سلام دوستان همانطورکه قبلا پیش بینی کرده بودم ایران به فارسی1 اجازه نمیدهد در ******* های نیل وعرب مستقرشود وطی چندروز گذشته بارها سیگنالهای انرا ازکارانداخته وپیش بینی من این بود که درنهایت مجبورمیشوند به ******* یوتل ست دبیلیو3 برود چون دقیقا این بلایا پارسال برسر بی بی سی و وآ امده بود و این دوشبکه روزی راحت شدند که به این ******* رفتند .اکنون نیز بعداز کش وقوسهای زیادی که این چندروزه شاهد ان بودیم بالاخره فارسی1 ازامروز به ******* یوتل ست دبیلیو3 رفت وتجربه نشان داده اینجا ایستگاه اخر است وازاین به بعد در همین مکان میماند پس کسانی که هنوز به دنبال فارسی1 هستند به 7درجه شرقی دیش راتنظیم کرده ودرهمان فرکانسی که بی بی سی هست .سرچ کنندتا فارسی1 هم بیاید
10721-افقی-22000
کسانی که قبلا این ******* را داشتند کافیست که در همان چند شبکه فارسی که روی این ******* داشتند یکبارسرچ کنند تا این شبکه هم بیاید اما کسانی که تا حالا دیش انها رو به هات بیرد وقیچی سمت عرب یا هرجای دیگری بوده میتوانند قیچی را در سمت راست وکمی متمایل به بالای ال ان بی هات بیرد گذاشته تا به راحتی این ******* رابگیرند ویعنی اگر مرکز ال ان بی هات بیرد را به یک ساعت دیواری تشبیه کنیم .مرکز قیچی یا ال ان بی دوم باید چیزی درحدود ساعت 2باشدوتقریبا هردو ال ان بی به هم چسبیده میشوند البته اگر تاحدودی سردر می اورید اینکاررا بکنید والا حتما ازیک ادم وارد کمک بگیرید.من مطمئن هستم که اینجا فارسی1 میماند وایران هم نمیتواند انرابزند چون اگراینگونه بود قبلا اینکار را برسر شبکه های دیگر می اوردند
EUTEL SAT W3 ******* بسیارقدرتمندی نسبت به موقعیت ایران است وچون از هات بیردودیگر ******* ها درمکان بالاتری مستقراست .حداقل تجربه نشان داده تا الان ایران نتوانسته انرا ازکار بندازد
دوستان البته این نکته راهم مجددا متذکرشوم که کماکان فارسی1از ******* EURO BIRD 9A پخش میشوددر9درجه شرقی






پاسخ با نقل قول




من میدونم که موفق نمیشیم)که البته با چنان لحن خاص وجالبی این جمله رامیگفت که فقط انهایی که این کارتون را دیده اند میدانند که منطورمن چی است

علاقه مندی ها (Bookmarks)