سلام .
نـــام شــوء : ARN
محــل برگزاري : اروميه
شبكـــه : نمك
آرنــا : خــرس قطبــي
شـوء با خوش آمد گويي عادل شـروع ميشه و .....
آهنگ ساسان زده ميشه و مياد ميگه مين اونت امشب بين رسول و علي كارتر انجام ميشه .
همچنين ساسان اعلام ميكنه . بعد از پايان شـوء يك مسابقه اس ام اسي گذاشته ميشه . كه بازي شش نفره به صورت استيل كيج برگزار بشه يا هل اين ا سل ...
آهنگ ساسان زده ميشه و به سمت ورودي ميره .....
--------------------
[align=center]
[size=medium]The Phenom vs. Demon Of Destruction[/size]
ابتدا اهنگ دفيـنـام زده ميشه بهمن به ارنا مياد و بعد اون كيو به رينگ مياد .
داور شروع بازي رو اعلام ميكنه و بهمن و كيو سرشاخ ميشن .
همديگرو قفل كردن .
بهمن ميخواد در همين ابتدا كـاور كنه . كه ناموفق است . كيو بهمن رو قفل كردن و داره رو ارنجش كار ميكنه .
بهمن اينبار كيو رو قفل كرده و مشت هايي داره ميزنه . حالا كيو يك كوزلاين ميزنه .
كيو يك لگنددراپ ميزنه و بعد از اون ...1... بهمن بلند ميشه .
حالا بهمديگه مشت هايي ميزنن . بهمن در يك غافل گيري چك اسلم ميزنه . و كــاور ...1...2..... كيو پين نميده .
بهمن كيو رو بلند ميكنه و ميفرسته گوشه رينگ و مشت ميزنه و ميره براي اجراي الد اسكول .
كيو بهمن رو از بالاي طناب ها به زمين ميكبونه و ميره براي هيلز گيت ,
كيو هيلز گيت رو اجرا ميكنه . بهمن از درد داره به خودش ميپيچه كه دستشو به ناب ها ميرسونه .
كيو بهمن رو ول نكرده داور ميشماره ...1..2..3...4.. كيو بهمن رو ول ميكنه .
كيو ميره براي تامبستون كه ناموفق است . بهمن ميخواد لست رايد رو اجرا كنه كيو رو بلاي سر برده كه كيو مشت هاي فراوان به سر بهمن ميزنه و خودش تامبستون رو اجرا ميكنه و پين فال ...1...2...3....
داور دست كيو رو بالا ميگيره , كيو بازي رو ميبره ....
ابولفضل , سينا , مير علي , معين جلوي ارنا هستن و كيو باهاشون فيـس تو فيـس شده ....
-----
[size=medium]amir.ha6 vs. r v d[/size]
اميرهــا6 و پوريـا وارد رينگ ميشن .
امير بازي رو با زدن مشت هايي شروع ميكنه , پوريا با زدن يك سوپلكس جبران ميكنه .
و بعدش ميره بالاي رينگ و روي امير ميپره و كــاور ...1... ولي موفق نيست .
امير رو بلند ميكنه ,
پوريا ميخواد يك آر كــ او رو اجرا كنه كه امير با يك اسپاين باستر بدل ميكنه .
امير داد ميزنه و ميره براي " ا م هـ 6 " بمـب . پوريا بالاي سر برده .
كه پوريا از سر امير پايين مياد و يك فيس باستر اجرا ميكنه .
هر دو رو زمين افتادن.
داور شمارش رو شروع ميكنه ...1..2...3...4... هر دو طناب ها رو مگيرن و بلند ميشن .
امير به صورت يك ضربه به پوريا ميزنه و ميخواد باتيستا بمب رو اجرا كنه كه باز هم ناموفق است و در يك غافل گيري پوريا آر كــ او رو ميزنه .
و كــاور ...1...2...3... و بله پوريا بازي رو ميبره .
و داره خوشحالي ميكنه ....
-----
[size=medium]DEAD MAN vs. KANE[/size]
محمد حسين و بعد پوريا وارد رينگ ميشن .
بازي شروع ميشه . پوريا و يك چك اسلم به محمد حسين . اوه ماي گاد ...1..2... محمد حسين پين نميشه.
پوريا ميخواد يك تابستون بزنه كه محمد حسين دبل ميكنه و يك كوزلاين ميزنه
و حالا يك سوپلكس قوي
حالا داره مشت ميزنه .
محمد حسين ميره براي چك اسلم و موفق ميشه بزنه .
كـاور ...1..2... پوريا پين نميده .
محمد حسين ميخواد چك اسلم بعدي رو بزنه كه در يك غافل گيري پوريا چك اسلم ميزنه .
هر دو نفر دستاشون رو هم افتاده ..1..2... هر دو پين نميشن.
محمد حسين و پوريا بلند ميشن و دارن به همديگه مشت ميزنن . كه يك لست رايد از محمد حسين ميبينيم .
و بعد از اون يك تابستون و كـاور ...1..2..3...
محمد حسين در حالي كه خوشحاله بازي رو ميبره ...
بك استيج ::
پرومويي از پي پي وي Night of Herose نشون داده ميشه .
و اعلام ميشه كه پي پي وي اين شنبه 18 سپتامبر انجام ميشه ...
-----
[size=medium]BiG $3XY vs. Mr.Carter[/size]
اهنگ مرد سـ.ك.سي زده ميشه و رسل به رينگ مياد . و حالا علي كارتر به رينگ مياد .
رسول بازي رو با چند تا مشت سنگين شروع ميكنه و بعد يك فيس باستر و بعد اون يك كوزلاين
و يك سوپلكس و ميره براي پين ...1..2... علي پين نميشه.
رسول علي رو بلند ميكنه براي يك جك نايف اما علي نميزاره و با يك كوزلاين دفع ميكنه .
رسول تا پا ميشه علي سوئيچ چين موزيك رو ميزنه .اوه ....1...2.... رسول پين نميشه .
علي و رسول همديگرو قفل كردن . كه رسول با يك مشت علي رو به گوشه رينگ ميبره .
رسول داره براي علي كري ميخونه كه علي يك چك ميزنه .
رسول عصبي ميشه كه ميخواد مشت بزنه , علي جاخالي ميده ميره براي سوئيچ چين موزكي بعدي ,
رسول برميگرده و جاخالي ميده و يك سوپلكس رو علي اجرا ميكنه ...
رسول علي رو بلند ميكنه و جك نايف ميره براي پين فال ...1..2.... علي پين نميشه ...
رسول داره با داور بحث ميكنه كه ميگه سه ثانيه شد .
رسول برميگرده و يك سوئيچ موزيك از علي ....
كــاور....1..2... علي باستد مياد به رينگ و نمي زاره علي كارتر پين كنه .
دارو اعلام DQ ميكنه ....
علي باستد همچنان داره ميزنه علي رو ...
شروين به رنيگ مياد و يك كله به علي ميزنه .
و بعد ميهر سراغ رسول و داره رسول رو ميزنه .
ارمان و عرفان در ابتداري ازنا هستن به سرعت به سمت رينگ ميرن . ارمان علي باستد و كارتر رو بلند ميكنه و دبل آر كـ او ميزنه .
علي كارتر و باستد پرت ميكنه بيرون رينگ .
شروين تا برميگرده يك پديرگي از عرفان ميخوره .... رسول گوشه رينگ وايستاده .
ارمان و عرفان داد ميزنن و ميگن قهرمان كمربند ماييم .
ا
ارمين روي ارنا مياد و كمربندشو گرفته بالا و داره به بغيه مخينده .
اهنگ ارمين زده ميشه و شوء به پايان ميرسه ....
[/align]
دوستان در نظر سنجي بالاي تايپيك شركت كنند
» شما دوست داريد مسابقه 6 نفره بين ABOLFAZL vs. The Phenom vs. Goldberg The Man vs. The Dark Night vs. R.I.P vs. Demon Of Destruction به چه صورت انجام شود ؟ «
1. Steel Cage Match
2. Hell iN A Cell Match







پاسخ با نقل قول


علاقه مندی ها (Bookmarks)