هر 3 عزیزان خسته نباشن و هرجا که هستن موفق و موید باشن .

هر 3 عزیزان خسته نباشن و هرجا که هستن موفق و موید باشن .

منم تبریک میگم همچنین به عرفان چون خیلی آپدیتهاینا 1 ماهی میشه بازنشسته شدن
![]()
منم با اینکه سن انجمنیم به این چیزا نمیرسه، ولی ضروری دونستم از این عزیزان تشکر نمایم.![]()
[size=small]منم به عنوان یه تازه وارد تشکر میکنم ازشون[/size]

همشون موفق و سربلند باشند

منم هم تقدیر میکنم ازین سه ایشالله تنشون سلامت باشه. بابت زحمات که برای انجمن کشیدن ممنونم
[size=small]من هم از زحمات این سه عزیز به خصوص پوریای گل تشکر ویژه میکنم.
کیومرثجون هم که نفهمیدیم کی مدیر شد ولی از همون موقع یادمه میگفت من استعفا دادم.
آقا محمد هم که من اصلا نفهمیدم کی مدیر شد و کی رفت.
در کل برای دوستان آرزوی بهترین ها رو دارم.[/size]
سلام
منم به این سه عزیز خسته نباشید میگم و از زحماتی که واسه انجمن کشیدن تشکر میکنم .
این سه عزیز میتونن الگوی خوبی برای فعالیت کاربرای تازه وارد و جوون باشن .
موفق باشید !
فعلا . . .
ســلام
منم به شخصه برای این سه مدیر (عزیز) که بازنشسته شدند آرزوی موفقیت در زندگیشون رو دارم
گرچه من با این ها آشنایی نداشتم و دقیقا وقتی من فعالیت اصلیم رو در انجمن شروع کردم این عزیزان فعالیتشونو کم کردند
موفق باشند

ممنون از همتون
امیدوارم فعالیتتونو ادامه بدید ::
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)