یه شبکه مـــ اهوراه ای که سریال پخش میکنه ..
راستی ببینم تو همون شایان هاردی نیستی که تو اتاقت حرکات جف رو میزدی ؟ به بچه های فروم هم توهین کردی ؟
تا اونجا که من میدونم اون بچه ایران بود و بدون شک فارسی وان رو میشناخت ...

یه شبکه مـــ اهوراه ای که سریال پخش میکنه ..
راستی ببینم تو همون شایان هاردی نیستی که تو اتاقت حرکات جف رو میزدی ؟ به بچه های فروم هم توهین کردی ؟
تا اونجا که من میدونم اون بچه ایران بود و بدون شک فارسی وان رو میشناخت ...

[size=xx-large]آریان یادت باشه فارسی 1 سرورته [/size]
[size=x-large]هرگز برده ای را از خواب بیدار نکن . شاید او خواب آزادی می بیند.[/size]
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)