سلام
[align=center]فیلم جدید "د راک"[/align]
[align=center]دایان جانسون قرار است بزودی همراه با ساموئل ال جکسون نقش دو کاراگاه شهر نیویورک را بازی کنند که این فیلم یک فیلم کمدی است.Mark Wahlberg و Ferrell اسم دو شخصیت این فیلم هست که قرار است 6 اگوست کلید بخورد.داستان فیلم هم به این صورت که این دو کاراگاه میخواهند بهترین کاراگاهان شهر بشوند و تمام سعی و تلاش خودشون رو میکنند ولی به جایی نمیرسند.فیلمی که مطمئنا مفرح خواهد بود.
[/align]
[align=center]شان مایکل و WWE[/align]
[align=center]شان به دوستان نزدیکش گفته است که از بازنشستگیش نهایت لذت را می برد.ولی اون هنوز داره نشون میده که تمایل و علاقه داره به رینگ یا تلوزیون برگرده و براش این مسئله مهم است.
این امر باعث شده که شایعاتی مبنی بر بازگشت مایکل ایجاد شود.
[/align]
[align=center]باتیستا در راه بازگشت به WWE[/align]
[align=center]باتیستا موافقت رسمی خودش رو برای بازگشت به مسابقات در ماه June هنوز اعلام نکرده است ولی تلاش میکند که برگردد و بعد از برطرف شدن مصدومیتش در اور د لیمیت تصمیم خواهد گرفت.تصمیم بر این است که کمپانی دوباره او را به ماندی نایت راء برگرداند.
کمپانی به شدت برای بازگرداندن باتیستا تحت فشار هواداران و منتقدین است و تصمیم دارد قبل از رسلمانیا 27 باتیستا را برگرداند.
[/align]
فعلا . . . بای







پاسخ با نقل قول


علاقه مندی ها (Bookmarks)