بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 32

موضوع: تشكـر و قدرداني از مدير زحمـت كش " بازنشستـه " عـلي The Basted

  1. Top | #11

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Oct 2007
    شماره عضویت
    1125
    سن
    37
    نوشته ها
    1,707
    تشکر
    14,454
    تشکر شده 3,335 بار در 440 ارسال
    حالت من
    Ashegh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1152 Thread(s)

    پیش فرض RE: تشكـر و قدرداني از مدير زحمـت كش " بازنشستـه " عـلي The Basted


    [align=center]بسم رب الشهدا و الصديقين[/align]

    جناب آقاي دكتر علي بسته-دامت توفيقاته-
    سلام عليكم

    خبر استعفاي جنابعالي از سمت مديريت و فرماندهي ستاد مشترك دانلود و آپلود موجب تاسف و تاثر گرديد.مردم و آحاد ملت شريف،انقلابي و قهرمان پرور آي دابليو اي، سالها خدمات،رشادتها،مجاهدتها و ايثار خالصانه جنابعالي در عرصه هاي مختلف آپلود و دانلود انواع محصولات سمعي بصري از جمله كشتي كچ و فيلمهاي گوناگون علمي،رزمي،كمدي،ترسناك و سو.پر را از ياد نخواهند برد و همواره به ياد خواهند داشت كه جنابعالي چگونه با زدن از درس و استراحت و تفريحتان،ساعتها وقت گرانبهاي خود را صرف خدمت به آنها نموده ايد.
    اينجانب ضمن تشكر و قدر داني به پاس زحمات و تلاشهاي بي شائبه و بدون منت جنابعالي در راستاي اعتلا و پيشرفت كشور،موفقيت و عزت روزافزون در دوران شيرين بازنشستگي را براي جنابعالي آرزو مي كنم،و لا حول و لا قوة الا بالله العلي العظيم.
    مير علي گلدبرگي.

  2. Top | #12

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Mar 2010
    شماره عضویت
    7130
    سن
    35
    نوشته ها
    1,343
    تشکر
    2,883
    تشکر شده 3,622 بار در 635 ارسال
    حالت من
    Ashegh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    410 Thread(s)

    پیش فرض RE: تشكـر و قدرداني از مدير زحمـت كش " بازنشستـه " عـلي The Basted

    خوب حاج علی هم بازنشته شد....
    خوب موقعی باز نشسته شد زمانی که توی اوج بود...
    ازش به خاطر زحمتهاش تشکر میکنم...
    انشالله به زودی به عنوان سر مربی برگرده و کار خودشو ادامه بده..

  3. Top | #13

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Sep 2008
    شماره عضویت
    3285
    سن
    33
    نوشته ها
    732
    تشکر
    0
    تشکر شده 30 بار در 10 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    31 Thread(s)

    پیش فرض RE: تشكـر و قدرداني از مدير زحمـت كش " بازنشستـه " عـلي The Basted

    بیا . باز به من میگن خرخون !

    آقا پشمان خودت شاهد باش علی از من خرخون تره !

    منم از زحمات علی تشکر میکنم و به امید روزی که دوباره مدیریت رو بهت تبریک بگم !!

    زیاد هم درس نخون ؛ تجربه ثابت کرده زیادیش خطرناکه !

  4. Top | #14

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1552
    نوشته ها
    923
    تشکر
    32
    تشکر شده 185 بار در 39 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    302 Thread(s)

    پیش فرض RE: تشكـر و قدرداني از مدير زحمـت كش " بازنشستـه " عـلي The Basted

    منم از علی جان تشکر میکنم بابت زحماتش امیدوارم تو زندگی هم موفق باشه.

  5. Top | #15

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Mar 2007
    شماره عضویت
    443
    سن
    35
    نوشته ها
    7,220
    تشکر
    2,319
    تشکر شده 11,569 بار در 1,591 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    39
    حالت من
    Khoshhal
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1682 Thread(s)

    پیش فرض RE: تشكـر و قدرداني از مدير زحمـت كش " بازنشستـه " عـلي The Basted

    من هم از زحمات علی عزیز تشکر میکتم.

    انشالله خیلی زود به جمعمون برمیگرده.





    فعلا ...

  6. Top | #16

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jul 2009
    شماره عضویت
    4885
    سن
    34
    نوشته ها
    442
    تشکر
    43
    تشکر شده 70 بار در 22 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: تشكـر و قدرداني از مدير زحمـت كش " بازنشستـه " عـلي The Basted

    من هم خیلی تشکر میکنم به خواطر زحمات شما بود که که سایت اینقدر عالیه. دستتون درد نکنه خسته نباشید.

    고마워

  7. Top | #17

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    May 2009
    شماره عضویت
    4739
    سن
    35
    نوشته ها
    1,193
    تشکر
    2,644
    تشکر شده 2,868 بار در 516 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    583 Thread(s)

    پیش فرض RE: تشكـر و قدرداني از مدير زحمـت كش " بازنشستـه " عـلي The Basted

    من هم از دوست خوبم و مدير سابق انجمن تشكر ويزه ميكنم بخاطر فعاليتش تو اين مدت نسبتا زياد يكي دو ساله در فرومو همه زحمتهايي كه واسه فروم كشيده انشالله در درست هم موفق باشي.

  8. Top | #18

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    شماره عضویت
    5284
    سن
    34
    نوشته ها
    330
    تشکر
    0
    تشکر شده 3 بار در 3 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: تشكـر و قدرداني از مدير زحمـت كش " بازنشستـه " عـلي The Basted

    منم از ایشون تشکر میکنم امیدوارم زندگی خوبی رو داشته باشن

  9. Top | #19

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیر
    تاریخ عضویت
    Jun 2008
    شماره عضویت
    2489
    سن
    33
    نوشته ها
    7,543
    تشکر
    11,137
    تشکر شده 15,155 بار در 2,295 ارسال
    حالت من
    Sepasgozar
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1913 Thread(s)

    پیش فرض RE: تشكـر و قدرداني از مدير زحمـت كش " بازنشستـه " عـلي The Basted

    نقل قول نوشته اصلی توسط Sniper
    خوب حاج علی هم بازنشته شد....
    لطفاً لقب حاج علی را روی کسی نگذارید ! این لقب فقط مختص حاج علی گلدبرگی میباشد و تکثیر آن طبق قوانین کیفری ، پیگرد قانونی دارد !


    نقل قول نوشته اصلی توسط The Pincode
    بیا . باز به من میگن خرخون !

    آقا پشمان خودت شاهد باش علی از من خرخون تره !

    منم از زحمات علی تشکر میکنم و به امید روزی که دوباره مدیریت رو بهت تبریک بگم !!

    زیاد هم درس نخون ؛ تجربه ثابت کرده زیادیش خطرناکه !
    بابا تو دیگه دست همه را از پشت بستی حداقل خرخون هستی که به همه ثابت شده و کسانی که نمیدونستند از قسمت ( حالت من ) تو میفهمند که خر خونی

    در اصل خرخونی پویا عادیه چون 12 ماه مدارس نیستش و توی تابستون برمیگرده ولی این کار علی غیر عادیه که تو طول مدرسه هست و تو تابستون میخواد بره ( [size=xx-small]ناقلا نکنه تجدید شدی و لو نمیدی [/size] )

  10. Top | #20

     کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره  کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیره
    تاریخ عضویت
    Feb 2008
    شماره عضویت
    1712
    سن
    74
    نوشته ها
    4,102
    تشکر
    3,188
    تشکر شده 6,206 بار در 1,800 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1413 Thread(s)

    پیش فرض RE: تشكـر و قدرداني از مدير زحمـت كش " بازنشستـه " عـلي The Basted

    [size=small]علی جون خوب موقعی رفتی.


    یادش به خیر اون موقع ها علی میخواست مدیر دانلود بشه چه قدر شوق و ذوق داشت کلی پول اینترنت و اینا رو داده بود و خودش رو واسه یه رقابت بزرگ آماده میکرد.

    ولی خوب الان اون تب و شور ازش افتاده و این مشکل هم راش پیش اومد که 3 تا درس رو تجدید شد و قطعا این مشکل کوچیکی نیست.

    در کل علی جان برات آرزوی موفقیت میکنم و امیدوارم اون تجدیدی ها رو هم با نمره خوبی پاس کنید.


    توی پرانتز هم بگم که دقت کردید ساسان به هر کسی اینجا پست میده تنکس میده؟
    دلیلش یحتمل اینه که میخواد اون تنکس هایی که اول تاپیک بهش دادن رو جبران کنه.
    [/size]

صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 02-20-2011, 09:00 AM
  2. پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: 01-24-2011, 05:53 PM
  3. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 04-18-2010, 06:26 PM
  4. پسر Vader به زودی در رستلینگ+شوهای رستلینگ دنیا
    توسط Ħ д † ε Ð در انجمن اخبار رسلينگ ساير كمپانى ها
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 10-22-2009, 02:59 PM
  5. شـب های شـیشه ای با حضور مدیر بخش " دانلود " :: The Basted
    توسط Ð-i-R-Ť-Y در انجمن شـب شـیـشه ای
    پاسخ ها: 74
    آخرين نوشته: 10-15-2009, 02:17 PM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد