[align=center]با سلام.
با تشکر از نظرات دوستان در اون تاپیک پیشنهادی و مخصوصا آقا مهدی که این پیشنهاد را دادند.چون دیدم اکثر دوستان موافقند و در فکر خودم هم بود تصمیم گرفتم که این تاپیک رو ایجاد کنم.
شما سوالی چیزی داشتید میتوانید اینجا مطرح کنید که من یا دوستان دیگه کمکتون کنم ، درست مثل اون تاپیکی که معین خان برای بخش کشتی کج گذاشتنه اند.
همچنین شما میتوانید سوالی درباره ی بازیی داشتید یا در مرحله ای از بازیی گیر هستید یا مشکلی برای کنسولتون پیش اومده یا ... به جای زدن یک تاپیک جداگانه همین جا مطرح کنید.
ولی خواهشی که از همه دارم اینه که لطفا در این تاپیک کل کل و بحث بی مورد و اسپم و ... نزنید و هر سوال خاصی دارید میتوانید بپرسید.
امیدوارم تاپیک مفیدی باشه.
با تشکر از دوستان عزیز.[/align]






پاسخ با نقل قول



من 2 سوال در مورد GTA Iv دارم : یک مرحلش هست با نام Blood Brother ( فکر کنم همین بود ) د باید بریم بالای پشت بوم یک خونه و از بین 2 نفر یکیشونو بکشیم و بعدش میگه از اونجا فرار کن ولی نمیدونم چه جوری از اون بالا بیام پایین
اگر کسی میدونه کمک کنه
این مرحلش جزء آخرین مراحلش هست ؟
Y رو که بگیری و راه بری آروم راه میره و خودش آروم همه رو با دست میزنه کنار.امتحان کن صد درصد همون Y هستش.اگه نبود دکمه های بالایی مثل Lt ، Rt یا Lb ، Rb رو هم امتحان کن که باید با اونا آروم راه بره.صد در صد همیناست.اگه نشود هم تو پروفایلم بگو تا کمکت کنم.





علاقه مندی ها (Bookmarks)