بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 24

موضوع: پیشنهاد اهنگ بدید !!

  1. Top | #11

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Dec 2010
    شماره عضویت
    20981
    سن
    33
    نوشته ها
    282
    تشکر
    290
    تشکر شده 1,183 بار در 183 ارسال
    حالت من
    Bitafavot
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    131 Thread(s)

    پیش فرض

    اين آهنگ واقعاً زيباست ، سوندترك اصلي يكي از بازيهاي معروف به نام Devli May Cry 4 هستش . خواننده ــش هم گمنامه ! Jason Shyboy Arnold !
    لينك دانلود »»» [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    آهنگ طنــز ميخوايد فقط اين »» [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
    کاربر مقابل از BiTW PuNk عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: The Shadow (12-28-2010)

  2. Top | #12

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    شماره عضویت
    5210
    سن
    34
    نوشته ها
    925
    تشکر
    1,912
    تشکر شده 1,243 بار در 325 ارسال
    حالت من
    Ashegh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    72 Thread(s)

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط sajad021 نمایش پست ها
    نام آهنگ : میبینمت هنوزم
    خواننده : کاوه یغمایی
    سبک : راک ( پاپ- راک )

    لینک دانلود : [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    این اهنگ فوق العاده زیباست .

    و یه آهنگ دیگه
    خواننده : سیروان خسروی
    نام آهنگ : دلم گرفته !
    سبک : پاپ ( پاپ - راک )

    لینک : [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    هر دو آهنگ احساسی و آرام هستند و موقع خواب حال میده گوش کرد ...
    سجاد جان اگه لینک دانلود آلبوم کاوه یغمایی رو بزاری ممنونت میشم داداش , این میبینمت هنوزش داره با روحم بازی میکنه ... . دمت داغ. .
    امضای ایشان


    I don't know what's worth fighting for
    Or why I have to scream.
    I don't know why I instigate
    And say what I don't mean.
    I don't know how I got this way
    I know it's not alright.
    So I'm breaking the habit,
    I'm breaking the habit
    Tonight

  3. Top | #13

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    BarBQ
    تاریخ عضویت
    Mar 2008
    شماره عضویت
    1990
    سن
    32
    نوشته ها
    925
    تشکر
    604
    تشکر شده 2,140 بار در 351 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    135 Thread(s)

    پیش فرض

    سجاد جان اگه لینک دانلود آلبوم کاوه یغمایی رو بزاری ممنونت میشم داداش , این میبینمت هنوزش داره با روحم بازی میکنه ... . دمت داغ. .
    بفرمايين ، گفتم سجاد حال نداره خودم آپ كردم

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
    3 کاربر مقابل از Xtreme عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. MrSAMET (12-28-2010), Sarkesh (12-28-2010), The Shadow (12-28-2010)
    امضای ایشان

    Meet the New Boss ... The Same as The Old Boss




  4. Top | #14

     کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره  کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره

    عنوان کاربر
    Nothing
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    شماره عضویت
    5151
    سن
    35
    نوشته ها
    4,116
    تشکر
    11,074
    تشکر شده 11,535 بار در 2,040 ارسال
    حالت من
    Mariz
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1128 Thread(s)

    پیش فرض

    1. نام آهنگ : White Horse


    2. نام خواننده : Taylor Swift


    3. سبك : pOp


    4. لينك دانلود : [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    -----------------------------
    امضای ایشان


  5. Top | #15

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض



    Bon Jovi - It's My Life

    Genre: Hard rock

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]




    يكي از بهترين اهنگ هاي تاريخ Bon Jovi همينه ! (مخصوصا اين اهنگو تو كنسرت ببينيد)
    2 کاربر مقابل از SASAN عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. CHA (12-29-2010), The Shadow (12-29-2010)
    امضای ایشان



  6. Top | #16

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Dec 2010
    شماره عضویت
    21123
    نوشته ها
    618
    تشکر
    3,428
    تشکر شده 1,090 بار در 262 ارسال
    حالت من
    Bitafavot
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    216 Thread(s)

    پیش فرض پیشنهاد آهنــــــــگ !

    سلام

    آهنگ اول اسمش Time هست و کاری از گروه Polaris at Noon میباشد.

    این آهنگ در هنگام اهدای جایزه ی Moment of the Year 2010 در Slammy Awards پخش شد !

    خیلی قشنگه ، از دست ندید !!!!

    =====================

    =====================
    1- نام اهنگ: Time

    2- خواننده: Polaris at Noon

    3- سبک: Alt. Rock

    4- لینک دانلود : [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    --------------------------------------------------------------------------
    آهنگ دوم هم اسمش E.X.$ هست و کاری از گروه Nickelback ، اســـــطوره است !!! باید دانلود کنید !

    =====================

    =====================
    1- نام اهنگ:E.X.$

    2- خواننده:Nickelback

    3- سبک: Rock

    4- لینک دانلود : [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    ----------------------------------------------------------
    تشکر همین پایینه !!

    یا حقّ !
    ویرایش توسط Didoo : 12-29-2010 در ساعت 01:59 PM
    2 کاربر مقابل از Didoo عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Sarkesh (12-29-2010), The Survivor (12-30-2010)
    امضای ایشان
    IN/ RAINBOWS
    IN RAIN/BOWS
    IN RAINBOW/S
    /IN RAINBOWS
    IN RAIN_BOWS
    RA D IO HEA_D
    RAD IO HEA D_

    (F#m - E - D - E - C#/G# - F#m - E - D - A - C#/G# - F#m - Bm - F#m - Bm - F#m - Bm - F#m - Bm - F#m)

  7. Top | #17

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض

    ســلام.

    4 تركــ برتر البـوم اول اونسـس به نـام Fallen كــه در ســال 2003 منتشر شد رو معروفي ميكنيم . (واقعـا فوق العاده بود)


    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]


    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]


    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]



    2 کاربر مقابل از SASAN عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Sarkesh (12-30-2010), Xtreme (12-30-2010)
    امضای ایشان



  8. Top | #18

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    BarBQ
    تاریخ عضویت
    Mar 2008
    شماره عضویت
    1990
    سن
    32
    نوشته ها
    925
    تشکر
    604
    تشکر شده 2,140 بار در 351 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    135 Thread(s)

    پیش فرض

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    بهترين آهنگي كه از اوانسنس شنيدم ، يه آهنگ فوق العاده زيبا
    هر چي بگم كم گفتم .
    امضای ایشان

    Meet the New Boss ... The Same as The Old Boss




  9. Top | #19

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Dec 2008
    شماره عضویت
    3675
    سن
    33
    نوشته ها
    723
    تشکر
    9,036
    تشکر شده 3,862 بار در 537 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    804 Thread(s)

    پیش فرض

    تا حالا هر کی آهنگای پیشنهادی منو گوش داده شب خوابش نبرده ...

    نام خواننده : طوفان کرمی
    نام آهنگ : بارون
    سبک : پاپ
    توضیحات : این اهنگ مال سال 1384 و البوم شاکی هست . این اهنگ خیلی قشنگه و از روی اهنگ انریکه کاور گرفته . ولی کلا زیباست . چند ماه دنبال این آهنگ بودم .

    لینک از مدیا فایر : [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    واما اگه یه وقت خیلی شنگولید و به یه آهنگی که بتونه بدنتون رو بلرزونه احتیاج دارید اینو دانلود کنید .

    نام خواننده : مرتضی
    نام آهنگ : درس عشق
    سبک : پاپ ( شایدم سبک روحوضی باشه )

    توضیحات : این آهنگ رو داداشم پیداش کرده .فول البوم مرتضی رو نشسته دان کرده تا بهاین رسیده !
    لینک : [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
    امضای ایشان




    به یاد تموم کله کردنا ...
    به یاد تموم پشت دری آ ...
    به یاد تموم تو شیکم رفتنا ...
    به یاد شات گان ...

  10. Top | #20

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Oct 2010
    شماره عضویت
    19988
    سن
    28
    نوشته ها
    1,036
    تشکر
    4,205
    تشکر شده 2,420 بار در 508 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    248 Thread(s)

    پیش فرض



    دانلود کنید پشیمون نمیشید

    1. Follow
    Breaking Benjamin .2
    Rock .3
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] .4
    ویرایش توسط H H H : 12-31-2010 در ساعت 09:20 AM
    امضای ایشان


صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: 03-26-2011, 05:16 PM
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 10-30-2010, 09:20 PM
  3. تاپیک پیام کوچولو (پیامک) های جدید....
    توسط amir66 در انجمن گفتگو گوناگون
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 11-15-2008, 06:58 PM
  4. پاسخ ها: 22
    آخرين نوشته: 03-31-2008, 09:49 AM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد