بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 6 , از مجموع 6

موضوع: فارسی1 درEUTEL SAT W3 به آرامش رسید!

  1. Top | #1

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Junior Member
    تاریخ عضویت
    Jul 2010
    شماره عضویت
    15719
    نوشته ها
    23
    تشکر
    0
    تشکر شده 3 بار در 3 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض فارسی1 درEUTEL SAT W3 به آرامش رسید!

    سلام دوستان همانطورکه قبلا پیش بینی کرده بودم ایران به فارسی1 اجازه نمیدهد در ******* های نیل وعرب مستقرشود وطی چندروز گذشته بارها سیگنالهای انرا ازکارانداخته وپیش بینی من این بود که درنهایت مجبورمیشوند به ******* یوتل ست دبیلیو3 برود چون دقیقا این بلایا پارسال برسر بی بی سی و وآ امده بود و این دوشبکه روزی راحت شدند که به این ******* رفتند .اکنون نیز بعداز کش وقوسهای زیادی که این چندروزه شاهد ان بودیم بالاخره فارسی1 ازامروز به ******* یوتل ست دبیلیو3 رفت وتجربه نشان داده اینجا ایستگاه اخر است وازاین به بعد در همین مکان میماند پس کسانی که هنوز به دنبال فارسی1 هستند به 7درجه شرقی دیش راتنظیم کرده ودرهمان فرکانسی که بی بی سی هست .سرچ کنندتا فارسی1 هم بیاید
    10721-افقی-22000
    کسانی که قبلا این ******* را داشتند کافیست که در همان چند شبکه فارسی که روی این ******* داشتند یکبارسرچ کنند تا این شبکه هم بیاید اما کسانی که تا حالا دیش انها رو به هات بیرد وقیچی سمت عرب یا هرجای دیگری بوده میتوانند قیچی را در سمت راست وکمی متمایل به بالای ال ان بی هات بیرد گذاشته تا به راحتی این ******* رابگیرند ویعنی اگر مرکز ال ان بی هات بیرد را به یک ساعت دیواری تشبیه کنیم .مرکز قیچی یا ال ان بی دوم باید چیزی درحدود ساعت 2باشدوتقریبا هردو ال ان بی به هم چسبیده میشوند البته اگر تاحدودی سردر می اورید اینکاررا بکنید والا حتما ازیک ادم وارد کمک بگیرید.من مطمئن هستم که اینجا فارسی1 میماند وایران هم نمیتواند انرابزند چون اگراینگونه بود قبلا اینکار را برسر شبکه های دیگر می اوردند
    EUTEL SAT W3 ******* بسیارقدرتمندی نسبت به موقعیت ایران است وچون از هات بیردودیگر ******* ها درمکان بالاتری مستقراست .حداقل تجربه نشان داده تا الان ایران نتوانسته انرا ازکار بندازد
    دوستان البته این نکته راهم مجددا متذکرشوم که کماکان فارسی1از ******* EURO BIRD 9A پخش میشوددر9درجه شرقی

  2. Top | #2

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Oct 2009
    شماره عضویت
    5425
    نوشته ها
    1,335
    تشکر
    4,969
    تشکر شده 2,489 بار در 600 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    253 Thread(s)

    پیش فرض RE: فارسی1 درEUTEL SAT W3 آرام گرفت

    حالا میگیره؟

  3. Top | #3

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jul 2009
    شماره عضویت
    4885
    سن
    34
    نوشته ها
    442
    تشکر
    43
    تشکر شده 70 بار در 22 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: فارسی1 درEUTEL SAT W3 آرام گرفت

    دوستان تاپیک اضاف نزنید بیاید تایپیک زیر کامل تره همه میتونن استفاده کنن.بعدشم سم شبکه های ثیاصی رو نبرید خطر چیطرینگ داره...

    http://www.iranwwe.net/showthread.php?tid=28120&pid=213862#pid213862

  4. Top | #4

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Junior Member
    تاریخ عضویت
    Jul 2010
    شماره عضویت
    15719
    نوشته ها
    23
    تشکر
    0
    تشکر شده 3 بار در 3 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: فارسی1 درEUTEL SAT W3 آرام گرفت

    نقل قول نوشته اصلی توسط twist of fate
    حالا میگیره؟
    به شرط چاقو!
    من خودم چون خیلی متاسفانه یاخوشبختانه ******* ایی هستم وسایتهایی را میشناسم که این گونه اخبار درهمان لحظه اول ازاین سایتهای خارجی داغ داغ درمیاید واین را که گفتم مطمئن باشید[hr]
    نقل قول نوشته اصلی توسط j.c
    ************
    دوست عزیزمن
    بحث ما درباره فارسی1 است وشبکه ایی که فرمودید بعد از مدتها بایکوت در یوتل ست دبیلیو3 اکنون چند هفته ایی است که نه تنها در عرب ست بلکه درهات بیرد ونیل ست هم قابل مشاهده است وامیدوارم فارسی1 هم بعدازاینکه این گردوغبارها خوابید مجددا به هات بیرد برگردد

  5. Top | #5

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Junior Member
    تاریخ عضویت
    Jul 2010
    شماره عضویت
    15719
    نوشته ها
    23
    تشکر
    0
    تشکر شده 3 بار در 3 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: فارسی1 درEUTEL SAT W3 به آرامش رسید!

    نقل قول نوشته اصلی توسط j.c
    ******************
    عزیز من:
    قبلا گفتم بحث ما درباره فارسی1 است اما حالا که گفتی برات بگویم که 12245رادرهات بیرد سرچ کن وبیبین روی هات بیرد هم هست یا نه[hr]
    [size=x-large]درتایپیک دیگری که دراین سایت بچه ها درباره فارسی1 زدند مشخصات سیگنال فارسی1 دریوتل ست 3 را اشتباه زدن که این باعث میشه مردم بروند هزینه کنند وباز هم فارسی1 را ندارند ازدوستان عزیزم خواهشمندم حتما توجه به این نکات داشته باشند سیگنال فارسی1 این است :

    10721
    افقی
    22000
    (در جاهای دیگر سیمبل رایت را27500 نوشته اند که اشتباهه )[/size]

  6. Top | #6

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Junior Member
    تاریخ عضویت
    Jul 2010
    شماره عضویت
    15719
    نوشته ها
    23
    تشکر
    0
    تشکر شده 3 بار در 3 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: فارسی1 درEUTEL SAT W3 به آرامش رسید!

    [size=medium]یادم میاد درزمان کودکی کارتون سفرهای گالیورازتلویزیون پخش میشدودراین کارتون یکی از ادمهای کوتوله همیشه درتصمیم گیریها سازمخالف میزد وازهرکاری اظهار ناامیدی میکردکه تکه کلامش هم این بود کهمن میدونم که موفق نمیشیم)که البته با چنان لحن خاص وجالبی این جمله رامیگفت که فقط انهایی که این کارتون را دیده اند میدانند که منطورمن چی است
    این راگفتم برای اینکه بسیاری از کاربران ودوستان با اظهارجملاتی ازاین دست موضوع این چندروزه راکه برفارسی1 رفته رابانامیدی یا طرح سئوالاتی مثل (واقعا میگیره)..(راست میگی؟)..(اینجا هم میزنن)....به چالش میگیرن
    رفقای عزیز:فارسی1 چه بخواهیم یانخواهیم به یکی از داغترین موضوعات جامعه ما تبدیل شده که البته دلایل زیادی داره که جای ان دراینجا نیست.این شبکه دراین یکسال انچنان نفوذی درمیان مردم داشته که جالبه بگویم درسفری که درایام عیدبه یکی ازروستاهای استان همدان داشتم .تکه کلام بچه ها وبزرگترهای ان روستا اسکار وتاتیانا وسونگ جو وجری نیمو و....بودووقتی این مطلب را درکنار علاقه روزافزون مردم کوچه ومحل شهرمیگذاریم متوجه خیلی از مسایل درباره محبوبیت این شبکه میشویم.
    اینهاراگفتم که بعضی از دوستان که میایند اینجا وبرضد شبکه سخنرانی میکنند بدانند که مخالفت انها واظهارخشنودیشان برای قطع شدن فارسی1 بجز خط انداختن براعصاب دوستدارانش وناراحت کردن عده ایی ازدوستان هیچ نتیجه ایی ندارد.من خودم خیلی این شبکه رادنبال نمیکنم اما چیزهایی دیدم دراین چندروز که قابل تصورنیست همین باعث شد تاانجا که میتوانم اطلاعات جدیددراختیار دوستان البته با کمک دیگر عزیزان قرار بدهم تا انشاا... این مشکل بطور دائمی حل بشه
    اکنون باردیگر میگویم زدن ******* های پربیننده ایی مانند هات بیرد و عربست ونیلست برای ایران بسیار راحت است وتنها ******* ایی که قدرت بسیار زیادی برمنطقه خاورمیانه خصوصا ایران داره همین یوتلست دبلیو3 است که تاکنون تجربه نشان داده که ایران امکانات زدن ان راندارد مگر دستگاهای انرا دراینده ازچین بخردولذا دوستانی که هنوز تردید دارند با قاطعیت میگویم باخیال راحت بروید دیش یاقیچی خودرا سمت یوتلست تنظیم کنید ولذتش راببرید.
    فارسی1 هم دراین چندروز فقط قسمتهای تکراری پخش کرده واحتمالا ازامشب شروع به پخش قسمتهای جدید میکند .چیزی را تا الان ازدست ندادیدبروید
    خودتان اگر ازعهده اش برمیایید یا از دوستان ماهر کمک گرفته وتا غروب نصبش کنید
    در7درجه شرقی(هات بیرد در13درجه شرقی است)یعنی دیش هات بیردرااگر2-3سانتیمتربسمت راست(شمالغرب)بچرخانید وکمی سر دیش را به سمت پایین بیاورید یوتل ست دیده میشودواگرقیچی دارید جای ان روی ساعت2 است که به معنی ان است که شما ال ان بی هات بیردرا یک ساعت فرض کنین وعقربه کوچک را که ال ان بی دوم است روی ساعت 2 نصب کنید وسیگنال10721 -افقی-22000 را امتحان کنید [/size]

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. فارسی2 و فارسی نیوز بعد از شبکه فارسی1
    توسط omid_edge_shohreh solati در انجمن گفتگو آزاد در مورد فیلم و سریال
    پاسخ ها: 28
    آخرين نوشته: 03-03-2011, 08:13 PM
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 07-07-2010, 10:51 PM
  3. پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: 09-11-2008, 07:08 PM
  4. خبر بسیار بسیار مهم ازWM25 و خداحافظی آندرتیکر
    توسط kian در انجمن اخبار روزانه
    پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: 09-04-2008, 10:43 PM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد