همه طرفدارای این تیم بزرگ بیان تو
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
دوستان نسبتا محترم
کلیه مطالب این تاپیک کپی شده از سایت ورزش 3 است و گذاشتن مطالب کپی در تاپیک های طرفداری تیمها مغایرتی با قوانین انجمن ندارد
لطفا اینقدر کله تونو تو کار مردم نکنین و به جای خاله زنک بازی یه تاپیک مفید بزنید.







پاسخ با نقل قول



تا زماني که به هدف اصلي*مان نرسيم نمي*توانم به شکل کامل راضي باشم. اين يک قدم رو به جلو براي ما بود اما هيچ اتفاق قطعي رخ نداده است. هنوز نيمي از فصل باقي مانده که همچنان بايد عملکردي خوب داشته باشيم. اين اختلاف هشت امتيازي خيلي خوب است اما نبايد فريب آن را بخوريم. اين موضوع ممکن است تمرکز ما را بر هم زده و ما را به دردسر بيندازد. در ادامه فصل هر اتفاقي ممکن است رخ دهد.







علاقه مندی ها (Bookmarks)