کله مون داغ شد.هر جا رو نگاه میکنیم یه تاپیک درباره TNA وWWE ــیه یا سینا.فضای انجمن رفته سمت کلکل.
صد دفعه به هامون تو تاپیک انتقادات گفتم بخش کلکل(تبادل نظر) بزار.ایشون انگار نه پ.خ ها نه یادداشت هاش رو میخونه.به قولی تره هم خرد نمیکنه.مطمئنم الان یا اخراج میشم یا اخطار میگیرم.چون تو این انجمن اعتراض و انتقاد از مدیران توهین حساب میشه[hr]

نوشته اصلی توسط
Humanoid
فک کنم طرفدارای تی ان ای دارن تند میرن ، عزیزان من شما که جواب نداری چرا الکی میای میگی :
تو این انجمن 19.331 نفر عضون .قطعا 18.320 نفرشون با wwe مخالفن.بقیه شون هم تازه واردن و به مرور زمان درست میشن
خب این یعنی چی ؟ یعنی اینجا هیچ قانونی مبنی بر اینکه به طرفدارای کمپانی های دیگه توهین نکنید نیست ؟
واقعا براتون متاسفم !
چه ربطی به حرف من داشت؟؟؟؟من کی گفتم باید به کمپانی های دیگه توهین کرد.من به هامون اعتراض کردم و تا چند وقت دیگه اخراج میشم.اون وقت هر چقدر میخواین WWE رو بکشید بالا
علاقه مندی ها (Bookmarks)