بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 18 , از مجموع 18

موضوع: مدیر جدید Raw + اسطوره ها کنار براک لسنر + اندرتیکر و . . .

  1. Top | #1

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    با سلیقه ترین کاربر 2011
    تاریخ عضویت
    Apr 2010
    شماره عضویت
    7217
    سن
    37
    نوشته ها
    2,306
    تشکر
    2,613
    تشکر شده 18,555 بار در 1,549 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    397 Thread(s)

    پیش فرض مدیر جدید Raw + اسطوره ها کنار براک لسنر + اندرتیکر و . . .

    ســـلام

    [align=center]نقشه ی WWE برای Guest Host[/align]
    [align=center]همانطور که میدونید WWE در آخرین اقدام خودش برنامه ی حضور مهمان ویژه برای شوی راء رو حذف کرد.اما در آخرین اخبار بدست آمده مثل اینکه این کمپانی قصد دارد از این به بعد یکبار در ماه از Guest Host استفاده نماید.اما از دلایل حذف مهمان ویژه برای هر هفته، WWE به مسائلی چون قماربازی،جابجایی پول و . . . اشاره کرده است.
    [/align]

    [align=center]حضور افراد سرشناس برای بازی براک لسنر[/align]
    [align=center]همونطور که دیروز اعلام کردم،هنگام بازی براک لسنر در UFC 116 اسطوره هایی چون The Rock , Stone Cold , Bill Goldberg
    Paul Heyman , Jim Ross و Dave Batista حضور داشتند و بازی براک لسنر رو از نزدیک دیدن کردند.اما مثل اینکه اندرتیکر هم در یک محفل خصوصی اعلام کرده بود که خیلی علاقه داشت در این جمع باشد و از این رویداد دیدن کند که مقدور نشد.در آخر هم جالب جایی بود که براک و گلدبرگ در کنار یکدیگر به تماشای مسابقاتشان نشستند و لحظات خوبی را در کنار هم گذراندند.[/align]


    [align=center]گزینه ی جدید برای مدیریت برند Raw[/align]
    [align=center]اما طبق اخبار آبراهام واشنگتن تحت بررسی برای مدیریت شوی راء است و یکی از جدی ترین گزینه ها برای جایگزینی برت هارت است.چندین ماه قبل از اینکه برت هارت به مدیریت برند راء برسد آبراهام واشنگتن نیز علاقه ی خودش رو برای قبول مدیریت این برند اعلام کرده بود.
    [/align]

    [align=center]محل برگزاری مراسم ازدواج اندرتیکر و میشل مک کول[/align]
    [align=center]در خبرهای قبلی این خبر اعلام شده بود.ولی محل برگزاری این مراسم Austin, Texas اعلام شده بود که نادرست است.آستین تگزاس محل سکونت این دو شخصیت است،در حالی که محل برگزاری مراسم ازدواج این دو شخص در Houston بوده است.[/align]

    [align=center]برنامه WWE برای محصولات آینده ی خود[/align]
    [align=center]WWE در برنامه ای DVD از برجسته ترین و بهترین مسابقات فرایدی نایت اسمکدان را در سال 2010 عرضه خواهد کرد.این محصول در تاریخ October 25, 2010 قابل دسترسی است.اما WWE Magazine هم بهترینهای WWE را در شماره ی ویژه ای عرضه خواهد کرد.[/align]

    فـعلا . . .

  2. Top | #11

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    با سلیقه ترین کاربر 2011
    تاریخ عضویت
    Apr 2010
    شماره عضویت
    7217
    سن
    37
    نوشته ها
    2,306
    تشکر
    2,613
    تشکر شده 18,555 بار در 1,549 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    397 Thread(s)

    پیش فرض RE: مدیر جدید Raw + اسطوره ها کنار براک لسنر + اندرتیکر و . . .

    نقل قول نوشته اصلی توسط THE DARKEST SIDE
    خیلی ممنون ارسلان جون ولی من الان داشتم سایت ها رو نگاه میکردم هیچ خبری مبنی بر حضور باتیستا نبود فکر کنم باید پستتو ویرایش کنی عزیزم
    تعدادی از نامهای کشتی گیران حرفه ای به عنوان حضور در شب UFC 116 در لاس وگاس از جمله:
    The Rock
    Stone Cold
    Goldberg
    Jim Ross
    Paul Heyman
    و
    Dave Batista
    نام برده شده است.
    خبر مورد نداره مهرشاد جان

  3. Top | #12

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    فقط بارسلونا
    تاریخ عضویت
    Oct 2007
    شماره عضویت
    1123
    نوشته ها
    2,803
    تشکر
    9,344
    تشکر شده 15,746 بار در 1,824 ارسال
    حالت من
    Khoshhal
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1632 Thread(s)

    پیش فرض RE: مدیر جدید Raw + اسطوره ها کنار براک لسنر + اندرتیکر و . . .

    با تشكر از ارسلان جان بابت خبرها...
    البته منم در اين متني كه مشاهده كردم نامي از باتيستا برده نشده اما در هر صورت حتما منبع شما موثق بوده...

    Jim Ross, The Rock, Steve Austin, Paul Heyman and Bill Goldberg are all in town for tonight’s UFC 116 pay-per-view in Las Vegas

  4. Top | #13

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Dec 2009
    شماره عضویت
    6000
    سن
    29
    نوشته ها
    1,267
    تشکر
    561
    تشکر شده 1,153 بار در 176 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    217 Thread(s)

    پیش فرض RE: مدیر جدید Raw + اسطوره ها کنار براک لسنر + اندرتیکر و . . .

    سلام دوستان الان من باز دوباره یه عکس پیدا کردم فکر کنم قبل از اجرای شو باشه در ضمن ارسلان جان من الان عکس ها رو هم که نگاه میکنم باز هم عکسی از باتیستا نیست عزیز


  5. Top | #14

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    با سلیقه ترین کاربر 2011
    تاریخ عضویت
    Apr 2010
    شماره عضویت
    7217
    سن
    37
    نوشته ها
    2,306
    تشکر
    2,613
    تشکر شده 18,555 بار در 1,549 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    397 Thread(s)

    پیش فرض RE: مدیر جدید Raw + اسطوره ها کنار براک لسنر + اندرتیکر و . . .

    نه دیگه مثل اینکه مهرشاد و شایان میخواین منو سکته بدین.آقا اینم متن خبر،متن شما با این فرق داره
    number of names with ties to the world of professional wrestling were mentioned as attending Saturday's UFC event in Las Vegas including Dwayne 'The Rock' Johnson, 'Stone Cold' Steve Austin, Bill Goldberg, Jim Ross, Paul Heyman and Dave Batista
    در مورد عکسم که میگی شاید باتیستا جایی عکس ننداخته یا اصلا دیشب اونجا حضور نداشته.چون این خبر میگه که این اسم این اشخاص برای حضور در لاس وگاس ذکر شده که شاید باتیستا اصلا نرفته اونجا.

  6. Top | #15

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Dec 2009
    شماره عضویت
    6000
    سن
    29
    نوشته ها
    1,267
    تشکر
    561
    تشکر شده 1,153 بار در 176 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    217 Thread(s)

    پیش فرض RE: مدیر جدید Raw + اسطوره ها کنار براک لسنر + اندرتیکر و . . .

    بله داداش متن من که با شما فرق داره فقط یه سایت هم که نیست چند تاست بیا اینم متناش

    - Jim Ross, The Rock, Steve Austin, Paul Heyman and Bill Goldberg are all in town for tonight’s UFC 116 pay-per-view in Las Vegas. Heyman has been hanging out with Brock Lesnar all week.
    A number of names with ties to the world of professional wrestling were mentioned as attending Saturday’s UFC event in Las Vegas including Dwayne Johnson, Steve Austin, Bill Goldberg, Jim Ross
    بازم متن خواستی من زیاد دارم عزیزم

  7. Top | #16

     کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره  کاربر چهار ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Aug 2009
    شماره عضویت
    5044
    سن
    36
    نوشته ها
    3,091
    تشکر
    17,360
    تشکر شده 14,249 بار در 1,757 ارسال
    حالت من
    Mehrabon
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1360 Thread(s)

    پیش فرض RE: مدیر جدید Raw + اسطوره ها کنار براک لسنر + اندرتیکر و . . .

    انصافا مرام ومعرفت استارای قدیمی رو آدم میبینه حال میکنه
    با اینکه بیل و استین و براک یه جورایی تو تیرو توپ هم بودن ولی این کارشون...

  8. Top | #17

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    May 2010
    شماره عضویت
    8094
    نوشته ها
    167
    تشکر
    0
    تشکر شده 2 بار در 2 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: مدیر جدید Raw + اسطوره ها کنار براک لسنر + اندرتیکر و . . .

    [align=center]یه نکته:

    بعد از بازی براک لسنر راک به رختکن رفت و با براک احوال پرسی کرد و برد و بهش تبریک گفت! شب خیلی بزرگی برای طرفدارای براک بود! [/align]

  9. Top | #18

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jun 2010
    شماره عضویت
    11713
    نوشته ها
    250
    تشکر
    0
    تشکر شده 3 بار در 3 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: مدیر جدید Raw + اسطوره ها کنار براک لسنر + اندرتیکر و . . .

    دیگه گست هوست خیلی چرت شده بود.بعد از بیشاف کسی نتونست جنرال منجر خوبی شه.باید یکی مثل بیشاف یا تئودورلانگ بیاد.

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 10-24-2010, 05:41 PM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد