
نوشته اصلی توسط
*Mankind*

نوشته اصلی توسط
Never Give Up
جریکو که عمرنا نمیره تی ان ای پدر بزرگا
تازه مگه آشغال جمع کردن هنره اگه میتونن اسطوره مثل مایکز بسازن نه پیر پتاله جمع کنن
مواظب حرف زدنت باشا !!!!
شاید هوگن و ریک پیر باشن ولی حق توهین به بقیه رو نداری.
ببخشید اگه تند حرف زدم.
میشه بگی کجاش توهین ِ
اینکه هر چی پیر پتال جمع کردن توهینه؟
مثلن استینک یا هر کس دیگه ای که بیشتر از 100 نفر نمیشناسنشون و دارن بازم فکر میکنی تی ان ای گندست؟
تی ان ای باید از خودش مایه بذاره
خودش داماد بشه نه با ..... مردم داماد شه
علاقه مندی ها (Bookmarks)