سلام
آهنگ اول اسمش Time هست و کاری از گروه Polaris at Noon میباشد.
این آهنگ در هنگام اهدای جایزه ی Moment of the Year 2010 در Slammy Awards پخش شد !
خیلی قشنگه ، از دست ندید !!!!
=====================

=====================
1- نام اهنگ: Time
2- خواننده: Polaris at Noon
3- سبک: Alt. Rock
--------------------------------------------------------------------------
آهنگ دوم هم اسمش E.X.$ هست و کاری از گروه Nickelback ، اســـــطوره است !!!

باید دانلود کنید !
=====================

=====================
1- نام اهنگ:E.X.$
2- خواننده:Nickelback
3- سبک: Rock
تشکر همین پایینه !!
یا حقّ ! 
علاقه مندی ها (Bookmarks)