بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 3 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 40

موضوع: TNA بار دیگر تکان خواهد خورد! (تغییرات TNA)

  1. Top | #1

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    با سلیقه ترین کاربر 2011
    تاریخ عضویت
    Apr 2010
    شماره عضویت
    7217
    سن
    37
    نوشته ها
    2,306
    تشکر
    2,613
    تشکر شده 18,555 بار در 1,549 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    397 Thread(s)

    پیش فرض TNA بار دیگر تکان خواهد خورد! (تغییرات TNA)

    ســلام

    وعده ی تغییرات دیکسی کارتر
    [align=justify]پرزیدنت دیکسی کارتر در صحبتهای جدیدی از تحول بزرگ در TNA صحبت کرد و گفت که این تغییرات در تاریخ October 7 به صورت زنده در TNA iMPACT دیده خواهد شد

    کارتر گفته است که نمی توانست عکس العمل های لو رفتن خبر تغییرات عمده را در ابتدای تایستان امسال باور کند و به قدر هیجان زده بود که نتوانست بخوابد.من یک تویـ ـیتی را گذاشتم و توقع آن همه توجه را نداشتم.

    کارتر در مورد تغییرات و پیشرفت توضیح می دهد. می گوید: جای تعجب نیست.بسیاری از مردم می گویند: همیشه حرف از تغییرات عمده و سورپرایز می زنند،اما خبری از سورپرایز نیست.من هرگز نگفتم این یک سورپرایز است.من می گویم تغییرات بزرگ و پیشرفت است.کارتر می گوید: پس October 7 ما تغییرات آشکار را شروع میکنیم.خبرهای بیشتری در راه است.

    از کارتر پرسیده شد که این تغییراتی که در TNA رخ خواهد داد، او علاقه دارد که چه باشد؟ و کارتر می گوید ما قصد داریم تا تاریخ 10/7 کارهایی را انجام دهیم،اما از دفعات قبل بزرگتر است!

    وی همچنین اعلام کرد که یک عضو آزاد در حال حاضر در شرف پیوستن به TNA است.اینجا ما به استعداد نیاز داریم که از سالها قبل وجود دارد و کار سخت و پیوسته می خواهد.کارتر می گوید: من چند روز پیش تماس تلفنی داشتم ،می دانید این شخص دوست دارد به TNA بیاید.من می گویم فکر نکنم ما به او احتیاجی داشتبه باشیم،اما بخاطر توجه او به ما از وی متشکریم.

    این قضیه خیلی برای من جذاب بود.من نمی خواهم از حرفهای ناامید کننده استفاده کنم ! اما این خیلی مهم است که ستاره های بزرگتری کنار ما ساخته می شوند و حضور دارند.


    اما در آخر اینکه دیکسی کارتر از چه تغییرات مهمی صحبت میکند،باید منتظر ماند و دید.[/align]

    فعلا . . .

  2. Top | #21

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2010
    شماره عضویت
    6430
    نوشته ها
    280
    تشکر
    85
    تشکر شده 98 بار در 53 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: TNA بار دیگر تکان خواهد خورد! (تغییرات TNA)

    حالا که موقع توهین شد ..... هیچی ولش کن .. توهین نمیکنم !!

    برادر من اگه شما یه مقدار فکر کنی میبینی که فلیر چند ماه بعد برگشت ... زمانی که جریکو با لجند ها در افتاده بود ... حالا باهوش خان منم یا تو؟؟؟

    در ضمن TNA بره همه کارهاش رو بکنه دوباره بیاد دوشنبه .. در خدمتش هستیم تا دوباره پوزش رو بمالونیم به خاک

  3. Top | #22

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Apr 2009
    شماره عضویت
    4635
    سن
    30
    نوشته ها
    343
    تشکر
    4
    تشکر شده 6 بار در 5 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: TNA بار دیگر تکان خواهد خورد! (تغییرات TNA)

    [align=center]همیشه یه نفرتی از طرفدارای وینس و سینا و WWE تو وجودمه و همیشه اونارو بی منطق در کچ میدونم و حقا همینه.
    کاربر Vince mcmahon تو از همونی که خودتو براش *** میدی طرفداری کن.تو این انجمن 19.331 نفر عضون .قطعا 18.320 نفرشون با wwe مخالفن.بقیه شون هم تازه واردن و به مرور زمان درست میشن[/align]

  4. Top | #23

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Junior Member
    تاریخ عضویت
    Sep 2010
    شماره عضویت
    19218
    سن
    30
    نوشته ها
    17
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: TNA بار دیگر تکان خواهد خورد! (تغییرات TNA)

    دوست من تو جفي رو كه ميگي كمپاني رو ميچرخوند يه مدت هم معتاد شده بود و حتي با مواد گرفتنش و الان هم كه نتونسته ثابت كنه پس اخراج حقش بود.
    شاون هم آخرين آپديت تو ئــــ ترش گفته كه بر ميگرده و به كمپاني خدمت ميكنه!!!

  5. Top | #24

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    شماره عضویت
    5152
    نوشته ها
    123
    تشکر
    0
    تشکر شده 3 بار در 3 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: TNA بار دیگر تکان خواهد خورد! (تغییرات TNA)

    نقل قول نوشته اصلی توسط cenainfo
    دوست من تو جفي رو كه ميگي كمپاني رو ميچرخوند يه مدت هم معتاد شده بود و حتي با مواد گرفتنش و الان هم كه نتونسته ثابت كنه پس اخراج حقش بود.
    شاون هم آخرين آپديت تو ئــــ ترش گفته كه بر ميگرده و به كمپاني خدمت ميكنه!!!
    من گفتم شان گفته به tna نميره

    دادگاه جف هنوز ادامه داره

  6. Top | #25

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    May 2009
    شماره عضویت
    4721
    سن
    30
    نوشته ها
    269
    تشکر
    0
    تشکر شده 3 بار در 3 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: TNA بار دیگر تکان خواهد خورد! (تغییرات TNA)

    فک کنم طرفدارای تی ان ای دارن تند میرن ، عزیزان من شما که جواب نداری چرا الکی میای میگی :

    تو این انجمن 19.331 نفر عضون .قطعا 18.320 نفرشون با wwe مخالفن.بقیه شون هم تازه واردن و به مرور زمان درست میشن

    خب این یعنی چی ؟ یعنی اینجا هیچ قانونی مبنی بر اینکه به طرفدارای کمپانی های دیگه توهین نکنید نیست ؟

    واقعا براتون متاسفم !

  7. Top | #26

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Apr 2009
    شماره عضویت
    4635
    سن
    30
    نوشته ها
    343
    تشکر
    4
    تشکر شده 6 بار در 5 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: TNA بار دیگر تکان خواهد خورد! (تغییرات TNA)

    کله مون داغ شد.هر جا رو نگاه میکنیم یه تاپیک درباره TNA وWWE ــیه یا سینا.فضای انجمن رفته سمت کلکل.
    صد دفعه به هامون تو تاپیک انتقادات گفتم بخش کلکل(تبادل نظر) بزار.ایشون انگار نه پ.خ ها نه یادداشت هاش رو میخونه.به قولی تره هم خرد نمیکنه.مطمئنم الان یا اخراج میشم یا اخطار میگیرم.چون تو این انجمن اعتراض و انتقاد از مدیران توهین حساب میشه[hr]
    نقل قول نوشته اصلی توسط Humanoid
    فک کنم طرفدارای تی ان ای دارن تند میرن ، عزیزان من شما که جواب نداری چرا الکی میای میگی :

    تو این انجمن 19.331 نفر عضون .قطعا 18.320 نفرشون با wwe مخالفن.بقیه شون هم تازه واردن و به مرور زمان درست میشن

    خب این یعنی چی ؟ یعنی اینجا هیچ قانونی مبنی بر اینکه به طرفدارای کمپانی های دیگه توهین نکنید نیست ؟

    واقعا براتون متاسفم !
    چه ربطی به حرف من داشت؟؟؟؟من کی گفتم باید به کمپانی های دیگه توهین کرد.من به هامون اعتراض کردم و تا چند وقت دیگه اخراج میشم.اون وقت هر چقدر میخواین WWE رو بکشید بالا

  8. Top | #27

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2010
    شماره عضویت
    6430
    نوشته ها
    280
    تشکر
    85
    تشکر شده 98 بار در 53 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: TNA بار دیگر تکان خواهد خورد! (تغییرات TNA)

    پس با این تفاسیر منم باید اخراج بشم ...

    ولی در ادامه ی این بحث کاملا پر محتوا که در آخر هم 100% و گوش شیطون کر به نتیجه میرسه ... اینو بگم که شما قبلا نظر سنجی گذاشته بودین الان هم میتونید دوباره بزارید تا ببینید طرفداران WWE بیشترن یا TNA یا میتونید به فروم سایت های بزرگی مثل رسلزون یا ای رستلینگ یه سری بزنید

  9. Top | #28

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    May 2009
    شماره عضویت
    4721
    سن
    30
    نوشته ها
    269
    تشکر
    0
    تشکر شده 3 بار در 3 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: TNA بار دیگر تکان خواهد خورد! (تغییرات TNA)

    نقل قول نوشته اصلی توسط S-E-Z-A-R
    کله مون داغ شد.هر جا رو نگاه میکنیم یه تاپیک درباره TNA وWWE ــیه یا سینا.فضای انجمن رفته سمت کلکل.
    صد دفعه به هامون تو تاپیک انتقادات گفتم بخش کلکل(تبادل نظر) بزار.ایشون انگار نه پ.خ ها نه یادداشت هاش رو میخونه.به قولی تره هم خرد نمیکنه.مطمئنم الان یا اخراج میشم یا اخطار میگیرم.چون تو این انجمن اعتراض و انتقاد از مدیران توهین حساب میشه[hr]
    نقل قول نوشته اصلی توسط Humanoid
    فک کنم طرفدارای تی ان ای دارن تند میرن ، عزیزان من شما که جواب نداری چرا الکی میای میگی :

    تو این انجمن 19.331 نفر عضون .قطعا 18.320 نفرشون با wwe مخالفن.بقیه شون هم تازه واردن و به مرور زمان درست میشن

    خب این یعنی چی ؟ یعنی اینجا هیچ قانونی مبنی بر اینکه به طرفدارای کمپانی های دیگه توهین نکنید نیست ؟

    واقعا براتون متاسفم !
    چه ربطی به حرف من داشت؟؟؟؟من کی گفتم باید به کمپانی های دیگه توهین کرد.من به هامون اعتراض کردم و تا چند وقت دیگه اخراج میشم.اون وقت هر چقدر میخواین WWE رو بکشید بالا
    ما WWE رو نمیکشیم بالا ... از WWE دفاع میکنیم ، چون مثل اینکه شما گیر دادید به استار ها و ارزش بیستو چند ساله ی تیکر و تریپل و ... رو زیر سوال

    بردید .

  10. Top | #29

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Apr 2009
    شماره عضویت
    4635
    سن
    30
    نوشته ها
    343
    تشکر
    4
    تشکر شده 6 بار در 5 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: TNA بار دیگر تکان خواهد خورد! (تغییرات TNA)

    نقل قول نوشته اصلی توسط Vince McMahon
    پس با این تفاسیر منم باید اخراج بشم ...

    ولی در ادامه ی این بحث کاملا پر محتوا که در آخر هم 100% و گوش شیطون کر به نتیجه میرسه ... اینو بگم که شما قبلا نظر سنجی گذاشته بودین الان هم میتونید دوباره بزارید تا ببینید طرفداران WWE بیشترن یا TNA یا میتونید به فروم سایت های بزرگی مثل رسلزون یا ای رستلینگ یه سری بزنید
    [align=center]نظر سنجی بزارم دیگه خیلی خز میشه.طرفدارای WWE بیشتر بودن OK؟؟
    در ضمن رسلزون و ... به احتمال طرفدار نمایش های سینا هستن که ...
    [/align]

  11. Top | #30

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2010
    شماره عضویت
    6430
    نوشته ها
    280
    تشکر
    85
    تشکر شده 98 بار در 53 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: TNA بار دیگر تکان خواهد خورد! (تغییرات TNA)

    خوب خدا رو شکر که خودتون گفتید اینو .. شما ها از سینا تنفر دارید .. خیلی ها عاشق سینا هستن و به عشق اون بازی هارو میبینن مثل خودم که به عشق هانتر بازی هارو میدیدم... الان هم به عشق بورن... پس گیر الکی به یه استار ندید.. خیلی ها هم مثل من از خیلی های دیگه نفرت دارن مثل .............. ( اسمش رو نمیگم که بحث طولانی نشه ) و ری میستریو ولی دلیلی نداره هر روز بیام و توی هر تاپیکی گیر بدو بهش...

    جالبی اینه که مثلا بارسلونا امشب باخته فردا میان مکمن و سینا رو فحش میدن

صفحه 3 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: 03-17-2010, 12:55 AM
  2. تغییر نقش فینلی
    توسط THE MASTER OF 619 در انجمن اخبار روزانه
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: 07-04-2009, 04:11 PM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد