بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 4 از 5 نخستنخست ... 2345 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 48

موضوع: تاپیک اخبار لیگ برتر 89..90(اپدیت روزانه)

  1. Top | #1

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Mar 2010
    شماره عضویت
    7130
    سن
    35
    نوشته ها
    1,343
    تشکر
    2,883
    تشکر شده 3,622 بار در 635 ارسال
    حالت من
    Ashegh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    410 Thread(s)

    پیش فرض تاپیک اخبار لیگ برتر 89..90(اپدیت روزانه)

    [size=large]مدیرروستا:حضورپرقدرتی در لیگ خواهیم داشت
    [/size]

    سرمربی پاس همدان گفت: با آمادگی کامل به مصاف تیم مس کرمان در بازی نخست پاس در لیگ برتر دهم می رویم.
    اصغر مدیرروستا افزود: پاس اردوی آماده سازی مطلوبی را در هفته های گذشته سپری کرده و حضوری پرقدرت را در لیگ برتر خواهیم داشت. وی اضافه کرد: فقط چند بازیکن مصدوم در تیم داریم که امیدوارم تا قبل از مسابقه بهبود یابند تا بتوانیم با ترکیب کامل مقابل مس کرمان صف آرایی کنیم.
    مدیر روستا اظهار داشت: با جذب بازیکنان مورد نظر توانسته ایم ترکیبی مطلوب را در تیم ایجاد کنیم و امیدوارم در رقابت های لیگ برتر آغاز خوشایندی داشته باشیم. وی با ابراز خرسندی از میزبانی همدان در هفته نخست لیگ برتر گفت: بازی هفته نخست با حضور پرشور هواداران می تواند برای تیم پاس روز خوشی را سپری کند و بازیکنان و کادر فنی به دنبال کسب نتیجه مطلوب مقابل مس هستند.
    وی افزود: هم اکنون تمرین آماده سازی تیم در ورزشگاه شهدای قدس برگزار می شود تا بازیکنان برای بازی مقابل مس کرمان مشکلی نداشته باشند. تیم پاس همدان در هفته نخست دور جدید لیگ برتر فوتبال کشور فردا دوشنبه میزبان مس کرمان است


    [hr]
    [size=large]
    اسامی بازیکنان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان برای حضور در لیگ برتر[/size]

    لیست بازیکنان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ثبت شده در هیات فوتبال استان خوزستان برای حضور در دهمین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشوراعلام شد.
    اسامی بازیکنان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ازاین قراراست . حسن هوری، وحید پالوچ،مهرداد بشاگردی،فرهاد آل خمیس،رسول میر طرقی، میلاد رخشان ،روح الله عرب، محمد رضا ذوالفنون، رسول نوید کیا، نبی ساکی،عباس مرداسی، محمد نیک نفس هرکدام به مدت دوفصل،مهرداد میر،هدایت شهریاری، علی ممبینی، عیس ترائوره، لئون پاجاچیان و امید شریفی نسب هرکدام یک فصل با تیم فوتبال صنعت نفت آبادان قرارداد امضا کردند.
    همچنین بازیکنان زیر ۲۳سال صنعت نفت آبادان شامل حسین بغلانی،طالب ریکیانی، سجاد مشکل پور،محمد عزیزی و شعبان امیری می باشند.
    بدین ترتیب شایعه حضور نادر غبیشاوی دروازبان سابق نفتی ها به عنوان دروازبان دوم نیز تکذیب شد.


    [hr]

    [size=large]پیراهن شماره 12 شهرداری به هواداران این تیم اختصاص یافت[/size]

    مدیرعامل باشگاه شهرداری تبریز از اختصاص پیراهن شماره 12 تیم فوتبال شهرداری بعنوان یاردوازدهم به دوستداران وهواداران واقعی این تیم خبرداد.دکترمیرمعصوم سهرابی افزود: حمایت و همراهی تماشاگران پرتعداد شهرداری تبریز یکی ازعوامل موفقیت تیم شهرداری بشمار می آید و بمنظور قدردانی از تماشاگران تیم شهرداری پیراهن شماره 12 به نشانه یاردوازدهم شهرداری به کلیه هواداران این تیم تحویل داده خواهد شد.
    وی همچنین اضافه کرد: تماشاگران می توانند با هماهنگی قبلی نسبت به تهیه پیراهن موسوم به یاردوازدهم شهرداری از باشگاه اقدام نمایند.


    [hr]
    [size=large]
    معارفه بازيکنان سپاهان؛ خسرو ديويد بکام![/size]

    مراسم معارفه بازيکنان سپاهان ديشب در سالن راه و ترابري اصفهان و با حدود 3 هزار هوادار سپاهان برگزار شد. اين مراسم ساعت 20 با حضور علي سعيدلو، رئيس سازمان تربيت بدني،* مهدي تاج، نايب رئيس اول فدراسيون فوتبال، محمد رجايي، رئيس كارخانه فولاد مباركه، محمدرضا ساكت، مديرعامل باشگاه سپاهان و استاندار و شهردار و تني چند از نمايندگان اصفهان در مجلس آغاز شد.
    در اين مراسم نام امير حاج رضايي به عنوان مشاور فني ،امير قلعه نويي به عنوان سرمربي ، مجيد بصيرت به عنوان سرپرست، كريم قنبري، محمود كريمي و قاسم زاغي نژاد به عنوان كمك مربيان، حميد خداداد به عنوان مربي بدنساز، كريم بوستاني، مربي دروازه بان ها، مسعود پاليزدار، آناليزور و رضا فتاحي به عنوان مدير اجرايي و اداري باشگاه سپاهان براي حضور در دهمين دوره ليگ برتر ايران معرفي شدند.
    همچنين شماره پيراهن بازيکنان سپاهان در ليگ دهم بدين صورت اعلام شد
    1. سيد مهدي رحمتي( دروازه*بان) 2.خسرو حيدري 3.محمد حسن رجب*زاده 4.محرم نويدكيا(كاپيتان) 5.هادي عقيلي 6.سيدجلال حسيني 7.حسين پاپي
    8.محسن بنگر 9.مهدي جعفرپور 10.ابراهيم توره 11. مهدي كريميان 12.محمد سواري(دروازه*بان) 14.مهدي نصيري 15.امير ابراهيمي
    16.هاشم بيك زاده 17.هادي جعفري 19.جواد ماهري 20.احمد جمشيديان 21.غلامرضا عنايتي 22.سيد رضا ناصحي 23. جواد كاظميان
    24.اكبر ايماني 25.مسعود قاسمي 26.سعيد لطفي 27.هادي ريش اصفهاني 28.احسان حاج صفي 29.ميلوراد يانوش 33.شهريار شيروند
    37. فابيو جان*واريو
    هنگام معرفي شماره و نام بازيكنان، هواداران حاضر در سالن هر كدام از از بازيكنان را به سبك خاصي مورد تشويق قرار مي دادند. خسرو حيدري، بازيكن فصل گذشته استقلال با شعار " خسرو ديويد بكام "، هادي عقيلي با شعار " هادي كاناوارو "، ابراهيم توره، " ابراهيم اتوئو " و احمد جمشيديان با شعار " احمد دل*پيه*رو " مورد حمايت قرار گرفتند.
    [hr][size=large]هشت پا وارد ليگ برتر شد! پيروزي شاهين بر صنعت نفت
    [/size]

    شاهيني هاي دو آتشه محله عاشوري بوشهر در اقدامي جالب اقدام به تهيه بنري ۱۲ متري کرده اند كه در اين بنر آرم دو باشگاه شاهين بوشهر و صنعت نفت آبادان وجود دارد كه هشت پاي معروف روي آرم شاهين نشسته است! بدين ترتيب اين هواداران خوش ذوق با اين كار پيشاپيش پيروزي شاهين را در ديدار سه شنبه پيش بيني كرده اند اين بنر جالب روز سه شنبه در ديدار شاهين بوشهر با صنعت نفت آبادان در ورزشگاه شهيد بهشتي بوشهر به نمايش در خواهد آمد .

    [hr]

    [size=large]غايبان سرشناس هفته اول[/size]

    علي کريمي شاخص ترين غايب هفته اول ليگ برتر خواهد بود. بازيکن تيم استيل آذين که در اردوي تيم ملي در اتريش مصدوم شده است، به بازي تيمش مقابل فولاد در اهواز نمي رسد.

    همچنين فرهاد مجيدي و مجتبي جباري دو بازيکن تيم استقلال نيز به دليل آسيب ديدگي بازي تيمشان مقابل شهرداري تبريز را از دست خواهند داد.


    نيکبخت واحدي بازيکن جديد صباي قم نيز به دليل مصدوميت شانس کمي براي حضور در بازي مقابل سايپا دارد. اميرحسين فشنگچي نيز سرشناس ترين غايب پرسپوليس مقابل تراکتورسازي است.

    [hr]

    [size=large]آمادگي عنايتي در آخرين تمرين سپاهان[/size]


    سپاهان پيش از سفر به تهران آخرين جلسه تمريني خود را پيش از ديدار با راه آهن در مجموع فردوس سپاهان برگزار كرد.اين جلسه تمريني كه نسبت به روزهاي گذشته حالت به مراتب كم*فشارتري به خود گرفته بود با گرم*كردن بازيكنان آغاز شد.
    سپس بازيكن به دو تيم تقسيم شده و در دو سوم مياني تمرينات پرسينگ را انجام دادند.پس از تمرينات پرسينگ سانتر از جناحين و اوت دستي بلند در دستور كار شاگردان قلعه*نويي قرار گرفت.
    *از بين سه سانتر ـ فوروارد سپاهان يعني رضا عنايتي، ابراهيم توره، بياني آمادگي رضا عنايتي واقعا قابل ملاحظه بود. توره هنوز توره آماده فصل پيش نشده است.
    * خبر خوشحال*كننده براي راه*آهني*ها به جز محرم نويدكيا فابيو جان واريو، احمد جمشيديان و احتمالا مهدي كريميان نيز در ديدار روز سه*شنبه غايب خواهند بود.
    * مهدي رحمتي دروازه*بان شماره يك سپاهان هم اكنون در تهران به سر مي*برد و در تمرين امروز غايب خواهد او براي بازي روز سه*شنبه به جمع ساير بازيكن اضافه مي*شود.
    *سپاهاني*ها كه با توپ جديد ليگ برتر تمرين مي*كردند از كيفيت اين توپ رضايت چنداني نداشتند. بخصوص رضا ناصحي كه يكي، دو ضربه كاشته او بسيار بد ارسال شد، زير لب در مورد اين توپ غرغر مي*كرد. توپ جديد ليگ برتر كمپاني آل اسپورت مي*باشد.
    * حدود 1500 تماشاگر اصفهاني از تمرينات سپاهان در كمپ زيباي فردوس ديدن نمودند، كمپي كه به نظر يك كمپ ايده*آل براي يك باشگاه حرفه*اي به نظر مي*رسد كه از هر گونه امكانات تفريحي و رفاهي برخوردار است. البته كه كيفيت چمن زمين تمريني سپاهان هنوز در حد و اندازه*هاي ورزشگاه آرارات نيست.

    [hr]
    [size=large]
    رضايت 76درصد هواداران از عملکرد استقلال در فصل نقل و انتقالات[/size]

    هفتادوشش درصد هواداران از مديريت باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات ابراز رضايت كردند. سایت رسمی باشگاه استقلال در این باره نوشت: طبق نظرسنجي به عمل آمده طي هفته اخير از سوي سايت رسمي باشگاه 76درصد هواداران از عملكرد مديريت باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات اظهار رضايت كردند. بر اساس نظرسنجي صورت گرفته در اين نظرسنجي كه با 10438 رأي مأخوذه انجام شد 3879 رأي به گزينه عملكرد عالي،*4103 رأي به گزينه عملكرد خوب، 1409 رأي به گزينه عملكرد متوسط و 1047 رأي به گزينه عملكرد ضعيف باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات دادند.

    البته جذب نفرات زبده و موفقيت در فصل نقل و انتقالات به تنهايي ضامن موفقيت نيست بلكه زمان براي هماهنگي نفرات هم لازم است كه انشاا... با درايت مسئولان و كادرفني استقلال آن زمان براي توفيق به كمترين حد ممكن خواهد رسيد.[hr][size=large]ادامه رکورد شکست ناپذيري استقلال در بازي افتتاحيه
    [/size]

    تيم استقلال تهران ليگ دهم را با پيروزي 3-2 مقابل شهرداري تبريز آغاز کرد. پيروزي آبي ها در اين بازي باعث شد تا رکورد شکست ناپذيري آنها در بازي اول ليگ برتر همچنان ادامه داشته باشد. استقلال که در بازيهاي اول خود در ادوار مختلف ليگ برتر هيچگاه نباخته است، براي ششمين فصل متوالي در بازي افتتاحيه ليگ برتر پيروز شدند. استقلال از فصل 84 تاکنون به ترتيب صبا، ذوب آهن، استقلال اهواز، ابومسلم، سپاهان و در فصل جاري نيز شهرداري تبريز را در بازي هفته اول ليگ برتر شکست داده است.


    [hr]

    [size=large]تشكر فتح الله زاده از بازيكنان استقلال[/size]

    پس از پيروزي سه بر دو استقلال مقابل شهرداري تبريز علي فتح*اله*زاده مديرعامل استقلال ضمن تبريك به كادرفني و هواداران استقلال گفت: خوشحالم كه اولين قدم رامحكم برداشتيم. نگران بازي* اول بودم چرا كه خيلي دير به استقلال آمدم و متعاقباً تيم هم دير جمع شده بود. البته اين اولين قدم بود و تا انتها گام*هاي بسياري پيش*رو داريم كه بايد در همه آنها بازيكنان همه انرژي خود را صرف كنند تا دل هواداران استقلال شاد شود.
    وي ادامه داد:البته بايد براي رسيدن به استقلال واقعي هنوز صبر كنيم چرا كه كادرفني براي اجراي خواسته*هاي تاكتيكي خود به زمان بيشتري نياز دارد و در اين راه به صبر هواداران هم نيازمند هستند.


    [hr]

    [size=large]مظلومي: استقلال ايده آل از هفته چهارم ، اين تيم واقعي استقلال نبود[/size]

    پرويز مظلومي پس از پيروزي 3 بر 2 استقلال مقابل شهرداري تبريز گفت:
    - امسال ليگ پر فراز و نشيبي خواهيم داشت. اكثر تيم*ها فرصت اندكي براي هماهنگ شدن در اختيار داشتند و ما بخوبي نتوانستيم آنطور كه بايد و شايد به هماهنگي برسيم؛ اما از بازي چهارم مي*توانيم به تيمي ايده*آل تبديل شويم.
    -با تيمي كامل به تبريز نيامدم، شماري از بازيكنان يا روي نيمكت بودند و يا به دليل آسيب*ديدگي آنها را در اختيار نداشتيم. مثلا محمد محمدي تا حدودي آماده*تر از طالب*لو بود كه آسيب*ديدگي او براي ما مشكل بوجود آورد.
    -پس از دو تعويض اجباري كه داشتيم در نيمه دوم توانستيم با استفاده از عمق حريف بازي را به كناره*ها بكشيم و به آنچه كه مي*خواستيم برسيم. از بازي بازيكنانم رضايت دارم اما اين تيم واقعي استقلال نيست بايد هماهنگ*تر شويم.
    -اميدوارم تمام استقلالي*ها و آنهايي كه زماني پيراهن اين تيم را بر تن داشتند بيشتر ياور تيم باشند و كمتر به حاشيه بپردازند و اجازه ندهند تا برخي فرصت حاشيه*سازي داشته باشند.
    -من در فوتبال دو هدف را دنبال مي*كنم اول اينكه به پيروزي برسم و دوم اينكه اين پيروزي پرگل باشد. هميشه دوست داشتم تيم*هايم تهاجمي بازي كنند

  2. Top | #31

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Mar 2010
    شماره عضویت
    7130
    سن
    35
    نوشته ها
    1,343
    تشکر
    2,883
    تشکر شده 3,622 بار در 635 ارسال
    حالت من
    Ashegh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    410 Thread(s)

    پیش فرض RE: تاپیک اخبار لیگ برتر 89..90(اپدیت روزانه)

    [size=large]مدیرعامل جدید مجتمع فولاد مبارکه در تمرین سپاهان: نگران نباشید؛ با قدرت ادامه دهید[/size]

    عامل جدید شرکت فولاد مبارکه عصر دیروز بر سر تمرینات تیم فوتبال سپاهان حاضر شد و از نزدیک با کادر فنی و بازیکنان تیم به گپ و گفت پرداخت. بلافاصله پس از حضور سمیعی نژاد در تمرین سپاهان مصاحبه ای با مدیرعامل جدید فولاد مبارکه داشتیم که از نظر شما می گذرد:
    به عنوان اولین سوال، از این تغییر و تحول غیر منتظره بگویید؟
    خوب اصولاً چنین تغییر و تحولاتی در حوزه مدیریت کلان است و تصمیم بر این شد که با توجه به توانایی مدیریتی مهندس رجایی از ایشان در پست دیگری که مدنظر وزیر محترم بود استفاده شود. از طرفی با توجه به اینکه من حدود سه سال رییس ستاد فولاد کشور بودم تصمیم بر این شد تا در اصفهان و در مجتمع عظیم فولاد مبارکه فعالیت کاری خودم را شروع کنم. فکر می کنم باید هر چه زودتر اقدامات لازم را جهت طرح راهبردی توسعه فولاد مبارکه شروع کنم.
    رویکرد ورزشی شما نسبت به باشگاه سپاهان چه خواهد بود، با توجه به اینکه شما در صحبتهایی که با امیر قلعه نویی داشتید نشان دادید خیلی هم با ورزش بیگانه نیستید؟
    نه، من به واقع علاقه مند به ورزش هستم و در شرایط فعلی همه باید بنای کار را بر حمایتی بگذاریم که در نهایت به موفقیت سپاهان ختم شود. اصول کار ترویج ورزش و پرورش قهرمانانی است که بتوانند دل مردم را در صحنه های بین المللی شاد کنند و خوشبختانه باشگاه سپاهان با توجه به ملی پوشان پرتعدادی که دارد پتانسیل چنین رویکردی را دارد.
    از حمایت صحبت کردید، حمایت شما چگونه و در چه بعدی خواهد بود؟
    ببینید، من همین الان هم به آقای قلعه نویی و سایر دوستان گفتم که نگران نباشند و با قدرت کارشان را ادامه دهند. در حال حاضر آن چیزی که مهم است همیتی برای شاد کردن دل هواداران پرشمار سپاهان در اصفهان است. من قبلاًً هم در اصفهان بوده ام و از محبوبیت این تیم خبر دارم. بایستی در این مسیر حرکت کرد.
    به عنوان سوال آخر با توجه به قدرت رایزنی که در پایتخت دارید، آیا برای تکمیل هرچه سریعتر نقش جهان اقدامی در دستور کار دارید؟
    فقط همین قدر بگویم که ما از همین امروز کار بر روی پروژه نقش جهان را شروع کردیم.

  3. Top | #32

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Mar 2010
    شماره عضویت
    7130
    سن
    35
    نوشته ها
    1,343
    تشکر
    2,883
    تشکر شده 3,622 بار در 635 ارسال
    حالت من
    Ashegh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    410 Thread(s)

    پیش فرض RE: تاپیک اخبار لیگ برتر 89..90(اپدیت روزانه)

    [size=large]نوروزي: نبايد روي زانوي جباري فشار مي*آوردند/ مجتبي و فرهاد مقابل پرسپوليس بازي مي*كنند[/size]

    مصدوميت مجتبي جباري و فرهاد مجيدي دو بازيكن كليدي استقلال باعث ناراحتي و نگراني پرويز مظلومي شده است. رسانه*ها هم در اين چند روز از احتمال غيبت آنها در بازي با پرسپوليس خبر داده*اند ولي امين نوروزي پزشك استقلال تأكيد مي*كند كه اين دو بازيكن مقابل پرسپوليس بازي خواهند كرد.
    نوروزي در گفت*وگو با سايت گل ابتدا در خصوص وضعيت جباري مي*گويد:«زماني كه جباري از ناحيه بيني مصدوم شد حدود 10 روز از تمرينات دور بود و بدون انجام تمرين مقابل سپاهان به ميدان رفت. همه مي*دانند كه زانوي جباري تحت عمل جراحي قرار گرفته و اين بازيكن شرايط خاصي دارد. حتي از جباري در بازي با سايپا هم بازي گرفتند كه اين چندان مناسب نبود نبايد به زانوي او فشار مي*آوردند ولي كادرفني استقلال هم از يك طرف حق دارد كه از بازيكنش استفاده كند.»
    نوروزي ادامه مي*دهد:«وقتي زانو جباري را ديدم ديگر به او اجازه تمرين ندادم و بلافاصله مراحل درماني را آغاز كرديم تا شرايط مجتبي بهتر شود اگر اتفاق خاصي نيفتد اين بازيكن از روز شنبه در تمرينات شركت خواهد كرد.»
    پزشك استقلال در پاسخ به اين سوال كه آيا جباري به بازي مقابل پرسپوليس مي*رسد؟ مي*گويد:«بدون شك مجتبي هيچ مشكلي براي ديدار مقابل پرسپوليس نخواهد داشت ولي براي بازي با صبا از حالا نمي*توانم با قاطعيت حرف بزنم و بايد ببينم وضعيت او چطور خواهد بود.»
    نوروزي در ادامه در خصوص وضعيت فرهاد مجيدي مي*گويد:«اولا بايد بگويم برخلاف خبرهايي كه انتشار يافته است مجيدي از ناحيه كشاله مصدوم نيست و آسيب*ديدگي او مربوط به عضلات چهار سر مي*باشد. ما از او تست خواهيم گرفت و اگر وضعيت مجيدي مناسب نبود فعلا به او اجازه تمرين نخواهیم داد. البته اين بازيكن به اندازه كافي براي بهبود مصدوميتش فرصت دارد و مقابل پرسپوليس بازي خواهد كرد.»
    نوروزي در خصوص وضعيت محسن يوسفي تأكيد مي*كند:«اين بازيكن از ناحيه عضلات شكم جراحي شد و يك هفته ديگر بايد استراحت مطلق كند. مراحل درماني يوسفي از هفته آينده آغاز خواهد شد.»


    [hr]

    [size=large]پروين: به علي دايي گفتم اشتباه كردي/ آخر همه دعواها آشتي است[/size]

    علي پروين سرمربي سابق پرسپوليس در مصاحبه*اي با مجري برنامه ورزش و مردم حرف*هاي جالبي را در مورد اتفاقات اخير فوتبال به زبان آورد و با لحن هميشگي خود از برخي از اهالي فوتبال انتقاد كرد.
    پروين كه در حاشيه مراسم جشن تولدش با مهدي يكتا سردبير روزنامه نود و گزارشگر اين برنامه صحبت مي*كرد با انتقاد از دعواهاي اين روزهاي فوتبال ايران طرفين را به خويشتن*داري دعوت كرد. او گفت:«آخر همه دعواهاي اين فوتبال آشتي است. مگر اين همه محمد مايلي*كهن دادگاه رفت و آمد آخرش چه شد؟* آخرش فوتبالي*ها بايد با هم آشتي كنند و چاره*اي هم غير از اين وجود ندارد.»
    پروين با اشاره به اينكه دعواي فتح*الله*زاده و روشن هم پاياني جز اين ندارد گفت:«اين دعواها تقصير روزنامه*هاي ورزشي است آنها آدم را به جان هم مي*اندازند.» او ادامه داد:«وقتي يك بازيكن عصباني است و در تركيب تيم حاضر نشده به او زنگ مي*زنند و حرف*هايي در عصبانيت او را منتشر مي*كنند و همين باعث مي*شود اتفاقات بدي بين طرفين بيفتد. با اين حال آخر همه اين دعواها چيزي جز آشتي نيست.»
    پروين همچنين در پاسخ به اين سوال كه چرا هرگز در هيچ برنامه تلويزيوني*اي حاضر نشده گفت:« من براي اينكه به تلويزيون بيايم دو ساعت تمام وقت مي*خواهم تا از اول تا آخر حرف*هايم را بزنم و البته به شرطي به تلويزيون مي*آييم كه كسي حرف من را قطع نكند.»
    وقتي خبرنگار از پروين پرسيد آيا مثل علي دايي وقت مي*خواهد پروين جواب داد:«نخير،* موضوع ايشان فرق مي*كرد و البته من به علي دايي هم گفتم كه كار درستي نكرده كه دعواهايش را به تلويزيون برده. او در آنجا نشسته بود و حرف مي*زد و مجري برنامه هي آقاي تاج و كفاشيان را روي خط مي*آورد كه اين*ها بايد بدانند كه قرار است در اين فوتبال باز هم با هم كار كنند و شايد علي دايي سرمربي تيم ملي شود. بنابراين بايد جوري رفتار كرد كه در چشم هم نگاه كنيم.»

  4. Top | #33

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Mar 2010
    شماره عضویت
    7130
    سن
    35
    نوشته ها
    1,343
    تشکر
    2,883
    تشکر شده 3,622 بار در 635 ارسال
    حالت من
    Ashegh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    410 Thread(s)

    پیش فرض RE: تاپیک اخبار لیگ برتر 89..90(اپدیت روزانه)

    [size=large]جدول جام حذفی؛ برنامه دور سوم[/size]

    نیمه اول جدول:

    ایرانجوان بوشهر- پهنایی قائن( برنده این بازی به دیدار ملوان انزلی می رود)

    فولاد نطنز- استقلال اهواز( برنده این بازی به دیدار نفت تهران می رود)

    بهینه راهبر آباده- دانشگاه آزاد سراوان( برنده این بازی با شهرداری تبریز روبرو می شود)

    اتکا گرگان- سپاسی شیراز( برنده این بازی با تراکتورسازی تبریز روبرو می شود)

    پیام خراسان- حکمتی تبریز( برنده این بازی با شاهین بوشهر روبرو می شود)

    کاوه تهران- داماش لرستان( برنده این بازی با پیکان قزوین روبرو می شود)

    شهرداری یاسوج- نبرد شهرکرد( برنده این بازی با ذوب آهن روبرو می شود)

    نیمه دوم جدول:

    عمران کیش- شهرداری کهنوج( برنده این بازی با استیل آذین روبرو می شود)

    گسترش فولاد- نفت مسجد سلیمان( برنده این بازی با مس کرمان روبرو می شود)

    شهرداری بندرعباس- همیاری اراک( برنده این بازی به دیدار صبای قم می رود)

    سپیدرود رشت- آلومینیوم هرمزگان( برنده این بازی با فولاد خوزستان روبرو می شود)

    نساجی مازندران- ماشین سازی تبریز( برنده این بازی با سپاهان روبرو می شود)

    نفت محمود آباد- فولاد یزد( برنده این بازی با پرسپولیس تهران روبرو می شود)

    داماش گیلان- شهرداری اشکذر( برنده این بازی به دیدار سایپا می رود)


    [hr]

    [size=large]گزارش ویژه از مشهد:پیام برای جام حذفی لباس نداشت![/size]

    مرحله اول رقابتهاي جام حذفي فوتبال باشگاههاي کشور شرايطي به مانند هفته اول ليگ دسته اول براي ابومسلم و پيام نمايندگان فوتبال خراسان داشت.
    به نقل از قدس ابومسلم در شرايطي اتکاي گلستان را پيش رو داشت که پيام يک هفته قبل از آن شکستي سنگين براي اتکايي ها در ليگ دسته اول رقم زده بود. اين اتفاق شايد به نوعي مي توانست عيار اين دو تيم را مشخص کند هرچند که شرايط هر بازي با بازي قبل يا بعد از آن به کلي تفاوت دارد.
    به هر حال ابومسلمي ها که نتيجه سه بر صفر پيامي ها برابر اتکا در هفته اول ليگ وادارشان مي کرد که در گرگان و آن هم در جام حذفي نتيجه لازم را بگيرند با همه تغييراتي که کاظم غياثيان در طول مدت يک هفته اي مربيگري اش در شرايط فني تيم به وجود آورده بود نتوانست به راحتي شانه از زير آواري در آورد که ماههاست روي سر اين تيم پر طرفدار خراب شده و با شکست( 2 بر يک) وداعي زود هنگام با جام حذفي داشت.
    اما سکه فوتبال نمايندگان خراسان در جام حذفي براي پيام به شکل ديگري چرخيد و روي برد به سبزجامگان نشان داد.
    پيامي ها که در قياس با ابومسلم قرعه مناسب تري عايدشان شده بود بايستي به قم مي رفتند تا با قهرمان ليگ اين استان براي صعود بجنگند. جنگي که مطمئنا نتيجه اي جز پيروزي براي آنها نداشت. بد نيست براي روشن شدن قضايا قدري به عقب برگرديم.
    يکشنبه يا دوشنبه هفته گذشته بود که مسؤولان باشگاه پيام در تصميمي عجيب و عجولانه قصد داشتند تا از جام حذفي کناره گيري کنند تنها به دليل شانه خالي کردن از پرداخت هزينه هاي سفر به قم. اما همين که آمدن اين خبر را رسانه اي کنند و رسما به اطلاع فدراسيون برسانند خبر رسيد که انصراف پيام از جام حذفي همانا و پرداخت جريمه 10 ميليون توماني به فدراسيون همان.
    اين موضوع کار را براي باشگاه پيام و مسؤولان آن پيچيده تر نمود . در اين شرايط مساعدت يکي از هواداران باشگاه به داد پيامي ها رسيد و جهان پناه هزينه 10 تا 12 ميليوني سفر به قم را برعهده گرفت تا شمارش معکوس براي از بين رفتن گريم صورتک پيام براي مدتي متوقف شود. نکته قابل توجه اين است که در شرايطي پيام با پرداخت هزينه چند ميليوني از جيب يکي از هوادارانش به قم سفر مي کند که حتي مسؤولان اين باشگاه براي خريد يک دست لباس بازيکنان تيم امروز و فردا مي کردند.
    تا جايي که کار به جايي مي رسد که تا يک ساعت مانده به شروع بازي جام حذفي خبري از لباس بازيکنان نبود و نداشتن لباس مناسب دغدغه اي شد براي کادر فني و عوامل اجرايي تيم! اگر امروز مسؤولان باشگاه پيام و در راس آنها محمود صفايي انگيزه اي براي ادامه راه ندارند دليلش به محقق نشدن قضيه واگذاري همان زمين الهيه منتهي مي شود.
    صفايي که به ادعاي خودش تيم 500 ميليوني را به يک ميليارد و هشتصد ميليون خريداري کرده اضافه شدن زمين 27 هزار متري الهيه مشهد به دارايي هاي باشگاه را مد نظر داشته که با کم رنگ شدن اين قضيه و اتفاقات اخير پيرامون باشگاه پيام بعيد به نظر مي رسد بدون کمک گرفتن از منابع دولتي خرجي براي پيام نمايد!
    در اين شرايط بايد گفت فرصتي براي پاک شدن آرايش صورتک پيام باقي نمانده و امروز و فرداست که اين باشگاه يک بار ديگر دست خوش اتفاقات غير منتظره ديگري شود.

    [hr]

    [size=large]طالب لو داماد شد ؛ همه بودند جز محمدي! [/size]

    به نظر مي رسد کدورت ها ميان وحيد طالب لو و محمد محمدي هنوز بر طرف نشده. دروازه بان هاي استقلال با اينکه سه شنبه عصر با هم عکس يادگاري گرفتند و اغلب رسانه ها هم اين عکس را در صفحات خود به چاپ رساندند اما هنوز هم مشکلات بسياري با يکديگر دارند.
    به گزارش گل و به نقل از قدس مراسم جشن دامادي وحيد طالب لو دروازه بان استقلال پنجشنبه برگزار شد و در اين مراسم اغلب استقلالي ها حاضر بودند. وحيد که براي حضور در مراسم عروسي اش سه شنبه شب اردوي کردان را ترک کرده بود جمعه شب در ميان دوستان، همبازي هاي قديمي و جديدش و همچنين مربيان فعلي استقلال رسماً وارد جرگه متأهلان شد.
    البته وحيد اين مراسم را فقط براي دوستان و همبازي هايش گرفت و قبل از آن مراسم کوچکي همراه با خانواده اش برگزار کرد. به هر حال اين هم از مشکلات فوتباليست ها ست که بايد دو بار مراسم برگزار کنند؛ يکي براي خانواده و يکي هم براي دوستان و همبازي ها.
    در اين مراسم اما محمد محمدي دروازه بان استقلال حضور نداشت. هرچه حاضران چشم به در دوختند تا محمدي و خانواده اش از در وارد بشوند، نشد که نشد.
    شايد اگر محمدي امروز در تمرين استقلال براي وحيد کادو بياورد کدورت ها برطرف شود؟! اما خيلي بعيد و دور از ذهن به نظر مي رسد که محمدي اساسا به روي خودش هم بياورد که جمعه شب همه به مراسم جشن طالب لو رفته اند جز او. البته وحيد هم سعي مي کند خودش را نسبت به اين ماجرا بي توجه نشان بدهد.
    با وحيد حرف مي زنيم اما به محض آنکه بحث به ماجراي عروسي کشيده مي شود از ما مي خواهد اين بحث را ادامه ندهيم. شايد وحيد هم مي خواهد فعلا شادي اش خراب نشود و به مسايل فرعي فکر نکند.
    به هر حال ماجرا به پايان رسيد و آن شب محمدي همراه خانواده اش به مراسم عروسي اقا وحيد نيامد تا مشکلات ادامه داشته باشد. آيا باز هم محمدي ادعا مي کند که آن حرف ها را به رسانه ها نگفته و نمي خواهد از استقلال جدا بشود؟

  5. Top | #34

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Mar 2010
    شماره عضویت
    7130
    سن
    35
    نوشته ها
    1,343
    تشکر
    2,883
    تشکر شده 3,622 بار در 635 ارسال
    حالت من
    Ashegh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    410 Thread(s)

    پیش فرض RE: تاپیک اخبار لیگ برتر 89..90(اپدیت روزانه)

    [size=large]محمد : دارم مي روم جنگ ! [/size]

    عليرضا محمد مدافع راست پرسپوليس امروز يك لباس سر تا پا سبز لجني به تن كرده بود . لباسي كه شباهت زيادي به يونيفرم هاي نظامي داشت.
    بعد از تمرين وقتي يكي از خبرنگاران تلويزيوني از او پرسيد چرا اين لباس را پوشيده اي وي جواب داد:«دارم مي روم جنگ. خودم را براي يك جنگ جانانه آماده كرده ام چرا كه اين هفته جنگ داريم نه بازي فوتبال.»
    محمد در يكي از مصاحبه هاي امروزش بد جوري براي استقلالي ها كري خوانده بود ،مساله اي كه او بشدت تكذيب اش مي كند:«آن مصاحبه را من انجام نداده ام. اصلا اهل كري خواندن نيستم و اين كار را دوست ندارم .كري خواندن درست نيست و ما حرفمان را در زمين فوتبال مي زنيم.»
    مدافع شماره دوپرسپوليس درباره بازي جمعه گفت :«اين بازي از قديم حساس بوده و هواداران هر طرف دوست دارند تيم محبوبشان برنده شود.اما من تا سوت شروع بازي به آن فكر نمي كنم.»
    وي گفت:«در دربي قبل قسمت نبود بازي كنم اما براي اين ديدار انگيزه بالايي دارم.استقلال هم تيم خوبي است و بايد به اين تيم احترام گذاشت.فكر مي كنم با توجه به اينكه هر دو تيم امسال بازيكنان خوبي جذب كرده اند اين دربي بازي جذاب و قشنگي از آب در بيايد.»
    وي درباره پيش بيني اش از نتيجه دربي گفت:«پيش بيني كردن در فوتبال كار درستي نيست.اين بازي را هم اصلا نمي شود پيش بيني كرد.»


    [hr]

    [size=large]دفاع پرسپوليس محله بروبياست!* /عليفر: اصلا برايم مهم نيست كه تا حالا دربي را گزارش نكردم[/size]

    عليرضا عليفر گزارشگر قديمي تلويزيون كه هميشه درباره مسائل فني طي گزارش*هايش اظهارنظر مي*كند درباره دربي تهران مي*گويد:«به لحاظ كيفي نمي*توان از اين بازي انتظاري داشت چرا كه هر دو تيم مي*خواهند نبازند و حساسيت بازي روي كار هر دو طرف اثر مي*گذارد. اين مسأله طي سال*هاي سال مشخص شده اما در مورد نتيجه فكر مي*كنم 70 درصد بازي مساوي و اگر قرار باشد تيمي برنده از زمين خارج شود آن تيم استقلال خواهد بود.»
    عليفر در مورد دلايل پيش*بيني*اش مي*گويد:«دفاع خطي پرسپوليس درب و داغان است.» او مثل گزارش*هايش به دفاع خطي ايراد مي*گيرد:«توهين نباشد اما مربيان فوتبال ايران چيزي از دفاع خطي نمي*دانند اين پرسپوليس هر بازي گل مي*زند به خاطر ضعف همين دفاع گل مي*خورد. نمي*دانم چرا سرمربي اين ضعف را نمي*بيند اگر او نمي*بيند چرا دستيار اول، دوم، سوم، مديرعامل، مشاور هم نمي*بينند. به نظر من اين دفاع پرسپوليس شبيه محل بروبياست.»





    عليفر درباره اينكه آيا اين ضعف به خاطر اشتباهات فردي است يا تاكتيكي مي*گويد:«اين*ها همه توجيه است شخصا متعقدم وقتي تيم مي**برد يا مي*بازد سهم مربي 80 تا 90 درصد است. چرا ذوب آهن تيم خوبي است چون مربي فهميده*اي دارد وگرنه به غير از سه بازيكن بقيه بازيكنانش معمولي هستند.» وي ادامه مي*دهد:«آقاي كاشاني مي*آيد مي*گويد مربي در باخت ما مقصر نيست و فقط بازيكنان تقصيركار هستند. حداقل بگويد همه تيم مقصرند. چرا همه كاسه و كوزه*ها را سر بازيكنان مي*شكند آنها كه هر چه دارند در زمين مي*گذارند و آخر بازي ناي راه رفتن ندارند.»
    اين گزارشگر سيما باز هم به موضوع دفاع خطي اشاره كرده و مي*گويد:«در اين چيدمان دفاعي مدافعان چپ و راست بايد روي خط طولي باشند تا عرض خط دفاع زياد شود و مدافعان مياني هم فاصله خط دفاع خودي تا حريف را كم كنند. مي*گويند مگر مربيان بزرگ و فهيم از اين روش استفاده نمي*كنند پس چرا آنها موفق*اند من مي*گويم آنها هم بازيكن فهيم دارند هم مربي فهيم. اما ما هيچكدام را نداريم به فرد يا تيم خاصي توهين نمي*كنم و اين موضوع را به هيچ تيمي نمي*چسبانم اما مربيان ما كه از دفاع خطي استفاده مي*كنند هيچ چيز از آن نمي*دانند به نظر من تمام تيم*هاي ما بايد با سه مدافع مركزي بازي كنند هر چند بايد نفرات كناري هم به آنها اضافه بشوند و آنها را پوشش بدهند وگرنه اگر يك گل بزنند دو تا مي*خورند، اگر دو تا بزنند سه گل خواهند خورد. اين نظر شخصي من است و در مورد تمام باشگاه*ها و تيم ملي هم صدق مي*كند.»
    اما سوال اصلي از عليفر اين است كه چرا هيچگاه او دربي پايتخت را گزارش نمي*كند؟
    وي در پاسخ مي*گويد:«تا اين لحظه هيچ وقت گزارش اين بازي به من داده نشده خودم هم دوست ندارم اين مسابقه را گزارش كنم. خدا وكيلي ما هر جور گزارش كنيم تا دو ماه، شش ماه و حتي يك سال گزارش*مان تبعات دارد. هر كس مي*بازد مي*گويد تيم ما را به هم ريختند و ... در صورتي كه مبلغي كه به ما مي*دهند براي اين بازي يا بازي*هاي ديگر هيچ فرقي ندارد.» عليفر مي*گويد:«اين نظر مديران است كه من دربي را گزارش نكنم و من هم تابع آنها هستم، بالاخره مديريت هست و آنها تصميم مي*گيرند.»
    وي در پاسخ به اين سوال كه آيا گزارش نكردن اين بازي طي اين همه سال برايش مهم هست يا نه؟ مي*گويد:«اصلا برايم مهم نيست نه اينكه اگر بازي را به من بدهند گزارش نكنم اما اينطوري راحت*ترم چون مي*دانم گزارش اين بازي تبعات دارد و به خاطر مسائل مختلف يقه*ات را مي*گيرند؛ مي*گويند چرا اين را گفتي يا چرا به فلان موضوع اشاره كردي. البته ما اين مشكلات را در تمام بازي*ها داريم اما در اين مسابقه بيشتر است.»

    [hr]

    [size=large]فتح*الله*زاده و كميته*اي كه قرار است براي تيم ملي سرمربي انتخاب كند؛ اوج وقت*نشناسي، اوج موازي*كاري[/size]

    علي فتح*الله*زاده مديرعامل باشگاه استقلال روز گذشته در گفت*وگويي اعلام كرد كه از طرف علي سعيدلو رئيس سازمان تربيت بدني مأمور تشكيل كميته*اي شده براي آنكه يك مربي بزرگ را براي تيم ملي فوتبال ايران انتخاب كند. درحاليكه فدراسيون فوتبال و ابواب جمعي ايشان طبق معمول زبان در نيام دارند، چند نكته ضروري است.
    1. فوتبال ايران فدارسيوني دارد كه رياست آن برعهده علي كفاشيان است. طبيعتاً كليه امور مربوط به فوتبال و تيم ملي بايد در فدراسيون فوتبال انجام بگيرد و اگر قرار باشد مربي*اي براي تيم ملي انتخاب بشود بايد با رئيس فدراسيون ايران وارد مذاكره بشود. اينكه علي سعيدلو نگران آينده فوتبال ايران است به جاي خود اما اينكه يكي از اعضاي هيئت رئيس فوتبال را تشويق مي*كند كه اين كار را بيرون از حوزه رياست فدارسيون فوتبال انجام بدهد تأسف*آور است. در دفعات قبلي انتخاب سرمربيان خارج از چارچوب فدراسيون فوتبال نتايج فاجعه*باري را براي ما رقم زده است.
    2. اگر علي فتح*الله*زاده همانطور كه مي*گويد نگران آينده فوتبال است و دلش براي وطن مي*تپد بايد بداند كه اين اظهارنظر پيش از آغاز مسابقات جام ملت*هاي آسيا چه تأثير مخربي بر تيم ملي، روحيه سرمربي و اقتدار او در ميان بازيكنان تيم ملي دارد. اصولا اگر قرار به انجام دادن مذاكراتي باشد نبايد از خاطر ببريم كه اين گفت*وگوها بايد به صورت كاملا مخفيانه صورت بگيرد و البته مطبوعات نيز نبايد از آن مطلع بشوند اما خب در اينجا آقاي فتح*الله*زاده حرفه اصلي خود خبرنگاري را مدنظر قرار داده است. آيا در صورت بالاگرفتن اين شايعه كه به خودي خود جايگاه سرمربي تيم ملي را متزلزل مي*كند علي فتح*الله*زاده پاسخگوي عواقب احتمالي خواهد بود?
    3. جناب آقاي دكتر در آخرين انتخاب براي سرمربي در باشگاه متبوعاشان به پرويز مظلومي رسيدند. مربيان قبلي*اي هم كه توسط علي فتح*الله*زاده به استقلال آورده شدند براي خود حكايت*ها داشته*اند. شايد رياست محترم سازمان اين سوابق را با مدرك دكتراي ايشان از دانشگاه بتفورد جمع زده*اند كه اين مأموريت خطير را به وي محول كرده*اند.
    4. علي فتح*الله*زاده رياست كميته به اسم خصوصي*سازي باشگاه*هاي فوتبال ايران را نيز برعهده دارند. كاش روزي برسد كه ما بفهميم چگونه يك نفر مي*تواند در عين حال اين همه كار را كنار هم انجام بدهد. خصوصي كردن باشگاه*ها، اداره روزنامه، ساخت و ساز، تحصيل در يك كشور ديگر و البته مديريت دومين تيم پرطرفدار ايران...
    5.البته چه بسا اشتباه از ما باشد.چه ، از قديم گفته اند ما كرديم و شد!


    [hr]

    [size=large]يادداشت روز؛ تراكتور پنج ستاره[/size]

    پخش قسمت*هاي مهم تراكتورسازي مقابل نفت فرصتي براي طرفداران فوتبال بود تا از كيفيت بازي تيم فرازكمالوند به وجد بيايند.
    تراكتورسازي كه سال گذشته هم بازي*هاي خوبي را در ليگ برتر فوتبال ايران انجام داده بود امسال با شرايط بهتر در ميدان رقابت ظاهر شده و مديران اين باشگاه هدف امسال را صعود به مسابقات آسيايي اعلام كرده*اند. آرزويي كه البته گرچه رسيدن به آن بسيار دشوار است اما به نظر نمي*رسد كه مأموريت غيرممكني باشد.
    از پيمنتا تا آندو از كرار تا نصرتي
    اگر تراكتورسازي سال گذشته يك تيم يك دست و هماهنگ بود كه با ارائه بازي*هاي تهاجمي همه حريفان را تحت*تأثير خود قرار مي*داد امسال ستارگاني به اين باشگاه پيوسته*اند كه حضور آنها وزن تيمي تراكتور را بالاتر برده است. آخرين خريد اين باشگاه آندو تيموريان يكي از بهترين بازيكنان تيم ملي در چند بازي گذشته بوده كه گرچه در مسابقه مقابل نفت به عنوان يار تعويضي به ميدان آمد اما تأثير خود را در بازي گذاشت.
    آنها بازيكنان اسم و رسم*دار ديگري هم دارند از محمد نصرتي كاپيتان دوم تيم ملي تا رسول خطيبي ستاره سابق سپاهان و بازيكني كه در جام جهاني 2006 به ميدان رفته است. جاسم كرار هافبك درخشان عراقي ديگر بازيكن اين تيم است كه در تمام اين فصل فوق*العاده نمايش داده و همواره يكي از بهترين بازيكنان تراكتور در تمام مسابقات بوده است. اين در حالي است كه لئوناردو پيمنتا مهاجم برزيلي بعد از بازگشت مجدد به ايران آنطور كه انتظار مي*رفت نمايش نداده اما خودش عقيده دارد به محض آنكه فرصتي در اختيار وي قرار بگيرد خودي نشان خواهد داد. البته پيمنتا در بازي گذشته تراكتور مقابل نفت يك پنالتي هدر داد تا نشان دهد هنوز به فرم فوق*العاده پارسالش بازنگشته است.
    آسيا ما داريم مي*آييم؟
    سال*ها پيش هواداران پرسپوليس با شعار جام آسيايي ما داريم مي*آييم به استقبال حضور در مسابقات باشگاهي آسيا مي*رفتند اما پرسپوليس هرگز در مسابقات آسيايي به موفقيت نرسيده است. اين باشگاه در طول ساليان همواره به تماشاگران و نيروي انساني خود اتكا داشته و همين مسأله مانع از موفقيت اين تيم در سطوح بالاتر فوتبال ايران شده است. نگاه به تجربه پرسپوليس چيزي است كه تراكتورسازي به آن نياز دارد. آنها كه در سطح آسيا از نظر تماشاچي متعصب جايگاه بي*همتايي دارند هنوز آنقدر توصيه يافته نيستند كه به حضور آبرومندانه در مسابقات آسيايي فكر كنند.
    آنچه كه تراكتور نياز دارد حركت به سمتي است كه جايگاه آسيايي را برازنده اين تيم كند و آنها را همواره مستحق حضور در مسابقات بين*المللي نشان بدهد.
    تراكتورسازي در حال حاضر و در دو سال حركت*هاي خوب و پيشرفت*هاي بزرگ داشته است. اما نوع پيشرفت*هاي اين باشگاه مثل اغلب تيم*هاي فوتبال ايران تيمي و مختص به فضاي انساني است در حالي كه آنچه فوتبال ما احتياج دارد افزايش سطح چنين پيشرفت*هايي است، پيشرفت*هايي كه بايد دامنه*اي بيش از خريد بازيكن و بودجه ساليانه را در بر بگيرد.

  6. Top | #35

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Mar 2010
    شماره عضویت
    7130
    سن
    35
    نوشته ها
    1,343
    تشکر
    2,883
    تشکر شده 3,622 بار در 635 ارسال
    حالت من
    Ashegh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    410 Thread(s)

    پیش فرض RE: تاپیک اخبار لیگ برتر 89..90(اپدیت روزانه)

    [size=large]غیبت قطعی 3 بازیکن کلیدی الهلال[/size]

    الهلال همانند مسابقه دور رفت مقابل ذوب آهن؛ برخی بازیکنانش را در بازی برگشت نیز در اختیار نخواهد داشت.
    بارزترین غایب تیم الهلال خالد عزیز هافبک ملی پوش سعودی هاست و حسن خیرات مدافع ملی پوش این تیم نیز همانند دیدار دور رفت غایب خواهد بود. نواف العابد هافبک جوان الهلال که در مسابقه رفت با شوت راه دور تیر دروازه ذوب آهن را لرزانده بود؛ دیگر غایب آبی های ریاض است.

    نکته امیدوار کننده برای اریک گرتس؛ بازگشت هافبک های خارجی الهلال است. میریل رادوی ملی پوش رومانیایی آمادگی کامل دارد و تیاگو نه وز هافبک برزیلی نیز به تمرینات بازگشته و منتظر اعلام نظر قطعی پزشکان است.


    [hr]

    [size=large]کبری به ذوب*آهن می رسد [/size]

    جلال اکبری به دلیل مصدومیت از ناحیه دوقلوی زانوی پای راستش دوران نقاهت را سپری می کند. اما فرید زرینه در خصوص آخرین وضعیت اکبری امیدوارانه صحبت می کند.
    به گزارش سکوی سرخ، او گفت: جلال به بهبودی کامل رسیده اما برای محکم کاری فعلاً باید فیزیوتراپی کند. زرینه تأکید کرد که اکبری قطعاً برای بازی به ذوب آهن می رسد و در صورت صلاحدید علی دایی مشکلی برای حضور در میدان نخواهد داشت.


    [hr]

    [size=large]زارعی پایش را گچ گرفت [/size]

    مجتبی زارعی که چندی پیش دچار آسیب دیدگی شد اما پس از عکسبرداری مشخص شد که از ناحیه استخوان کف پا، دچار شکستگی شده است.
    به گزارش سکوی سرخ،مجتبی دست کم دو هفته دیگر باید با گچ پایش سر کند و بعد از آن می تواند درمان فیزیوتراپی را آغاز کند. با این حساب زارعی فعلاً شرایط تمرین کردن را ندارد.


    [hr]

    [size=large]استيلي: قهر ستار زارع صحت ندارد[/size]

    شايعه شده كه ستار زارع كاپيتان تيم فوتبال شاهين بوشهر به دليل مشكلات مالي و عدم انجام تعهدات باشگاه، در تمرينات شركت نمي*كند و قهر كرده است. حميد استيلي سرمربي شاهين اما در گفت*وگو با سايت گل اين خبر را تكذيب كرده و مي*گويد:«خبر قهر ستار زارع دروغ است و اتفاقا او يكي از بازيكناني است كه با نظم و انضباط خاصي در تمرينات شركت مي*كند. مشكلات مالي نه تنها براي زارع بلكه براي تمامي بازيكنان وجود دارد و باشگاه در تلاش است تا اين مشكلات را برطرف كند.»




  7. Top | #36

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Mar 2010
    شماره عضویت
    7130
    سن
    35
    نوشته ها
    1,343
    تشکر
    2,883
    تشکر شده 3,622 بار در 635 ارسال
    حالت من
    Ashegh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    410 Thread(s)

    پیش فرض RE: تاپیک اخبار لیگ برتر 89..90(اپدیت روزانه)

    [size=large]تبریک باشگاه سپاهان به علی دایی؛ نام و اعتبار دایی مایه مباهات و افتخار است[/size]

    انتخاب علی دایی به عنوان یکی از پنجاه اسطوره زنده فوتبال جهان از سوی مجله معتبر ورلد ساکر و قرار گرفتن نام شهر یار فوتبال ایران در کنار بزرگانی همچون پله ، فرانس بکن بائر و... حکایت از بزرگی های تمام ناشدنی این چهره آذری و دوست داشتنی ایران دارد که فرای هر رنگی محبوب همه ایرانی هاست .

    باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در نامه ای به باشگاه پرسپولیس تهران انتخاب علی دایی به عنوان یکی از پنجاه اسطوره بزرگ فوتبال جهان را تبریک گفت .

    در این نامه آمده است : همانگونه که علی دایی در مدت حضورش در فوتبال همیشه و همه جا یک سفیر خوشنام و معتبر برای فوتبال ایران بوده است نام و اعتبار این اسطوره بزرگ ایران پس از خداحافظی اش از فوتبال به عنوان بازیکن همچنان برای کشورمان مایه مباهات و افتخار است .

    انتخاب علی دایی به عنوان یکی از پنجاه اسطوره زنده فوتبال جهان از سوی مجله معتبر ورلد ساکر و قرار گرفتن نام شهر یار فوتبال ایران در کنار بزرگانی همچون پله ، فرانس بکن بائر ، میشل پلاتینی ، زین الدین زیدان ، دینوزوف ، دیه گو مارادونا ، بابی چارلتون ، اوزه بیو و... حکایت از بزرگی های تمام ناشدنی این چهره آذری و دوست داشتنی ایران دارد که فرای هر رنگی محبوب همه ایرانی هاست .

    باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با تبریک این انتخاب به باشگاه پر سپولیس تهران و همه دوستداران علی دایی امیدوار است تا در ایران مان هم بیش از هر زمانی بزرگان و تلاشگران ورزش مورد احترام و کرامت قرار گیرند.


    [hr]

    [size=large]71935 صندلی در ورزشگاه ریاض..درگیری برای بلیط های بازی با ذوب اهن[/size]

    تمامی بلیت های جایگاه وي آي پي ورزشگاه ملک فهد ریاض برای بازی با ذوب آهن به فروش رفت.

    تمامی بلیت های جایگاه VIP ورزشگاه ملک فهد ریاض که شامل 1275 صندلی است؛ به قیمت هر بلیت 500 ریال سعودی (حدود 140 هزار تومان) به فروش رفت.

    فروش بلیت های این مسابقه از دیروز (دوشنبه) در محل باشگاه الهلال؛ ورزشگاه الامیر فیصل بن فهد و نمایندگی های شرکت موبایلی اسپانسر مالی الهلال آغاز شده و تا امشب ادامه خواهد یافت. از صبح فردا (چهارشنبه) نیز بلیت های مسابقه فقط در گیشه های مخصوص فروش بلیت ورزشگاه ملک فهد ریاض به فروش خواهد رسید.

    این ورزشگاه مجموعا 71935 نفر را در خود جای میدهد و برای بازی الهلال و ذوب آهن 71775 بلیت برای فروش به علاقمندان در نظر گرفته شده و 160 صندلی نیز به مهمانان و مسئولان دو تیم تعلق خواهد گرفت.

    در عین حال از 8 هزار بلیت جایگاه ویژه این ورزشگاه نیز تا دوشنبه شب بیش از 4 هزار بلیت به قیمت هر قطعه 150 ریال سعودی (حدود 40 هزار تومان) فروخته شده بود. همچنین حدود 10 هزار قطعه بلیت از بلیت های معمولی نیز به فروش رفته است. این بلیت ها که مربوط به 62500 صندلی قسمت های معمولی ورزشگاه می باشد؛ هر قطعه 20 ریال سعودی (حدود 5500 تومان) قیمت دارد و تماشاگران کم بضاعت که تعدادشان در عربستان سعودی بیشتر از سایر اقشار است؛ می توانند با خریدن این بلیت ها وارد ورزشگاه شوند.

    نکته جالب این بود که روز دوشنبه تجمع تعداد زیادی از هواداران الهلال مقابل دفتر این باشگاه برای خریداری بلیت های مسابقه باعث ایجاد بی نظمی و دخالت نیروهای امنیتی پلیس سعودی شد. هواداران الهلال سالهاست که در حسرت قهرمانی آسیا هستند.

  8. Top | #37

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Mar 2010
    شماره عضویت
    7130
    سن
    35
    نوشته ها
    1,343
    تشکر
    2,883
    تشکر شده 3,622 بار در 635 ارسال
    حالت من
    Ashegh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    410 Thread(s)

    پیش فرض RE: تاپیک اخبار لیگ برتر 89..90(اپدیت روزانه)

    [size=large]آیت اللهی درخواست کرد،سعیدلوموافقت می کند؟ ورزشگاه میانرودشیراز به نام سعدی می شود[/size]

    رییس هیات فوتبال فارس طی نامه ای به دکتر سعیدلومعاون سازمان تربیت بدنی ورییس سازمان تربیت بدنی از او خواست تا ورزشگاه در حال تاسیس و50هزارنفری شیراز به نام یکی از مشاهیر این شهر نامگذاری گردد.
    با توجه به اینکه شیراز دارای ورزشگاهی به نام حافظیه است به نظر می رسد ورزشگاه جدیدشیرازی ها هم نام سعدی را به خود بگیرد.آغار به ساخت این ورزشگاه دازسال1376بوده وبا گذشت 13سال همچنان ناتمام باقی مانده است
    .در نامه آیت اللهی آمده است: دکتر سعیدلو معاون رئیس جمهورورئیس سازمان تربیت بدنی با اهداء سلام و تحیات احتراما ضمن عرض تبریک ولادت امام رئوف حضرت ثامن الحجج علی ابن موسی رضا (ع)وآرزوی توفیقات آن بزرگوار گرامی به استحضار میرساند سالهاست ساخت و ساز و تکمیل مجموعه ورزشی میانرود (آزادی) شیرازبا مشکل روبه رو بوده و با حضور جنابعالی در راس هرم مجموعه ورزش کشور این امیدواری در مردم فارس زنده شد که به زودی شاهد اتمام این پروژه بزرگ باشند و اکنون که این مجموعه در حال تکمیل میباشد واز طرفی مشاهده مینماییم که مجموعه ساخته شده در شهر مقدس مشهد به نام ثامن و در اصفهان به نام نقش جهان ثبت گردیده است .
    مردم استان فارس نیز انتظار دارند با داشتن مشاهیر بزرگ مثل حافظ – سعدی – سلمان فارسی – ملاصدرا – سیبویه – شیخ روزبهان و صدها مشاهیر دیگر نام مجموعه ورزشی بزرگ خود را بنام یکی از مشاهیر بزرگ خود مزین نمایند و این کمترین خواسته مردم شریف فارس و شهر مقدس شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) میباشد.
    رجاء واثق دارد اوامر حضرتعالی در مورد تغییر نام این مجموعه بنام یکی از مشاهیر بزرگ فارس موجبات خرسندی مردم و توجه خاص دولتمردان به خواسته بحق آنها و مرضی حق تعالی را بدنبال خواهد داشت که بعنوان یک سند و اقدام تاریخی در پرونده ورزش استان و کشور ثبت خواهد شد.

    [hr]

    [size=large]دفاعیات مقتدرانه فتح الله زاده در 90؛ دومین پیروزی استقلال مقابل پرسپولیس![/size]

    سایت رسمی باشگاه استقلال در تحلیلی از صحبتهای دیشب علی فتح الله زاده در برنامه 90 به عنوان دومین پیروزی استقلال مقابل پرسپولیس ظرف چند روز اخیر یاد کرد!
    به نوشته سایت باشگاه استقلال *از صبح روز سه شنبه هواداران باشگاه طي تماس*هاي بي*شماري با واحد روابط*عمومي باشگاه استقلال،*مراتب سپاس و قدرداني خود را از دكتر فتح*اله*زاده، مديريت باشگاه استقلال پيرامون دفاعيات مقتدرانه ايشان در برنامه 90 از حقوق باشگاه استقلال ابراز داشتند‎. ‎هواداران استقلال معتقدند صحبت*هاي فتح*اله*زاده در برنامه 90 دومين پيروزي استقلال در چند روز اخير در مقابل رقيب سنتي بوده است‎.


    [hr]

    [size=large]فوتسال جام گرند پریکس برزیل؛ ایران 5- پرتغال 3[/size]

    تیم ملی فوتسال ایران در آخرین بازی مرحله گروهی با شکست 5-3 پرتغال به دور یک چهارم نهایی صعود کرد. ایران با این برد 7 امتیازی شد و به عنوان تیم اول صعود کرد. پرتغال نیز با 6 امتیاز به تیم دوم این گروه راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.برای تیم ملی فوتسال ایران در این بازی محمد طاهری، احسان زحمتکش، علی اصغر حسن*زاده، مسعود دانشور و جواد اصغری مقدم گلزنی کردند و گل*های تیم پرتغال هم توسط خوئل، آرنالدو و کاردینال به ثمر رسید.

    تیم ملی فوتسال ایران ساعت 14:00 روز پنج شنبه در اولین بازی مرحله یک چهارم نهایی باید به مصاف آرژانتین برود. در دیگر بازیهای اسپانیا با پرتغال، برزیل با ایتالیا و چک با پاراگوئه بازی می کنند.

    [hr]
    [size=large]پرویز مظلومی: از سد محکمی گذشتیم [/size]

    سرمربی استقلال تهران گفت: تغییراتی که در تیم دادیم روی برنامه بود و نتیجه را به نفع خودمان عوض کردیم.
    پرویز مظلومی در کنفرانس مطبوعاتی بعد از دیدار تیمش در برابر پاس همدان در جمع خبرنگاران گفت: خوشحالم که همدان از امکانات خوبی در زمینه فوتبال برخوردار است و باید بگویم که این باخت چیزی از ارزشهای پاس همدان نمی کاهد. سرمربی استقلال تهران افزود: پاس همدان بازی خوبی ارائه کرد و ما از سد محکمی گذشتیم تا به هدفمان دست پیدا کنیم.
    وی ادامه داد: تغییراتی که ایجاد کردیم روی برنامه بود و وقتی پاس 2 بر یک از ما عقب افتاد فشار حملات را زیاد تر کرد که ما با چند تعویض به موقع جریان بازی را به نفع خودمان تغییر دادیم و توانستبم دو گل دیگر نیز به ثمر برسانیم.
    مظلومی در مورد غیبت مجیدی و برهانی خاطر نشان کرد: هر دوی این بازیکنان در دیدار دربی مصدوم شده بودند که ما ریسک نکردیم و به آنها استراحت دادیم.
    سرمربی آبی پوشان در خصوص صحبتهای مطرح شده درباره زمین تمرین اظهار داشت: ملاحی با من تماس گرفت و گفت هرگونه امکانات که لازم داریم در اختیار ما می گذارند و زمین قدس را برای تمرین در اختیار ما گذاشتند.
    وی با اشاره به برخی افراد که بین پورحیدری و پیمبری شیطنت کرده اند، افزود: باشگاه پاس همدان شب قبل از بازی برای ما گل فرستاد و همکاری لازم را با ما داشت. هواداران پاس و مردم همدان باید برای افرادی چون اولیایی، پورحیدری و ملاحی احترام زیادی قائل باشند، چراکه اینها برای پاس زحمات زیادی را متحمل شده اند.


    [hr]

    [size=large]حنیف عمران زاده: این گل خوشحالم نکرد/دو فصل برای پاس مجانی بازی کرده ام[/size]

    مدافع گلزن تیم استقلال تهران از اینکه در مقابل تیم سابقش گل زده احسای خوبی ندارد .
    حنیف عمران زاده ، در خصوص دیدار تیمش در برابر پاس همدان گفت: ما در نیمه اول به آن چیزی که می خواستیم دست پیدا کردیم اما در دقایق پایانی نیمه اول غافلگیر شدیم و گل تساوی را دریافت کردیم. در نیمه دوم با صحبتهایی که آقای مظلومی در رختکن با بازیکنان داشتند، توانستیم نیمه دوم را خوب شروع کنیم و در نهایت بازی را ببریم.
    بازیکن سابق اس همدان، افزود: برای من بازی در برابر پاس خیلی سخت بود، به هر صورت من دو سال در این تیم بازی کرده بودم و برای آن زحمت کشیده بودم و به این تیم دین داشتم. مردم همدان همواره من را مورد حمایت قرار داده بودند و در ابتدای بازی هم من را مورد تشویق قرار دادند که این کار تا انتهای بازی و حتی پس از اینکه به تیم آنها گل زدم نیز ادامه داشت، اما چون پیراهن استقلال را پوشیده بودم موظف بودم برای موفقیت این تیم تلاش کنم.
    وی با اشاره به عدم خوشحالی پس از به ثمر رساندن گل دوم استقلال، اظهار داشت: از اینکه در این دیدار موفق به گلزنی شده ام هم خوشحالم و هم ناراحت؛ خوشحال هستم که بعد از ده هفته موفق شدم برای استقلال گلزنی کنم و ناراحتم که این اتفاق در برابر پاس حادث شد.
    عمران زاده در خصوص بدهی مالیاتی اش بابت قرارداد فصول گذشته خود با پاس همدان که منجر به صدور حکم برای مسئولان وقت این تیم شده است، خاطر نشان کرد: در جریان این موضوع هستم و هفته گذشته از طریق محمد غلامی از این مساله مطلع شدم. هفته آینده و پس از دیدار با تراکتور سازی برای بررسی و پیگیری این موضوع به همدان خواهم آمد، البته فکر نمی کنم مبلغ بدهی من چندان زیاد باشد.
    وی در خاتمه تاکید کرد: مالیات فصل اول قراردادم با پاس را پرداخت کرده ام اما روی قرارداد فصل دوم هنوز مشکل دارم و پرونده مطالبات من در هنوز در کمیته انضباطی باز است و هنوز معلوم نیست که چقدر دریافت کرده ام و چقدر باید دریافت می کردم. پرونده من به صورتی درآمده که دو فصل برای پاس مجانی بازی کرده ام.



  9. Top | #38

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Mar 2010
    شماره عضویت
    7130
    سن
    35
    نوشته ها
    1,343
    تشکر
    2,883
    تشکر شده 3,622 بار در 635 ارسال
    حالت من
    Ashegh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    410 Thread(s)

    پیش فرض RE: تاپیک اخبار لیگ برتر 89..90(اپدیت روزانه)

    [size=large]سقوط فوتبال ایران در رده بندي فيفا [/size]

    سایت فدراسیون بین المللی فوتبال امروز چهارشنبه رده بندی جدید تیم*های فوتبال جهان در ماه سپتامبر را اعلام کرد که در این رده بندی فوتبال ایران با چهار پله نزول و 501 امتیاز در رده شصت و یکم جهان قرار گرفته است. این در حالی است که تيم ايران در ماه سپتامبر نتايج نسبتا خوبي گرفته و به غير از بازي با كويت در فينال مسابقات غرب آسيا تمام بازي*هايش را برده است. اين موضوع نشان مي*دهد كه بازي*هاي غرب آسيا در رده*بندي فيفا تاثيري ندارد و احتمالا تيم ايران به خاطر نتايجي كه در مدت زمان مورد نظر فيفا براي محاسبه در رده*بندي ماهانه به دست آورده، نزول كرده است. البته تيم ايران يك بازي هم با تيم ملي برزيل انجام داده كه اين بازي مربوط به ماه اكتبر است و در رده*بندي ماه آينده لحاظ مي شود.
    نكته قابل توجه اينكه تيم استرالیا با صعود سه پله*ای در این رده بندی، در جایگاه بیست و یکم قرار دارد و بالاتر از تمام تيم*هاي آسيايي قرار گرفته است.تيم*هاي ژاپن و كره جنوبي هم بعد از اين تيم در رده*هاي بعدي قرار گرفته*اند.
    در رده*بندي اعلام شده،اسپانیا قهرمان جام جهاني با 1881 امتیاز همچنان در صدر برترین تیم*های جهان قرار دارد. صعود یک پله*ای برزیل و حضور این تیم در جایگاه سوم و سقوط ایتالیا از رده سیزدهم به رده شانزدهم هم قابل توجه است.

    رده بندی پنج تیم برتر آسیا:
    1- استرالیا 862 امتیاز
    2- ژاپن 779 امتیاز
    3- کره جنوبی 640 امتیاز
    4- ایران 501 امتیاز
    5- عربستان 452 امتیاز

    رده بندی 10 تیم برتر جهان:
    1- اسپانیا 1881 امتیاز
    2- هلند 1683 امتیاز
    3- برزیل 1493 امتیاز
    4- آلمان 1481 امتیاز
    5- آرژانتین 1320 امتیاز
    6- انگليس 1205 امتیاز
    7- اروگوئه 1167 امتیاز
    8- پرتغال امتیاز
    9- کرواسی 1086 امتیاز
    10- روسیه 1061 امتیاز

    [hr]

    [size=large]شوک جام حذفی به لیگ برتری ها؛ حذف پيكان، سایپا، صبا، مس و نفت تهران[/size]

    مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی با حذف تیمهای لیگ برتری همراه بود. مس کرمان در خانه به نفت مسجد سلیمان باخت، شهرداری بندرعباس موفق به حذف صبای قم شد، داماش در رشت سایپا را از جام حذفی بیرون کرد، فولاد نطنز نیز مقابل نفت تهران به پیروزی رسید و پيكان نيز كه به تازگي سرمربي اش را تعويض كرده، در خانه و در ضربات پنالتي مغلوب تيم كاوه شد.

    پيكان0(2) ـ*كاوه0(4)

    پيكان بازيكن: ميلاد فراهاني، محمود پوراسدالله، مصطفي صالحي*نژاد، روح*الله سلطاني، علي قرباني،* امير ميربزرگي، مجيد خدابنده*لو، ميلاد ابطحي، سيدصالح ميرقرباني(45 عليرضا عباس*فرد)، جهانگير عسگري، علي سلماني(45 ميثم رضاپور)

    گل*ها: قرباني، رضاپور (از نقطه پنالتي)براي پيكان، جعفري، بوستاني، اميرخاني، بابك(از نقطه پنالتي) براي كاوه

    مس0 ـ مسجدسليمان1

    مس: عليرضا غديري، فرزاد حسين*خاني، مهرداد پولادي، رسول كرد(60 احمد حسن*زاده)، شجاع خليل*زاده(70 فرشيد باقري)، فرناندز، پائولو زالدرون، قاسم دهنوي، فراز فاطمي، ادينهو، پيروز قرباني

    گل*ها: حكيم نثاري(63) براي مسجدسليمان

    سايپا1 ـ داماش3

    سايپا: حبيب دهقاني، سيدحسين حسيني (73علي حق*دوست)، سعيد يوسف*زاده، جابر انصاري، جابر انصاري، مصطفي صبري، رضا محمودي، ابراهيم صادقي، امين منوچهري(55 ميلاد غريبي)، سجاد شهباززاده(55 كريم انصاري*فرد)، عباس محمدرضايي، مهدي خيري

    گل*ها: سيدرضا چاووشي(14) ، محمدرضا مهدوي(18)، بهنام افشه (65) براي داماش ابراهيم صادقي(39) براي سايپا

    فولاد نطنز 3ـ نفت تهران2

    نفت تهران: حامد فلاح*زاده، سينا حاج*محمدي، حميد فتحي، اسماعيل علي*شيرازي، احسان آقابابايي(63 محمدحسين مهرآزما)، هادي ركابي، خلدون ابراهيم، سپهر ميرمحمدصادقي، مهدي رفيعي، حسين اماميان، اسدالله ميكائيلي، بهمن طهماسبي

    گل*ها: علي محمدي(52،55،75) براي فولاد نظنز، رفيعي (15)، ميرمحمدصادقي (65) براي نفت

    شهرداري بندرعباس2 ـ صبا1

    صبا: مهدي واعظي، مرتضي كاشي، عليرضا ميرشفيعيان(50 ابوالفضل حاجي*زاده)، وحيد حمدي*نژاد، حميدرضا فرزانه، سعيد خاني،* پائولو سانتوز، داود حقي، احمد تقوي(90 هادي اصغري،)، عليرضا نيكبخت(76 رامين رضاييان)، محسن بياتي*نيا

    گل*ها: مطوري(28)، رجبي(88) براي شهرداري بندرعباس، نيكبخت واحدي(33) براي صبا



    [hr]

    [size=large]مستند " آقای خاص" فوتبال ایران[/size]

    تصویربرداری مستند "آقای خاص" که اختصاص به زندگی فیروز کریمی دارد پنجشنبه آغاز می*شود.

    مستند" آقای خاص" به کارگردانی مهدی برگ نیل که اختصاص به زندگی حرفه*ای فیروز کریمی دارد پنجشنبه 29 مهر در کرج محل زندگی این مربی کلید می*خورد.

    در این فیلم قرار است مجموعه*ای از بازیگران سینما و تلویزیون به عنوان راوی حضور داشته باشند. در این مستند دوربین تصویربرداری به همراه کریمی سفرهایی به تبریز که وی هم*اکنون مربی تیم گسترش فولاد این شهر است، کرج محل سکونت وی و قم که کریمی قبلا مربی تیم صبای آن بود،انجام می*دهد.

    این مستند همچنین شامل مجموعه ای از گفتگوها با ورزشکاران و فوتبالیست*هایی است که کریمی آنها را به دنیای حرفه*ای فوتبال معرفی کرده است.


    [hr]

    [size=large]شنبه، دوم آبان ماه، روز سپاهان[/size]

    نشست خبری مدیرعامل و سرمربیان تیم های لیگ برتری باشگاه سپاهان شنبه اول آبان ماه برگزار می شود
    در آستانه دوم آبان ماه که در تقویم فرهنگی ورزشی روز سپاهان نام گرفته است مدیرعامل، سرمربیان تیم های لیگ برتری و سایر مسئولان باشگاه در حوزه تیم های پایه و ورزش قهرمانی رو در روی اصحاب رسانه قرار می گیرند تا پاسخگوی سئوالات مربوط به باشگاه و تیم های متبوع خود باشند.
    این کنفرانس شنبه اول آبان ماه راس ساعت14 در سالن اجتماعات (طبقه چهارم) هتل آسمان برگزار می شود و باشگاه سپاهان از اصحاب رسانه دعوت کرده است تا در این نشست خبری حضور یابند.


    [hr]

    [size=large]احمد جمشیدیان: در تبریزواقعاً خوب بودیم [/size]

    احمد جمشیدیان بار دیگر یکی از گلزنان تیمش در دیدارهای اخیر بود. او روز گذشته هم برابر ماشین سازی موفق به گلزنی شد تا نشان دهد روز به روز به شرایط آرمانی نزدیک می شود.
    جمشیدیان در ارتباط با این دیدار به ایمنا گفت: خوشبختانه سپاهان هر روز بهتر از روز قبل می شود و آقای قلعه نویی رفته رفته ترکیب ایده آلش را بهتر می شناسد. روز گذشته ما واقعاً بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتیم، اگر مثلاً در دیدار با استیل آذین توپهایمان تبدیل به گل شد و نمایشمان فوق العاده نبود، باید بگویم در دیدار مقابل پیکان و ماشین سازی دو بازی بسیار با کیفیت انجام داده و از بازیهای خوبمان، برد گرفتیم.
    جمشیدیان راجع به گلی هم که در بازی روز گذشته به ثمر رساند گفت: این روزها تنها برنامه تاکتیکی ما سانتر نیست. ما مثل قبل، شوت می زنیم، در عمق کار می کنیم و سانتر هم بخشی از برنامه تاکتیکی و هجومی ماست. در مورد گلی هم که زدم باید بگویم بر روی یک ضربه ایستگاهی سانتر مواج و زیبای خسرو روی سر من نشست و من با یک ضربه سر موفق شدم دروازه ماشین سازی را باز کنم.
    جمشدیان راجع به اینکه قلعه نویی گفته است هدف اصلی ما لیگ برتر است گفت: نه چنین چیزی صحت ندارد. امسال سپاهان برای جام حذفی هم برنامه دارد و ما به حتم با قدرت در این جام شرکت می کنیم.


    [hr]

    [size=large]احتمال رویارویی سپاهان- پرسپولیس در دور یک چهارم نهایی [/size]

    رقابتهای جام حذفی فوتبال کشور روز گذشته پیگیری شد و دو تیم فولاد نطنز و سپاهان با پیروزی های سه گله برابر رقبا، راهی دور یک هشتم نهایی این مسابقات شدند.
    سپاهان که موفق شد با شکست ماشین سازی جواز حضور در این مرحله را بگیرد، باید در دور بعد به مصاف راه آهن برود. جالب اینکه سپاهان اگر بتواند از سد راه آهن عبور کند و از طرف دیگر پرسپولیس موفق به شکست داماش گیلان شود، مصاف بسیار حساس سپاهان- پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی بسیار جذاب خواهد بود.
    پرسپولیس و سپاهان که در دهه 80 بارها در نیمه نهایی و فینال این مسابقات حاضر بودند شاید این بار در مرحله ما قبل نیمه نهایی به هم بخورند تا از هم اکنون روزشمار این بازی جذاب و نفس گیر آغاز شود.





  10. Top | #39

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Mar 2010
    شماره عضویت
    7130
    سن
    35
    نوشته ها
    1,343
    تشکر
    2,883
    تشکر شده 3,622 بار در 635 ارسال
    حالت من
    Ashegh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    410 Thread(s)

    پیش فرض RE: تاپیک اخبار لیگ برتر 89..90(اپدیت روزانه)

    [size=large]قاطع ترین برد پرسپولیس با علی دایی[/size]

    پیروزی پرسپولیس مقابل نفت محمودآباد در جام حذفی، هجدهمین برد پرسپولیس در دوران مربیگری دایی بود که قاطع ترین برد این تیم در دوران مربیگری دایی نیز بود. پرسپولیس در 31 بازی به رهبری علی دایی طی دو فصل اخیر، 18 برد بدست آورده است که 15 برد با اختلاف یک گل و 2 برد با اختلاف دو گل بوده و در واقع این اولین برد سرخپوشان بود که این تیم با اختلاف بیش از دو گل برنده شد. پرسپولیس در فصل گذشته لیگ برتر 3-1 پیکان را برد و در فینال جام حذفی نیز 3-1 گسترش فولاد را شکست داد. پرسپولیسی ها با کمی دقت می توانستند حداقل با اختلاف 10 گل بازی مقابل نفت را پیروز شوند، چرا که آنها فقط 3 بار تیر دروازه حریف را به لرزه درآوردند و در نیمه دوم موقعیت های گل بی شماری را از دست دادند.


    [hr]

    [size=large]عادت پرسپولیس ترک نشد؛ یک بار دیگر گل دقیقه 90![/size]

    عادت گل خوردن پرسپولیس در دقیقه 90 در بازی مقابل تیم نفت محمودآباد نیز ترک نشد و سرخپوشان باز هم در دقیقه 94 گل خوردند. البته سرخپوشان شانس آوردند که در این بازی با گلهای زیادی از حریف پیش هستند وگرنه بازی ممکن بود به وقت اضافی بکشد. این پنجمین بازی متوالی است که پرسپولیس در دقایق پایانی گل می خورند. دو گل مقابل پاس و شهرداری باعث از دست رفتن 4 امتیاز برای پرسپولیس شد، یک گل مقابل استقلال در دقیقه 91 باعث از دست رفتن حداقل یک امتیاز شد و مقابل ملوان نیز در دقیقه 87 گل خوردند که در آن بازی نیز یک امتیاز پرسپولیس از دست رفت. در صحنه گل نفت محمودآباد بی تفاوتی مازیار زارع باعث ایجاد موقعیتی برای این تیم شد و در نهایت سرخپوشان عادت گل نخوردن خود را در دقیقه 90 ترک نکردند.


    [hr]

    [size=large]ستار زارع: بدشانسیم که با استقلال بازی داریم [/size]

    ستار زارع هافبک برق شیراز در پاسخ به این شایعه که آیا به دلیل مشکلات مالی تیم، مدتی در تمرینات غیبت داشته پاسخی جز تکذیب کل ماجرا ندارد. کاپیتان شیرازی ندارد.
    کاپیتان رق شیراز در پاسخ به این شایعه که آیا به دلیل مشکلات مالی تیم، مدتی در تمرینات غیبت داشته پاسخی جز تکذیب کل تیم شاهین در این باره تنها به عادت همیشگی اش، سفر به شیراز بعد از بازی های تیم اشاره می کند و می گوید:«من همیشه بعد از هر مسابقه به شیراز می روم. این دفعه کمی بیشتر در شیراز ماندم و البته آقای استیلی در جریان همه چیز بودند. اما ماجرای مشکلات شاهین بوشهر تکذیب شدنی نیست. »
    ستار می گوید:« کما بیش مشکلات هست اما تنها کسی در این تیم هستم که هیچ پولی نگرفتم در حالی که بعضی از بازیکنان بالاخره مبلغی دریافت کردند.»
    زارع که سال هاست در این فوتبال به کار مشغول است و در پاسخ به سوال خبرنگار گل درباره واکنش اش به ادامه این شرایط می گوید:«تصمیم گرفته ام اگر این بار چک شاهینی ها پاس نشد آن را برگشت بزنم و آقای کنگانی را به زندان بیاندازم!(باخنده) اما حقیقتش این است که من با آقای کنگانی رابطه خوبی دارم و بالاخره این مسأله هم حل می شود.»
    با ستار زارع درباره جام حذفی هم حرف می زنیم. تیم او بدون انجام بازی به مرحله بعد صعود کرده و باید با استقلال بازی کند.
    زارع می گوید:«واقعا ما از این بدشانس هستیم و قرعه بدی را به دست آورده ایم. چون بازی ما و استقلال در تهران است. با این حال من امیدوارم که با انجام یک بازی خوب در تهران نتیجه لازم را بگیریم. چون تیم ما از نظر فنی شرایط واقعا خوبی دارد.»

    [hr]

    [size=large]سئونگنام اولین فینالیست لیگ قهرمانان آسیا؛ در انتظار فینال ایرانی- کره ای[/size]

    در نخستين ديدار دور برگشت مرحله نيمه *نهايي رقابت*هاي ليگ قهرمانان آسيا امروز تيم*هاي سئونگ*نام ايلهواچونما كره*جنوبي و الشباب عربستان در ورزشگاه سئونگ*نام به مصاف هم رفتند كه در نهايت نماينده كره*جنوبي با برتري يك بر صفر مقابل رقيبش با توجه به نتيجه ديدار رفت راهي مسابقه فينال شد.
    در بازي رفت كه 2 هفته پيش برگزار شد، الشباب عربستان در خانه پذيراي سئونگ*نام ايلهواچونما بود و با گل دقايق پاياني با نتيجه 4 بر 3 رقيب كره**اي را شكست داد تا با اين نتيجه به رسيدن به ديدار فينال اين رقابت*ها اميدوار شود، اما اين سئونگ*نام كره*جنوبي بود كه در ديدار امروز مقابل حريف عربستاني با يك گل به برتري رسيد تا با توجه به قانون گل زده در خانه حريف، بدون در نظر گرفتن نتيجه تساوي 4 بر 4 در مجموع 2 ديدار رفت و برگشت، راهي ديدار فينال شود.
    دونگ كئون چو در دقيقه 30 تك گل اين ديدار را به ثمر رساند تا نماينده كره به عنوان اولين تيم راهي فينال ليگ قهرمانان آسيا شود.
    در ديگر ديدار اين مرحله و از دور برگشت تيم فوتبال ذوب*آهن اصفهان در حالي از ساعت 20:30 دقيقه امشب در رياض به مصاف الهلال عربستان مي*رود كه در بازي رفت با نتيجه يك بر صفر مقابل حريفش به برتري رسيده و در صورت كسب يك نتيجه مساوي در ديدار امشب رقيب سئونگ*نام كره*جنوبي در فينال ليگ قهرمانان آسيا خواهد شد.
    ديدار فينال 22 آبان*ماه سال جاري در ورزشگاه ملي* المپيك توكيو برگزار مي*شود تا قهرمان فصل 2010 ليگ قهرمانان آسيا در اين تك بازي مشخص شود.

    [hr]


    [size=large]جباري: براي استقلال، پرسپوليس و بقيه هيچ فرقي ندارند[/size]

    مجتبي جباري هافبک تيم استقلال پس از دادن پاس گل به مجيدي در بازي با پرسپوليس، مقابل پاس همدان در جام حذفي نیز دو گل به ثمر رساند و عملکرد خوب خود را تکميل کرد.
    جباري در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: ما شرايط بسيار خوبي داشتيم البته اين موضوع به برنامه ما براي مصاف با پاس همدان مربوط مي شود. خيلي ها تصور مي کنند که اين تيم خوب کار نکرده و عملکرد ضعيف آنها باعث شده که ما بتوانيم با 4 گل پاس را شکست دهيم. هافبک تيم استقلال تصريح کرد: پاس تيم خوب و ريشه داري است و ما از روي توانايي هايمان توانستيم اين بازي را ببريم. آنقدر خوب کار کرديم که هيچ تيمي نمي توانست با ما مقابله کند.
    جباري افزود: استقلال برمحور برد قرار دارد و هيچ اتفاقي نمي تواند ما را از اين شرايط دور کند. خيلي ها تصور داشتند که بعد از برد پر حرف و حديث پرسپوليس، ما ديگر نمي توانيم با شرايط ايده آل، حريفان خود را شکست دهيم اما در مقابل پاس ثابت کرديم که پرسپوليس و تيمهاي ديگر براي ما برابر هستند.
    هافبک آبي ها با اشاره به وضعيت آمادگي خود اظهار داشت: تمام تلاشم اين است که با شرايط ايده آل براي استقلال به ميدان بروم و اگر مصدوميت دست از سر من بردارد کار خود را انجام مي دهم.

  11. Top | #40

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Mar 2010
    شماره عضویت
    7130
    سن
    35
    نوشته ها
    1,343
    تشکر
    2,883
    تشکر شده 3,622 بار در 635 ارسال
    حالت من
    Ashegh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    410 Thread(s)

    پیش فرض RE: تاپیک اخبار لیگ برتر 89..90(اپدیت روزانه)

    [align=center][size=large]محروميت سنگين در انتظار مهرداد اولادي [/size]


    مهرداد اولادي مهاجم ملي*پوش تيم فوتبال ملوان در ديدار مقابل شهرداري تبريز از زمين مسابقه اخراج شد. رفيعي داور اين مسابقه در مصاحبه*هاي خود اعلام كرده كه مهاجم ملوان به دليل فحاشي اخراج شده است ولي اولادي اين موضوع را تكذيب كرده و گفته كه ناسزا نگفته است.
    البته بعيد به نظر مي*رسد كميته انضباطي حرف*هاي اولادي را قبول كند. داور ديدار ملوان و شهرداري در مورد اخراج اولادي و فحاشي او، گزارشي را به كميته انضباطي ارائه داده و به نقل از يك منبع آگاه در اين كميته محروميتي سنگين در انتظار اولادي خواهد بود.

    [hr]

    [size=large]سوابق دوران بازيگري منصورابراهیم زاده [/size]

    صحبتهای دیروز جواد خیابانی در ارتباط با دوران فوتبالیست بودن منصور ابراهیم زاده گویا خیلی به مذاق سرمربی ذوب آهن خوش نیامده است.


    جواد خیابانی در حین گزارش دیدار ذوب آهن با پرسپولیس به این نکته اشاره کرد که منصور ابراهیم زاده خیلی فوتبالیست آنچنانی نبوده است، این در حالی است که فوتبال سپاهان و اصفهان و جام تخت جمشید شاهد دوران فوتبال منصور ابراهیم زاده بوده است. البته خیابانی در کنفرانس مطبوعاتی پس از مسابقه شاهد واکنش ابراهیم زاده بود.

    به هر حال سایت گل سوابق فوتبالی ابراهیم زاده را ارائه می کند:

    51- تیم فوتبال جوانان سپاهان اصفهان

    52- منتخب جوانان اصفهان: همزمان با حضور بازیکنانی نظیر علی شجاعی در تیم جوانان اصفهان که این تیم در رقابتهای قهرمانی کشور در مشهد خوش درخشید.

    53- تیم منتخب اصفهان

    55-53 ابراهیم زاده در دانشگاه تربیت بدنی تهران پذیرفته می شود و در همین حین به تیم بانک ملی تهران می پیوندد.

    56- او در بازگشت به اصفهان به تیم سپاهان تحت هدایت رایکوف می پیوندد و تا پایان دوران فوتبالش در سپاهان می ماند.


    [hr]

    [size=large]دايي: شيث فعلا استراحت مي*كند/ من تصميم خودم در مورد او گرفته*ام [/size]


    عادل فردوسي*پور در برنامه دوشنبه شب نود در ارتباط تلفني كه با علي دايي برقرار كرد، از سرمربي پرسپوليس در مورد مسائل مختلف سوال كرد كه يكي از آنها بحث اخراج شيث رضايي بود.
    به نظر مي*رسد دايي به هيچ عنوان راضي به بخشيدن شيث نيست ولي كاشاني دوست دارد كه اين بازيكن به تمرينات برگردد. از نحوه حرف*هايي دايي هم كاملا مشخص بود كه او دوست ندارد مدافع پرحاشيه تيمش را ببخشد.
    دايي در مورد وضعيت شيث گفت:«من تصميم خودم را در مورد او گرفته*ام. رضايي فعلا استراحت مي*كند ولي بايد يك جلسه بگذاريم تا همه چيز مشخص شود.»


    [hr]

    [size=large]هشدار سایت استقلال:جنگ علیه آبی ها آغاز شده است[/size]

    [img=150x150]http://fcesteghlal.ir/image/image_gallery?img_id=89994[/img]

    وبسایت رسمی باشگاه استقلال با انتشار مطلبی هشدار داد که با ادامه هجمه رسانه ای ، داوران احتمالا به ضرر این تیم سوت خواهند زد.

    در این مطلب آمده که قرار است به جرم برد در داربی اتفاقاتی علیه استقلال رخ بدهد؛در واقع آنطور که در این مطلب آمده:"از استقلال بايد انتقام گرفت،* انتقام پيروزي دير هنگامش در بازي با پرسپوليس. اتفاق ساده و معمولي را بايد به يك درام تبديل كرد. از پرچم كمك داور بايد وسيله*اي ساخت كه از اين پس بي*محابا عليه استقلال به كار رود. داوران و بيشتر از داوران كمك داوران بايد استقلال راي خود را از دست بدهند. پرچم داوري،*بايد تهديدي باشد به زيان استقلال."

    در قسمتهایی دیگر از این یادداشت می خوانیم:

    عليه آبي*ها، بازي خاصي را شروع كرده*اند. هدف تحت فشار قرار دادن تيمي است كه يازده بازي بدون باخت دارد. اين بازي از لحظه*اي آغاز شد كه استقلال پرسپوليس را شكست داد. به تاوان آن پيروزي اينك حمله تمام عياري در يك موج دوم آغاز شده است

    استقلال در اين ميانه پايش به بازي ناخواسته*اي كشيده شده است. به جرم بردن در شهرآورد آخر، استقلال انگار بايد جريمه شود. استقلال انگار بايد امتيازي از دست بدهد. دايره بحث فقط به بازي تراكتورسازي بسنده نمي*كند كه در آينده نيز ادامه خواهد يافت. تا روزي كه استقلال گل مي*زند و مي*برد يا گل مي*زند و نمي*بازد، آش همين آش است و كاسه همين كاسه.

    حواس استقلال بايد جمع باشد. قرار است پسران آبي وارد جنگ نابرابري شوند. قرار است نظر داوران عليه اين تيم برگردد. قرار است روي دروازه استقلال از آفسايد خبري نباشد. قرار است روند رو به جلوي استقلال متوقف و بلكه قطع شود. آيا اين برنامه به اجرا درمي*آيد؟

    البته نویسنده درپایان می گوید این موج حریف استقلال نخواهد بود.


    [hr]

    [size=large]راه آهن تنها تیم بدون کارت قرمز لیگ دهم[/size]


    تیم راه آهن تهران تنها تیمی است که در این فصل طی 12 بازی فعلا کارت قرمزی در کارنامه اش ثبت نشده است. این تیم که در هفته های اخیر نتایج خوبی گرفته است، در زمینه انضباطی نیز پیشتاز است و تنها تیمی است که بازیکنانش با کارت قرمز مواجه نشده اند. پیکان و نفت تهران دو رقیب تیم راه آهن در این هفته کارت قرمز گرفتند و اکنون راه آهن تنها تیم بدون اخراجی لیگ برتر تا هفته دوازدهم است.


    [/align]

صفحه 4 از 5 نخستنخست ... 2345 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. اموزش به کار بردن " تگ " در تاپیک ها
    توسط H H H در انجمن تابلو اعلانات انجمن
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 08-01-2010, 11:22 AM
  2. تاپیک مخصوص آهنگ های مایکل جکسون ! { آپدیت روزانه ! }
    توسط J o s e p H در انجمن اخبار موزیک خارجی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 07-30-2010, 09:57 AM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد