بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

نمایش نتیجه های نظرسنجی ها: ABOLFAZL vs. The Phenom vs. Goldberg The Man vs. The Dark Night vs. R.I.P vs. Demon Of Destruction

رأی دهندگان
25. شما نمی توانید در این نظرسنجی رای دهید.
  • Steel Cage Match

    8 32.00%
  • Hell iN A Cell Match

    17 68.00%
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 3 , از مجموع 3

موضوع: IRANWWE :: ARN Septamber ,12 2010

  1. Top | #1

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض IRANWWE :: ARN Septamber ,12 2010

    سلام .

    نـــام شــوء : ARN
    محــل برگزاري : اروميه
    شبكـــه : نمك
    آرنــا : خــرس قطبــي

    شـوء با خوش آمد گويي عادل شـروع ميشه و .....
    آهنگ ساسان زده ميشه و مياد ميگه مين اونت امشب بين رسول و علي كارتر انجام ميشه .

    همچنين ساسان اعلام ميكنه . بعد از پايان شـوء يك مسابقه اس ام اسي گذاشته ميشه . كه بازي شش نفره به صورت استيل كيج برگزار بشه يا هل اين ا سل ...

    آهنگ ساسان زده ميشه و به سمت ورودي ميره .....

    --------------------


    [align=center]

    [size=medium]The Phenom vs. Demon Of Destruction[/size]

    ابتدا اهنگ دفيـنـام زده ميشه بهمن به ارنا مياد و بعد اون كيو به رينگ مياد .
    داور شروع بازي رو اعلام ميكنه و بهمن و كيو سرشاخ ميشن .
    همديگرو قفل كردن .
    بهمن ميخواد در همين ابتدا كـاور كنه . كه ناموفق است . كيو بهمن رو قفل كردن و داره رو ارنجش كار ميكنه .
    بهمن اينبار كيو رو قفل كرده و مشت هايي داره ميزنه . حالا كيو يك كوزلاين ميزنه .

    كيو يك لگنددراپ ميزنه و بعد از اون ...1... بهمن بلند ميشه .
    حالا بهمديگه مشت هايي ميزنن . بهمن در يك غافل گيري چك اسلم ميزنه . و كــاور ...1...2..... كيو پين نميده .
    بهمن كيو رو بلند ميكنه و ميفرسته گوشه رينگ و مشت ميزنه و ميره براي اجراي الد اسكول .
    كيو بهمن رو از بالاي طناب ها به زمين ميكبونه و ميره براي هيلز گيت ,
    كيو هيلز گيت رو اجرا ميكنه . بهمن از درد داره به خودش ميپيچه كه دستشو به ناب ها ميرسونه .
    كيو بهمن رو ول نكرده داور ميشماره ...1..2..3...4.. كيو بهمن رو ول ميكنه .

    كيو ميره براي تامبستون كه ناموفق است . بهمن ميخواد لست رايد رو اجرا كنه كيو رو بلاي سر برده كه كيو مشت هاي فراوان به سر بهمن ميزنه و خودش تامبستون رو اجرا ميكنه و پين فال ...1...2...3....
    داور دست كيو رو بالا ميگيره , كيو بازي رو ميبره ....

    ابولفضل , سينا , مير علي , معين جلوي ارنا هستن و كيو باهاشون فيـس تو فيـس شده ....


    -----

    [size=medium]amir.ha6 vs. r v d[/size]

    اميرهــا6 و پوريـا وارد رينگ ميشن .
    امير بازي رو با زدن مشت هايي شروع ميكنه , پوريا با زدن يك سوپلكس جبران ميكنه .
    و بعدش ميره بالاي رينگ و روي امير ميپره و كــاور ...1... ولي موفق نيست .
    امير رو بلند ميكنه ,

    پوريا ميخواد يك آر كــ او رو اجرا كنه كه امير با يك اسپاين باستر بدل ميكنه .
    امير داد ميزنه و ميره براي " ا م هـ 6 " بمـب . پوريا بالاي سر برده .
    كه پوريا از سر امير پايين مياد و يك فيس باستر اجرا ميكنه .
    هر دو رو زمين افتادن.
    داور شمارش رو شروع ميكنه ...1..2...3...4... هر دو طناب ها رو مگيرن و بلند ميشن .

    امير به صورت يك ضربه به پوريا ميزنه و ميخواد باتيستا بمب رو اجرا كنه كه باز هم ناموفق است و در يك غافل گيري پوريا آر كــ او رو ميزنه .
    و كــاور ...1...2...3... و بله پوريا بازي رو ميبره .
    و داره خوشحالي ميكنه ....


    -----

    [size=medium]DEAD MAN vs. KANE[/size]

    محمد حسين و بعد پوريا وارد رينگ ميشن .
    بازي شروع ميشه . پوريا و يك چك اسلم به محمد حسين . اوه ماي گاد ...1..2... محمد حسين پين نميشه.
    پوريا ميخواد يك تابستون بزنه كه محمد حسين دبل ميكنه و يك كوزلاين ميزنه
    و حالا يك سوپلكس قوي
    حالا داره مشت ميزنه .

    محمد حسين ميره براي چك اسلم و موفق ميشه بزنه .
    كـاور ...1..2... پوريا پين نميده .
    محمد حسين ميخواد چك اسلم بعدي رو بزنه كه در يك غافل گيري پوريا چك اسلم ميزنه .
    هر دو نفر دستاشون رو هم افتاده ..1..2... هر دو پين نميشن.

    محمد حسين و پوريا بلند ميشن و دارن به همديگه مشت ميزنن . كه يك لست رايد از محمد حسين ميبينيم .
    و بعد از اون يك تابستون و كـاور ...1..2..3...
    محمد حسين در حالي كه خوشحاله بازي رو ميبره ...


    بك استيج ::
    پرومويي از پي پي وي Night of Herose نشون داده ميشه .
    و اعلام ميشه كه پي پي وي اين شنبه 18 سپتامبر انجام ميشه ...





    -----

    [size=medium]BiG $3XY vs. Mr.Carter[/size]

    اهنگ مرد سـ.ك.سي زده ميشه و رسل به رينگ مياد . و حالا علي كارتر به رينگ مياد .
    رسول بازي رو با چند تا مشت سنگين شروع ميكنه و بعد يك فيس باستر و بعد اون يك كوزلاين
    و يك سوپلكس و ميره براي پين ...1..2... علي پين نميشه.
    رسول علي رو بلند ميكنه براي يك جك نايف اما علي نميزاره و با يك كوزلاين دفع ميكنه .

    رسول تا پا ميشه علي سوئيچ چين موزيك رو ميزنه .اوه ....1...2.... رسول پين نميشه .
    علي و رسول همديگرو قفل كردن . كه رسول با يك مشت علي رو به گوشه رينگ ميبره .
    رسول داره براي علي كري ميخونه كه علي يك چك ميزنه .
    رسول عصبي ميشه كه ميخواد مشت بزنه , علي جاخالي ميده ميره براي سوئيچ چين موزكي بعدي ,
    رسول برميگرده و جاخالي ميده و يك سوپلكس رو علي اجرا ميكنه ...

    رسول علي رو بلند ميكنه و جك نايف ميره براي پين فال ...1..2.... علي پين نميشه ...
    رسول داره با داور بحث ميكنه كه ميگه سه ثانيه شد .
    رسول برميگرده و يك سوئيچ موزيك از علي ....
    كــاور....1..2... علي باستد مياد به رينگ و نمي زاره علي كارتر پين كنه .
    دارو اعلام DQ ميكنه ....

    علي باستد همچنان داره ميزنه علي رو ...
    شروين به رنيگ مياد و يك كله به علي ميزنه .
    و بعد ميهر سراغ رسول و داره رسول رو ميزنه .
    ارمان و عرفان در ابتداري ازنا هستن به سرعت به سمت رينگ ميرن . ارمان علي باستد و كارتر رو بلند ميكنه و دبل آر كـ او ميزنه .
    علي كارتر و باستد پرت ميكنه بيرون رينگ .
    شروين تا برميگرده يك پديرگي از عرفان ميخوره .... رسول گوشه رينگ وايستاده .
    ارمان و عرفان داد ميزنن و ميگن قهرمان كمربند ماييم .
    ا
    ارمين روي ارنا مياد و كمربندشو گرفته بالا و داره به بغيه مخينده .
    اهنگ ارمين زده ميشه و شوء به پايان ميرسه ....




    [/align]


    دوستان در نظر سنجي بالاي تايپيك شركت كنند

    » شما دوست داريد مسابقه 6 نفره بين ABOLFAZL vs. The Phenom vs. Goldberg The Man vs. The Dark Night vs. R.I.P vs. Demon Of Destruction به چه صورت انجام شود ؟ «

    1. Steel Cage Match
    2. Hell iN A Cell Match

  2. Top | #2

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض RE: IRANWWE :: ARN Septamber ,12 2010

    دوستان اين نظرسنجي تا جمعه شب پايدار است .
    و بعد از اون نوع مسابقه مشخص ميشه .

    همچنين امشب يا فردا شب تايپيك مخصوص پي پي وي زده ميشه .

  3. Top | #3

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض RE: IRANWWE :: ARN Septamber ,12 2010

    پـايان نظـر سنجـي »»

    [align=center]

    ----
    ABOLFAZL vs. The Phenom vs. Goldberg The Man vs. The Dark Night vs. R.I.P vs. Demon Of Destruction

    Steel Cage Match - 32.00%

    Hell iN A Cell Match - 68.00%
    ----



    Hell iN Cell Match, #1. Ring Of hell Ppv : World Heavyweight Champion
    ABOLFAZL vs. The Phenom vs. Goldberg The Man vs. The Dark Night vs. R.I.P vs. Demon Of Destruction






    [/align]

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. IRANWWE :: iCTW 28 Septamber , 2010
    توسط SASAN در انجمن iCTW
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 09-28-2010, 04:10 PM
  2. IRANWWE :: ARN Septamber ,23 2010
    توسط SASAN در انجمن ARN
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 09-23-2010, 06:19 PM
  3. IRANWWE [ LiVE ] :: iCTW 21 Septamber , 2010
    توسط SASAN در انجمن iCTW
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: 09-22-2010, 09:55 AM
  4. IRANWWE :: iCTW 11 Septamber , 2010
    توسط SASAN در انجمن iCTW
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: 09-21-2010, 08:51 AM
  5. IRANWWE :: ARN August ,26 2010
    توسط SASAN در انجمن ARN
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 08-26-2010, 05:26 PM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد