بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 1 از 9 123 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 85

موضوع: نظر برای خرید XBOX 360

  1. Top | #1

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیر
    تاریخ عضویت
    Jun 2008
    شماره عضویت
    2489
    سن
    33
    نوشته ها
    7,543
    تشکر
    11,137
    تشکر شده 15,155 بار در 2,295 ارسال
    حالت من
    Sepasgozar
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1913 Thread(s)

    پیش فرض تاپیک مخصوص سوالات و اطلاعات درباره ی بازی های کامپیوتری و کنسول ه

    [align=center]با سلام.
    با تشکر از نظرات دوستان در اون تاپیک پیشنهادی و مخصوصا آقا مهدی که این پیشنهاد را دادند.چون دیدم اکثر دوستان موافقند و در فکر خودم هم بود تصمیم گرفتم که این تاپیک رو ایجاد کنم.
    شما سوالی چیزی داشتید میتوانید اینجا مطرح کنید که من یا دوستان دیگه کمکتون کنم ، درست مثل اون تاپیکی که معین خان برای بخش کشتی کج گذاشتنه اند.
    همچنین شما میتوانید سوالی درباره ی بازیی داشتید یا در مرحله ای از بازیی گیر هستید یا مشکلی برای کنسولتون پیش اومده یا ... به جای زدن یک تاپیک جداگانه همین جا مطرح کنید.

    ولی خواهشی که از همه دارم اینه که لطفا در این تاپیک کل کل و بحث بی مورد و اسپم و ... نزنید و هر سوال خاصی دارید میتوانید بپرسید.
    امیدوارم تاپیک مفیدی باشه.
    با تشکر از دوستان عزیز.[/align]

  2. Top | #2

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2009
    شماره عضویت
    4010
    سن
    31
    نوشته ها
    1,214
    تشکر
    0
    تشکر شده 18 بار در 18 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: تاپیک مخصوص سوالات و اطلاعات درباره ی بازی های کامپیوتری

    جهت گرم كردن تاپيك===>پژمان جان.همون مرحله تمرين تو Assasin Creed چجوري بايد از بين اون زنايي كه كوزه رو سرشونه رد بشي.ولي اونا پرت نشن؟
    اين قسمت حسابي اعصاب منو خورد كرده.هركاري ميكنم رد نميشه

  3. Top | #3

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    رئیس جمهور انجمن
    تاریخ عضویت
    Jun 2009
    شماره عضویت
    4775
    سن
    32
    نوشته ها
    1,785
    تشکر
    5,165
    تشکر شده 5,481 بار در 777 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1144 Thread(s)

    پیش فرض RE: تاپیک مخصوص سوالات و اطلاعات درباره ی بازی های کامپیوتری

    سلام . ممنون که این تاپیک را بالاخره زدی من 2 سوال در مورد GTA Iv دارم : یک مرحلش هست با نام Blood Brother ( فکر کنم همین بود ) د باید بریم بالای پشت بوم یک خونه و از بین 2 نفر یکیشونو بکشیم و بعدش میگه از اونجا فرار کن ولی نمیدونم چه جوری از اون بالا بیام پایین اگر کسی میدونه کمک کنه این مرحلش جزء آخرین مراحلش هست ؟
    یکی دیگه هم Cheat Codes هست به جز اون 10 - 12 تا رمز اصلی رمز های دیگه ای هست مثل GTA San Andres که آب و هوا عوض شه و ... ؟

  4. Top | #4

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیر
    تاریخ عضویت
    Jun 2008
    شماره عضویت
    2489
    سن
    33
    نوشته ها
    7,543
    تشکر
    11,137
    تشکر شده 15,155 بار در 2,295 ارسال
    حالت من
    Sepasgozar
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1913 Thread(s)

    پیش فرض RE: تاپیک مخصوص سوالات و اطلاعات درباره ی بازی های کامپیوتری

    ببین خوب خیلی خوب یادمه ولی دکمه ای که باید بزنی رو یادم رفته چون نه که خیلی بازیش جدیده
    ولی باید دکمه ی Y باشه Y رو که بگیری و راه بری آروم راه میره و خودش آروم همه رو با دست میزنه کنار.امتحان کن صد درصد همون Y هستش.اگه نبود دکمه های بالایی مثل Lt ، Rt یا Lb ، Rb رو هم امتحان کن که باید با اونا آروم راه بره.صد در صد همیناست.اگه نشود هم تو پروفایلم بگو تا کمکت کنم.
    البته اگر منظورت این بازی برای PC هست رو چون من با PC بازی نکردم دکمه هاشو نمیدونم ، پس منتظریم تا یه دوست دیگه که این بازی رو با PC بازی کردند بیان و راهنمایی کنند.


    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    نوید جان تو همون مرحله هر کدوم رو که کشتی فرقی نداره و بعد از یک بالا بر که روی پشتبوم میای پایین.خیلی واضحه.

    رمز های بازی هم حدود 17 تا هست که هر کدوم رو نداشتی و تا حالا نزدی امتحان کن ، فکر نمیکنم نیازی به توضیح باشه چون به انگلیسی گفته شده رمز مربوط به چه چیزی است :

    [align=center]

    468-555-0100 Change weather

    486-555-0150 Get a different selection of weapons

    486-555-0100 Get a selection of weapons

    267-555-0150 Raise wanted level

    267-555-0100 Remove wanted level

    362-555-0100 Restore armour

    482-555-0100 Restore health, armor, and ammo

    948-555-0100 Song information

    227-555-0142 Spawn a Cognoscenti

    227-555-0175 Spawn a Comet

    938-555-0100 Spawn a Jetmax

    625-555-0150 Spawn a Sanchez

    227-555-0168 Spawn a SuperGT

    227-555-0147 Spawn a Turismo

    359-555-0100 Spawn an Annihiliator

    227-555-0100 Spawn an FIB Buffalo

    625-555-0100 Spawn an NRG-900

    [/align]

  5. Top | #5

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Apr 2009
    شماره عضویت
    4516
    سن
    33
    نوشته ها
    1,001
    تشکر
    382
    تشکر شده 136 بار در 66 ارسال
    حالت من
    Ghafelgir
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    79 Thread(s)

    پیش فرض RE: تاپیک مخصوص سوالات و اطلاعات درباره ی بازی های کامپیوتری

    پزمان جان اگه کلمه کنسول هم به تاپیک اضافه کنی خیلی بهتر میشه

    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



    DARK LORD : اردلان جون دوستان با اومدن به تاپیک متوجه میشند و من اگه بخوام کنسول رو به تاپیک اضافه کنم نام تاپیک طولانی و بد ریخت میشه.دیگه با گفتن سوالات بازی های کامپیوتری یعنی همه چیز درباره ی Game

  6. Top | #6

    کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره   کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Aug 2007
    شماره عضویت
    907
    نوشته ها
    5,233
    تشکر
    3,366
    تشکر شده 2,837 بار در 571 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    488 Thread(s)

    پیش فرض RE: تاپیک مخصوص سوالات و اطلاعات درباره ی بازی های کامپیوتری

    سلام . ممنون که این تاپیک را بالاخره زدی 34 من 2 سوال در مورد GTA Iv دارم : یک مرحلش هست با نام Blood Brother ( فکر کنم همین بود ) د باید بریم بالای پشت بوم یک خونه و از بین 2 نفر یکیشونو بکشیم و بعدش میگه از اونجا فرار کن ولی نمیدونم چه جوری از اون بالا بیام پایین 2 اگر کسی میدونه کمک کنه 30 این مرحلش جزء آخرین مراحلش هست ؟
    یکم اون دورو برا بگرد یه چیزی مثل آسانسور هستش که اگه E رو بگیری میاد پایین خود به خود .
    درباره سوال دومتم بگم که نه , همه ی چیت هاش همونه .

  7. Top | #7

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2009
    شماره عضویت
    4010
    سن
    31
    نوشته ها
    1,214
    تشکر
    0
    تشکر شده 18 بار در 18 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: تاپیک مخصوص سوالات و اطلاعات درباره ی بازی های کامپیوتری

    شمادر تاپيك گفتي بازي هاي كامپيوتري ما هم از PC خواستيم
    به هر حال دستت درد نكنه

    -----------------------------------------------------------------------


    DARK LORD : خوب دانیال جون به طور کلی به همه ی بازی ها ، بازی های کامپیوتری میگویند ، چه برای PS3 چه برای XBOX چه برای PC و ...

  8. Top | #8

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Member
    تاریخ عضویت
    Jul 2009
    شماره عضویت
    4877
    سن
    35
    نوشته ها
    50
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: تاپیک مخصوص سوالات و اطلاعات درباره ی بازی های کامپیوتری

    پژمان تاپيكت عاليه.
    يه سوال توي POP4 كجاش اون زنه فارسي صحبت ميكنه ؟

  9. Top | #9

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیر
    تاریخ عضویت
    Jun 2008
    شماره عضویت
    2489
    سن
    33
    نوشته ها
    7,543
    تشکر
    11,137
    تشکر شده 15,155 بار در 2,295 ارسال
    حالت من
    Sepasgozar
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1913 Thread(s)

    پیش فرض RE: تاپیک مخصوص سوالات و اطلاعات درباره ی بازی های کامپیوتری

    حمید جون گفتم سوال کنید نه دیگه این سوالها
    هیچ جاش هم فکر نمیکنم فارسی حرف بزنه ، اگه زده باشه هم من حواسم نبوده ولی صد در صد هیچ جاش فارسی صحبت نکرده.

  10. Top | #10

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Member
    تاریخ عضویت
    Jul 2009
    شماره عضویت
    4877
    سن
    35
    نوشته ها
    50
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: تاپیک مخصوص سوالات و اطلاعات درباره ی بازی های کامپیوتری

    نقل قول نوشته اصلی توسط DARK LORD
    حمید جون گفتم سوال کنید نه دیگه این سوالها
    هیچ جاش هم فکر نمیکنم فارسی حرف بزنه ، اگه زده باشه هم من حواسم نبوده ولی صد در صد هیچ جاش فارسی صحبت نکرده.
    نه خيرم يه جاش فارسي حرف ميزنه من مطمينم. ميگردم اينجا ميگم كجاش.

صفحه 1 از 9 123 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. Xbox 720 portable & Xbox 720 Controller
    توسط pro-wrestling در انجمن XBOX 360
    پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: 08-04-2009, 12:50 PM
  2. ? Xbox 360 or PSP
    توسط pro-wrestling در انجمن XBOX 360
    پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: 07-31-2009, 05:59 PM
  3. دانلود بازی های xbox و xbox 360 (درخواستی)
    توسط Captain.Rey در انجمن XBOX 360
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 08-30-2008, 02:56 PM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد