو و میز که هر دو از بیگ شو ضربه خورده بودند ، با هم متحد شدند تا کمربند ها را از هارت داینستی پس بگیرند و در هفته بعد آن کریس جریکو با شکست دادن دیوید هارت اسمیت موفق به کسب جواز تیمش در برابر هارت داینستی برای کمربند تگ تیم شد.


    Rey Mysterio vs. CM Punk (S.E.S. Pledge vs. Hair Match)





    این دو استار هر کدام در دو پی پی وی متوالی به یک پیروزی بر دیگری رسیدند.بازی سوم سری مسابقات این دو ، شرایط متفاوتی دارد.این بار هر دو شرط رسلمینیا و اکستریم رولز همزمان برقرار است.یعنی در صورت باخت سی ام پانک ، او باید سرش را بتراشد و در صورت باخت ری میستریو ، وا باید به استریت اج بپیوندد.نکته جالب این درگیری حضوری فردی نا آشنا و دخالت هایش به نفع استریت اج است.شاید در حین این مسابقه تکلیف این فرد نیز معلوم شود.


    Big Show vs. Jack Swagger (World Heavyweight Championship Match)






    سوئگر در اکستریم رولز موفق به دفاع از کمربندش در برابر رندی ارتن شد.بیگ شو نیز بعد از واگذار کردن کمربند های تگ تیم به هارت داینستی ، هم تیمی اش یعنی میز را ناک اوت کرد تا به یکی از فیس های محبوب کمپانی تبدیل شود.در اسمکدان بعد درفت بیگ شو به عنوان نامبر وان کانتندر برای کمربند سنگین وزن معرفی شد تا این دو در اور د لیمیت به مصاف هم بروند.


    Drew McIntyre (c) vs. Kofi Kingston - Intercontinental Championship Match



    در اسمکدان درو مک اینتایر به علت سرپیچی از دستورات تدی لانگ از اسمکدان اخراج شد و کمربند بین قاره ای نیز از او پس گرفته شد.به همین تورنمنت 4 نفره ای برای این کمربند در نظر گرفته شد و در فینال آن کوفی کینگستن با شکست دادن کریسچن قهرمان بین قاره ای شد.اما قهرمانی او دوام زیادی نیاورد و مک اینتایر با دستور مکمن به اسمکدان بازگشت و کمربند را نیز پس گرفت تا شاهد بازی بین این دو نفر در اور د لیمیت باشیم.


    Eve (c) vs. Maryse - Divas Championship Match




    در یکی از راء های بعد رسلمینیا ، ایو موفق به کمربند از ماریس شد.از آن موقع ماریس به میز به خاطر محبوبیتش حسادت کرده و با انجام حمله های متوالی و مسخره کردن های بیش از حد ، درگیری را به جلو برده است.


    Ted DiBiasie vs. R-Truth




    بعد از درفت تروث به راء ، تد دیبیاسی از او خواست تا برده او باشد.تروث هم به او سیلی زد و در هفته های بعد این دو درگیری هایی از جمله جلوگیری تروث از حمله تد به موریسون و استخدام کولون ها توسط دیبیاسی برای حمله به تروث اشاره کرد.حالا که ویرجیل اوریجینال بازگشته ، تد دیبیاسی با خیال راحت می تواند به مصاف تروث برود.




    [/align]

  2. Top | #41

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Member
    تاریخ عضویت
    May 2010
    شماره عضویت
    8052
    نوشته ها
    67
    تشکر
    0
    تشکر شده 3 بار در 3 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: تاپیک مخصوص WWE Over The Limit

    هشدار
    توصیه میشود بدلیل مسائل شرعی از دیدن این فیلم خودداری کنید

  3. Top | #42

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Mar 2009
    شماره عضویت
    4429
    سن
    34
    نوشته ها
    1,343
    تشکر
    0
    تشکر شده 27 بار در 26 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: تاپیک مخصوص WWE Over The Limit

    شما از کجا میدونید باتیستا هیل بودن رو دوست نداره ؟

  4. Top | #43

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Nov 2009
    شماره عضویت
    5835
    سن
    29
    نوشته ها
    1,143
    تشکر
    1,077
    تشکر شده 892 بار در 151 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    85 Thread(s)

    پیش فرض RE: تاپیک مخصوص WWE Over The Limit

    نقل قول نوشته اصلی توسط THE KING HHH
    من تا حالا ندیدم جان سینا هیل باشه[hr]
    نقل قول نوشته اصلی توسط Farid_Batista
    به نام خدا
    اولین پستم رو به نام خدا شروع می کنم

    سلام دوستان
    همانطور که باید بدونید کمپانی WWE داره همه سعیشو میکنه که باتیستا نره یا حداقل TNA نره (آخه یکی نیست بگه مرض داشتید فیلم رو دادید تریپل!) پس عمرا بازی به نفع سینا تموم بشه اونم با دخالت شیمس
    اما اینم ممکنه که تو این بازی باتیستا فیس بشه!
    چون باتیستا رو به زور هیل کردن و برای موندنش قاعدتا باید فیسش کنن!

    به نظر شما میشه هم بازی رو ببره هم فیس بشه؟
    تازه شاید با دخالت شیمس بازی DQ بشه جان ببره.اینم هست.
    ببخشید یه سوال جالب برام پیش اومد از کی تا حالا بازی I Quit Match دیکیو داره:

  5. Top | #44

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Member
    تاریخ عضویت
    May 2010
    شماره عضویت
    8052
    نوشته ها
    67
    تشکر
    0
    تشکر شده 3 بار در 3 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: تاپیک مخصوص WWE Over The Limit

    میدونی این سوال رو میدونم جوابشو اما نمیتونم جواب بدم
    یکی دیگه لطف کنه بگه[hr]
    پست قبلی من خطاب به Awesome جان بودا
    معلومه که I Quit Match دی کیو داره و دوستمون یا نمیدونسته یا سوتی داده

  6. Top | #45

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Nov 2009
    شماره عضویت
    5835
    سن
    29
    نوشته ها
    1,143
    تشکر
    1,077
    تشکر شده 892 بار در 151 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    85 Thread(s)

    پیش فرض RE: تاپیک مخصوص WWE Over The Limit

    نقل قول نوشته اصلی توسط Awesome
    من فقط یک چیز رو بگم رفتن و موندن باتیستا ربطی به برد و باخت و فیس و هیل نداره.ایشون دوست دراه بازیگر بشه ، WWE هم یکی از فیلمای توپشو که میتونست به شناخته شدن باتی کمک بکنه داد به هانتر ایشون هم ناراحته.حالا باید دید که WWE میتونه راضیش کنه برای تمدید قرارداد یا نه.من که امیدوارم بمونه و این نقش هیلش رو که خیلی عالی بازی میکنه ادامه بده.
    شایان جان شما چقدر اطلاعاتت قدیمیه فیلم تریپل اچ تغیر یافته و دیگه قرار نیست نقش باتیستا رو بازی کنه منبعم این تاپیکه................[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    شما که انقدر از نقش هیل خوشت میاد من برات صمیمانه دعا میکنم که این نقش بسیار زیبا نصیب سینای شما هم بشه.خدا کنه...........[hr]
    نقل قول نوشته اصلی توسط Awesome
    شما از کجا میدونید باتیستا هیل بودن رو دوست نداره ؟
    از قیافه اش

  7. Top | #46

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Aug 2009
    شماره عضویت
    4966
    سن
    35
    نوشته ها
    373
    تشکر
    0
    تشکر شده 8 بار در 7 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: تاپیک مخصوص WWE Over The Limit

    [align=center]كوفي مقابل مك اينتايز

    [/align]

  8. Top | #47

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Apr 2010
    شماره عضویت
    7199
    نوشته ها
    110
    تشکر
    0
    تشکر شده 1 بار در 1 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: تاپیک مخصوص WWE Over The Limit

    شرمنده نمیدونستم آی کوییت مچه.

  9. Top | #48

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    با سلیقه ترین کاربر 2011
    تاریخ عضویت
    Apr 2010
    شماره عضویت
    7217
    سن
    37
    نوشته ها
    2,306
    تشکر
    2,613
    تشکر شده 18,555 بار در 1,549 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    397 Thread(s)

    پیش فرض RE: تاپیک مخصوص WWE Over The Limit

    تازه شاید با دخالت شیمس بازی DQ بشه جان ببره.اینم هست.
    ببخشید یه سوال جالب برام پیش اومد از کی تا حالا بازی I Quit Match دیکیو داره:4
    شرمنده نمیدونستم آی کوییت مچه.
    دشمنت شرمنده داداش. بعدش این بحث دخالت شیمس تو بازی باتیستا و سینا که پیش اومد اینجوری که شاید مثلا شیمس تو بازی دخالت کنه و باعث باخت یه نفر بشه. نه اینکه بازی DQ بشه.چون ای کوییت مچ No DQ هستش.

  10. Top | #49

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Aug 2009
    شماره عضویت
    4966
    سن
    35
    نوشته ها
    373
    تشکر
    0
    تشکر شده 8 بار در 7 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: تاپیک مخصوص WWE Over The Limit

    با دخالت يكي ديگه باشه بهتره از اين قرمزه

  11. Top | #50

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Junior Member
    تاریخ عضویت
    May 2008
    شماره عضویت
    2314
    نوشته ها
    15
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: تاپیک مخصوص WWE Over The Limit

    جف كه رفت باتيستا هم بره خدايى ديگه wwe مفت نمي ارزه.نميدونم اين جان سينا چه سر و سرى با اين پدر سوخته مكمن داره كه تا اين حد بى خودى گنده شده.
    به اميد بازگشت دوباره ى جف و extreme شدن دوباره ىwwe.

صفحه 5 از 7 نخستنخست ... 34567 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. تاپیک مخصوص دربی 70
    توسط ŠÄÉËĐ در انجمن لیگ برتر
    پاسخ ها: 28
    آخرين نوشته: 03-30-2011, 05:38 PM
  2. تاپیک مخصوص نقل و اتقالات لیگ برتر
    توسط Ariyan در انجمن لیگ برتر
    پاسخ ها: 47
    آخرين نوشته: 06-17-2010, 10:59 PM
  3. شرح تاپیک مخصوص رسامنیـــا 26
    توسط KANE در انجمن گفتگوی همگانی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 03-25-2010, 08:08 AM
  4. تاپیک مخصوص مطالب جالب ( تاریخچه مخ زنی .... !!! )
    توسط The Godfather در انجمن گفتگو گوناگون
    پاسخ ها: 144
    آخرين نوشته: 12-24-2009, 12:47 AM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد