[align=center][size=medium]BFG مین اونت[/size][/align]
[align=center]در شو دیشب ایمپکت با توجه به دبل دراو شدن بازی جف و انگل و بردن اندرسون از the pope و راه یافتن به فینال تورنمنت یک بازی تریپل ترت برای پی پی وی Bound For Glory بر سر عنوان قهرمانی سنگین وزن تی ان ای بین این 3 برگزار خواهد شد!!![/align]
[size=medium][align=center]عوض شدن تایتل در ایمپکت[/align][/size]
[align=center]همچنین در تیپینگ دیشب تی ان ای Jay Lethal با غلبه بر Douglas Williams تونست قهرمان جدید x-division champion of the world بشه!!![/align]







پاسخ با نقل قول



علاقه مندی ها (Bookmarks)