سلام دوستان من اين تايپك رو زدم و مي خواستم ببينم چقدر از بچه هاي اين انجمن فكر ميكنند كه بازي هاي wwe واقعي هست يعني هركي حقش باشه ميبره يا از پيش تعيين شده است.
من كه مي گم تمام بازي هاي wwe از قبل تعيين شده هست.نظر شما چيه؟![]()
سلام دوستان من اين تايپك رو زدم و مي خواستم ببينم چقدر از بچه هاي اين انجمن فكر ميكنند كه بازي هاي wwe واقعي هست يعني هركي حقش باشه ميبره يا از پيش تعيين شده است.
من كه مي گم تمام بازي هاي wwe از قبل تعيين شده هست.نظر شما چيه؟![]()

هربارم میخوان نتیجه ی بازی رو از قبل بگن میگن که اگه اتفاق خاصی نیفتده فلان کس میبره ولی نمیدونم چرا همیه اون اتفاق خواص میوفته
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)